Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

_pjani_ Creative Commons License 2003.11.23 0 0 641
Az bizony! nem akármilyen ótó, becsüld meg! ;-))))
Előzmény: lukit (635)
_pjani_ Creative Commons License 2003.11.23 0 0 640
Csak sajnos tiszta dzsuva lesz szegény, a szemét MOL meg leszereltette a gőzborotvákat. >:-((((((
Előzmény: Törölt nick (639)
lukit Creative Commons License 2003.11.22 0 0 638
kivancsian varom h valtozik-e a bontott szelep hatasara
Előzmény: ROYALFLUSH (637)
ROYALFLUSH Creative Commons License 2003.11.22 0 0 637
Ráleshetünk valamikor ha gondolod. Budapesti vagyok amugy. (13 ker) :) Sikerült egy bontott szelepet szereznem, még nem tudom működik-e de mindenesetre ki kéne ezt is alaposan takarítani. Kár hogy nem szerelhetőek ezek. A rugós rúddal szerintem nincs gond, mondjuk az egyik feléhez nem lehet hozzáférni, a másik oldala, amire az elektromos rész csatlakozik, fixen középen tartja. Arra gondolok hogy valami a központi egységgel lehet inkább, ami vezérli ezt az alapjárati motort. Valahol csak lehet valamit állítani...
Előzmény: lukit (636)
lukit Creative Commons License 2003.11.22 0 0 636
amugy hova valosi is vagy? mert esetleg atugorhatok vmelyik nap es megnezhetjuk, hogy az en szelepemmel jol m1-e. igy legalabb 1 okot kizarhatnank.
amugy az alapjaratot tenyleg nem allitja mas, csak az a vacak. 1 dologra tudok meg tippelni: belul van 1 rugos rud, talan nincs a helyen?
Előzmény: ROYALFLUSH (633)
lukit Creative Commons License 2003.11.22 0 0 635
az enyem metal? :O
Előzmény: _pjani_ (628)
lukit Creative Commons License 2003.11.22 0 0 634
foldelesi gondod nem lehet?
Előzmény: ROYALFLUSH (633)
ROYALFLUSH Creative Commons License 2003.11.22 0 0 633
Ma már estefelé komoly ködbe burkolózott a város, ez jó jel :) Érzem a csontjaimban hogy hamarosan szibéria lesz :)

Addig meg az alapjáratommal kéne valamit csinálni. Az utóbbi időben "kicsit" ingadozott, 100, 1000 rpm között, folyamatosan még üzemmelegen is. Ma az alapjárati motort leszereltem, adtam neki egy kis wd40-et az arcába, kimostam a szelepet alaposan, benzinnel, vizzel, tisztitószprével, tonna dzsuva elávozott belőle. Visszarakva a motort az ingadozás szerencsére megszünt, de szomoruan tapasztaltam hogy az alapjárat stabilan 1400 lett :( Másik véglet lett. Ez elég messze áll a normális 800 as rpm től... horror lesz igy a fogyasztás. Nem igazán értem miért, hiszen az a. motoron nincsen semmilyen szabályzási lehetőség, nem is lehet hiszen 2 vezeték megy rá, belül meg elgondolásom szerint egy behúzótekercs lehet, aminek két állása van: egy ami alaphelyzetben (feszültségmentesen) zárva tartja a szelepet, ill egy ami kinyitja... Otthon lepróbáltam egy trafóval, mielőtt visszaszereltem. Eddig azt hittem egy kis moci lehet benne, ami szabályozza mennyire legyen a szelep nyitva. De az elméletem megdőlt, hiszen a polaritást felcserélve is ugyanúgy tökig nyitotta a szelepet, feszültség elvételnél visszazárta. Mostmár ezt sem értem hogyan van szabályozva az alapjárat, és miért lett most stabilan 1400 as.................

Előzmény: lukit (632)
lukit Creative Commons License 2003.11.21 0 0 632
varjuk az 1. havat hogy lehessen 1 isteneset csapatni ;]
Előzmény: caterlaca (631)
caterlaca Creative Commons License 2003.11.21 0 0 631
Mi ez a csend?????
pepexxx Creative Commons License 2003.11.11 0 0 630
Csá
képeket itt találtok a Sierra-rol:

http://www.duen.hu/files/adpic/streetcar/DuEn_streetcar_10458285_1.jpg

http://www.duen.hu/files/adpic/streetcar/DuEn_streetcar_10458285_2.jpg

http://www.duen.hu/files/adpic/streetcar/DuEn_streetcar_10458285_3.jpg

pepexxx Creative Commons License 2003.11.11 0 0 629
Sziasztok

Lenne egy eladó 1992- es 2. 0 dohc kombi Sierra, 9 évig egy tulajnál volt, végig garázsban tartott, megkimélten, extra: gyári rádiósmagnó tetőablak, sötétkék metál, fehér alufelni, ülésállitás, szines üvegek, friss műszaki, zöldkártya, új katalizátor, szervókormány, szintező, 220 ezer km, egy szezont futott téli és nyári gumik, 5 ülés, 4 fejtámla, 1 hátsókerék hajtás, stb...kérésre küldök képeket.
wertasq@freemail.hu
tel: 30-29-99-921

üdv mindenkinek. Pepe

_pjani_ Creative Commons License 2003.11.07 0 0 628
Amúgy a színe helyesen higanyszürke metál.
Előzmény: lukit (616)
_pjani_ Creative Commons License 2003.11.07 0 0 627
Csak vicc volt! ;-)

Pavel, alkudd bele a váltó árát, 35000-ért adok neked egy 5 gangos kézit!

Előzmény: lukit (621)
ROYALFLUSH Creative Commons License 2003.11.07 0 0 626
Megéri a 650 et, sztem árban van, ha egyben van a szekér. Én ha eladnám az enyémet 550 lenne az alsóhang. Annak ellenére hogy láttam már 350 ért is. Ki nem szarja le? Sok pénzt nyomtam már bele, lassan 700 kilómba benne van, viszont műszakilag tiptop állapotú az autó, persze volna még mit csinálni rajta, de ezek már apróságok...
Előzmény: lukit (621)
caterlaca Creative Commons License 2003.11.07 0 0 625
Jani átalakítja neked könnyedén.
Mindene megvan hozzá.
Előzmény: Pavel (624)
Pavel Creative Commons License 2003.11.07 0 0 624
Pont olyanra gondoltam mint lukité, hogy gáz is van benne az külön szuper.
Viszont az automata sajna nem jön be nálam...
lukit Creative Commons License 2003.11.07 0 0 623
marmint a gumi
Előzmény: lukit (622)
lukit Creative Commons License 2003.11.07 0 0 622
ja bocs, 148E
Előzmény: lukit (621)
lukit Creative Commons License 2003.11.07 0 0 621
ha nem 103ekm van benne akkor mondd meg h mennyi, en is kivancsi vagyok ra;)
conti ujonnan tenyleg 120-at ert, vess 1 pillantast gumiarlistakra ...
szamlaszamot megadom szivesen, varom a penzt:)
amugy logikusan eloszor dragan probalom eladni, hisz 1elore tokre nem kell a penz. amugy lattam 800-ert is, szoval nem ez a legdragabb ;))
Előzmény: _pjani_ (620)
_pjani_ Creative Commons License 2003.11.07 0 0 620
Jahajj Lukit árulod a szekeret?!

"103000km"? ;-))))
"ContiEcoContact 120000Ft-ért"? :-DDDD

Jövök viszem!!!!! 650000-et adok érte! Nem is, legyen 700000!!! ;-DDDD

Előzmény: lukit (616)
a rudi Creative Commons License 2003.11.07 0 0 619
Gondos apuka vagy! :-)
Előzmény: lukit (618)
lukit Creative Commons License 2003.11.07 0 0 618
mit akarsz, kijavitottam az osszes eddigi hibajat:) automata is kapott uj olajat, pedig azt igazan leszarhattam volna ...
Előzmény: a rudi (617)
a rudi Creative Commons License 2003.11.07 0 0 617
Ugyan kinek kell egy ilyen problémás példány? Ha dícsérted volna, de végig csak szidtad...:-) Önnek ezt nem ajánlom.
Előzmény: lukit (616)
lukit Creative Commons License 2003.11.06 0 0 616
Előzmény: Pavel (613)
lukit Creative Commons License 2003.11.06 0 0 615
indulas elott ne nezd meg, felesleges. megallas utan 5-10 perccel (mindig ugyanannyival) celszeru. pl ha ha ugyanannal a kutnal tankolsz mindig, akkor idealisnak tunik a muvelet vege utan megkukkantani.
Előzmény: ROYALFLUSH (610)
_pjani_ Creative Commons License 2003.11.06 0 0 614
Ha tudok szólok! Milyenre gondoltál, kombi 5ajtós, lépcsős? Ha tudsz szerezni papírt akkor kapásból tudok egyet!

(amúgy a fehér index 1000 ft bele ;-))

Előzmény: Pavel (613)
Pavel Creative Commons License 2003.11.06 0 0 613
Mellesleg újabban gondolkodom rajta hogy vissza kéne térni a Sierrához. Ha valaki találkozik valahol fehér indexes 2.0 lehetőleg DOHC-val írja be ide legyen szives.
Pavel Creative Commons License 2003.11.06 0 0 612
Nem lehet hogy szivárog bele a benzin? Nekem már halt meg így motorom.
Gyújtsd be a frissen kihúzott nívópálcát, ha lángra kap akkor ott a gond.
Előzmény: ROYALFLUSH (611)
ROYALFLUSH Creative Commons License 2003.11.06 0 0 611
:-))))
Az a kár hogy az olajhozam egyelőre nem túl jelentős :))) Dehát minden üzletnek kell idő mire felfut :)) Majd eladom Mad Max-nek. A filmben jól jött volna egy hasonló kaliberü verda mi? :)) Kissebb átalakítással üzemanyagot is termelne :)
Előzmény: _pjani_ (609)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!