Keresés

Részletes keresés

Veszpremi Creative Commons License 2011.07.01 0 0 403

forgalomérzékelős, lámpás kereszteződés sok van az országban. Itt Veszprémben ha bejössz Bp felől a 8ason, az első is olyan, és ha Nagyvázsony felé kimész, az is olyan kint a körgyűrűnél, de kint a Füredi úton az autóskereskedésnél is az van. Én azért dühöngök, hogy megcsinálták őket és csak ritkán megy az irányítás az érzékelőkkel, főleg az 1. helyen.

Előzmény: Törölt nick (402)
Veszpremi Creative Commons License 2011.06.29 0 0 401

Ott műxik, nálunk tuti nem. Mert ott az autósokban van intelligencia, nálunk még a magja sincs. Veszprémben is van egy ilyen körforgalom, nevetséges, kisforgalmú mellékutcában. Olyan kicsi, hogy kocsival is alig lehet benne elfordulni. Mindennek megvan a létjogosultsága, azt is kéne mérlegelni. Ami Bp-en folyik, ill. amiről hallani, az egyenesen felháborító. Arrogáns, hozzá nem értő emberek hoznak borzalmas döntéseket. Az ember úgy gondolná, hogy a politikusok mögött van egy szakértői stáb, akik tudják, mit kell szakmailag megalapozottan csinálni. Most nem így tűnik!

Előzmény: Törölt nick (400)
Fradista Utazó Creative Commons License 2011.06.29 0 0 399

Ezeknek a kereszteződéseknek a nagy többségénél a körforgalmasítás teljesen irreális, mert az utcasarkoktól két méterre ott vannak a sarokházak. Jellemzően szűk, belvárosi kereszteződésekről van szó, egy-két kivétellel.

Előzmény: Törölt nick (398)
Veszpremi Creative Commons License 2011.06.09 0 0 397

Nos, azt a bizonyos balra kanyarodó sávot most utólag suszterolták hozzá az egyszer már kész úthoz. Hihetetlen, hogy egy ilyen dolgot, amely már létezett, hogyan tud kihagyni egy tervező? Az eredmény persze az, hogy az aszfaltban toldozások-foltozások vannak, ahol majd nyilván hamar megjelenik a felfagyás. És még mindig buherálják. Nyugaton pár hét alatt ezt az egész szakaszt megették volna.

 

Tudnék még hozni példákat arra, hogy néznek ki az útjaink, de nem érdemes, ki kell menni és sajnos lehet látni, Románia tartott itt 20 évvel azelőtt. Kritikus, elfogadhatatlan állapotba került az útállományunk igen nagy része, lehet, hogy ez eléri a 80%-ot is, nem tudom. És minderre annyi pénz van az illetékesek szerint (harmincvalahány km út nagyfelületű felújítását végzik el, kabaré), hogy tízszer annyi pénzzel is csak az állapotokat lehetne konzerválni, azaz a mostani rossz állapotot! Nevetséges. Emellett a kátyúzási technológiánk kb. az ősközösségi szintnél tart, hihetetlen...

Előzmény: Veszpremi (387)
Hős Város Creative Commons License 2011.05.23 0 0 396

Szvsz az 5. kép jobb oldalán levő alsó tábla "redundáns"!

Előzmény: Dokus (381)
Vetesi75 Creative Commons License 2011.05.22 0 0 395

Szerintetek ki és milyen meggondolásból helyezte ki Mezőberényben a Jeszenszki utca közepére a zsákutca táblát. Hangsúlyozom : az utca közepére.

Nem az útlezárás a gond - ez szükséges rosz, amit el kell viselni - , a tábla is jó , ha van , de így nem sok értelme van.

Jared- Creative Commons License 2011.03.24 0 0 394

a válasz egyszerü: tudnak dolgozni. jól dolgozni. (no meg azt is megkockáztatom hogy náluk a hazaszeretet tovább megy mint nálunk a nagymagyarországmatrica kibaszkodása minden második autóra de azért titkon szarni mindenre is mindenkire).

Előzmény: hotrod25 (393)
hotrod25 Creative Commons License 2011.03.24 0 0 393

Japánban tudnak utat építeni. A 9-es rengés után sincs 1 repedés sem, csak kicsit hullámos lett. Jobb állapotban van most, mint itthon sok út újra aszfalt után. Pedig a réteg sem túl vastag. Mit tudnak a Japók, amit itthon nem?

 

Jared- Creative Commons License 2011.03.24 0 0 392

respect. és lehet hogy a felfestés is ott lesz 1 hónap mulva még.

Előzmény: t.lantos (391)
t.lantos Creative Commons License 2011.03.24 0 0 391

Hoppavigyaztam.

 

Destroyed: A road in Naka, Iwake prefecture on March 11 shortly after being devastated by the earthquake

 

Transformation: The carriageway has already been reconstructed and tarmaced ready for use


Jeleznem, 2 hete sincs, hogy foldrenges volt. Figyeljuk a minoseget is.

Veszpremi Creative Commons License 2011.03.16 0 0 390
Dokus Creative Commons License 2011.01.29 0 0 389
IRMA_TE_ÉDES Creative Commons License 2011.01.02 0 0 388

Sajnos teljesen igazad van. Egy "köt hal", esetleg burk.jellel kiegészitve segitene.

 

Amúgy a forgalmi helyzetet a következő szervezetek kisérik figyelemmel:

 

- Nemzeti Közlekedési Hatóság Közép Magyarországi régió Fővárosi területi Ig.

- BFFH Közlekedési Üo. Forgalomtechnikai Alo

- FKF Forgalomtechnikai Főosztály (Szabó Ervin tér)

- BRFK közrenvédelmi és Közlekedési Osztály

- Kerületi Rendőrkapitányság

- Kerületi Polgármesteri Hivatal Városüzemeltetési Osztály

(forgalomtechnikai jogköre nincs, de javaslatokat tehet, tervezetethet.)

 

Estelegesen:

 

- BKV ZRt (Hogy most pontosan melyik osztály nem tudom. tudjátok az átszervezések)

 

Szóval lehet, hogy a sok bába között......??????

 

Nemcsak ez a baj. Ugy általában az üzemeltetés nálunk gyenge lábakon áll. Drága pénzért csinálunk dolgokat és ha pár év mulva ellopnak egy táblát, vagy valami nagyon kicsi de nagyon bonyolult javitást igénylő dolog merül fel, nincs energia (értsd pénz, idő) arra forditani, amikor nevetséges pl. egy költségvetésben egy beruházással összemérhető javitási költség. Nem beszélve a közbeszerzésről , ami miatt sokszor 10x annyi időbe kerül. (ugyanis ha az üzemeletésre szerződöttnek nincs rá gépe, eszköze, szakembere, akkor mást kell hivni. de akkor már közbeszerzésbe belecsúszik a dolog és rendesen lelassul.

 

Ez egész addig szokott csúszni, mig valaki valami komoly balesetet nem szenved.

 

Előzmény: Dokus (381)
Veszpremi Creative Commons License 2010.12.01 0 0 387

Még nem adták át, de már látni, micsoda elcseszett módon csinálták meg a 8as útba torkolló Litér/B.fűzfő felől jövő utat, totális baleset-veszélyesre. Amikor Fűzfő felé megyünk, a dombtetőn volt eddig egy balra kanyarodó sáv (Berhida irány), teljesen biztonságos. Most nincs, pedig 3 sáv van, de kanyarodó nincs. Egy sávon megy az ember, onnan kell balra kanyarodnia. De hogy!? Szemben 2 sáv jön, azaz egy haladó és egy kapaszkodó sáv. Ott kell majd balra kanyarodni 2 sávon át, ahol az ember mögött dudáló kamion áll majd, szemből meg majd az utolsó pillanatban visszasoroló kocsi mondjuk 120-al előzi a haladó sáv kamionjait. Hol itt az ész a tervezésnél?

 

Amúgy Veszprém felől jőve a kisorolásnál csináltak egy nagyon frankó S kanyart, ami bevezet a körforgalomba (lejt is). A ma reggeli havazásban már lehetett érezni, hányan fognak abban majd kicsúszni. Pedig normálisan is meg lehetett volna tervezni, hely van rengeteg, no és ha már kanyar, akkor dönteni, befelé!

Dokus Creative Commons License 2010.11.28 0 0 386

Lefelé azért van a két tábla kihelyezve, hogy ne menjenek neki a kerítésnek amely a mögött a Sirály utca helyén épülő mélygarázs alsó szintje tátong, vagy 8 m mélységben. A Nagy Jenő meg jól láthatóan felfelé emelkedik.(gravitáció)  

Amúgy igazad van. Olcsóbb nem odafigyelni a munkára, mint esetenként egy-egy temetést, vagy balesetet finanszírozni.

Előzmény: hotrod25 (384)
Veszpremi Creative Commons License 2010.11.28 0 0 385

A nagyfaluban divat az egyirányú utcákban készakarva szemben autózni. Budán van számos utca, amit a forgalom korlátozása miatt egyirányúsítottak, evvel jelentős egérutat véve el az autósoktól, csak nagy kerülővel lehet megoldani. Ezekben igen gyakran járnak kocsik szemben, nem zavartatják magukat.

Előzmény: hotrod25 (384)
hotrod25 Creative Commons License 2010.11.28 0 0 384

Úgy 2-3 éve egyirányusították a Nagy Jenő utcát. Az Alkotás felöl én is úgy kanyarodtam mint az audi a 2-es képen. Meg is állított a rendőr bácsi kérdezte, tudom-e, hogy 1irányú utcában szemben haladok, mondtam tegnap még nem volt 1irányú, rossz válasz volt, mert szerinte akkor már 2 hete kint volt a behajtani tilos. Némi helyszini állami támogatásért osztotta meg velem ezt az információt, de ha nincs ott, lehet még most is arra járnék :)) Szóval, ha felfelé Csőrszön is lenne egy kötelező haladási irány, meg egy jobbra kanyarodni tilos, (mint utolsó képen lefelé) 1értelműbb lenne a helyzet.

Előzmény: Dokus (381)
Veszpremi Creative Commons License 2010.11.28 0 0 383

Ezt mindenkinek meg kellene néznie, aki kormány mögé ül! Elgondolkodtató.

Előzmény: IRMA_TE_ÉDES (378)
sasab1 Creative Commons License 2010.11.28 0 0 382

Hej, ha az az oszlop a parkoló automata helyén lehetne.... :(

Dokus Creative Commons License 2010.11.28 0 0 381

Vajon van-e olyan szervezet a fővárosban, vagy esetleg a XII. kerületben, ahol figyelemmel kísérik egyes utcák forgalmi helyzetét?

Ha igen, akkor feltétlen figyelmükbe ajánlom a Csörsz és Nagy Jenő utca kereszteződésében lévő behajtani tilos táblát és észlelhetőségét.

Miért?

Rögvest látható, de elébb kis magyarázat.

Ha az Alkotás utca felől érkezem gépkocsival, akkor minden szemgúvadás ellenére sem veszem észre, hogy a Nagy Jenő utcába behajtani tilos.

Szemből, ahonnan a jelenlegi mélygarázs építkezése folyik és közlekedés az elzárt terület kerítése miatt nincs, már nagyszerűen látható a tábla, a Böszörményi út felől pedig kifejezetten az érkező figyelmébe tűnik e hivalkodó kresz jelzés.

És most a bűnös hely, valamint néhány kényes szituáció, főleg ha balra szabályosan kíván kanyarodni a Nagy Jenő utcából érkező autós.

Fradista Utazó Creative Commons License 2010.11.22 0 0 380

Az Etele út - Hadak útja kereszteződés simán elmenne minden lámpa és egyebek nélkül. Akkor lámpázták be, amikor a metróépítés miatt a meglévő átkötőutat lezárták, és a Volánbusz-járatok errefelé érték el a buszvégállomást, és rengeteg busz fordult itt a Hadak útjáról a vasútállomás felé balra. Amióta ez az állapot megszűnt, azóta az a lámpa teljesen felesleges.

Előzmény: Törölt nick (379)
IRMA_TE_ÉDES Creative Commons License 2010.11.21 0 0 378

Ezt meg csak úgy!!! A józanon értsük a mindenféle mámortól, fájdalomtól stb. mentesent!

 

IRMA_TE_ÉDES Creative Commons License 2010.11.21 0 0 377

Egyébként ha minden ennyire sz... ul  szabályozott, hogyhogy eltelik úgy nap, hogy nincs baleset?

 

Tessék szives lenni és megnézni, egy Mestre tangenciale és belső úthálózati kapcsolatot, egy Prater előttu körforgalmat, egy Parizsi diadaliv körüli forgalmat, vagy a Magic Roundabout névre hallgató angol körforgalom rendszert, amelyben az egy nagy körforgó 5 kicsiből áll össze.

 

A Neten is kering jó pár video még indiáról és kináról, de ezeket azért nem emlitettem, mert ott aztán valóban vannak balestek is rendesen. Sok helyen felfestés szintén nincs, vagy kopott.

 

Dehát tessék figyelni! Én is találkoztam már az új déli nullán szemben közlekedővel de nem mentem neki, léptek elém gyalogok pirosban és nem lett bajuk, és többször kellett kivédenem más hülyeségét mint a sajátomat.

 

Egymásra kéne vigyázni, mert ez egy fokozottan veszélyes társasjáték és nem mindig és minden esetben egyértelmű helyzetekkel találkozik a közlekedő akár gyalog akár bringán akár motorizáltan. De ha megy mint vakegér akkor előbb vagy utóbb találkozik egy másik vakegérrel.

Előzmény: Jared- (375)
IRMA_TE_ÉDES Creative Commons License 2010.11.21 0 0 376

Szeretem, ha észreveszi valaki, ha valamin javitani kéne.

 

Na de valami ötlet se ártana. A forgalmi helyzet adott épiteni vagy lehet vagy nem vagy csak piszok drágán.

 

Ezenkivül klasszikus helyzet a Lágymányosi hidi helyzet vagy az Andrássy út, Soroksári út szerviz út kérdése, ahol azonos irányból érkezőknek kellene mindenféle mozgást biztositani.

 

Sőt elvileg úgy kéne kitalálni, hogy a jelzőlámpa üzemzavara esetén sárga villogóval is müködjön a csomópont.

 

A szerviz út és párhuzamos út kérdésre szerintem nincs megoldás, még egyirányú szervizút esetén sem, pláne kétirányú esetén.

 

Ekkor kénytelenek lesznek a kritikusok rájönni, hogy a KRESZ nem elég. A szabályok nem tudnak minden helyzetet megfelelően kezelni. Kénytelenek lesznek a közlekedők kulturáltabban viselkedni, (kölcsönös üdvariasság és társai.) oda figyelni, előzékenynek lenni.....

 

......Vagy meghalnak! (Bocs a morbid befejezésért, de tessék tudomásul venni senki nem gondolkozik a másik helyett és vannak helyzetek amiket nem lehet 100% biztonsággal szabályozni!)

Előzmény: Törölt nick (374)
Jared- Creative Commons License 2010.11.21 0 0 375

hát basszus, nem gondoltam volna hogy ennyire igazad van, de sajnos ennyire igazad van. Épp most hajtottam át a "felújitott" felüljárón jómagam is, és hát ez tényleg szarabb lett mint volt. Hogy a búbánatba lehet még mindig ilyet épiteni/átvenni? (költői kérdés volt). Há mennyi szar fér még ebbe a magyar bilibe, mielött végre kiömlik? (ez is költői kérdés volt)

Előzmény: hotrod25 (372)
hotrod25 Creative Commons License 2010.11.15 0 0 372

Én is dühöngenék 1 picit:
Elkészült M3 bevezető körvasút felüljárójának dilatáció javítása. Lehet, hogy a szerkezeteket kiválóan megjavították, de a visszaaszfaltozás botrányosan sz@r lett. Befelé irányban akkorát dob a kocsin 80-al, hogy szinte a kerekek nem érik a földet. Az M5 bevezetőn auchan csp-ben tavaly ugyanilyen munkánál ugyanezt a minőséget produkálták(lehet ua kiváló cég?), csak itt 100-al lehet a súlytalanságot tesztelni.Én nem tudom ki veszi át a fővárosnál ezeket a munkákat, de ha nincs lefizetve, és 1* is végigmegy a felüljárón, 1 fityinget sem fizet az ilyen munkáért, sőt a köv 10évben semmilyen munkát nem ad ennek a vállalkozónak, még ha fele annyiért vállalná, mint mások.

t.lantos Creative Commons License 2010.11.14 0 0 371

De telen igen :) Es akkor lesz annyi katyukezdemeny, hogy egesz nyaron kitart.

Az elso 0 koruli homersekletnel teleszornak mindent soval.

Nagyon jo, hogy nappal sonedves, de az olvadek beszivarog a resekbe, ejjel pedig megfagy. Repeszti szet az egeszet, es a novenyeknek, autoknak is igazan jo a sos trutyi.

Előzmény: Veszpremi (370)
Veszpremi Creative Commons License 2010.11.14 0 0 370

Nyáron nem sóznak :)

Előzmény: t.lantos (369)
t.lantos Creative Commons License 2010.11.14 0 0 369

Illetve nem kellene sozni.

Előzmény: Veszpremi (367)
Veszpremi Creative Commons License 2010.11.14 0 0 368

Jövő nyárig buherálnak még rajta, amikor ugye jókora csúszással adtják át most is, és annyi pénzért, amiért Európa bármely országában egy új hidat lehetett volna építeni.

http://www.origo.hu/itthon/20101114-hetfo-este-megnyithatjak-a-margit-hidat.html

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!