Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

trakisbandi Creative Commons License 2022.02.17 0 0 33747

Előzmény: trakisbandi (33746)
trakisbandi Creative Commons License 2022.02.17 0 0 33746

A képeket lenyelte a zindex.

 

Előzmény: trakisbandi (33745)
trakisbandi Creative Commons License 2022.02.17 0 0 33745

Sajnos szét kell szedni a panelt, csak belülről cserélhető (2001 1,4 benzin )

Előzmény: hungarianprosztó (33744)
hungarianprosztó Creative Commons License 2022.02.16 0 0 33744

A klíma háttérvilágításának cseréjéhez kell valami speciális eszköz,mert nem tudom megmoccantani egyáltalán a műanyag foglalatokat.
Az órában ki tudtam cserélni a háromból kettőt,de ezek az alsók egsyzerűen meg se mozdulnak.

pompom61 Creative Commons License 2022.02.16 0 0 33743

Köszi szépen!

soryton Creative Commons License 2022.02.15 0 0 33742

...akksi saruk és egyébb negatív test pontok takarítása először...

 

Előzmény: pompom61 (33741)
pompom61 Creative Commons License 2022.02.15 0 0 33741

Nagyon sok baj van az elektronikával az autómban, nem működik a kürt, a tolatólámpa, a ködlámpa, a központi zár manuálisan működik, de a távirányítóra nem reagál. Az utastér meg a csomagtérvilágítás akkor működik, amikor akar.

 

Előzmény: pompom61 (33740)
pompom61 Creative Commons License 2022.02.15 0 0 33740

Peugeot 206, 2004-es. Beszálltam az autóban, már akkor villogott a piros STOP lámpa. Nem tudtam mit tegyek, levettem a sarut az aksiról, utána visszarakva már jó lett. Na ez mi volt? Köszi előre. József

Von Guldenburgh Creative Commons License 2022.02.14 0 0 33739

Üdv Urak !

 

1.4 8v (KFW) 75 ló benzin 2002 évjárathoz gyertya és trafó cseréhez mely gyártó alkatrésze javallott a tapasztalatok szerint ?

 

Én NGK -t néztem ki magamnak (illetve a gépsárkánynak), azzal nem lövök mellé?

 

Az okosságokat előre is köszönöm.

dexep Creative Commons License 2022.02.13 -3 1 33738

Az attila0325 által csatolt kép elég jó útmutató. Ha megemeled a menetirány szerinti jobb elejét az autónak, akkor alá lehet menni, el lehet érni a hűtő alsó része és az ablakmosó tartály között.

 

Előzmény: pompom61 (33735)
pompom61 Creative Commons License 2022.02.13 0 0 33737

Ah, hát annyira nem hajoltam le. Köszi szépen

Előzmény: pompom61 (33735)
attila0325 Creative Commons License 2022.02.13 0 1 33736

Nagyjából itt:

 

Előzmény: pompom61 (33735)
pompom61 Creative Commons License 2022.02.13 0 0 33735

Szia! Nekem csak annyi problémám van, hogy nem szól a kürt. De az a baj, hogy nem is találom. Hol van a motortérben a kürt?

Előzmény: dexep (33734)
dexep Creative Commons License 2022.02.11 -3 0 33734

Folytatva a hibakeresést kiderült, hogy a motortérben levő biztosítéktábla alatt van a kürtkapcsoló relé Ha elég csend van a kürt megnyomásakor hallottam a hangját, tehát ez valószínúleg működik. Próbalámpával kiderült az is, hogy a feszültség lemegy a kürthöz. Amikor levettem a kürtöt az egyik vezeték le volt szakadva tőből a fehér csatlakozóról, nagynehezen forrasztottam rá vezetéket de nem igazán sikerült .... nem működött továbbra sem. Ezután csúszósarut forrasztottam a vezetékek végeire és azt dugtam rá a kürt érintkezőire  .... láss csodát :) most már működik.

 

 

dexep Creative Commons License 2022.02.10 -3 0 33733

Koszönöm az ötleteket. Az általad leírtak alaján is tovább folytatom a hibakeresést. Ha van infód a reléról az jól jönne, alkatrészkereskedők (Unix,Bárdi,Kovács) oldalain nem láttam. Angol nyelvú oldalon volt egy olyan megjegyzés, hogy a biztosítéktáblába van integrálva a relé, de részleteket (még) nem tudok róla.

 

 

Előzmény: attila0325 (33732)
attila0325 Creative Commons License 2022.02.10 0 0 33732

Furcsa elektromos hibáknál én elsőre a tespontokat megnézném, nincs-e oxidáció, vagy esetleg lelazult testkábel csavar. Akkusaru környékét is megnézném, motortéri testkábeleket, ilyesmi.

Ha a műhelyben járok, és nem felejtem el, megnézem, az autodata mit mond, van-e ebben kürt relé.

Biztosítékkal amúgy már jártam úgy, hogy ránézésre jó volt, de mégsem. Nem kiégett, csak nemes egyszerűséggel eltörött a közepe :-D

Előzmény: dexep (33731)
dexep Creative Commons License 2022.02.10 -3 0 33731

Peugeot 206 CC 1.6 (2006) kürt nem működik.

Kürt jó

Biztositék jó.

Kormányban 3 érintkező megtisztítva.

Vajon van relé az áramkörben? Ha igen, hol található?

Esetleg egyéb megoldási javaslat?

FeZ_ Creative Commons License 2022.02.06 0 0 33730

Látni kellene, de komoly esély van rá, hogy a kettőstömegű főtengely szíjtárcsából "jött ki" az a kis lemezdarab. A zörgés / kopogás is ezt a gyanút erősíti. Ha így van, az a tárcsa csereérett.

Ha a hűtőfolyadék szintje rendben van, akkor a jeladó hiba valószínű, esetleg lehet még a kábelezés hibája is. Első körben érdemes lenne a jeladó folyadékba merülő érintkezőit megtisztítani, hátha....

 

 

Előzmény: Tylerbox360 (33729)
Tylerbox360 Creative Commons License 2022.02.06 0 0 33729

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni két problémával kapcsolatban. Menet közben kerepelő hangra lettem figyelmes a motortér felől. Megállást követően egy fémdarabot találtam a generátor ékszíja közé szorulva. Érdeklődnék, hogy ez lehet e a motor egyik alkatrésze? A másik kérdésem az lenne, hogy menet közben felvillan a stop valamint a kevés hűtőfolyadék jelenlétére figyelmeztető hibajelzés miközben az autó kiegyenlítő tartályában a folyadék maximumon van es a motor nem melegszik tul. Ez jelado hibára vagy valamilyen tényleges hibára figyelmeztethet? Előre is köszönöm a segítséget. Peugeot 206 1.4 hdi

pompom61 Creative Commons License 2022.02.04 0 0 33728

Köszi szépen

Előzmény: FeZ_ (33727)
FeZ_ Creative Commons License 2022.02.03 0 0 33727

"Csaka akkor kell világítani, ha probléma van?"

 

Igen

 

Előzmény: pompom61 (33726)
pompom61 Creative Commons License 2022.02.03 0 0 33726

Sziasztok! Peugeot 206, benzines, 2004-es. Gyujtás ráadása után nem világít az olajnyomás jelző lámpa. Beindítás után sem. Csaka akkor kell világítani, ha probléma van? Az ikonja ott van a műszerfalon. A led benne van, szétszedtem, az meg nem szokott elromlani. 

pompom61 Creative Commons License 2022.02.01 0 0 33725

Nagyon szépen köszönöm a korrekt választ, hétvégén már kész lesz, ahogy leírtad.

Előzmény: attila0325 (33722)
dexep Creative Commons License 2022.01.31 -3 0 33724

Peugeot 206 CC bal első (vezető oldali) sárvédőt keresek, fekete színben (EXL színkód), jó állapotban.

 

 

Gegsite 1 Creative Commons License 2022.01.30 0 0 33723

2004, 1.1 benzin.

A műszerfal pontosabban a kilométeróra egyből villog hogy stop, de fogalmam sincs kb mit ért ezalatt. Az tuti, hogy a bal hátsó ajtót azt hiszi nyitva mert villog a belső lámpa ha ajtóra rakom. Ezt gyári kiolvasóval / okosabbal meg lehet tudni? Jó lenne ha valaki Székesfehérvár környékén meg tudná nekem mondani.

 

Köszönöm.

attila0325 Creative Commons License 2022.01.30 0 0 33722

Írtam egy litániát, erre megette a nemjó...

 

Szóval, mégeccer.

Első körben kipucolnám a fojtószelep házat és környékét, szívócsövet, megnézném a levegőszűrőt. Második lépésben az alapjárati motort ellenőrizném.

Ennyi idősen már simán elfáradhat, és nem mozog rendesen.

Nekem ez úgy jelentkezett, hogy indítás után volt alapjárat, majd menet közben amint elvettem a gázt, leállt a motor.

Érdemes ellenőrizni a gyújtógyertyákat is, emlékeim szerint NGK BKR6EZ kell bele, de természetesen a gyári szerviz program vagy autodata a mérvadó VIN/típus alapján.

Tehetsz Denso-t is, nekem az NGK 16 éve bevált, filléres a cseréje.

 

Az alapjárati motorból kettő féle biztosan van, egy keskeny, lépcsős kúppal, és egy szélesebb. Természetesen nem csereszabatos a kettő. Csere esetén teljesen kihúzott állapotban érdemes beépíteni, és akkor

nem 3 000 lesz az alapjárat az első indítás után. Vagy a másik megoldás, beépítés után, még indítás előtt a gyújtást néhányszor rátenni, majd levenni. Az előbbi módszer egyszerűbb.

 

Még lehet ezen kívül bármi más, de erre indulnék, meg egy hibakód olvasást megejtenék.

Célszerű lenne azért egy műhelyt felkeresned, mert ha rendelnek valami alkatrészt, és nem az a típus kell / nem az okozza a hibát, a következő autóval küldik is vissza, így nem kell megvenni fölöslegesen semmit.

 

Ez a kétféle motor, ami ezekben lenni szokott:

 

 

 

 

Ez meg a másik:

 

 

 

pompom61 Creative Commons License 2022.01.29 0 0 33721

2004-es 1-1-es benzines Peugaot. Reggelente beindul, de a fordulatszám 8-900, sokszor leáll. Ha már elég meleg, a fordulatszám 8-900 marad. Tipp volt valakitől, hogy vegyek egy ilyen kütyüt, be is mentem a boltba, kérte a forgalmit és minden szívfájfdalom nélkül eladta nekem 4200 ft-ért, mert most már szerintem nincs is ilyen kütyü az autómban. Akkinek szüksége van egy ilyen kütyüre, neki adom ingyen és bérmentve. Az autósboltos meg szégyelje magát. Ha tévedtem, bocs. Ja, vettem bele egy hűtőfolyadék hőmérő jeladót, nem segített. 

Előzmény: attila0325 (33718)
pompom61 Creative Commons License 2022.01.29 0 0 33720

Úgy néz ki, hogy nincs is benne ilyen kütyü az 1.1-es benzines autómban. De, elkérte a forgalmit a boltos és minden szívfájdalom nélkül eladta nekem 4300 ft-ért. Hidegen az alapjárat 8-900,leáll,  de ha már bemelegszik, akkor is 8-900, de már nem áll le. Tipp volt,/valakitől/ hogy vegyek egy ilyen kütyüt. Nem jött be. Vettem bele hűtőfolyadék hőmérséklet jeladót, attól sem lett jobb.

Előzmény: attila0325 (33718)
pompom61 Creative Commons License 2022.01.29 0 0 33719

Szia. Köszi a választ. Benzines az enyém, de még nagyítóval se találom.

Előzmény: Gegsite 1 (33716)
attila0325 Creative Commons License 2022.01.29 0 0 33718

Ne kövezzetek meg, komoly kérdésre komoly válasz :-D

 

 

Benzin, dízel, köbcenti, teljesítmény, motorkód, azért ezek sokat lendítenek az ügyön.

Pontos hibajelenség, esetleg hibakódolvasás, élőadat diagram, bármi támpont nélkül nem csereberélünk random szarokat, hátha bejön...

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!