mondjuk ebben az is benne van, hogy beférni befér, csak teljesen más az íve. így nem nagyon kell öt forintért se. tudom milyen, mert láttam, volt a kezemben, néztem már hozzá a tetőhöz.
Oké,akkor írhatsz privit is akár,haszégyenled::))A Saab felé hajlok,sztem megoldom..Pláne ha a 28-ban beválik,akkor kell a 23-ba is..40-50-ért meg akril nem kell...
"Az, hogy mi mit tart íven, az nem teljesen úgy van, ahogy írod..."
egy gyártósoron készült edzett üveges munkadarab meg egy kisipari akril szar közt remélem fel tudsz fedezni némi különbséget. üveg persze hogy nem hajlik meg. az akril meg meghajlik. azért kell rá a perem.
Visszatérve erre a hsz.-ra... Van esély, hogy használható állapotú (nem feltétlen csilli-villi) cápát vegyek magyar papírral? Ha bárki tud ilyet, ne tartsa magában. Jöhetnek ide is a válaszok-ötletek: hkristofd@citromail.hu
Nincsen. Sajnos a gyerek egy kicsit szalajt, és neki nem "érték" az autó. Betonkeverőt még nem láttam a csomitartóján, de minden mást igen. Félek hogy mire elborul az agya és eladja, addigra összekaristolja az üveget is. Egyébként, most, hogy belegondolok, lehet hogy van. Bronz üvegek. Nyami.
Ha azonos a cikkszám az jót jelent. Van ugyanis egy ismerősöm, akinek a kocsijában ott figyel az üvegtető, csak nem akarja eladni. Kicsit puhítani kell még. Gondoltam éjszaka meglátogatom, de ott figyel valami harcieb. Esetleg egy macska elterelhetné a figyelmét. :D
szia zoli! az e23 és az e28 tető cikkszámra azonos. a sabc meg még nem árulja a tádét, de a háromból az lesz felesleges, szinte biztos. a vényócat ugye nem tudja kiváltani és ugye a paheró is más célra készült.
nézd már meg, hogyan van feltéve rá a kéder. meg ugye ha nem csinálnak neki peremet, magában az a büdös életben nem tartja meg az ívet. egyébként lejjebb írtam, milyen darabszámnál válik úgy kb elviselhetővé az ára. az nekem úgy kb 40-50000 ft.
Hogy őszinte legyek, nem túl sok pénzem van rá, 200ezer körül muszáj megállnom. Azért néztem ez alatt autókat, mert ha van valami cserélnivaló akkor még belefér pár dolog.
mégis, mi pénzed van rá? egyébként meg van egy sabc nevezetű elkövető, ha jól értettem, eladja az övét. az például hiperkorrekt. mondjuk most a neten nem találtam hirtelen hadrafoghatót.
Elnézést, nem tudtam hogy 2.3-as motor volt a legnagyobb az E21-ben. E28-as ügyben amit egyikőtök mondott kicsit bajban vagyok. Tudtok mutatni nekem egy-két hirdetést, hogy pl milyen egy elfogadható állapotú (nem muszáj nekem E28, lehet E21 még mindig:D )? Mert vagy nagyon kókány sz@rt találok, vagy már csak fiatalabbakat, amik drágák most a pénztárcámnak. :) Egyelőre ennyi, köszi mindenkinek!
Nekem E21 320 volt az első bmw-m, ezért gyengéd érzelmek fűznek atípushoz. A minap mentem egy 316-ossal, nagyon élveztem a nosztalgiázást. Érdemes inkább egy jó állapotút megvenni, mert apránként egy ilyenre, ráköltöd a dupláját, és nem lesz fele olyan sem. Én is elkövettem ezt a hibát...
Nekem E21 320 volt az első bmw-m, ezért gyengéd érzelmek fűznek atípushoz. A minap mentem egy 316-ossal, nagyon élveztem a nosztalgiázást. Érdemes inkább egy jó állapotút megvenni, mert apránként egy ilyenre, ráköltöd a dupláját, és nem lesz fele olyan sem. Én is elkövettem ezt a hibát...
kismotoros e28. az az utolsó cápa, annyira még nem felkapott, lehet találni belőle normális(abb)at. biztosítási kategóriában ugyanott vagy vele, mint akármelyik e21-gyel, szóval ez nem szempont.
Köszönöm az eddigi hozzászólásokat mindenkitől! Hogy miért E21? Tulajdon képpen magam sem tudom. :) Tetszik ez a fajta forma, nem akarok batár nagy motorral szerelt autót (fogyasztás, biztosítás, stb többe kerül) és az E21-ből ha jól tudom 2literes a legnagyobb. E30-ast néztem korábban, de valahogy a formája mostanában nem jön be. Te/Ti milyen cápa Bmw-t ajánlanál kezdő Bmw-snek elfogadható(!) áron? :) Előre is köszi! Kristóf
A girbe-gurba első rendszám, karambolra utal. Ennyi idősen ez belefér, a javítás minőségét kell megnézni.
Az látszik, hogy rohad, meg a lengéscsillapítók kivannak. Az lpg felirat a lökhárítón? Gázos volt, csak kiszerelték?Sztem műszaki nincs rajta.Az is furcsa, hogy 2000cm3-t ír, de 75le. A lóerő szerint akkor 315-ös, viszont azokat ebben az évjáratban, csak kétlámpás verzíóban gyártották. Motorszámot, alvázszámot ellenőrizd, meg aforgalmit alaposan. Még akkor is lehet benne 4hengeres, ha 2000cm3-is, mert akkoriban volt a váltás 6hengerre.
Bár aki ilyen hirdetést ad fel, attól Én csak végszükségbe vennék autót.(átiratva fogadom nincsen...)