Ráleshetünk valamikor ha gondolod. Budapesti vagyok amugy. (13 ker) :) Sikerült egy bontott szelepet szereznem, még nem tudom működik-e de mindenesetre ki kéne ezt is alaposan takarítani. Kár hogy nem szerelhetőek ezek. A rugós rúddal szerintem nincs gond, mondjuk az egyik feléhez nem lehet hozzáférni, a másik oldala, amire az elektromos rész csatlakozik, fixen középen tartja. Arra gondolok hogy valami a központi egységgel lehet inkább, ami vezérli ezt az alapjárati motort. Valahol csak lehet valamit állítani...
amugy hova valosi is vagy? mert esetleg atugorhatok vmelyik nap es megnezhetjuk, hogy az en szelepemmel jol m1-e. igy legalabb 1 okot kizarhatnank.
amugy az alapjaratot tenyleg nem allitja mas, csak az a vacak. 1 dologra tudok meg tippelni: belul van 1 rugos rud, talan nincs a helyen?
Ma már estefelé komoly ködbe burkolózott a város, ez jó jel :) Érzem a csontjaimban hogy hamarosan szibéria lesz :)
Addig meg az alapjáratommal kéne valamit csinálni. Az utóbbi időben "kicsit" ingadozott, 100, 1000 rpm között, folyamatosan még üzemmelegen is. Ma az alapjárati motort leszereltem, adtam neki egy kis wd40-et az arcába, kimostam a szelepet alaposan, benzinnel, vizzel, tisztitószprével, tonna dzsuva elávozott belőle. Visszarakva a motort az ingadozás szerencsére megszünt, de szomoruan tapasztaltam hogy az alapjárat stabilan 1400 lett :( Másik véglet lett. Ez elég messze áll a normális 800 as rpm től... horror lesz igy a fogyasztás. Nem igazán értem miért, hiszen az a. motoron nincsen semmilyen szabályzási lehetőség, nem is lehet hiszen 2 vezeték megy rá, belül meg elgondolásom szerint egy behúzótekercs lehet, aminek két állása van: egy ami alaphelyzetben (feszültségmentesen) zárva tartja a szelepet, ill egy ami kinyitja... Otthon lepróbáltam egy trafóval, mielőtt visszaszereltem. Eddig azt hittem egy kis moci lehet benne, ami szabályozza mennyire legyen a szelep nyitva. De az elméletem megdőlt, hiszen a polaritást felcserélve is ugyanúgy tökig nyitotta a szelepet, feszültség elvételnél visszazárta. Mostmár ezt sem értem hogyan van szabályozva az alapjárat, és miért lett most stabilan 1400 as.................
Lenne egy eladó 1992- es 2. 0 dohc kombi Sierra, 9 évig egy tulajnál volt, végig garázsban tartott, megkimélten, extra: gyári rádiósmagnó tetőablak, sötétkék metál, fehér alufelni, ülésállitás, szines üvegek, friss műszaki, zöldkártya, új katalizátor, szervókormány, szintező, 220 ezer km, egy szezont futott téli és nyári gumik, 5 ülés, 4 fejtámla, 1 hátsókerék hajtás, stb...kérésre küldök képeket.
wertasq@freemail.hu
tel: 30-29-99-921
Megéri a 650 et, sztem árban van, ha egyben van a szekér. Én ha eladnám az enyémet 550 lenne az alsóhang. Annak ellenére hogy láttam már 350 ért is. Ki nem szarja le? Sok pénzt nyomtam már bele, lassan 700 kilómba benne van, viszont műszakilag tiptop állapotú az autó, persze volna még mit csinálni rajta, de ezek már apróságok...
ha nem 103ekm van benne akkor mondd meg h mennyi, en is kivancsi vagyok ra;)
conti ujonnan tenyleg 120-at ert, vess 1 pillantast gumiarlistakra ...
szamlaszamot megadom szivesen, varom a penzt:)
amugy logikusan eloszor dragan probalom eladni, hisz 1elore tokre nem kell a penz. amugy lattam 800-ert is, szoval nem ez a legdragabb ;))
indulas elott ne nezd meg, felesleges. megallas utan 5-10 perccel (mindig ugyanannyival) celszeru. pl ha ha ugyanannal a kutnal tankolsz mindig, akkor idealisnak tunik a muvelet vege utan megkukkantani.
Mellesleg újabban gondolkodom rajta hogy vissza kéne térni a Sierrához. Ha valaki találkozik valahol fehér indexes 2.0 lehetőleg DOHC-val írja be ide legyen szives.
:-))))
Az a kár hogy az olajhozam egyelőre nem túl jelentős :))) Dehát minden üzletnek kell idő mire felfut :)) Majd eladom Mad Max-nek. A filmben jól jött volna egy hasonló kaliberü verda mi? :)) Kissebb átalakítással üzemanyagot is termelne :)