Sziasztok! EasyLink-hez ért valaki esetleg? Szervizben frissítették, OBD-n keresztül is, és azóta teljesen elment a normális hangzás. Előtte kimagaslóan szólt a 8 hangszóró, azóta katasztrófa. Természetesen minden beállítás ki lett próbálva. A szalonban nem igazán akarnak vele foglalkozni. Tipp, javaslat esetleg?
A hétvégén neki esem , vettem rögzítő tüskéket is.
Szíjat nem akarom lecserélni csak 40e van benne.
Nem is tudom hogy miben bízom, mert mióta hiányzik a teljesítmény két különböző műhely is nézte és szerintük rendben van a vezérlés. Már mindent kicseréltem de hiába.
Úgy fogom nézni, hogy a szíjon ha volt is jelölés lehet már lekopot.
Főtengely a tüskének ütköztetve, vez. tengely tüske, majd a 3 csavar meglazít, a szivattyúkerék jelreállít (remélem a házon is van)
A vez. és szivattyúkerék közt 19 borda .
Azt nem értem miért nem lehetett már a szivattyút is rögzízeni.
ha a szelepfedélen nincs más akkor ö az,sajnos a szervizkönyv két helyre is teszi ezt a jeladot nem csak a 106 lovasnál hanem a 86 lovasnál is amelyiknél pedig a vezérmü burkolatán van a szivattyukeréknél
neked milyen sok olajtartályod van ? kormányszervo és a fékolajnak kéne lennie,a többi tartály ablakmoso és a hütöviz kiegyenlitö. lényeg az hogy a fékolajbol DOT 4 kell semmiképpen ne önts bele DOT 5 öst az megeszi a fékben lévö gumikat,a DOT 5.1 már jo lenne de annak nincs értelme,a fékolaj tipusa lényegtelen mind biztonságos amit árulnak. mannol elég jo árban van az is megfelel DOT 4 es
Ez egy tipikus balfék! Én a vasúti átjáró előtt mindig lelassítok, megnézem, tényleg nem jön a vonat, van, amikor annyira fás- bokros a rész, hogy szinte lépésben lehet csak meggyőződni, hogy tiszta a pálya. Rengetegszer volt olyan, hogy a többi autós, közben simán megelőz, akár a sínen is legalább 90-el... Ha az a berendezés, mégsem jól működik...
Jelölve van a szivattyu kereke és mögötte a motor is de maga a vezérmüszij is adja a jelet hozzá. Lényeg az hogy 90 fokonként van csucsnyomás tehát közben némileg esik,also nyomásértéken ha nyit valamelyik porlaszto akkor már nagybbat eshet a nyomás,lehet talán be sem áll az 1600 bar ami kell,de ebben már én sem vagyok biztos mert nem probáltuk, a diagnosztika nem mutatja a nyomás hullámzását, de még egy fontos dolog, a vezétmüjelado a szivattyukerékhez kapcsolodik tehát nem a vezérmütengelyhez szoval fontos hogy jo helyen legyen
Azért fontos jelre állitani mert amikor a szivattyi éppen nyom mert ugye abban is dugattyuk vannak,a jelen éri el a nyomás maximumot éppen a befecskendezés idején,ezzel a maximum nyomásértékkel számol az ecu, a nyomásnak van valamennyi hullámzása