Köszi de ez amiről már én is beszéltem,hogy ez a külső foncsort mozgatja,nem a projektort :( ezt állítgatva sehova se mozdul a xenon fénye ellenben a belső halogén az igen. Nem gondoltam,hogy ennyire bonyolult,szakszervizbe biztois nem fogok menni vele,hogy egy fél vagyont lehuzzanak rolam miatta .
Szerintem se kéne összebalhézni,nem hiszem hogy kioktatott itt téged bárki is. Peace!
Mivan? :D . 1 .Az általad beidézett mondatomat sem neked válaszoltam :D 2. Szerintem meg Te szakadj le erről az oktatósdiról,mert nem jössz ki jól belőle. Ha meg tényleg a melled veregetni álltál ebbe a kérdésbe vele,akkor válaszolj is,ne csak barchobázzál meg hogy te ennyi meg annyi ideig voltál mazda szerelő... Ehelyett beidézel most is nekem egy olyan mondatot,amit nem is neked irtam,de magadra veszed... egyébként is a neked szánt válaszomban végig odaírtam,hogy "ha jól tudom" ... szóval szakadj már le rólam :) Köszi!
Megoldódott a zajos Mazda 6 GTA rejtélye. A kínai gumik helyére vadiúj Toyo-k kerültek és a menetzaj rögtön megszűnt. A korábbi Gen 7. Honda Accordom így is valamivel halkabb volt, de azon nem is 225/45 R18 kerekek voltak gyárilag, így értelmetlen összehasonlítani vele. Meg vagyok elégedve.
Hát pedig nagyon oktatás szagú volt a "Az új fajta AFS a lencsemozgatás még tudtommal a gh ban nincs." kijelentésedre tett kijavításom "GH faceliftben már a lencse mozog." , után elég hosszan és részletesen leírod a felépítését és működését.
Amúgy az eredeti kérdésben sincs semmi típus és márkaspecifikusság. Meg kell nézni a lámpát és kiderül ha van egy kis érzéke hozzá az embernek, de ha nincs akkor inkább vigye szerelőhöz és ne piszkáljon bele. A másik ha a helyén beszerelve nem egyértelmű a dolog akkor itt az internet több ezer kép van fent amin meg lehet nézni, én is a netről szedtem a képeket.
Ez szuper! Akkor Te vagy az emberem! A facelift előttieknél hol lehet állítani jobbra balra a xenont? Ugyanis az enyém 2009es és halogén izzó van úgy ahogy írták előbb,illetve ahogy Te is emlited. Na akkor ebben gondolom nem mozog a lencse és valahol kell lennie állítási lehetőségnek :( A lámpa hátulján tényleg csak a foncsort tudja mozgatni az a 3állítócsavar de az külön mozog a xenon projektrortól.
Helló. Köszönöm az oktatást, de 18 évig voltam Mazda szervizben szerelő. GH faceliftnél már a lencse fordult jobbra balra kanyarodáskor nem külön halogén izzó volt úgy mint a GH facelift előtti lámpánál.
Helló! Gh ban a kanadai verzióban mozog a lencse ha jól tudom,azt ugy lehet megismerni,hogy nincs másik halogén izzó a xenon projektor mellett. Az európai Gh-k ban Egy sima Bi xenon projektor van, kötelező elektronikus lengőkarról jövő szintállítással +egy kanyarodáskor bekapcsoló halogén izzó jobb és bal oldalon, speciálisan kanyar felé kialakított foncsorozású kombinált lámpatestben. Ugyanígy néz ki a halogénes verzió is ahol a kanyarfény helyett a reflektor foncsora kapott helyet. A projektorban meg nem xenon,hanem halogén világít.
Ez 2009es bi xenon. Ebben is? Akkor ezt is géppel birják állítani? :O A bal oldali eléggé befelé világít .Elmegyek műszakira és emiatt meghuznak,de állítani meg nem tudnak rajta...az szép lesz :D
Elvileg ha bi xenon,akkor sehol nem lehet állítani .Van 3 db állítócsavar körmös alátét szerü tekerővel ahova csavarhuzót kell bedugni,de az az egész foncsort állitja szokványosan billenti meg jobb bal,amiben a reflektor,vagy kanyarfény van benne. A projektortest fixen van csavarozva a lámpaházba,attól a nagy foncsor külön mozog. Annak ha jól tudom egyedül csak a magassága állítható elektronikusan géppel. De hátha van itt aki jobban vágja . Én is csak emlékeimből idézek,mert volt kezemben ilyen lámpatest,de állitani még nem állítottam soha. De mondjuk számomra nonszensz ha nem lehet állitani ,bár a bi xenon az elég kényes szerkezet. Az AFS a GH nál csak a kanyarfényt kapcsolgatja, Az uj fajta AFS a lencsemozgatás még tudtommal a gh ban nincs.
Tudja valaki,hogy GH Bi xenon fényszórótesten hol vannak a vizszintes állító csavarok amivel a projektort lehet jobbra balra állítani? Esetleg ehhez service manualhoz linket ha tudna valaki,azt megköszönném.
A mazda nem hangos, ha igen akkor valami nincs rendben. Gumik, kerékcsapágyak, forgó alkatrészekre tudok gondolni, ha álló helyzetbe meg rendben minden! Nekem volt olyan négy évszakos gumi az autón, hogy büntetés volt vele menni! Azért egy szerelőnek, próba út alatt biztos vannak tippjei!
Motortartó bak jó? A fülsiketítő zaj azért durva,Hangosabb a mazda menetzaja,de nem ennyire,ahogy leírtad. Motorhang,vagy szélzaj,kerekek hangja ami zavar? Nem volt törve az autó?
Hozzájutottam egy 2.generációs GH Mazda 6 GTA 2.5 modellhez. Az a kérdésem, hogy normális ennél a szériánál az átlagosnál lényegesen hangosabb menetzaj?
A futómű át lett nézve, egy kerékagy+csapágy cserélve lett, szíjak+görgők szintén, a kipufogódob+csövek egyben vannak és a motornak is gyönyörű a hangja ha üresben pörgetem. Viszont még városi forgalomban is nagyon hangos a kocsi minden sebességfokozatban 2-3 ezres fordulat felett, autópályán pedig fülsiketítő a menetzaj. Nem tudom megállapítani honnan jön (fütómű? motortér? kerekek?).
Létezik, hogy ezekből az autókból gyárilag ki lenne spórolva a megfelelő mértékű hangszigetelés? Észrevettem pl, hogy az ajtók sokkal könnyebbek és hangosabban is csukódnak mint az eddigi autóimnak.
Sziasztok! Nemrég hozzájutottam egy 2006-ban gyártott 1.8-as benzines Mazda 6-hoz. Időhiány miatt még az ismerkedés szakaszában vagyunk, 80.000 km van benne, úgy nézem minden gyári, csak hátsó fékbetétet, meg rádióantennát cseréltem eddig. Nekem úgy tűnik, mintha túlhűtött lenne a motor, a hőmérő 8 óra tájba mutat meleg motornál. Most -16 fok van errefelé és kevés a fűtés, nem olvad le az első szélvédő rendesen. Ősszel megállítottam egy ilyen gépet az utcán megnézni, hogy áll a hőmérője, azon is 8 óra tájban volt. Nem tudom, normális ez? Végül is nem egy nagy feladat ellenőrizni a termosztátot, csak hanyagoltam eddig. Hidegindítás után, ha a radiátorhoz vezető felső vastag gumicső rögtön langyosodni kezd, akkor nyílván nyitva a termosztát, ha sokáig hideg marad, aztán meg hirtelen forró lesz, akkor zárva volt és csak a motor felmelegedése után engedte ki a vizet a radiátor felé. Ehhez szerintem hőmérő sem kell, csak az ember keze. Azért írjatok erről, kinél mi volt, mit látott, hallott!
Nem volt egyik sem. Viszont ma újra jó volt igy, hogy egy napot pihent. Műszerfalon sem jelezte a hibát, és hibakoódot sem dobott ki. Inkább cserélném amit kell, hogy többször ne forduljon elő.