Vennék egy 1,6-os 145LE vagy 125LE 9 személyes Renault-ot. Ezek a motorok mennyire bírják.Van ismert típus hibájuk.Mire kell figyelni vételkor.Az 1,9-est szeretném valami fiatalabbra váltani.A kettős tömegű hány kilométert bír ki.
Hello, Nekem is ugyanilyen problémám van, ugyan ezzel a motortipussal. Ha esetleg rájössz a megoldásra, akkor megosztanád, hogy hogyan sikerült megoldani?
Üdvözlet mindenkinek és régi ismerősöknek.Az alany egy 2002 ,1.9 dti.Alapjàraton leàl 1-3 perc múlva,illetve menet közben is ,ha megállok.Vezetès közben nem,mit nézzek,keressek elsőnek? Köszönöm a segítséget.
A segítségeteket szeretném kérni. Van egy Vivarom 1,6 biturbo motorral, 120 lóerős verzió. Eltűnik belőle a víz. Konkrétan 100 kilóméterenként 1 liter vizet kell utántöltenem. A motorban 163000 km van. A szerelők szerint hengerfejes. Viszont a hiba megjelenése óta már 8000 km-t mentem vele. Jól húz, nem füstöl, nem a kipufogón nyomja ki, nem a motortérben szivárog, tócsa sose áll alatta. Semmi jelét nem adja, hogy a hengerfej lenne a hibás. A szerelőm az EGR szelep felől közelíti meg a problémát. Ott mehet el szerinte. Szerintetek mi lehet a baja?
A 2005-ös Opel Vivarómon megint a kiegészítő fűtéssel van gondom.(Eberspacher típusú.) Nem egészen 4 éve költöttem rá egy kisebb vagyon, és megint nem működik. Van valakinek infója, tapasztalata arról, hogy ezt a gázolajos szutykot ki lehet-e váltani elektromos kiegészítő fűtéssel?
Én a Kishaszon menüpont alatt megtaláltam a Traficot, igaz konfigurátor nincs: https://www.renault.hu/haszongepjarmuvek/trafic-furgon.html
2020.január 1-től a 90 g/km-nél több Co2-öt kibocsájtó autókra, a 90 feletti részre, egységenként x euro büntetést kell fizetnie az autógyártóknak. Ezért, sok motorvariáns megszűnik, illetve árat emelnek, vagy az típusok tűnnek el a kínálatból.
Az árak elég tájékoztató jellegűek, mert jó kedvezményeket lehet elérni, pl a PackComfortra 20% felettit, SpaceClassra 12%-ot. És a lízing is kedvezményes: személyszállítónál 2.5%, teher változatnál 0% a Thm. Így azért elgondolkodtató szerintem.
Sajnos nagyon kevés helyen van tesztautó, én sem tudtam kipróbálni, ezért látatlanban rendeltem meg. Bár ezt annyiban módosítom, hogy Pécsen pont akkor kaptak egy ügyfélnek rendelt zárt furgont, és abba be tudtam ülni. De még be sem indítottuk.
Csak a buszt lehetett megnézni, hosszú kivitelben, teher nincs sehol, A konfigurátort a RENAULT.HU-n kerestem, de ott is csak a busz van,
Elméletileg ADBLUE-s euro 6-os. nem tudom mi a probléma vele, Mindenesetre kaptam egy ajánlatot próba és megtekintés nélkül rendeljem meg
de extrákkal együtt 8,5 milliót látatlanba normális ember nem ad ki. Az új vivarót néztem, de igazad van, egy egy felfújt COMBO , keskeny, alacsony, drága.
Közben a neten olvastam, hogy új motor, és hosszabb eleje lesz. Akkor mit rendeljek?
Amúgy 1,9 vivarom van 14 éves 525000 km-el és minden nagyjából eredeti a motoron minden (turbo,injektorok, váltó) nem lett megbontva. a generátor és az önindító lett felújítva
Nem tudom, te hol kerested, de ott van a Trafic a személyautóknál és a kistehereknél is.
Mi egy SpaceClasst rendelünk, ami jövő héten jön meg. Az eladó elmondása szerint ez a motor a 2.0 DTI továbbfejlesztett változata. A listaárbóĺ mi 12% kedvezményt kaptunk, de a Combi és a PackComfort 20% feletti kedvezménnyel volt elérhető. Ha lízingeled, akkor nagyon jó, 2,5% a lízing THM-je, ami végig fix. Október közepén rendeltük, január végére ígérték, de szerencsénkre volt előre megrendelt autó a rendszerben, aminek nem volt gazdája, így az a nevünkre lett írva.
Amúgy nem tudom, hogy jan. 1 után mi lesz, mert több jelyről.is hallottam, hogy felfüggesztik a Trafic forgalmazását a magas széndioxid kibocsájtás miatt, mert sok büntetést kell utána fizetni.
Amúgy mi is Vivaroról váltottunk, mert az új Vivaro méretben egy vicc a régihez képest, így inkább megrögzött opelesként Renaultot veszek, de nem ülök be kisebb, ráadásul drágább autóba.
Nekem is ezt csinálta szerencsére donorautóból cserélgettük a cuccokat és az a rohadt kínai légtömegmérő volt a beteg vettem bele rohadt drága gyári Bosch t azóta fasza.
mindezek előtt 3 profi opelszervízBen is voltam és 3 különböző hibát mondtak horror javítási áron
Én ilyen hibajelenségekkor a következő problémákkal (is) találkoztam már:
Leírhattad volna a nevét rendesen hogy részecskeszűrő de mindegy ez a szerkezet a következőképpen működik: A szűrő elülső és hátulsó részéből is kiáltozik egy cső ami egy nyomásszenzor hoz vezet, ami a szűrő két oldalán lévő nyomásnyomáskülönbséget mégi. Ez a szenzor is meghibásodhat és produkálhat utána Ilyen hiba kijelzéseket. Lehet továbbá az EGR szeleppel, vagy valamien ki a kipufogógáz-visszavezetés rendszerrel kapcsolatos általában el kokszosodás el szennyeződés, például a szívócső satöbbi....
Szia, egy jótanács még mielőtt te is megszívnád ezzel a hibajelenséggel mint én, mert rengeteg hiba okozhatja az izzítójelző (ami egyben a diagnosztika lámpája is) felvillanását. Tehát old ki hideg állapotban a hűtés kiegyenlítőtartályának a csavarját és emeld ki a tartályt, a hűtőfolyadékot nem kell leengedned. Alatta van egy négyszögletes elektromos doboz aminek emeld le a fedelét és alatta a menetirány szerinti bal oldalon a szélén meglátsz egy kék négyszögletes csatlakozót. Na azt húzd szét, és tisztítsd ki, ha lehet kontaktsprayvel is, mert annak az elkoszolódása szokta ezt a leggyakraban produkálni nálam. Pár perc az egész, de sokat tudsz spórolni vele.