Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

alvin (ex JHE) Creative Commons License 2017.07.05 0 0 5142

http://kalkulatorlap.hu/gepjarmu_kornyezetvedelmi_besorolas.html

 

A listából az derül ki, hogy EURO III-as besorolással 6,7,8 szám szerepelhet a forgalmiban.

 

Üdv.!

Előzmény: bolhabusz (5141)
bolhabusz Creative Commons License 2017.07.03 0 0 5141

Tisztelt Mindenki! 

Segítséget szeretnék kérni! Párom számára vásárolnék egy Xara Picassot. Most szembesültem vele, hogy a 2006 előtt gyártottak EUROIII motorral lettek szerelve, míg 2006-tól a 109 lovas EUROIV motort kapták. A kérdésem az, hogy a forgalmiban az EUROIII  mely környezetvédelmi osztály számmal jelölik. Mivel Pesten is közlekedünk nem szeretnénk jövőre kiszorulni egy szmogriadónál.

Válaszokat előre is köszönöm!

Üdv

Bolhabusz

paja1313 Creative Commons License 2017.06.18 0 0 5140

űdv.ha tud valaki segitsen 1999 xsara 1.6.i van kicseréltem az ác pumpa motor igaz audiéra azt mondták paszol kicseréltem beindult műkődőt egy orát majd megint leált kőtőttem egy pozitivot az ácra ismét elindult és most megint nem indul be ha valakinek van őtlete segitsen

Máté Hornyák Creative Commons License 2017.06.15 0 0 5139

Nos fütyült szegényem becsülettel, illetve a szívóoldali lapát már erőteljesen faragta az alumínium házat :( . Mint írtam is a hiba teljesen a a töltőnyomás szabályzó egység cseréje után tűnt el. Attól tartok hogy tényleg magasabb volt sokkal a töltőnyomás és emiatt sérült mondjuk az intercooler vagy esetleg a csövezés...

Hétfőn megy a jószág szervízbe és remélhetőleg egy BOSCH szervíz meg tudja oldani a problémákat... Majd írok, hogy mit sikerült kiokumlálni a jószágból :)

Előzmény: vidi313 (5138)
vidi313 Creative Commons License 2017.06.15 0 0 5138

Bocs. Ezt a 110 LE-s HDI-t nem igazán ismerem. Csupán annyi merül fel bennem annak alapján, amit leírtál, hogy feltétlenül fontos volt a turbót felújítani? Nem máshol volt, van a probléma? Jó hallani, hogy 290.000 km-t szolgált, szemben a közhiedelemmel, hogy a turbók igen hamar tönkre mennek ebben a motorban, sok a 100.000-et sem bírja ki, - állítólag.

Előzmény: Máté Hornyák (5137)
Máté Hornyák Creative Commons License 2017.06.14 0 0 5137

Az előbb lemaradt, hogy a kocsi sem az olajat sem a vizet nem fogyasztja, valamit egész életében Shelles üzemanyaggal volt tankolva (nálunk van új kora óta) vagy V-power vagy sima gázolajjal.

Máté Hornyák Creative Commons License 2017.06.14 0 0 5136

Sziasztok !

 

Egy problémával fordulok hozzátok. Pár ezer kilóméterrel ezelőtt lett felújítva a Citroen C4 1.6 HDI (110 LE-s verzió) turbója, ami 290 ezer km-et szolgált. A felújítás előtt eléggé visított szegény turbóm illetve olyan hibát írt a rendszer, hogy Antipollution faulty (később derült ki diagnosztikával, hogy magas töltőnyomást érzékel), így random időközönként levette a töltőnyomást és elment a kocsi ereje, majd egy leállítás és 1 perc várakozás után ugyan a hibát kiírta, de visszatért az erő. A szerelő javaslatára felújíttattam a turbót illetve kicserélték az olajteknőben lévő kosarat plusz a turbó olajcsövét illetve a szelepfedelet is, valamint egy rendes szervizet is megcsináltak. a következő nap ujra kiirta a kocsi a hibát... ekkor viszavittem és kicserélték a töltőnyomásérzékelő/szabályzót. Tök jó a hiba eltűnt és szép finoman elkezdtem használni a kocsit. Most azt vettem észre hogy a kocsi egyáltalán nem húz úgy mint ahogy korábban és kb 0,5 literrel többet eszik :(. Ami egy másik dolog még, hogy padlógázas gyorsításnál elkezdett sötétkék kormosan füstölni.

Van esetleg valami ötletetek, vagy esetleg valaki már találkozott ilyen problémával ?

 

Segitségeteket/ötleteiteket előre is köszönöm ! :)

VHAdam Creative Commons License 2017.05.29 0 0 5135

A kép lemaradt

VHAdam Creative Commons License 2017.05.29 0 0 5134

Sziasztok,

 

v.kinek nincs elfekvőbe hátsó ablaktörlő motor felfogatója(ez a fekete műanyag basssz), saxo 1.4-hez?

Lehet ilyet egyáltalán külön venni, vagy egybe kell a motorral?

FeZ_ Creative Commons License 2017.05.29 0 0 5133

A rugó karakterisztikáját jelölik a színek, de leegyszerűsítve azt, hogy mibe való.

A legjobb, ha kicseréled a rugót, mert a benzinesbe gyengébb van, mint a dieselbe.

 

Előzmény: kovalszky- (5132)
kovalszky- Creative Commons License 2017.05.28 0 0 5132

Sziasztok

 

97es 1.5d saxom van . most cseréltem volna talpast de észre vettem hogy a talpas brutálisan mozog a fészkében ami a golya lábon van. nem is értem hogy tágult ki ennyire.

 

emiatt kellet golyalábat cserélnem de éppen nem volt itthon 1.5d golyaláb . volt viszont 1.1es-é. ugyan az kivéve a spirálrugon lévö jelölést .

 

1.5diesel - 2piros,  1fehér

 

1.1es -2sárga, 1fehér

 

a kérdés az lenne hogy mit jelentenek ezek a szinek, ( gondolom terhelést), és hogy lehet abbol gondom ha ez marad benne?

vagy csréljem ki az elözö rugora?

Ata61 Creative Commons License 2017.05.14 0 0 5131

Szia!

Az ötlet nagyon jó.Kösz hogy velünk is megosztottad,csak még az ellenállás értékét is add meg légyszi.

Előzmény: CitroenZoli (5127)
StumiLaci Creative Commons License 2017.05.02 0 0 5130

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni. Van egy 1.1-es 2001-es Saxom. A hűtősapkán köpi ki a vizet a motorblokkra.

Azt már látom, hogy a hűtő ventilátor nem indul el. Feltételezem ezért felforr a víz. Túlnyomás miatt nyomja

a vizet ki. Viszont a műszerfalon nem jelzi, hogy felforrt a víz. Ez baj, mivel ha a motorblokkon a víz nem kezd el

párologni/"füstölni", nem veszem észre, hogy megállt a ventilátor és forr a víz. A ventilátort sikerült megpörgetni, tehát nem az

purcant ki. A relé is meghúz. Már csak a hőmérőt kéne lepróbálnom, de nem tudom hol találom. A tippem a

termoszát fölött a motorblokkon van egy 2 vezetékes érzékelő. Ha lehúzom a csatit és gyújtást adok az autóra, a ventilátor

elindul. Jó helyen keresgélek? Illetve elképzelhető, hogy ez analóg jelet ad és nem kapcsoló? Ha rövidrezárom, akkor

semmi sem történik. A ventilátor se indul és a műszerfalon sincs visszajelzés. A műszerfalon lévő visszajelző erről a 

hőmérőről veszi jelet, vagy a visszajelzés máshonnan jön? Ha egy helyről az gáz, mert ilyen esetben sosem fogom látni, ha

a víz felforrt. Tudtok ebben segíteni? Esetleg hol keresgéljek még?

Van esetleg valakinek szerelési útmutatója saxohoz pdf-ben, amit esetleg elkérhetek?

Előre is köszönöm a segítséget.

CitroenZoli Creative Commons License 2017.05.01 0 0 5129

Próbáld le kapcsolóval,bekapcsol-e a ventilátor vagy nem.

Előzmény: cobra198 (5119)
CitroenZoli Creative Commons License 2017.04.30 0 0 5128

CitroenZoli Creative Commons License 2017.04.30 0 0 5127

Citroen Xsara benzines klíma probléma.

Voltatok sokan akiknek az volt a panasza,hogy elvileg minden meg van ahoz hogy a klíma működjön,de

mégsem,vagy pedig a ventilátor rövid időn belül leáll és kb fél-1perc pihenő után újra indul és így nem

tudja lehűteni a kocsit belsejét.

 

Az elfagyás szenzor,(klíma belső hőmérséklet szenzor),ki melyik nevén ismeri,nekem ez volt a rossz.

Be kapcsolt a klíma, kb fél perc után le állt a ventilátor és kb olyan 8fokról felmelegedett a befújt levegő

hőmérséklete 13-14fokra. Utána újra beindult és leállt és így tovább...

A mai nap kiszedtem az elfagyás szenzort a fűtésboxból és utána már egész jók működött a klíma.

A következőt találtam ki: Szét szedtem a szenzor, ellenállást tettem bele a képek szerint. A ventilátor

és a klíma folyamatosan működik, a leghidegebb levegő amit kifújt az 5fok. Igy már le lehet hűteni a kocsit.

Nekem automata klímám van,ha persze a hőfokot növelem,melegebb levegőt fúj be.

Nekem meg oldódott a problémám,remélem másoknak is tudtam segíteni :-)

mbw169 Creative Commons License 2017.04.19 0 0 5126

Elado 4 db eredeti Citroen lemezfelni  ( rozsdamentes allapotban  ) rajta levo 4 db egyforma 2014es gyartasu nyarigumival  amik  legalabb meg 80 %os  profillal rendelkeznek meg. 

 

Csak kizarolag egyben az egesz alku nelkul szemelyes atvetel lehetseges Zala megyeben Nagykanizsa -Pacsa utvonalon. 

 

Az ara az egesznek : 42000Ft  ami nem alkukepes! 

 

 

 

Ugyanitt 4 db csak lemezfelni szinten Citroenrol gumi nelkul : 10 ezer Ft 

 

 

hoczakos@gmail.com

 

Erdeklodni levelben. 

 

Akos 

FeZ_ Creative Commons License 2017.04.18 0 1 5125

A ZX, a Peugeot 306 és a Xsara azonos alapokra épült. Lengőkarok, toronycsapágyak, szilentek ugyanolyanok vagy kompatibilisek. A gólyalábat kapásból nem tudom, de szerintem az is stimmel velük, csak gondolom a rugók erősebbek a Berlingo / Partner  vonalnál.

 

Előzmény: Viktor Czigány (5124)
Viktor Czigány Creative Commons License 2017.04.18 0 0 5124

hi! Citroen berlingo 2001-es évjáratú autó első futóműjével milyen másik francia autóé egyezik meg? gevinde állítható futómű miatt érdekelne, mert konkrétan berlingohoz nincs :P

mbw169 Creative Commons License 2017.04.14 0 0 5123

Citroen Berlingo gyari lemezfelni 15 zoll 4 db gumi nelkul szep allapotban Nagykanizsan elado. 

 

10 ezer Ft 

 

4 db ajandek disztarcsaval 

 

hoczakos@gmail.com 

 

Az ar nem alkukepes es nem postazom 

 

Akos 

kazi30 Creative Commons License 2017.04.13 -1 0 5122

Akkor passz. Ha testre téve kimozdul a mutató,  akkor szar a gomba vagy nem hozzá való. 

Előzmény: cobra198 (5121)
cobra198 Creative Commons License 2017.04.12 0 0 5121

Nincsenek nútja van és külömböző a kettő. Gyári bontott ábrán pedig a beszerelési hely sincsen felcserélve :(

Előzmény: kazi30 (5120)
kazi30 Creative Commons License 2017.04.11 0 0 5120

Nincsenek felcserélve  a csatik? :D

Előzmény: cobra198 (5119)
cobra198 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 5119

Sziasztok!

 

Segítség kellene!

 

Adott egy citroen berlingó 2000-es évjáratú már a fordulatszámmérős 1.9D.


Problémám az, hogy az óracsoportban a vízhőfok mutatóm meg sem mozdul. kicseréltem a hőgombát, nem segített, gyári diagnosztikára tettűk amivel lehet mozgatni a mutatókat, a mutató rendesen mozog föl le. A diagnosztika sem érzékeli a vízhőmérsékletet. Ezekszerint az autó agya sem kapja meg a mért hőmérségletet. Elvittem szerelőhöz, aztmdta letestelte a vezetéket és a mutató kiakadt így a vezeték jó, rámért a hőgombára alapból azthiszem valami 2000 oh.ot vagy mit magyarázott aminek csökkennie kellene ha melegszik a motor de nem csökkent, úgyhogy biztos a gomba a szar. OK vettem egy másikat kicseréltem és ugyan az, nem mozdul....


1 kérdésem, hol keressem a hibát?


2 kérdésem, szerintetek ha melegszik a motor és igy hogy a kocsi agya sem kapja meg a mért adatot a ventillátorom bekapcsol ha felmelegszik melegben vagy dugóban a vizem?

 

A 14-es gombáról van szó de már cseréltem a mellette levőt is!

 

Köszönöm a segítő válaszokat!

pero091 Creative Commons License 2017.04.09 0 0 5118

Sziasztok!

 

Esetleg érdekelne valakit 4 kiváló állapotú gyári Citroën lemezfelni?

 

195/65 R15 Michelin Energy, gyári Citroën lemezfelnivel. (4 db) Ehhez tartozik még 4 db gyári Citroën dísztárcsa is.

 

Elsősorban a felni és a dísztárcsa a lényeg, a nyári gumi nagyon maximum egy szezont mehet még. 

 

A komplett szett 64.000 Ft 

 

http://www.kephost.com/image/v9OI
http://www.kephost.com/image/v9OH

http://www.kephost.com/image/w4dZ

 

 

Üdv! 

kazi30 Creative Commons License 2017.04.09 0 0 5117

Lenne egy kérdésem is. Saxo váltón a hátsó kapcsoló kar szimmering méretére lenne szükségem,  ha valaki tudja. Köszönöm! 

kazi30 Creative Commons License 2017.04.08 0 0 5116

Amelyiken ez az immo van, azon az elöltöltést a motorvezerlo állítja,  de lehet hogy az izzitast is. Fognak ezek működni,  ha nem működik az immo? Vagy nincs összefüggés és ha forog a motor,  akkor a vezérlő teszi a dolgát? 

Előzmény: FeZ_ (5115)
FeZ_ Creative Commons License 2017.04.06 0 0 5115

Szia !

 

Ennél bonyolultabb. :-(

Az adagolón elvileg van egy fém "páncél" felcsavarozva (lehet, hogy letört fejű csavarokkal, hogy ne legyen könnyen bontható), abban (vagy az alatt) van az immo' elektronika. Ebbe megy bele valószínűleg az a 4 kábel.

No, azt az egészet le kell bányászni az adagolóról, és kivenni onnan. Az egész alatt az adagolóban lesz egy mágnesszelep, arra megy egy kábel az immo' elektronikából, ami a páncél alatt volt. 

No, arra kell adni egy gyújtás pluszt. Én ki szoktam cserélni ezt a mágnesszelepet egy utángyártottra, mert azon csavaros csatlakozás van, míg a gyárin csak egy hengeres csúszóérintkező, amihez nem mindenkinek van saruja és nem is tartja annyira jól, mint a csavaros.

 

 

Előzmény: kovalszky- (5114)
kovalszky- Creative Commons License 2017.04.06 0 0 5114

na ideglenesen megoldodott az inditásgátlo gondom de nem lett stabil.

szoval megmozgattam az összes vezetéket meg a reéket aztan egyszer csak normális lett,.

de.....

ugy hagytam , becsuktam az ajtot és elmentem valahova. mikor ujbol kinyitottam akkor megint volt piros zöld egyszerre.

azt gyanitom hogfy valamilyen modon az ajto nyitással van gond.

 

valahol olvastam hogy az adagolo résznél kilehetne kerülni ezt a biztonsági részt. 

illetev hogy valamelyik vezetéknek kell adni gyujtás + -ot. 

 

lepattintottam a fekete müanyag takarot és ott van 4db vezeték. tudja valaki hogy melyik lehet az amit megkellene hekkelni?

vagy ennél bonyulultabb?

Előzmény: FeZ_ (5112)
vidi313 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 5113

El kellene, már többször megfordult a fejemben. Ha az eszemre hallgatok, akkor igen, ha "szívemre", akkor meg marad. :-) Sajnos túl sokba került már.

Előzmény: kazi30 (5108)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!