Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csabais Creative Commons License 2020.02.24 0 1 5705
Előzmény: nepáli pali (5704)
nepáli pali Creative Commons License 2020.02.24 0 0 5704

Sziasztok.

Segítsetek légyszi, hol találnék merci boltot Bp.-en, ahol pár apróság beszerezhető. Akksi tálca, fényszóró rögzítők, néhány szilent, ilyesmik. Vidéki vagyok, nem ismerem a pesti boltokat... köszönöm előre is.

syssy48 Creative Commons License 2020.02.23 0 0 5703

Na de a tiéd szerintem patika, ehhez képest meg tutti!

Előzmény: Ritchie87 (5701)
halo13 Creative Commons License 2020.02.23 0 0 5702

Nagyon durva ezért a koszlott cuccért!

Előzmény: Ritchie87 (5699)
Ritchie87 Creative Commons License 2020.02.23 0 0 5701

2 éve 250-et ajánlottak a belteremért. Akkor érthető okokból nem vettem ki.

Előzmény: syssy48 (5700)
syssy48 Creative Commons License 2020.02.23 0 0 5700

Az övét már megrágták a kutyák és a patkányok.  Az enyémen sincs semmi gubanc. Nem értem. Na mindegy, ő tudja.

Előzmény: Ritchie87 (5699)
Ritchie87 Creative Commons License 2020.02.23 0 0 5699

Tesóm felhívta pár hete. Elég sajátos véleménye volt az "állapot fogalmáról.

Nekem speciel teljesen kopás bolyhosodás, kosz, mindenféle hibamentes. Ez egy tipikus kőműves autóból származhat

Előzmény: syssy48 (5698)
syssy48 Creative Commons License 2020.02.23 0 0 5698

Szerintem egyikünk ülése sem ilyen kopott. Ez miért természetes neki ennyiért?

Előzmény: Ritchie87 (5697)
Ritchie87 Creative Commons License 2020.02.23 0 0 5697

https://auto.jofogas.hu/budapest/Mercedes_w201_190_sportline_ules_szett_ajtokarpitokkal_101384013.htm

 

Azon gondolkozom lassan meghírdetem a komplett Sportline belsőmet. Ha ez a rettenet 180-ért van fent, akkor az enyém szerintem bőven ennek a dupláját éri a patika Sportline bőr kormánynál és váltóval. Facebookon érdemes lenne behírdetnem tavasszal? Vagy kivigyem az osztrák talira, aztán dobjak rá egy pofátlanul magas árat?

Ritchie87 Creative Commons License 2020.02.21 0 0 5696

Szia!

 

Pontosan 14 hónapja, de semmit nem javult utána sem. Az viszont számít, hogy egy bizonyos gázpedál állásnál még hidegen is alig észrevehetően jelentkezik ez a hiba. Valaki erre egyszer azt mondta a diffi miatt van. Nos a difi hallgat mint a sír, szerintem ott ekkora lógás nem lehet

Előzmény: Sandor Karnis (5695)
Sandor Karnis Creative Commons License 2020.02.21 0 0 5695

Szia! Ha jól emlékszem akkor járó motornál kell ellenőrizni a váltoolaj szintjét, N állásban. Mikor cseréltél benne amugy olajat meg szűrőt utoljára?

Ritchie87 Creative Commons License 2020.02.20 0 0 5694

A kék csapásmérőnk (1994-es szívó C250 Diesel) automata váltója hidegen 1-2 be egy erőset üt/ránt vagy mondhatni lök egyet kapcsoláskor. 2-3ba pedig mintha csúsztatna egy kicsit. Ha üzemmeleh a technika, akkor enyhül 1-2 való lökés a csúszásnak nyoma sincs 2-3ba. Van valami adalék, vagy ötlet mi enyhítené ezt? Nem szándékozom 2-300 ért felújítani a rendszert, bontottban meg nem bízom. 

 

A váltó olaj szintje szerintem kicsit magas. Tényleg járó motornál kell a váltóban a szintet nézni? Van egy 30 és egy 80 fokos szint, de bőven felette van ha a hőre nézem a szintet. Ez is okozhatja? 

 

Köszi előre is a segítséget!

Ritchie87 Creative Commons License 2020.02.20 0 1 5693

Nem kell parázni, pótlom a készletet. Max egy beteg áron,de nekem mindig lesz 93 előtti Mercim. 😎😍🥰

Előzmény: Shady18 (5692)
Shady18 Creative Commons License 2020.02.18 0 0 5692

hogy maradtam le róla o.O :( Mondjuk akkor még nem volt meg az enyém , még csak másfél éve vagyok tulaja a 190-nek :D

Előzmény: Ritchie87 (5691)
Ritchie87 Creative Commons License 2020.02.14 0 0 5691

Igen Veszprém megyei vagyok. Sőt Veszprémben a zölddel is sokszor megfordultam. Találkozón is voltam ott vele. 

 

Előzmény: Shady18 (5689)
elbueno Creative Commons License 2020.02.13 0 0 5690

Az abban a kocsiban annyi.:-) Csak érdekelt volna konkrét adat.

Majd valami tisztességes áron normális munkát végző karosszériával foglalkozó szakembert kell felkutatnom. A küszöb lassan csere érett lesz.

Az az egy parám van, hogy szeretnék mindent tisztességesen megcsinálni rajt,. de nem lesz vele elég időm foglalkozni.

Előzmény: Ritchie87 (5688)
Shady18 Creative Commons License 2020.02.13 0 0 5689

Ritchie87 veszprém megyei vagy ? o.O Nem emlékszem hogy láttam volna azt a zöld csodát vagy csak sose volt hozzá szerencsém amit összetörtek. 

Előzmény: Ritchie87 (5682)
Ritchie87 Creative Commons License 2020.02.12 0 0 5688

Az abban a kocsiban igen hibátlan értékű! Ha jól rémlik, üzemmeleg motornál alapjáraton 2.4 bár volt.

Előzmény: elbueno (5686)
Ritchie87 Creative Commons License 2020.02.12 0 0 5687

Ezt nem neked akartam Sanyi. 

Előzmény: Ritchie87 (5682)
elbueno Creative Commons License 2020.02.12 0 0 5686

Sziasztok,

 

2.0 90KW motorral az olajnyomásnak alapjáraton mennyinek kell lennie?

Kerestem információt, de konkrétumot nem igazán találtam.

Köszönöm!

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2020.02.11 0 0 5685

Bocs yahuuu, Ritchie87 nek szántam az előbbit.

 

De ha már itt vagyok megosztom veletek a fejleményeket a 190 vadászatról. A 2,6 ugye elsőként kiesett a szórásból, mert nem tetszett sokminden rajta, benne és körülötte :)

A legérdekesebb az volt, hogy csak akkor indult el és kezdett valamennyire gyorsulni, ha lepadlóztam, de már annyira, hogy szint már hajlott a padlólemez. És akkor is csak iszonyú lassan, szinte félálomban mozgott. Lehet, hogy csak egyszerű a hiba, de ettől kezdve bizalmatlan lettem. Az általános állapota egyébként sem volt biztató, ismét bebizonyosodott, mennyire csalhatnak a képek a valósághoz képest. Amúgy a sor6 hangja tényleg csodás, de ezt tudtuk eddig is.

 

A következő egy 1,8 volt ami az első, sőt a második -már személyes - ránézésre is tetszett, a felszereltsége is majdnem jó volt, bár a klíma hiányzott. De a szín, az állapot, alacsony futásteljesítmény és a valóban gondosan dokumentált előélet miatt egy pillanatig elgondolkodtam a kompromisszumon. Az 1,8-as motor amúgy teljesen rendben volt, vígan pörgött, meglepően jól húzott- különösen a "ványadt", szerintem hamarosan fekvőbeteg 2,6 hoz képest. A 4-es automata szépen váltott, a diffi sem zúgott, és szépen utazott, ahogy ezt amúgy a típustól eddig megszoktuk és joggal el is várjuk. Egy dolog zavart csak, beüléskor és menet közben a vezetőülés érdekesen - Mercedeshez nem méltóan -nyöszörgött és imitt amott a műszerfal környékén is megzörrentek az elemek.

 

Kissé hunyorítva talán el is néztem volna a zavaró apróságokat, azonban a balesetmentesnek hirdetett autóhoz tartozó gondosan összefűzött papírhalomból kisvártatva kb a 85. oldal bogarászása közbeben kiderült, hogy igazából a kocsi törött volt, elemcsere, festés-javítás, miegymás történt nem kevés pénzért a motor környékén is jónéhány évvel ezelőtt. Érdekes, hogy bennehagyták ezeket a papírokat - biztosító, kárfelvétel stb, - és most azt gondolom, hogy nem szándékosan, mert a papírok átnézése előtt többször is rákérdeztem, volt e törve és rendre bizonygatták, hogy dehogy, sosem, semmi.... 

Ezek után persze már más szemmel néztem rá, és azt sem tudtam figyelmen kívül hagyni, hogy a baleset bekövetkeztéig a műszaki vizsgákon hiba nélkül ment át, azt követően viszont állandó olajfolyás, rozsda és egyéb - apróbbnak tűnő - problémák kerültek a vizsgabiztosok megjegyzéseibe.  Aztán, még jobban megvizsgálva a javított elemeket az ajtók gumikéderei alatt sajnos mindegyiken felfedezhető volt a kezdődő rozsda főleg alul. Pedig szakszervíz javította, jó drágán de sajnos a korrózióvédelem úgy tűnik, nem jött össze nekik. A sértetlen helyeken amúgy minden rendben volt. De mivel a bogár már benne volt a fülemben, így szomorúan elengedtem őt is.

 

Mint a mesében, aztán megérkezett a harmadik, és valóban - teljesítményre legalábbis  - ő a legkisebb 2.0 (102 Le) viszont neki 2. átvizsgálást követően egyelőre elhiszem a balesetmentességet, a futásteljesítményt.  Ezen túl, a felszereltsége számomra több, mint teljes: klíma, automata, tempomat, tolótető (!) hogy csak a legfontosabbakat említsem. Persze érezhető a szívós(s)ága, nem ugrik úgy mint egy "einspritz" de kicsivel nyomatékosabb, nyugodt és meglepően kellemes. Ő viszont menet közben néma, semmi nem zörög, nem mocorog. Úgyhogy eddig OK, nemsokára folyt. köv.

Törölt nick Creative Commons License 2020.02.11 0 0 5684

Szia, a mailem nyilvános, ott tudunk egyeztetni

Előzmény: Törölt nick (5676)
elbueno Creative Commons License 2020.02.11 0 0 5683

Király! Azt nagyon szépen megköszönném! Most rendeltem hozzá cuccokat, még nem igazán volt időm foglalkozni vele. Majd privátban egyeztetünk.

Előzmény: Ritchie87 (5682)
Ritchie87 Creative Commons License 2020.02.11 0 0 5682

Tudom ki vagy! ;)

A TC sztárszakiját nem minősítem. Ahol egy gyertya kábel csere megoldás, ott ezek motorcserét végeznek.

Tavasszal segítek rendbe rakni, ha meglesznek a vizsgáim.

Előzmény: csabais (5681)
csabais Creative Commons License 2020.02.11 0 0 5681

Csikós szerelője!  :-D

 

De fejlődik.

Előzmény: Ritchie87 (5679)
elbueno Creative Commons License 2020.02.11 0 0 5680

Szia,

 

tudom, hogy mivel foglalkozol, én vettem meg a mercid:-)

Előzmény: Ritchie87 (5679)
Ritchie87 Creative Commons License 2020.02.11 0 1 5679

Szia!

Viszen??  Szerintem (Karesz) nem különösebben specialista, a 190 amúgy is faék, csak átgondolt és jó minőségű alkatrészekből. Azon röhögök a mai napig hány merciből dobott ki motort vélt hibák miatt.... Aztán egy gyertya kábel csere megoldotta volna a problémát.

Ke szakértő? Árva András, de hogy rajta kívül ki tud valósan javítani nem tudom. A környékbeli "szakik"  ezalatt értem Veszprém megyét, csak belekotorgatnak. Én valamennyire átlátom, a sajátom pl szétszedtem anno. Én is autószerelő vagyok meg autóelektronikus, ha ez megnyugtató. 😎😂

Eladó kormányon nincs... De ha lesz jelzek.

Fehérváron viszont Gaál Péter a Merciszerviz tulaja nagyon képben van, viszont nem tudom ő mennyire mászik már bele. 

Előzmény: elbueno (5678)
elbueno Creative Commons License 2020.02.11 0 0 5678

Hali,

 

valaki tud esetleg elérhetőséget a Viszen élő Mercedes guruhoz?

Valamint Ritchie87 tőled kérdezném, hogy van-e a környéken KE specialista?

A megmaradt alkatrészeid között  nincs egy jóképű kormányod?

Köszönöm!

Ritchie87 Creative Commons License 2020.02.10 0 0 5677

Jó az 1.8 is. Nekem 7 évig hibátlanul teljesített. Ráadásul ha ke gondja van, ugyanaz mint a 2.0 2.3 csak az ECU más.

Ez a 2.6-os osztrák? Valami kontaktot cseréljünk, ha neked nem gond. Csurig vagyok alkatrészekkel, csak egy alap autót keresek....

  Nekem a biztosító most fizeti ki a tavaly tk-ra offolt 190E-met, szeretném pótolni... 😢

Előzmény: Törölt nick (5675)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.09 0 0 5676

Szia, nyáron én is ebben a cipőben jártam. 190 est akartam venni, lehetőleg 2.6 ost. Minden forumon a KE hibái és javításának nehezsegei köszöntek egyöntetűen vissza. Nem tettem le még egy jó benzines 190es ről, de egyenlőre böngészek külföldi forumokon is. Elvileg át lehet építeni, de még nem volt sok időm kibogarászni, esetleg valakinek tapasztalat? 

Előzmény: Törölt nick (5675)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!