Ha tavaly (vagy idén év elején) szerződtél át egy másik KH hitelkártyáról, akkor tudod használni a korábbi csekkjeidet a csekkautomatánál. (Hiszen a hitelkártyaszám nem változott.) Sőt, mivel ez az opció a kondíciós listában nem szerepel, így díjat sem kell fizetned érte. :-) (Mondjuk, ez nem egyedülálló: a Cetelemnél sem kell kerül pénzbe a csekkes visszafizetés, ha az a havi forduló előtt történik.)
A 2018.10.05 után kötött hitelkártya szerződésekben már nem volt erre lehetőség, azóta pedig már minden korábbi szerződést újraköttettek, vagy szerződést bontottak, úgyhogy ez már senkinek nem opció.
Hát igen, alap lenne az elektronikus hozzáférés, ha már a bankban se papiroznak.
Telefon azt mondják járna, 2 bank fiókban is voltam, ott meg azt mondják nem.
Telefonon kérdeztem a zárási egyenlegem, mert az infó SMS sem jött meg, az Ügyintéző közölte, hogy az ebankba fel van töltve.... Mondom szuper csak nem adnak hozzáférést :D :D
Akkor nézte hogy az nincs igenre állítva, de azt csak üzletben tudják módosítani.
az e-bankban is real-time látható, de ha csak ezért nyitnál számlát, a januári konstrukció-váltást ismertető levélben is benne van, hogy az e-kivonat az alap, tehát kell, hogy adjanak netbank belépést is, amit amúgy csak az ügyintézőnek kell aktiválnia, semmilyen háttércsoporti munkát nem igényel a dolog. Nem értem, mit kavarnak ezzel az ügyintézők, az egész bank elektronikus dokumentálást csinál, a szemléletükbe pont, hogy az e-kivonatnak kellene elsődlegesnek lennie. Szerintem csak rosszul informáltak az ügyintézők. Tudom többen írtátok már, hogy ez nem így van, de a papíralapú kivonat egyszerűen nonszensz. Nekem is csak HK-m van.
Sziasztok.
K&H számlánál az MCC kód csak a kivonatot van feltüntetve, vagy az e-bankban is látható a tranzakciónál?
Még csak HK-m van, nincs e-bankok ezért kérdezem :)
simán elmegy 100e vásárlásra egy hónapban, ennél jóval több is, azokat meg curve kártyával csinálom. és igen, minden gb országkóddal könyvelődik, így teljesíti a külföldi vásárlás feltételt, és jár rá a visszatérítés
de revolut töltésre is járt ugyanígy, de azt csak kisebb tételben csináltam
van curve referral kódom, de nem írom ide, publikussá teszem a mélemet, írj kérlek majd oda
de azért ezt inkább jóhiszeműen tessék kihasználni, hogy le ne tiltsák, plíz
pl. curve kártyával bármit veszel, úgyis gb országkóddal könyvelik, sokkal életszerűbb, mint hogy minden hónapban egy 100-as revolut töltéssel maxolod ki a visszatérítést
Üdv, nekünk problémánk akadt a K&h bankkal, párom édesanyja hirtelen elhunyt tavasszal, a banknál volt hitele, és mellé egy kibővített életbiztosítást kötött.
Jogerős hagyatékit szeptember 5.én beadtuk, és azóta (40 napja) várjuk a biztosítási összeget. Jó párszor voltunk a fiókban, panaszt írtunk, csak az ígérgetés volt, 3 alkalommal is mondtak egy időpontot,mikor és nem utalták az összeget,pedig minden papír rendben, beadva. Többi biztosító kifizetett, csak itt van probléma, mintha az időt húznák,és ülnének á pénzen olyan érzésünk van. Magyarázatot nem kapunk, hogy miért nem utalnak, minden alkalommal megígérnek egy időpontot, amit nem teljesítenek. Senkinek nem ajánlom, hogy biztosítást kössön, mástól is hallottam korábban rosszat, de most mi is tapasztaljuk.
Amikor nyitottam, akkor ennek előre utánanéztem, és úgy voltam vele, hogy ha nincs, hát nincs, küldjék csak az sms-eket, ha nekik ez jobb. De azért rákérdeztem az ügyintézőnél, aki meglepett, mert megcsinálta volna, de olyan több ezer forintos éves díjat mondott rá, hogy inkább nem kértem.
Amikor idén kellett menni szerződést módosítani, másik fiókba mentem, ahol képben voltak vele, hogy nem is lehet ebankom, náluk nem is érdeklődtem, hanem volt valami ászf módosítás is ezzel egyidőben, miszerint akinek van ebankja, annak a számlakivonatait ezentúl oda küldik a postai helyett. Erre írtam a központi címükre, hogy ha adnak ingyen ebankot, akkor cserébe szívesen váltok elektronikus számlakivonatra. Nem egyedi kedvezményt akartam, hanem rávezetni őket, hogy lenne értelme ezt hivatalosan is elérhetővé tenni mindenkinek. Válaszoltak, értik az igényt, de egyelőre nincs tervben ennek a lehetőségnek a biztosítása.
Szerintem nem akkor érdemes alkudozni (bár tényleg furi, hogy most már csak alkudozás árán "adnak" ebank-hozzáférést), amikor megvan a hk, hanem amikor igényli az ember. :-) Én eleve azt mondtam, hogy akkor igénylek hk-t, ha jár hozzá ebank is. Mondták, hogy természetesen beállítják, s meg is tették. Én azt tapasztaltam, hogy a bankok nagyon készségesek, ha egy új hk-t tudnak ajánlani/adni az ügyfélnek. (Kivéve az Unicredit és a CIB, ahol - minden indoklás nélkül - nekem nem adtak.) Nekem egyáltalán nem lenne kényelmes/biztonságos olyan hk-t használni, amihez nem kapok ebankot.
Akinek csak hitelkártyája van, az nem használhat ebankot és mobilbankot. Akinek ennek ellenére mégis megcsinálta a lelkes ügyintéző, az nem tudhatja, hogy a használatnak milyen díja van, és az mikor változik. Ha meg egyszer rákérdez, akkor az esetlegesen felszámított díjakat talán visszaadják, de valószínűleg rögtön ki is zárják ezekből a szolgáltatásokból.
Próbáltam velük alkudozni nemrég, hogy ha adnak ebankot, és oda küldik a pdf számlakivonatot a posta helyett, akkor azzal mind jól járunk, de nem voltak partnerek.
Vásároltam online K&H-s kártyával. Megerősítő kóddal nem jött SMS, csak simán sikeres lett a fizetés (MÁV + webes SimplePay). Korábban is volt már ilyen pár éve, de aztán ez elég stabilan működött. Akkor egyébként azt mondta a K&H, hogy előfordul ilyen, és nem igazán tudják megmondani az okát, de biztos az elfogadó oldalon van, nem náluk.
Másnál volt mostanában olyan, hogy a netes vásárlás kihagyta a 3D Secure ellenőrzést, miközben ugyanaz az oldal korábban még jól használta? Arra próbálok rájönni, hogy központi K&H/Mastercard hiba van-e, vagy a SimplePay-ben kapcsolódott ki a funkció.
Április végén telefonon jeleztem, hogy a folyószámla jóváírás nem egyezik a korábban beterhelt költséggel. Ingyenesség feltételei persze teljesültek. Ügyintéző: igen tudunk róla, majd intézkedünk... Nem az összeg miatt, de azért mégis... K&H 2019.
„Cikluszárás”: Hitelkártyák esetén az Elszámolási időszak vége, amely egyben a kivonatkészítés napja. A cikluszárás a munkaszüneti napok függvényében az elszámolási időszakkal összefüggésben mozoghat.
„Elszámolási időszak”: Hitelkártyák esetén azon egy hónapnak megfelelő időszak, melyről a Bank Számlakivonatot állít elő és juttat el a hitelkártyaszámla tulajdonos részére. Amennyiben a cikluszárás munkaszüneti napra esne, akkor az elszámolás napja a megadott kivonat-készítési napot követő első banki munkanap lesz.
A gyakorlatban ez azt jelenti, amit írsz, munkaszüneti nap (hétvége) esetén a következő munkanap lesz a zárás dátuma. Ha viszont ez olyan szombatra esik, ami éppen munkanap, akkor azt nem ugorják át (nálam eddig egyszer fordult ilyen elő, 15-e a cikluszárás napja a kártyámon, és tavaly december 15 munkaszombat volt).
azt tudja esetleg valaki, hogyan kezeli a fordulonapot a kh hitelkartyanal, ha az hetvegere esik? az erstenel olyankor a hetvege utani elso munkanap a fordulo, de a kh-nal is?
Nagyon jó, gyanúsan jó kamatot adnak - minden más banknál 0.01% a kamat náluk 12 hónapra 2.4 % ??? Mondjuk a NER-t finanszírozza, azért vannak aggályaim