Szűrőkből Mann, Mahle. Olajból vehetsz Seleniát olcsóbban is azért, de a Castrol se rossz, ha megvan a jóváhagyás. Úgyis cseréled 1 éven után, gondolom - ahogy kell.
Ha nem kapsz itt egy kérdésedre választ, nyugodtan menj a Grande Punto topikba, ott van nagymester szerelő és sok régi Stilo tulaj is. Ott a olajokkal is jobban képben vannak.
Németből behozott. Megvan a német forgalmi plusz egy tavalyi vizsga vagy valami ilyesmi is 158.000 km-rel. Emellett a szervizkönyv is végig töltött. Mindegy is, amit kívülről meg lehetett állapítani az alapján nagyon jónak tűnik. Turbó is szép, nem olajfröcskölös mint az Ulysse-mon, pedig az az elmúlt 100.000 km alatt éppúgy maradt fröcsekes. Szóval csak az az alapvető kérdés hogy van-e valami amire a továbbiakban fokozott figyelmet kell fordítanom? Pl mindegy milyen gázolajszűrőt veszek bele? Mik a gyári beszállítók? Olajban például a Selenia úgy tudom eléggé drága? Ki lehet váltani valami bevált gyári tanúsítvánnyal rendelkező olajjal?
Őrült régiek az emlékeim, de asszem a fix és a változó geometriás turbó is különbség, de tévedhetek. Mondjuk mindegy, ennyi idős autónál az állapot számít, szerelni mindet tudják, nem nagy varázslat.
Ez külföldről behozott modell, ilyet itthon nem árultak 2002-ben, megnéztem a 14 évvel ezelőtti árlistámat.
Valszeg Olaszország, esetleg Németo. Jól tippeltem? De hogy egy dízel 14 év alatt 164e-t fusson.... pláne külföldön.... ezt nem lehet alátámasztani úgy, hogy én el is higgyem. Ráadásul egy olasz szervizkönyv egy pizzarecept is lehet, nekem nem bizonyíték. :D
Ettől persze még lehet jó autó, ha nem lett volna egy 2002-esem, amivel sok szívás volt. :) Mondjuk ha már kicserélték a fél autót, akkor persze...
A 109 lovas 2003-as Ulysse is elég nekem többnyire ahhoz képest meg dinamikusabbnak tűnt. Másik hogy egy Fiatmegszállott kolléga mondta hogy ugyanaz a motor mindendenben mint a 116 lovas csak a motorvezérlés más és a turbonyomás magasabb.
Üdv mindenkinek! Tegnapelőtt aláírtam egy 2002-es 80 lovas jtd Stilo papírozásához mindent amit kellett és letettem az ehhez szükséges összeget. Az autóban 164.000 km van garantáltan, papírokkal szervizkönyvvel alátámasztva. Motorikusan is úgy érzem kifogástalan. Kérdés hogy mire érdemes majd nagyobb figyelmet szentelnem a fenntartásánál, vannak-e jellemző betegségek mind motor, váltó és egyéb mechanikai terén, mind az elektronikai terén?
FIAT Stilo 1.9 jtd be ki kelett cserelni a muszerfalat mert rossz volt.az uj bontobol szerzett muszerfal 350 ezer km ert mutat.Nem lehet valahogy visszaalitani az eredeti km allasra?
Van nekem is 2.4es JTD Thesis.Bejon hangilag szepen duruzsol az 5henger.Volt egy 2.4es benzines is.Igazi amerikas fiilingje volt a hangjanak.Sajnos bontasra kerult igy most van egy bontott benzines 5hengeres motor 6os valtoval ...Egyszer csak sikerul eladnom
Köszi ;) Lybra volt, a gyengébbik változat 2,4JTD ;) Annak volt nagyon jó hangja dízeltől! :D Most van egy Delta 2.0 ;) (1.9 -et sokalltam a biturboval..)
Nem nekem kell az a szitu, a stilo-t meg nem ismerem...
1.8as ba itt a Lybra.Imadom is.Kicsit feltuningoltam egy bontott Thesis vajbor uleseit kapta meg.Nagyon bejott igy a LbThest re becezett kicsike:) Az elektronika kicsit feladta a lecket de most mar az is mukszik.
Bar hozzateszem nem tudom egyezik e a Stilo es a Lybra 1.8 a. Azt tudom hogy most 17evesen is szepen megy...
Esetleg egy teljesen rendberakott Lancia Thesis? Azt tudok eladot Alfa es a Kapa forumra tettem fel kepet rola. Na persze ez csak egy ajanlat. Nekem a Stilobol az Abarth jon be nagyon.Bar motorilag nagy ezzel egyutt az etvagya is.De valamit valamiert :)))
Nekem a Lybrában volt hasonló jelenség. Hideg zsíroldó és mosogató szivacs dörzsis része. Igaz lassú folyamat,de utána egy élmény használni ezeket a dolgokat.Ja és kb egy jó óra mire végzel.
Üdv, a tegnapi nap folyamán vettem egy 2003-mas 1.6-os Stilot.. olyan kérdésem lenne hogy a váltó és kéziféknél valamint középen a gombok ragadnak valamitől, valahogy ellehet távolítaní azt a ragadós anyagot vagy vegyek bele másik műanyagokat? Válaszokat előre is köszönöm.
1.6 16v stiloval olyan problémám van, hogy sokat eszik, kis fordulaton nem megy, nagy fordulaton meg mintha nem kapna üzemanyag ot vagy mintha dugulás a lenne.köszi előre is a választ