Pedig többen vannak akiknek eszi még ha nem is ennyire,de nincs ezzel gond---a régi 1.6 bravom se kajálta----ezeknek a tjeteknek semmi közük a stílo 1.4eséhez max a sima szívó ugyanaz a 90lovas
Na ez akkor érdekes... Eddig akárhány új Bravo-s tulajjal beszéltem, mind azt állította hogy a turbósok semennyit se esznek olajból. Zéró az olajfogyasztás-holott ugyanaz az 1.4 műszaki alapja mint ami a Stilokban van. Az én Stilomban 42ezer km van, első gazdája vagyok és pici fogy belőle új kora óta. Van akinek jóval több...
Seicentot(0,9) jól felöntöttem olajcserénél, na mondom majd egy picit úgyis lezabál belőle, DE NEM! Zéró olajfogyasztása van 3000km alatt. :)
2008as 270ezerrel tjet sport (és benne van abban a kevésben---fórumról 3-4 tulajra emlékszem--- akinél volt turbó javítás,csere,ennél 190e tájékán) amúgy nem sok köze van ahogy tapasztaltuk a KM-hez az olajfogyasztások amik azért előfordulnak a fórumon.Van 100e alatti akinél van de van 390e-s akinél alig, minden autó és tulaj és a szervízelés más hogy rá lehessen fogni mi az oka. Én 3 olajjal is próbáltam igazán nem volt változás--de itt a totalcaron is van cikk hogy a motor egy gép eheti az olajat max nem szembetűnő,ez a turbósoknál jobban előjöhet,és a fogyasztás csökkenést alacsonyabb palástnyomású gyűrűkkel is próbálják segíteni de így az olaj ott is elszökhet könnyebben--nagyjából ilyeneket írnak :)
Bennfentes szakiktól kérdezném hogy az normális jelenség hogy akár az első, akár a hátsó ablakra nyomatom a vizet, mindkét ablakra megy? :D
2001-es gyártású 0.9-es, elvileg ezeken már csak egy db kétirányú ablakmosó motor van(két csőkivezetéssel)-ez igaz? Csak mert kétfélet lehet találni és olyan tartályt is találtam amin két moci van, szimpla csőcsatlakozással...
Addig nem akarom szétszedni míg nincs hozzá új motorom ha cserélni kellene...
Csak annyit költenék rá , hogy eltudjam passzolni . Aztán vennék egy stabilabb autót , mert sajnos az autódra sokat kell költeni és eddig is ment rá pénzed , időd energiád bőven .
Nálam 98as sei 900as 90ezernél semmi észrevehető 10ezrenkénti cserénél,van egy tjetem az eszik 2-3decit ezresenként engem zavar de ez van,a régi bravonál még ennyit adtak meg max olajfogysztásként ami neked fogy de szerintem nem igazán normális annyi.De ne költs rá :)
A felső holtpont jeladó vezetékének szokása tőben megtörni, olyankor produkálja ezeket a tüneteket. Érdemes megnézni/megnézetni, valószínűleg az a ludas, nincs mit tenni vele, csere, 10-15 Mátyás+ fél órányi munkadíjból kijön.
Nekem sok motorfék után a kereszteződéshez érve, kuplung benyomásakor állt le néha. A fordulatmérőn látszott, hogy ilyenkor mindig lehullik a fordulat, de nem mindig tudta magát összeszedni, ilyenkor le is állt.
Nem jöttem rá a hibára, 2 éve meg anyu használja a kocsit, ő nem panaszkodott erre.
Talán tud valaki segíteni. Meleg motornál (kb 5-6 km megtétele után), ha üresbe teszem a váltót, leáll a motor. A visszajelzők égnek, gyújtás van, mivel gurul a kocsi be is indul, de miért áll le? 1.1-es Seicento, '98 novemberi és már két szerelőnél is voltam, de a hiba megmaradt. Előre is köszönök minden segítséget.
Lenne egy kérdésem neten már keresgéltem, de nem találtam rá választ..Szóval reménykedem, hogy itt valaki tudja, hogy a biztosíték táblában a piros 12V-os relé pontosan mit szolgál?
Teszek fel képet is, ha elsőre nem lenne érhető a kérdésem. Válaszokat előre is köszönöm :)