Zapkorte , te embergyűlölő vagy , vagy a múltban található a nyuszy iránti gyűlöleted ?
Megnéztem mindkettőtök autóját és elolvastam ki mit művelt vele .
Pont a te szádból hangzik el a bütykölés lenézése , mikor pont ezt hirdeted magadról az oldaladon , hogy te mindent megbütykölsz és élsz halsz a sufniban található lomokért . Elolvastam mit élt át szegény Fiat 850 cupéd . Hát volt élete az biztos , leégett , totálkárra tört , árokba eset , aztán eldobtad. Nem mondható , hogy vigyáztál rá .
A mostani Fiat125öd sem tartod becsben kinézet alapján , ahogy azt az ilyen koru autó megérdemelné. Csupa lyuk , rohadás , és igénytelen kopott a festése.
A Fiat 126 oldalon azt láttam , mintha ismernétek egymást . Nem de bár ? Megnéztem mit művelt nyuszy a 126os polszkival . Le a kalappal elötte , az az autó egy remekmű . Legalább is egy egyéniség lett belőle . Ahogy az le van írva mit és hogy csinált vele , csak az mondható el , hogy ez az ember él hal a kisautójáért .
Sokféle autós találkozó szokott lenni , vannak ahol az eredeti autók a sztárok , és vannak ahol az átalakított járgányok . De sufniban bütyköltnek pont a tied néz ki . Nem kívánlak megsérteni , Sajnálom , de ezt látom .
Nem jó omen egy kitiltósdi .Az bűn , ha lefényezi valaki az autóját , vagy esetleg a ma kapható bármely autórádió egyikét beszereli a kocsijába ? Ma már a rádiók többsége 4*50watt kimenő teljesítménnyel rendelkezik . Még szép hogy szól !
Spoiler és szárnyszerü dolog az összes mai autón van , ez dísz . Kinek tetszik , kinek nem , de ezért nem lehet valakit kitiltani . Ha épp egy trabantra rak valaki szárnyat és jól néz ki , hát tegye , ha úgy jobban érzi magát . Főleg , ha ez még másoknak is felkelti a figyelmét .
Pedro 500 kocsija sem igazán eredeti , talán már köze sem nagyon van az eredeti 500ashoz a formáján kívül, de azért igen impozáns egy darab . Gratulálok hozzá , szép munka nagyon .
Ha valahol nem látják szívesen a kispolszkikat , hát akkor azzal nem kell oda menni , minden bizonnyal egy kispolszkis találkozóra sem fogják elhívni a másik társaságot . De ez nem gond szerintem .
Te arról beszélsz , hogy mennyire idegesít és zavar az ilyen sok munkát és pénzt felemésztő átalakítás . Szuverén véleményed . De azért uszítani , kitiltani nem kell !
Ha javasolhatom , akkor ne egy autós fórumban nyílvánulj meg , hanem pl. egy virágkötészettel vagy egyébb nyugtató dolgokkal foglalkozó fórumban .
Ezek szerint te is "bütykölsz"? Én nem szeretem a bütyköléseket. A legtöbb bütykölés nagyon izléstelen, és sokszor a funkcióval is ellentétes! A bogarasok is kiborítanak, amikor a kis krómozott tepsit teszik a kilincs alá, meg műszempillákat ragasztanak fel, mint egy rossz kurva. De a nyolcötvenes társaságban is láttam pár elrettentő darabot. Aztán ott vannak a szárnyaikat bontogató felspoilerezett trabantok, kengururácsos wagon-r-ek, átrohadt küszöbű ladák olyan házilag kifordított kerekeken, ami egy úthengernek is becsületére válna, meg a többi ízléstelen gány. (Aki még nem látott elég ilyet, látogassa meg a http://www.autociki.freeweb.hu/ oldalt vagy bármelyik márkalub találkozóját.)
Nem sértődök én meg, csak nem értem :) A 127-est tudomásom szerint alig egy évvel korábban mutatták be, mint a 126-ost. A jelenleg is futó 601-es Trabik nagy része meg hasonló korú a 126-osokkal, és számomra semmivel nem veteránabb.
De ti tudjátok, nem akarok beleszólni, csak nem értem a szűrést :)
Bár nem nekem válaszoltál, valamiért mégis úgy érzem, hogy ezt nekem címezted. Tulajdonképpen tök jó ötlet a flame, köszi :) Annyit hadd jegyezzek meg, hogy a sufniban található alaktrészeket nem én szoktam felhasználni, én céltudatosan válogattam.
A kocsimon pedig semmi nincs, ami üvegszálból készült volna, és nemhogy mélynyomó, de még egy rádió sincs benne.
De azért köszi a próbálkozást ;)
Ha a hozzászólásod flame-részétől eltekintünk, akkor valóban igazad van, az én autóm nem az a kifejezett veterán. De nem is magamra gondoltam, hanem a gyári állapotú 126-osokat nem érzem jogosnak kizárni.
Különben is ki kellene zárni azkat az autókat a klasszikus rendezvényekről, amelyek úgy néz ki, abból vannak összeilyesztve, amit éppen a sufniban találtak: uno ablaktörlő, panda henger, üvegszálas műgyantából tákolt sallangok stb., és motor helyett a mélynyomó viszi előre lökhajtással, körbe-körbe-körbe, amíg le nem ég róla az összes gumi, vagy ki nem dobják az illetőt. ;-)
Annó elég nagy vitánk volt egymás között a rendezőségben, milyen kocsik is legyenek. A Trabi is csak később jött be, azt megszavazták. Vagyunk ám 6-an...
Igazi klasszikusnak a kispók egyelőre nem fért bele. Egyrészt mert miylen fiatal, ugye a legöregebb is csak 30 éves :-)
Nekem is van kispolszkim is, tudom milyen, szeretem is, de egyszerűen még nem klasszkus, egyelőre még nem...
Megnéztem. Kispók, de a fotók alapján tényleg egész jól néz ki. Ráadásul a srác egy hónapja hirdeti itt, osztÍ mégsem viszik el. Fent van a www.duen.hu-n, a versenyautóknál(!), talán a harmadik lapon.
Tudom, hogy itt a Karácsony, és mindenkinek elfogyott a pénze, de valaki nem tudná megvenni a fityómat? Ajándéknak is jó!!!!
Elkezdtem felújítani, de elfogyott a pénzem, és időm sincs foglalkozni vele. Teljesen kilakatoltattam csipp-csupp-ra /45e-Ft-omba került/, lealvázvédőztem, belül ki van festve, kívül félig. A motor szinte teljesen fellett újjítva, valamennyire a váltó is. A fékcsöveken, a vezetékeken és az üléseken kívül minden meg van! Sőt valamiből kettő is. Pl: az üvegekből, meg néhány alkatrészből. Nagyon jó lenne, ha valaki minnél előbb el tudná vinni, mert a család ki a karja dobni, de ehez túlságosan sajnálnám, mert hónapokat töltöttem vele, és eddig közel 100e-be került nekem. Ezért szerintem nem sok, ha 25e-et kérek érte. Remélem valakinek megtetszett, ha kell tudok küldeni képet is. Előre is köszi mindenkinek.
Tisztelt Veterán-, nosztalgia-, és hobbiautó tulajdonosok!
FIGYELEM! Közeleg a biztosítási évforduló! Érdemes elolvasni az egyesületünk ajánlatát!
Egy hete felrakott ajánlatunkra sokan jelentkeztek, de hátha még van akihez nem jutott el a hír.
Egyesületünk a Kelet-európai Járműipar Gyöngyszemei Nosztalgiaautós és Motoros Klub a 2005-ös évre a jelenlegi legkedvezőbb kedvezményes kötelező biztosítási szerződéseket tudja kínálni 25 évesnél idősebb veterán ill. nosztalgia járművekre, egy a legnagyobb biztosítóval kötött közvetlen együttműködési szerződés alapján.
A kategória díjak minden eddiginél kedvezőbbek, és nem terheli MAVAMSZ díj
.Bejegyzett más autós motoros klubok tagjainak, amennyiben klubvezetőjük tagságukat igazolja, nem kell klubunk tagdíját kifizetnie, csak 1000 Ft éves kezelési díjat.
Újdonság nálunk továbbá hogy a 25 évesnél fiatalabb, hobbi célból tartott második járművek is biztosíthatók a kedvezményes rendszerben egyedi feltételek és tarifák szerint.
Amennyiben érdekel benneteket a lehetőség akkor még a biztosítási évforduló alatt, lehetőleg nov. 28.-ig jelentkezzetek a 06 30 924 11 29-es telefonon.
Tekintsétek meg honlapunkon a díjtáblázatot és a tájékoztatónkat, a főoldalon bal oldalt, a tudnivalók rovatban. Töltsétek le a kedvezményes biztosítási rendszerbe lépéshez szükséges regisztrációs adatlapot és meghatalmazást. Honlapunk címe: http://www.trabantklub.hu,
[b]A FIAT 850 HONLAP ELSŐ FÓRUMTALÁLKOZÓJA ÉS TÚRÁJA - 2004 DECEMBER, DUNAKANYAR[/b]
- Részvétel: 30.évét már betöltött FIAT gyártmányú gépkocsival /tehát nem kizárólag 850-essel/ és szintén 30.évét már betöltött Vespa robogóval. - A találkozó időpontja: [b]2004.december 5.,vasárnap[/b]. - Indulás: [b]reggel 9 órakor,a Bp. Szentendrei úti /III.Mozaik u.utáni/ Auchan áruház parkolójának Duna felőli oldaláról[/b]. - A túra útvonala: Auchan áruház,parkoló > Szentendrei út > 11-es út > Szentendre > Szentendrét Visegráddal összekötő panorámaút > Visegrád > Mogyoróhegy,mini vadaspark > Visegrád,Gulyás Csárda /ebéd,mindenkinek saját költségen/ > Visegrád-Lepencefürdő,Dunapart.
-További részletek a [url=http://www.fiat850.hu/forum]FIAT 850 Fórum[/url] "Találkozók,rendezvények-a témához kapcsolódó hozzászólások" rovatban találhatóak, esetleges kérdésekre is itt válaszolunk.
<a href="http://bexxter.net/gallery/thumbnails.php?album=3" target="_blank">http://bexxter.net/gallery/thumbnails.php?album=3</a>
itt megtekinthetö egy 850 SportCoupe amit a Margit hidtol felfele vezeto Margit utcában kaptam lencsevégre.
Lehet, hogy volt kártyában is de én katalógusban láttam. A kártyában szerintem a Marcos Mantis lehetett, annak is nagyon érdekes a formája szerintem annyira egyedi hogy bátran nevezhetjük klasszikusnak. Nálam az Abartokkal, Opel GT-vel és a hasonló felejthetetlen gépekkel szererepel együtt.
Üdv: spétbremzer
UI: tegnap a nevemhez híven későn fékeztem mert a kihangosító nélküli telefonomat nyomogattam, az eredmény kárban elérte a minimálbért.
Tanulságként mindenkinek: autóban óvatosan a mobillal!
Kisdedóvós koromban egy autókatalógusban láttam és a Marcos névre emlékeztem. A neten a Marcos Mantis-ra egy luxusautó jött elő. Mégegyszer megnéztem a képet és a kis kerekek valamint az alacsony hasmagasság alapján beugrott a megoldás, rákerestem és tényleg az volt.
üdv: spétbremzer
Tisztelt Veterán-, nosztalgia-, és hobbiautó tulajdonosok!
Egyesületünk a Kelet-európai Járműipar Gyöngyszemei Nosztalgiaautós és Motoros Klub a 2005-ös évre a jelenlegi legkedvezőbb kedvezményes kötelező biztosítási szerződéseket tudja kínálni egy a legnagyobb biztosítóval kötött közvetlen együttműködési szerződés alapján.
A kategória díjak minden eddiginél kedvezőbbek, és nem terheli MAVAMSZ díj
.Bejegyzett más autós motoros klubok tagjainak, amennyiben klubvezetőjük tagságukat igazolja, nem kell klubunk tagdíját kifizetnie, csak 1000 Ft éves kezelési díjat.
Újdonság nálunk továbbá hogy a 25 évesnél fiatalabb, hobbi célból tartott második járművek is biztosíthatók a kedvezményes rendszerben egyedi feltételek és tarifák szerint.
Amennyiben érdekel benneteket a lehetőség akkor még a biztosítási évforduló alatt, lehetőleg nov. 20.-ig jelentkezzetek a 06 30 924 11 29-es telefonon.
Tekintsétek meg honlapunkon a díjtáblázatot és a tájékoztatónkat, a főoldalon bal oldalt, a tudnivalók rovatban. Honlapunk címe: http://www.trabantklub.hu,
Öt-hat éve még voltak 600-ashoz is rendelhető elemek valamelyik olasz katalógusban, nem tudom, most mi a helyzet. Minden esetre ha minden kötél szakad, állítólag Törökországban 1995-ig gyártották 850-es motorral és kispolszki kormánnyal, lehet, hogy onnan lehet keríteni valamit.
Ááá persze hogy nincs gyártás már. Ugyanakkor pl. az ötszázashoz van utángyártás, tehát ma is lehet szerezni új elemket hozzá. Nem tudom a 600-ashoz is van e. Olaszoknál kellene szétnézni. Persze ami tölük jön az baszki olyan, hogy eleve nem méretpontos...