A BB levont 4995 Ft-ot biztosítási díként a hitelkártyaszámláról hónap végén. Pedig én nem kértem semmit. Annyi történt, hogy most először kimerítettük a keretet és az egyik díjat nem tudták csoportos beszedéssel leemelni. Lehetett ez emaitt?
Na de hogyan fogják megoldani? Jelenleg a BB hk tartozásomat csekkautomatán keresztül az MKB-s hk-mal fizetem, így az MKB-től is kapok 1% visszatérítést. De ha egy bankhoz tartozik majd mindkét hk, akkor is meg tudom majd ezt tenni?
Semmit sem kell megszüntetni, most is lehet több HK-d egy banknál.
Ahogy aptohu is írja, majd ők megoldják :)
Nézzük a dolog jó oldalát, úgy tűnik, hogy nem a takarék hulladék rendszeréhez csatlakoznak. Ebből arra lehet következtetni, hogy az MKB rendszerbe lesz minden migrálva.
A Magyar Bankholding tervei szerint 2022. március 31-én egyesül a bankcsoport két tagbankja, a Budapest Bank és az MKB Bank, ezzel megteremtve a bankcsoport egységes működésének alapját. A fuzionált bankok átmenetileg MKB Bank Nyrt. néven folytatják működésüket. A Takarék Csoport 2023 második negyedévében csatlakozik az egyesült bankhoz
nagyon gáz ez a bank,ma levontak 1100 pont körüli kedvezményt, gondolom most jöttek rá,hogy elsején többet adtak, szánalmas,már meg se kérdezem/reklamálom
Van már egy ideje. De ezt mivel kapcsolatban kérdezted? :)
ON
Jelen pillanatban a családi közös folyószámlát az Erte TOP tölti be (exCitiTop), minden ingyenes, a hitelkártyát pedig a BB Classix (exBB UPC), ez meg szerintem a legolcsóbb éves kártyadíjjal, társkártyadíjjal rendelkezik. Lett volna ingyenes Erste Max (exCiti) hitelkártya, de azt korábban kellett volna kérni.
Sziasztok! Tudjátok mit furcsálltam? Vége a moratóriumnak és mai nap kaptam kamat korrekciót. Ezt úgy kell értenem, hogy mivel októberben még él a moratórium ezért történt visszamenőleg a jóváírás :D ?
Az a baj, hogy a masik ket csoportos is kell - ezek melle kene a harmadik. De nem a lejaro kartyak voltak a problema, leven az aktivalas utan sem valtozott a helyzet, netbankban megadhatatlan a csoportos. Probaltam a fizetesire es a ket hk-ra is, ugyanaz a hiba.
Most tolthetek ki papiron, meg talalhatom ki, hogy eleg-e, ha en viszem be, vagy a szamlatulajdonosnak kell, hiszen ilyenkor szokott jonni az a kor, hogy elvileg jo lesz igy, gyakorlatilag meg majd kiderul, hogy megsem... milyen jo, hogy nem lehet egy netbankon ket perc alatt elintezni.
Nálam inkább a szokásokat figyelembe véve a szamlavezetes költségei vannak a legnagyobb prioritason.
Ha itt nem lenne nagy kulonbseg, akkor jöhet egyéb tenyezo. Ugyanazok lennének a feltételek mindenutt, akkor lehet, szín alapjan valaszatanek, vagy egyéb szubjektiv szempontokat vennék figyelemebe.
Többször irtam, hogy a Citibankhoz anno azért mentem, mert kellett egy családi kolteseket nyomonkoveto közös szamla. Az ingyenes számla csomagokat kínáló bankok közül akkor a Citibank fiókja volt a legközelebb ami szombaton is nyitva volt. Így egy reggeli után lesetaltunk és megnyitottuk a közös szamlat.
Azóta is el a szamla, de most már az Erstenel. Bármennyire is nem tetszik az arculata, a huzasai, addig nem hagyom ott, amíg a ingyenes marad minden.
Az OTP lehet, hogy magyarnak szamit, de jelenleg nem engedhetek meg náluk folyoszámlát :)
A BB-nél a havi költéseink után közel 20 ezret kapunk vissza a hitelkártyáinkra. Ha elmeséled, hogy ezt hogy lehet elérni a Gránitnál, akkor otthagyom a BB-t, és csak a Gránit marad.:-)
Most ne azt mondd, hogy vásároljak havi 400 ezerért a Penny-ben vagy a Rossmann-ban, mert azt a lehetőséget ismerem, de nem kívánok annyit költeni akciós uborkára meg fogkrémre, egy hasonlóan egyszerű módszert kérnék, mint a BB-nél.
Hónapban lejáró kártyákról van szó, de ennek nem kéne, hogy köze legyen ehhez. A fizetési és az egyik hk-számláról már megy 1-1 csoportos, nem is a számlatulajdonosé, más-más a fogyasztói azonosító is (talán hogy Ahico/Colonnade, de ezt csak tippelem), a mostani új pont a tulajé lenne.
Na mindegy, az új kártya aktiválása után megpróbálom újra, de a törlés nem megoldás, az egyik számlán muszáj lennie két csoportosnak, a másikra meg lehetne adni újra, de mi van, ha a törlés után nem megy ez sem... lehet, hogy marad a fióki megoldás, ha novemberben sem fog menni az új kártyákkal.
Végülis ezért van a netbank, hogy a fiókban papírozzunk :D
Igényeltem ma délelőtt onlne áruhitelt minden renben lezajlott videoazonositás és utánna papirok benyújtása is. Délután fél 1 óta bírálati fázist mutat az online bank rendszere. Hivtam őket többször semmi. Mi lehet a gond vajon. Meddig tarthat. Előre is köszönöm szépen.
Én is így jártam anno mikor hitelkártyát cseréltem (lemondtam a régit és újat kértem), ha még be tudsz lépni a régi számládra (kb megszüntetési hónap végéig) ott kell törölni, aztán utána tudod az új számládon beállítani.
Ha a BB-nél lévő bármelyik bankszámládra (még ha megszűnt is) adtál ugyan ilyen felhasználói kóddal megbízást, akkor nem engedi a rendszerük az újbóli bevitelt.
7x sikertelenul adtam meg csoportos beszedesi megbizast, ami azert mar tul van azon a hataron, hogy valamit elgepeltem. Valakinek volt mostanaban hasonlo tapasztalata? Ugyanaz a szolgaltato mar von havonta ugyanarrol a szamlarol, amit meg akartam adni, de masik szamlaval is hasonlo volt a valasz: Hiba!
Mondjuk az eredeti kártyával, amit digitalizáltál?
Még logika is van benne. Mert jelen esetben ha valaki elhagyja/megrongálja a kártyát, akkor elég digitalizálni és van kártyád, amíg megkapod a megújulót max 2 év múlva. Így megúszod a kártyacsere díját, ami a Banknak persze nem jó. :) Tehát az ő fejükkel gondolkodva gondoltam a chipre.
De nem ez volt a megoldás. Chates kolléga javaslatára töröltem a digitalizált kártyát, majd az appot. Újratelepítve majd újra digitalizálva működik.