Üdv! Lépcsős hátu 1,9 TD Temprám van, digitális műszerfallal. Szarozik a kilóméterórám (menet közben lenulláz, és nem mér.) Csapás a műszerfalra, akkor visszatér. Tudom, hogy a Temprában a kontaktusok szarok a csatlakozóknál, csak azt nem tudom, hogy a csapkodásra jön-e vissza az érintkezés, vagy a kátyuktól:-) Hol lenne érdemes megnéznem a csatlakozást? a műszerfal hátulján? Nem szeretnék nagyot bontani egy apró hiba miatt, de zavar, ha nem megy az óra (az összes többi kijelző változatlanul működik az óra sz@rozása alatt.)
Jo kis gep ez az 1.4 es is nekem megszolgálta az árát.Csaladnak eleg tagas csak ne lenne 20 eves.Tavasszal szandekozom valami komolyabb autot venni de nem adom el a temprat sem.Van mit rajta csinalni neg minden de az elso kocsim ugyhogy nem szeretnem ha valami komuves vagy vasas testver intezne el orokre a sorsat.
Hmm. Azt, hogy egy 2,0 8V astra jobban megy, mint egy Tempra még el is hiszem...
Ronda autó, mint a bűn,de lép. 1,4 es astrát kénytelen voltam vezetni 1x 4km-t. De az büntetés... :) Még az 1,4 Tipo is fickósabb volt. (+10 paci)
De a vectra már necces. ;) Olyat csak 1,7 TDt (B) vezettem. Az a fogyasztáson kivül hányás volt... :) Nem értem mi a nagy meló? Nekem az 1,6 helyett 2,0 8V volt. Most 16V... :D Csak saját meló, vagy szagember kell. Mondjuk, ha most állnék neki a 8V motort helyére valaminek, akkor JTD lenne a nyerő, vagy a 8V turbó ;)
Cromába küldtem már olyat csak 16 szelepesbe.Nyilvan az 1.4 es képest vadálat de se egy astra v egy vectra 8 szelepeséhez képest azért egy kicsit lemarad.Meg rohadt nehez felhajtani egy 2000 es temprat ami nem kombi.Voltak kiserleteim hogy hozok be kulfoldrol szinben megegyezot de csak is a felszereltseg vegett mert a motort kurva sok munka atrakni.
Hmmm. Én kérek elnézést. De azért egy olyat írni, hogy 2,0 8v sem megy valami jól.... ;) Az 1,4 es után? ááá
Vezettél már olyat? Én vezettem Cromaban, Dedrában is 2,0 8Vt. S nem véletlen lett ilyen motor elsőre a lomha 1,6 8V helyett az Swmben... ;) Igaz olyan "szerencsés" helyzetben vagyok, hogy a Trabimon kivül (amiben 903ccm es FIAT motor volt) Minden autóm 100+ le-s volt. Így már nem félek 100km/h felett sem... :) A Tempránál is akkor "gurúlt el a gyógyszerem" mikor nem bírtam utánfutóval megelőzni egy VITOT...
Szia.Megvetted végül a Temprát?Nekem egy 1993 as 1.4 es van.3 éve vettem mikor meglett a jogsim 170.000 km-rel.most 220.000 km van benne.Én is nézegettem suzuki swift sedánt a család végett de sosem bántam meg hogy inkább a fiatot vettem meg.Nagyon kényelmes és tágas meg elég strapabiró kocsi.Vigyázom is rá nagyon.Vannak hibái de inkább költök rá mint egy karton dobozba utazzam.Nem egy rakéta és szerintem a 2,0 8v sem megy valami fényesen.Fogyasztásra is nagyon jó de azt tudnod kell hogy ami ebben a kocsiba árammal múködik az szinte biztos hogy elromlik de otthon is orvosolhatok a hibái és olcso az alkatrész.
valamint keresek ablak törlő kart amire a lapátok csatlakoznak rá. 2db kellene mert ami most van már kezdek lemondani róla.. Gyárilag a hagyományos verzió volt amin simán tudsz lapátot cserélni de eltörtek a karok. egy 2.0 16v-ről került át kompletten az ablaktörlő ami teljesen más. olyan mintha egybe lenne a lapát a karokkal. eddig akinek mutattam széttárta a karjait. nem is találok így unix-on sem pl. ötlet?
sziasztok, lenne ötletetek miért nincs abs-em? visszajelző lámpa is világít, satuzok akkor csúszik szóval tényleg nem megy!
jeladókat kimértem 1000ohm körüli volt mind a 4 ellenállása mikor forgattam a kereket akkor váltakozik szóval elvileg jók. hátsó ülés alatt található vezérlődoboz mellett van egy fekete relé ezt átnézettem működik behúz stb... nincs ötletem mi lehet a baj. a nagy vezérlő dobozt nem nézettem meg, nincs kivel. Az egész úgy kezdődött hogy mentünk Győrbe és elég kátyus úton, először csak fel fel villant majd kialudt aztán parázslott a visszajelző lámpa majd beállt és azóta folyamatosan világít
Van még valahol, biztosíték tábla esetleg stb villanyos része az abs-nek?
Jó, jó, de mire cseréljem ki? ... és, ha pont ugyan ilyet kapok? Erre se volt ráírva, hogy ilyen. Neked az eredeti gyári üveg volt rossz, vagy szintén lecserélted, mint én? Honnét tudtad, hogy a következő jó lesz?
Sziasztok!Anno,az én temprámnál is ugyan ez volt a probléma...este sötétbe nem lehetett vele közlekedni,aztán elkapott a méreg,kicseréltettem az üveget....22 ezerbe került 2 éve... :)
Az a baj, hogy az üveget én raktam be. Egy Fiat alkatrészeket árusító boltban vettem. A dolgot elég nehezem tudom demonstrálni, hiszen csak este látszik a hiba... de... kinek mutassam meg? A boltos nyilván nem jön el velem kocsikázni, hogy megnézze, hogy mit adott el nekem. Másrészről viszont lehet, hogy az üveg jó, csak én vagyok béna... Azért tettem fel itt a kérdésem, hogy megerősítést kapjak, hogy szerintetek is az üveggel lehet valami, vagy velem? Esetleg egy ötlet, hogy mivel lehetne leszedni a "zsírt"?
Egyébként azért gondolok anyaghibára, mert itt a fórumon is volt már szó róla (és nekem is problémám) a műszerfal fekete trutyisodása. Nyilván ez sem azért van, mert az olaszok egy minőségi anyagot használtak...
Nem akar valaki tuningolni? ;) Van egy 1,6 16V Delta2-m. Hengerfej pakolásos a motorja. Elforog, de nem indítható, szelep fedél is lent van már. Ha valaki veszi a fáradságot. (belátható időn belül) eljön Érdre. Kiszedi. Akkor "jelképes" 60000ftért elviheti váltóstól féltengelyestől, sallangostól. ...?
Tudom, hogy a megcsinálása-átrakása... több pénz és macera...
Le kellett cserélnem a szélvédőmet (kavicsfelverődés miatt, végigrepedt). Az "új" szélvédő olyan belülről, mintha zsíros / olajos lenne. Este annyira vakít a szembejövők fényszórója, hogy egyáltalán nem látok.
Eddig a következőkkel próbáltam lemosni: alkohol, benzin, ultraderm, mosogatószer, hideg zsíroldó, ablakmosó, fék tisztító, ecet (nem feltétlen ilyen sorrendben). Az eredmény=0.
A mosáshoz használt anyag is minden szóbajöhető: Vileda, rongy, szivacs, újságpapír, ablaklehúzó gumi. Az eredmény=0.
Már-már arra gondolok, hogy talán nem is üvegből van, hanem valami műanyagból. "Referenciaként" egy Opel Astra szolgál. Annál mindegy mivel tisztítom a szélvédőt, nem csillog, nem vakít.