Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

noname33 Creative Commons License 2022.02.06 0 0 6934

 

koszi

te melyiket valasztanad ,corollla,mazda 3 szuper valto-jo belso hatrany: nehez kilatni oldalra,hatra fogyasztas tobb mint a corollanak,swift,kia rio,swift?

Előzmény: Frinyi (6933)
Frinyi Creative Commons License 2022.02.05 0 0 6933

Ez nem közvetlen befecskendezéses,egy nagyon jól bevált motor,ugyanígy a hibrid hajtóművel sincs sosem semmi baj.Szerintem vezethetőségre is tökéletes,de szerintem ha teheted,próbáld ki,neked mennyire jön be.Gyorsításnál,ha erősen nyomod a pedált,sokan nem szeretik,hogy a motor felbőg,de én simán megszoknám. :)

A folyadékot 90e km-enként javasolt cserélni,de ha 60e-nél lecserélteted,azzal nem okozol gondot :)

Üdv.

Előzmény: noname33 (6932)
noname33 Creative Commons License 2022.02.04 0 0 6932

Sziasztok.Milyen a corolla hybrid 1.8 as 122 le (remelem nem kozvetlenbefecskendezeses)  cvt valtoja? Mennyire megbizhatoak illetve milyen a vezethetoseguk ezen autoknak?

6 evente kell cserelni benne a folyadekot annyit tudok.

 

Törölt nick Creative Commons License 2022.02.04 0 0 6931

Na a link nem sikerült.

HH OBD Advanced a tipusa.

Előzmény: Törölt nick (6930)
Törölt nick Creative Commons License 2022.02.04 0 0 6930

Én is várom, működik-e rendesen.

Az enyém ilyen   (2004 1.4)

Ha létrejön a kapcsolat, a műszerfalon villog a szervó lámpa, ha leveszem a gyújtást és vissza akkor már nem, de nagyon halványan

a légzsák lámpa világít.

Az adatokat mutatja az app rendesen, de gondolom nem egészséges ez az állapot.

Amikor nagy hidegek voltak -valószínű trafócsere lesz nálam is- hidegen +3 hengerezett" sőt volt amikor a check is villogott.

Újraindítás után rendbe jött.

Ez a kütyü nem olvasott hibát, vagy nem tárolódott, vagy nem is tud olvasni. Úgyhogy én is (újra)beruházok, ha a tiéd jó.

Előzmény: technoid22 (6924)
zsoooc2 Creative Commons License 2022.02.03 0 0 6929

Nem is ér az a példány 2,7 milliót. Persze pszichológia is van benne: napi használatbna lévő autóról más az ember benyomása. Az öreg szerintem nem akarja eladni, csak árulja. Ennyiért nem fogja senki megvenni (alkudni meg nem lehet...). Ha letakarítani, kívül-belül szépen, akkor mindjárt más lenne az első benyomása az érdeklődöknek. Persze szakszervizben történő alapos átvizsgálás akkor is szükséges lenne.

 

A féltengelytörésre még nem gondoltam eddig. Azt lehet ellenőrizni? Tehát kívülről látszik, ha gázos már az állapota vagy egyszer csak eltörik minden előjel nélkül?

Előzmény: technoid22 (6928)
technoid22 Creative Commons License 2022.02.01 0 0 6928

hmm. a 2,3 soknak tűnik elsőre, sőt másodikra is, de én azért elgondokodnék rajta. A 2,7 egyértelműen sok. megtaláltam a hirdetést. szépnek tűnik, de akkor is túlzás.

Szívesen beülnék egy ilyen újszerűbe. Az enyémen sajnos több típushiba előjött: zörgő szívósor, letörő középkonzol tároló ajtó, eltörő könyöklőtalp (már így vettem). Kézifékgomb krómja részben lekopott.

Az olajfogyasztást és a bal féltengelytörés még nem jelentkezett... De ha jelentkezne, akkor se tudok egy 20 éves autóra haragudni...

 

A mostani hibája az első "igazi" hibája. Talán trafó, majd kiderül.

 

 

Előzmény: zsoooc2 (6927)
zsoooc2 Creative Commons License 2022.02.01 0 0 6927

Ha garázsban van tárova, ugyan mi baja lenne a sok állástól? Mondjuk a klímarendszer tömítései kiszáradhatnak, ezért javasolják, hogy 2-3 hetente járassuk meg (én ezt gyakran elfelejtem, de a 15 év alatt nem volt ebből gond).

A videóban látható autó szerintem megért annyi pénzt. Tavaly nyáron kíváncsiságból megnéztem egy hasonló Corollát, abban is nagyjából ennyi km volt, évjárat, felszereltség is nagyjából ugyanez volt, de még többet, 2,7 milliót kért volna érte a tulaj, már a hirdetésben is írta, hogy alku nem lehetséges. Nos, még mindig fenn van a használtautón:)

Egy öreg gépészmérnök árulja, garázsban tárolja, állítása szerint egy olasz öreg bácsié volt előtte az autó. Az uszodába jár vele (kb. 2 km), ami gyilkosüzemnek számít belsőégésű motor esetén, de mivel nagyon kevés a futott km, ezért nem lenne önmagában probléma. Nem lett végül komolyabb vételi szándék. Amennyire alá tudtam nézni tényleg rozsdamentes az alja. Ugyanakkor az olajszint egyértelműen a maximum felett volt (elmondása szerint 5 ezer km-enként cseréli az autóiban). A középkonzolon a kis ajtó is törött volt, nem lehetett visszacsukni. Fékfolyadékot soha nem cserélt (azt mondta semelyik autóban nem szoktak) és azt mondta a hűtőfolyadékot se kell cserélni. Ez természetesen hülyeség, egy gépészmérnöknek ezt tudnia kellene. Egy ilyen idős autóban megvétel után kötelező az összes folyadékot kicserélni még akkor is, ha csak 20-25 ezret futott.

Előzmény: technoid22 (6926)
technoid22 Creative Commons License 2022.02.01 0 0 6926

17 év, 19 ezer km - tönkremegy egy Toyota, ha nem használják?

 

https://www.youtube.com/watch?v=xhYu7Z68Qck

 

Frinyi Creative Commons License 2022.01.28 0 0 6925

Okés,kíváncsi vagyok. :)

Előzmény: technoid22 (6924)
technoid22 Creative Commons License 2022.01.28 0 0 6924

Toyota fórumon azt írják, hogy működik. Rendeltem egyet, majd kiderül.

Jövő héten folyt.köv.

Előzmény: Frinyi (6923)
Frinyi Creative Commons License 2022.01.27 0 0 6923

Én nem ismerem ezeket,olyanról hallottam,hogy rádugták az OBD-re,és gond lett a motorvezérlővel,de talán nem toyotánál volt.

Előzmény: technoid22 (6922)
technoid22 Creative Commons License 2022.01.27 0 0 6922

Akkor veszek egy obd kiolvasót. Van javaslatod? ELM327 wifivel?

 

https://tolatoplaza.hu/termek/wifi-obd2-elm327-autodiagnosztika/

 

 

Előzmény: Frinyi (6921)
Frinyi Creative Commons License 2022.01.27 0 0 6921

A legegyszerűbb és ez esetben a legpontosabb persze,a hibakód kiolvasása.

Azt a hőmérséklet mérést nem javaslom,az nem mutat ki semmit.Azért mondtam,hogy járó motornál emelgesd ki a trafókat,és ha a hangja,vagy épp a fordulat ugyanaz marad,az a henger a szar.

Előzmény: technoid22 (6920)
technoid22 Creative Commons License 2022.01.27 0 0 6920

"Nem lenne egyszerűbb" - vagy obd olvasóval kiolvasni a hibakódot?

Előzmény: technoid22 (6919)
technoid22 Creative Commons License 2022.01.27 0 0 6919

Lehet, hogy egyszerre két trafó szállt el? Hmmm.

Nem lenne egyszerűbb mégiscsak egy infrás hőmérővel megnézni a 4 leömlőt? Amelyik hőfoka jelentősen alacsonyabb, annál a hengernél nincs égés.

 

Előzmény: technoid22 (6918)
technoid22 Creative Commons License 2022.01.27 0 0 6918

Szia Frinyi!

 

Elvégeztem a javasolt vizsgálódást, igaz, nem járó motornál.

A jelenség a következő bármelyik lehúzott trafó esetén: a motor beindul felpörög, majd 2 mp múlva leáll.

 

Ha mindegyik rá van dugva, akkor pedig rázkódva, egyenetlenül jár, CEL világít, ahogy korábban is.

 

Tanácstalan vagyok, pedig olyan bizakodó voltam.

Előzmény: Frinyi (6911)
technoid22 Creative Commons License 2022.01.26 0 0 6917

Még nem döntöttem a márkát illetően, de szerintem olyat fogok választani, amiről legalább hallottam. pl. Hella. Csak az a gond, hogy lehet, hogy azt is Taiwanon gyártják ugyanazon a soron, mint a másik nevűt... :)

Ez a Delphi Br. 15,5. 

Na majd meglátom.

https://alkatreszek.hu/gn10314_12b1_la

Előzmény: Kisfiatal (6916)
Kisfiatal Creative Commons License 2022.01.26 0 0 6916

Semmiképp se a legolcsóbbat vegyed.. Én anno vettem Mobiletron-t, 1.5 évet bírt.. Asszem az 11e körül volt. Berágtam, vettem bele Denso-t (asszem ez a gyárija is), volt vagy 30-40e ft, de azóta bírja (5 éve)

Előzmény: technoid22 (6912)
Frinyi Creative Commons License 2022.01.26 0 0 6915

Azt így nem tudod leellenőrizni,mert meleg lesz az egész,azt a részt szerintem engedd el. :)

Előzmény: technoid22 (6914)
technoid22 Creative Commons License 2022.01.25 0 0 6914

Oké, köszi. Még egy felvetés, lehet hülyeség. 

Nem lenne érdemes azt figyelni, hogy melyik leömlő nem melegszik? amelyik hideg marad, az a henger nem jár. Vagy nehéz hozzáférni, mert a motor hátuljánál van?

Előzmény: Frinyi (6913)
Frinyi Creative Commons License 2022.01.25 0 0 6913

Én nem tudom,hogy melyik márkát válaszd,de a gyári,az nagyon drága.Tettem már be magneti marellit,ami azóta is megy,ezt hozták.Igen,elég azt,amelyik rossz.Létezik,hogy előbb-utóbb majd jön a következő,de ez ilyen,20 éves autó.

A cserét el tudod végezni,egy csatlakozót kell lehúznod,és kb ennyi,a csavarjait a vizsgálathoz amúgy is le kell venned egy 10-es kiskrovával.Egyelőre vizsgáld meg,nem e más a gond.

A gyári cikkszámot a trafó oldalán megtalálod,az alapján tudsz hozzá szerezni újat. :)

Előzmény: technoid22 (6912)
technoid22 Creative Commons License 2022.01.25 0 0 6912

Szia Frinyi!

 

Köszönöm a gyors választ.

Tehát nagy eséllyel a trafó a hunyó. Oké, ki fogom próbálni, amit írsz.

Trafócseréhez van jótanácsod? Márka? Lehet utángyártott is? Elég egyet/kettőt cserélni?

Trafócserét el tudom én is végezni? nem vagyok szerelgetős típus, max. égő és olajcserét szoktam csinálni.

 

üdv

t

Előzmény: Frinyi (6911)
Frinyi Creative Commons License 2022.01.25 0 0 6911

Üdv.

Házilag annyit tudsz,hogy leveszed a motorborítást felülről,kiveszed a 4 gyújtótrafó és a vezetéktartó csavarjait,majd beindítod.Járatás közben egyesével kiemelgeted a trafókat,amelyiknél nem változik a motor járása,annál a hengernél gond van.Utána cseréld át egy másik hengerével a trafót,majd ismételd meg ezt az ,,eljárást",ha a hiba átment a másik hengerhez,akkor trafó problémád van,ha nem,akkor gyújtógyertya,vagy egyéb más,de trafó szokott elmenni rajtuk.Laikusként ha így nem igen tudsz boldogulni,akkor keresd fel a szerelődet,ő biztosan megoldja. :)
Üdv.

Előzmény: technoid22 (6910)
technoid22 Creative Commons License 2022.01.25 0 0 6910

Sziasztok!

 

2002-es E12-es Corolla, 1,6-os benzinmotorral. Gond nélkül beindult, minden henger járt, aztán kb. egy-két perccel később vettem észre, hogy nem úgy reagál a gázadásra, ahogy kellene. Szerintem csak két v. három henger jár. Check engine villogott, hol folyamatosan világított. Alapjáratot tartja, de érezni a dadogós járást, motor és kipufogóhang is dadogós, akadozós.

Újraindítást követően a jelenség megmaradt. Pár kilométert tettem meg, aztán leállítottam.

 

Valakinek valami ötlet?

Házilag mit tudok ellenőrizni laikusként?

 

Előre is köszi.

harsanyip Creative Commons License 2022.01.18 0 0 6909

Eladó 4 szép állapotú gyári lemezfelni gyári dísztárcsákkal, 2 éves, jó állapotú Apollo nyári gumikkal. Nincsenek megpadkázva.

0630 négy 6 egy 44 7kettő

2000-es évjáratú autón voltak. 

35000 Ft

Frinyi Creative Commons License 2022.01.15 0 0 6908

Bocsi,közben nem jártam itt.A lényeg,hogy megoldódott,nem kell mindig a legrosszabbra gondolni,vannak ilyen rejtélyes dolgok,amik megmagyarázhatatlanok. :)

Előzmény: Kisfiatal (6907)
Kisfiatal Creative Commons License 2022.01.14 0 0 6907

Végül megjavult magától, beindult egyszercsak, franc se tudja mi lehetett..

Előzmény: Kisfiatal (6906)
Kisfiatal Creative Commons License 2022.01.14 0 0 6906

Frinyi, S.O.S kéne segítség, tipp: ismerős 1.3aurison (2gen) akksit cserélt, és nem indul az autó az istennek sem.. benzint szerintem kap mert benzinszag megvolt. Mindket gyári kulcsaval próbáltuk.Lehet hogy kiszereleskor összezàrta az akksit és kikurt valami biztositekot? Melyik biztosíték lehet a ludas? Vagy egyéb ötlet, tipp?

Frinyi Creative Commons License 2022.01.05 0 0 6905

Nagynyomású tüzelőanyagszivattyú.
Üdv.

Előzmény: tungsram82 (6904)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!