nekem az a fura, hogy a két texasi pályára már nem először szerveznek össze nagyobb versenyeket
F1 futam is ment Austinban, Fort Worth meg oválon fogadta a Nascart ugyanazon a hétvégén
most meg ugyanez, csak a motorosokkal
nyilván ha bármelyik másik széria USA-ba megy, nehéz kikerülni egy 36 futamos Nascart, de azt, hogy Texasban is legyenek egyszerre elég érdekes
két pálya kocsival kb. 3 órára van
Vagy ennyire nincs átfedés a nézők között?
Nascarban a Trackhouse versenyzők Chastain és Suarez pénteken kint voltak Austinban, ott arról elmélkedtek lehetne közös Nascar/Motogp hétvége is akár.
Kíváncsi leszek a főfutamra, de jelenleg ezzel a Ducati-val meglepődnék ha nyerni tudna, eddig messze jobban megy mint bármelyik 2023-s Ducati, de nem hiszem hogy elég lenne.
Továbbra is szükséges hozzá fogadókészség. Ha az arabok nem akarnak gp futamot Kataron kívül akkor nincs mit tenni - btw ha már arról beszélünk hogy mennyire kiaknázatlan a GP, akkor talán pont nem ott kéne nyújtani a naptárat ahol csak pár befőttesüveg lézeng a lelátókon hanem ott ahol nézők is vannak.
Az amerikákkal meg nem tudsz mit csinálni, a két helyszín eddig kötésben volt, Austint önmagában úgyse tudod semmihez hozzácsapni. Maximum az ázsiai túra elejére, de így hasraütésre akkor még lehet hogy túl meleg van Texasban, a végén Valencia előtt meg valószínűleg az F1-hez lenne túl közel amit gondolom nem feltétlen szeretnének a helyi promóterek.
Tudom, hogy nem szereted őket, megjegyzem annyira én sem :) Utálom, hogy a pénzeikkel mindent megvesznek, a fél világ az övék, de... Pont ez az, hogy ha már itt vannak, akkor aknázzuk ki a dolgokat és igen, ez egy több éves folyamat lenne, hogy felkészítsük a pályákat, hogy alkalmasak legyenek és viszonylag közel több helyszín egymás után.
Mondjuk az argentin versenyt el is felejtettem, de azért 2 versenyért is picit fura, hogy átutazzák a fél világot. Az év végi ázsiai túra az tök jól meg van csinálva, az tetszik.
Egyrészt a jóisten mentsen meg attól hogy még több sportswashingoló arab futam legyen üres lelátók előtt, elég Katar. Másrészt azért túl sok pálya nincs ott, van még Bahrein meg Dubai, kérdés hogy ezek GP-re alkalmasak lennének-e, meg egyáltalán akarnak-e MotoGP futamot rendezni.
Portimao amúgy tényleg wtf idén Katar után, az USA amúgy meg Argentínával van egy párban - illetve lett volna ha nem marad el a hétvégi futam.
Minden évben elhisztizem, de most komolyan ezt a versenynaptárt hogy sikerült így összehozni???????
Egy hónap alatt utaznak több ezer kilométert. Több év alatt már meg lehetett volna oldani ezt! Tevehajcsároknál nem igaz, hogy nem találnak 4-5 pályát, amit váltogathatnának? Kezdődne a szezon március március 8-án és hetente a környéken lenne 3 futam. Utána utazhatnának Európába megint 3-4 futamra közel egymáshoz. Szurkolóknak is jobb lenne. Pl egy qatar meg szaudi/uae-i futamra lehet kimennének akár turisták is 10 napra és akkor láthatnának 2 futamot, plusz nyaralnának is. De egy portugál-spanyol trojka is közel lenne egymáshoz. Erre mivaaan? Qatar-Portugália-Usa-Spanyol. Gratulálok hozzá, de tényleg, spórolunk a költségekkel, de nagyon!
Na kíváncsivá tettél, mivel a Yamaha ajánlata Fabio-nak jobb mint bárkinek a mezőnyben. Ez pedig nem azt sugallja hogy nem költenek a Motogp project-re.
Szóval kíváncsian várom mivel támasztod alá az állításod.
Lehet hogy korai pálcát törni, bár a történet olvasata valóban erre enged következtetni.
Ugyanakkor nagyon meglepődnék hogy a Liberty mint új tulajdonos,...vagy bárki akinek esze van nem tesz rendet. Azért az hogy hirtelen az erópai gyártók vannak elől, A Ducati, a KTM, az Aprilia (kb. erőssorrend). Míg az évtizedes erős japán gyártók mint a Honda-Yamaha meg sereghajtók, még az is lehet hogy a Suzuki sem véletlenül lépet vissza.
Bárhogy is volt, Covid vagy más, az egyértelműen érződik hogy ez így lehetne jobb is. Talán Quartararo is tud valamit.
gyári csapatban nincs,de ott a pramac vagy ha mm tényleg ktmezne akkor az ö helye,ktmnél acosta vagy fernandez helye. nehogy már derogáljon neki egy szatelit gép ha tényleg olyan trágya a yamaha.
lehet az apriliánál egyhelyben toporgás van,de akkor a yamahánál mi,hátramenet?:)apriliával jelenleg jobb eredményeket érnek el elvileg gyengébb versenyzök.
Ducatinak szerintem nem is kell, KTM se erőlteti most hogy állítólag Marquezt környékezik, és ott van nekik a csodagyerek Acosta, Honda az kb. szarból a fos kategória lenne, Aprilia meg lehet nem fizetne annyit és nem is jelentene akkora ugrást minőségben.
Inkább fogalmazzunk úgy hogy nem volt jobb. Ducati-nál, KTM-nél nincs hely nemhogy gyári, de szatelit motoron se nagyon (már ha egyáltalán akarna Quartararo szatelit motorra ülni), a Honda még nagyobb kaka mint a Yamaha, egyedül az Aprilia volt reális opció. Ott viszont évek óta egyhelyben toporgás van, a hangvillásoknak csak ennél kellett meggyőzőbb ajánlatot felmutatniuk.