Ugy nagyobbat szolna a dolog, ha elszor megiscsak sikerulne. Mondjuk ugy 2014 aprilis vege fele.
Aztan 2-3 honappal utana meg megszunik es akkor az unneplo tarsasag majd elkezd mutogatni, hogy elveszett a 2/3 tobbseg, "azoknak" beleszolasa lett es lam, egybol tonkrement az evszazad biznisze pedig ok.....
Kicsit hülye helyzet, hogy itt a számomra kedves topikon is megy a polémia a solymosi mosodáról (?) miközben született erre egy másik topik. Hogy valami autentikus is legyen. Minden igazi régi maléves (ha másképpen nem, hallomásból) még ismerte Sólyomszemet, Athénban a Hotel Attica portását. Ez egy nagyon lepukkant „szálloda” volt nem messze a régi repülőtértől, szerintem a Malév szégyene volt. Vágó nem biztos, hogy személyesen valaha is találkozott Sólyomszemmel, már csak amiatt is, hogy akkor még hátulgombolós lehetett, de nyilván az íróasztala miatt később elolvashatta, mikor mi történt. Sólyomszemet a Malév helyi ügynöke a lehető legaljasabb módon zsigerelte ki. 24 órát ültették a szerencsétlent, ott lakott a pultban. Én egyébként nem hiszem azt, hogy ez a Vágó-cég egy enbéhás fedőtörténet lenne, de ezek a pofátlan nyilatkoztatok, amit eddig megengedett magának (sok utas sok gép) azt jelzik, hogy mi van ha tényleg. Az egész magyar sajtóból azt hiányolom, hogy a számokat senki nem firtatja. Ez meg nem a titkos szolga Vágót minősíti. Hanem a magyar sajtó állapotát 2013 júliusában.
Nem kell annyi állóhely. A 8 millió utas kiszolgálásához egy nap 26 órát fognak féláron repülni. A gépek 70-80%-a állandóan a levegőben lesz, vagy külföldön landol éppen.
Ne becsüljük le nemzetbiztonsági Vágó urat, ugyanis amíg szolgálatban volt, szerintem bőven volt ideje hozzájutnia bármilyen infóhoz. Malév, külföldi légitársaságok, repülőtér, etc. Szóval közben kiokosodhatott. Feltehetően ettől világosodott meg, hogy akkor most beindul. De hát maga az ötlet is természetellenes, kivéve, ha nem pénzmosoda, Utóbbit viszont nem ilyen amatőrökre szokták bízni. Valami itt nagyon bűzlik. De ne legyen igazam.
Arra is kíváncsi vagyok, hogy Ferihegy tervezi-e már a bővítést, hiszen 2017-re már 50 gépet tervez ide Sólyom, míg jelenleg csak kb. 70 állóhely van összesen a reptéren. És ebbe már beleszámoltam a Lufi és ACE hangárnál lévőket, a kisgépeseket és még azokat is külön vettem, ahol egyszerre el se férne két gép egyszerre! :D
Összehasonlításképp a Wizz 2003. szeptemberében alakult, de az első járat csak valamikor 2004. tavaszán (április?-május?) indult. Érdekes, hogy a Sólyomnak még nincsenek engedélyei, nem árulnak jegyet, stb. de egy hónap múlva már itt lesz az első repülőgépük. A első járat indulásáig meg majd csengetik a lízingdíjakat, miközben a gép a földön állva legalább nem termel annyi veszteséget? ;)
Catering? Felszállás után minden utas bedobja a közösbe, piknikbe amit otthonről hozott. Kis szál fokhagymás kolbász, nájlonzacsiból csalamádé és törköly. Közben hallgatják a Dankó rádiót és a fedélzeti szórakoztatás is megoldott occóba.