Lehet, de wagonban egy +30 izzó tudott úgy világítani, mint ignisben egy +100 környéke xd a honda lámpája se volt jobb, sx nem rossz, de nem is egy hűha lámpa sajnos.
De ki fogom reléztetni és megnézzük úgy mit csinál az nb, mert nem fehér nekem nb világítása, esőben mégse láttam lófüttyöt sem xd
Csak latatlanban mondom, h nem biztos. Valoszinuleg nem terit akkorat, es elotted tobb a feny, meg lehet, h nem is olyan egyenletes es ebbol a szemed ugy gondolja, h jobb a bordas.
Egymas mellett allna a ketto, akkor latszodna igazan a kulonbseg. Elviekben a bordas a legrosszabb hatasfoku...
Igen, az orosz pali feltöltött egy videót, ahol egy modern lámpát tesztelt es hasonlított össze egy régi 1200-es Lada lampajaval és hát bizony a régi lámpa több fényt adott ugyanazzal a H4 izzóval, mint a modern lámpa, ami szomorú azt elnézve, hogy mennyit fejlődött a világ azóta.
Ez igaz, vannak nem jól sikerült szerkezetek. Úgy néz ki, hogy az én következő autóm ismét H4 lesz. :( Nincs belőle más verzió. De legalább az egyik legolcsóbb izzó lesz.
Mondjuk ez most csak amolyan ujjgyakorlat volt hulladék elhasználása oszt megkapta kolléga :D
Éjszakai fénynek, lámpa van benne :D
Ami teszt volt benne az a fa égetése + olaj rajta, festéket nem látott a fenyő :D Marha jól nézett ki élőben a fa rajzolata, így lesz még égetett fa nálam sok sztem csak nagyon lassú folyamat...
Te hallod, mennyire igazad van. Oszt jössz utána a temetésemre, mert kinyírtak otthon? :D
Megpróbálom a mostani sx-et mielőbb rendezni a bankkal, most már elegem van merkantilból és utána meglássuk 3-4 év múlva mi lesz, de ezt kéne tennem, én is elviselném, csak sajnálnám is fával megpakolni az újat, pedig azt kapná az is :D
Az új NB egyre kékebb lett, ez a következménye, na meg egy H4-től ne várjunk sokat. Nekem H7 után minden H4-es autó olyan, mintha nem latnék vele rendesen.
Hát ez azért még messze nem a "nem vált be" kategória.
Figyelembe véve a felhasználás körülményeit nálam az elönyök messze a hátrányok felett állnak.
Ha pizzafutár lennék este 8-tól éjfélig egy nagy forgalmú tanyavidéken akkor visszakerülne a halogén, de így csak a hatóság ébersége a kérdés, ha lesz belöle alacsonyabb szinhömérsékletü, akkor még az sem. Addig pedig mint mondtam marad.
Kicsit rontja a láthatóságot, hogy a 6000K az olyan, mint amikor megcsillan a krómon a napfény, én nem egy világítás érzetét kelti. Magyarul nem üt el a környezettöl, esetleg árnyékos részen.
Az, amit gondoltam, hogy nem világít a jármü elé, az nem igaz. De olyan a fénykéve, mit egy Tesla embléma, csak itt a T-betü vizszintes ága sokkal hangsúlyosabb, a függöleges szára pedig halványabb. Ez így néz ki a valóságban:
Szerencsére a refi nagyon jó:
Összegzés: Tetszik: -Erös fénykéve.
-Végre nem forró a búra.
-A fénykürt nappal is egy szemkorbács. Nem lehet nem észrevenni.
-Még ezzel a nem túl kifinomult FF lámpával is kevés a szórt fény, nem zavaró. -Ha belevesszük, hogy sok izzó élettartamát tudja, akkor hosszú távon nem lesz drágább, mint azok.
Nem tetszik: - A 6000K nappal az észlelhetöséget rontja, éjjel pedig olyan "híg" a fény. Van olyan színü aszfalt amit nem jó látni vele, de a tereptárgyakat, és minden mást elég jól kiemel. -A Teslás fénykéve. De gondolom ez csak ebben a lámpatestben van így. (mondjuk az sem vigasztal, ha mindenki másnak jobb) -Egy támadási felület a hatóság részéröl. Eddig ezen a motoron nekem volt igazam egy ellenörzésnél. Most nagyon illedelmesen kell viselkednem. :-)
És a nagy kérdés, hogy megvenném-e újra?
4500 körüli színhömérséklet esetén azonnal, és még egyet tartalékba az unokáimnak.
Szintén azonnal megvenném ha egy nappali fénnyel ellátott jármübe kéne. Ha abban meg nem FF lámpa lenne, akkor különösen. Így ebben a formában ez egy kicsit szerencsétlen összeállítás, de ha nem baxtatnak miatta, akkor marad.