de amit érdekes,hogy 98 fokos a motor,az borzasztó forró,kérdés eszi e a vizet?ha tartályban van olaj akkor hengerfejes,vagy rosszabb,lehet injektor ,gyújtó trafó vagy pumpa gyertya stb.én kocsim is szarvolt régi gyertyákkal.Érdemes lenne megnézni még a pillangó szelepet illetve a vákuum csövet,a termosztát nyit e
Ha nincs hang az üzinél vagy rossz a szivattyú vagy nem kap tápot valahol.2 hibakod olvasás kuplung fék benyomva tartani majd gyújtás. és olvasni menyit villog minden tizedik villogás az 0 át jelent pl:0123,majd villog tovább minden egyes villogásnál lesz szünet és újra számolsz 4 számjegyből áll ha megvannak a számok szólj van kódkönyvem írd le mi a sorszám
Segítséget szeretnék kérni; 2004-es z14xe motorral szerelt OPEL ASTRA G CARAVAN teszi próbára idegeim. Az autóban 26.000. azaz huszonhatezer kilométer van, folyamatos indítási nehézséggel és néha szerviz lámpa, majd motor korlátozással küzdünk.
Az indítási nehézség azzal jár, hogy hosszan kell indítózni hidegen, melegen egyaránt, külső hőmérséklettől független. Az indítás mindig egyforma időbe telik, ha egyszerre húzzuk be akkor is annyi, ha kétszer, háromszor, akkor is. Mintha nem jutna előbb üzemanyag a rendszerbe. Furi, de pl. üa szivattyú hangját nem hallom gyújtás ráadása után. Indítás után más jelenség (füst, egyenetlen alapjárat, stb. nincs).
A szerviz lámpa olyan, hogy akkor jelenik meg, ha már bőven meleg a motor (98°C) és nagyobb a terhelés, igénybevétel (negyed gáznál több). Onnantól 4000 fölé nem pörgethető. Hideg üzemben minden szép és jó, bár kicsit lomhának érzem (DAEWOO KALOS 1,2-es szintjén van), de nincs összehasonlítási alapom azonos autóval.
Check Engine nem világít, hibakód sem aktuálisat, sem tároltat nem mutat az olvasó.
Szerviz története a korából kifolyólag rendezett, nyilván nem futásteljesítmény aranyos...
Az 1,4xep meg kombibais jó.1,2est azt egyikbesem ajánlóm szereti a hengerfejes dolgokat.az xep ketszivos jobb ,min elödei.nyugot szivel vegyél lèpcsöset.igaz nem egy erömü,de ez engem hidegen hagy..olcso alkatrèsz még ujban is.Isminek egy insignia van a sege alat de csőrög zôrôg mert muanagy .Èn lepukantan vettem 500ért és ojan 600-700költötem rá de meg èrte.8-10km olaj csere es no gond ,ha esetleg olaj szivárog itt ott olajteknö szelep fedèl simán otthon megcsinálod,szerintem a leg egyszerűbb motor az astra vannak hibái de vèglegesen is orvosolhato,irnèk mèg de telorrol irok es nincs itt a szemcim,igy a hejes irasert is elnezes kerek
Nagyon klassz a gép - hasonlót nézegetek én is ...
Egy kérdés ezzel kapcsolatban: sedan változatban az 1.4-es (90 LE) elég erős ? Gondolom kombi változatban az 1.4-es kicsit gyenge lehet a maga 90 LE erejével ....
Nekem egy 1.6-os 105 LE-ös F-es kombim volt és nem tudom összehasonlítani az 1.4-essel mert még nem volt alattam olyan ...
Végül sikerült megcsinalni, mindent megint be fújtam, most a légzsák vezérlő csatlakozojat is, lett ellenállás, opcommal simán tudtam törölni a kódokat, és már nem világít a hibajelzo 😁
Ezeket a hibakodokat adta ki 32, 34, 78, 88 mindnel low resistance, open circuitot ír, be fujogattam kontakt sparyel vezető légzsák anyós légzsák, és alul az ülés alatt lévő csatlakozókat is, nem hagyja törölni, egyébként fenn áll, tehát presentet ír hozzá, opcommal ki kell tudni törölni a kódot nem?
nekem ere egy ötletem lenne húzd le a légzsákkábeleket fele párszor illetve az anyós ülésnél a kapcsolót forgasd át párszor lehet kontakt hiba,de ölette áramtalanics
nekem ugyan ilyen motor kodu gépem van két szivos jobb mint az utóbb vasak ,.én motor tipus hibát nem igazán tapasztalok,8-10 ezrenként olaj csere és nem eszi az olajam,a másik nem egy ízben tapasztalom a gépemnél hogy egy tank kb 700,és 750 között van
Sziasztok, olyan problémám lenne hogy G astraban világit a légzsák hiba visszajelzo kislampa, rá dugtam az opcomot, vezető illetve anyosulesnel az ellenállás 0, ilyenkor mi a teendő, így nem tudom törölni a hibakodot meg fennall a probléma
B Corsánál hogyan lehet leszedni a hátsó ablakmosó fúvókát? Lecsúszhatott, vagy kiszakadhatott a gumicső, mert a hátsó ajtó belsejébe engedi az ablakmosó folyadékot :-( Gondolom a fúvókát kell hozzá leszedni, de így elképzelés nélkül nem merem feszegetni, pláne, hogy egy 27 éves, megfáradt műanyag darabról van szó.
Ha valakinek F Astrás tapasztalata van, azt is megköszönném, mert gondolom hasonló a két megoldás.
Sziasztok. Megszűnt működni a központi zárunk. 2002.es C Corsa. Indexeket villogtatja, de nem nyitja, zárja az ajtókat. Kettő biztosítékot találtam a könyvében: "közp. vezérlőegység" és "központi vezérlőegység" lehet, hogy nem is a zárra vonatkoznak, de kimenve nincsenek az biztos. Van valahol külön biztosítéka esetleg? Vagy hol keressem a hibát? A kézikönyveben említett újra tanítás nem sikerült. Köszönöm
Sziasztok! Lenne egy kis problémám, hátha tud valaki segíteni. Opel astra G caravan jobb oldalsó-hátsó ablaka betört és azt kellene kicserélnem. Megvan az új üveg de a régi kiszedésénél elakadtam Nem akarom nagyon feszegetni a kárpitot. Szedett szét már valaki ilyet? Van valami "trükkje" ?
Lenne egy autó ismeretségi körben amit lehet meg kellene venni, mert ahogy megy az autók ára felfele, nem valószínű, hogy fogok találni később jobb választást.
2007.es astra 80.000.km.rel. igaz másfél millió.
Motorkód: Z14XEP19
Ez a motor vajon mennyire bevállt? Esetleg van tipushibája?
Z14XE kódú corsa van a családban abban lassan 300.000.km. meg vagyunk vele elégedve.