Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

thelegend Creative Commons License 2018.03.06 0 0 1052

Érdekes dolgot fedeztél fel.

(Holnap még írok a témával kapcsolatban)

Előzmény: f2f2 (1051)
f2f2 Creative Commons License 2018.03.06 0 1 1051

 

Én erről a Megane 1 ről írtam eddig ahol az eepromban 0x83 nál van trükkösen beírva a PIN és a PG4.

Mivel szétbitezgettem magam bizton elmondhatom ha egy kulcs chipje passzol

az ECU hoz, akkor a chip PG4 adatából egy villanás alatt meghatározható az immó PIN.

 

pld

kiolvasom a PG4et a kulcsból

    PG4:    F7-8B-AF-EC-FE

PG4_to_PIN_to_BIN.exe be megadom


           BIN_PIN 0x83-88:    01-13-50-74-08
BIN_PIN checksum 0xED:    E1
                   Megane PIN:    64 82 36 57

A panelon 2db ideiglenes előkészület kell csak és nyákról olvasható írható a MC68HC705B32

majd vissza alakítani így nem kell kivenni az mcu t.

 

Lehet másnál is hasonlóan meg lehetne határozni 4D chipesnél csakhát nekem nem hoznak

csak ritkán ilyeneket.

 

Előzmény: thelegend (1050)
thelegend Creative Commons License 2018.03.06 0 0 1050

A kulcs pinjének van összefüggése az ECU pinjével? 

A pin-t hogyan nyered ki a kulcsból? Csak simán kiolvasod vagy ki bruteforce-olod?

 

Nekem még nem sikerült a HC705-ös UCH kulcsából pin-t olvasni, csak a régebbi Logan illetve Twingo-éból.

 

Szerintem Te nem arról az UCH-ról beszélsz, mint amelyikre én gondolok... Amiről én beszélek, abban HC705 van és 6 vagy 8 byte-ból áll a pin kódja, ha kulcsot akarsz tanítani, ezt a 6 v. 8 byte-ot bekell írd a CAN clip-be.

 

Előzmény: f2f2 (1049)
f2f2 Creative Commons License 2018.03.05 0 0 1049

Nekem az lett volna nagyobb munka, amit te csináltál.

Így csak annyi legyen hogy kell egy jó immódoboz

Kell az ECU Pinje de ha nincs meg írtam progit a kulcsból kinyerni a PIN-t illetve az eeprom fájlban hol mit mire átírni végülis most már nem vészes, ha ezek megvannak

Csak egy kicsit kell átírni egy tuti tartalmat, hogy másik kocsin is jó legyen.

Apropo megane1 kulcsból PIN ilyenetek csak van ?

 

Előzmény: thelegend (1048)
thelegend Creative Commons License 2018.03.05 0 0 1048

Köszönjük szépen a segítséget!

 

Idáig 1 Megánnál nem tartott a Type1-re való átállítás, hidegben mindig elvesztette.

Én nem kisérleteztem vele annyit mint Te, építettem egy immo emulatort, szüzet csináltam a Sirius 32-es ECU-ból (ehhez lekellett forasztanom a 29F memóriát), az emulátort bekötöttem, az ECU (talán) 34-es pinjét elvágtam, az autó egyből indult.

2 hét múlva telefonált az ügyfél, hogy az autó indul, de a müszerfalon villog az immo led, az autót visszahozta, a ledet leforrasztottam, az ügyfél azóta boldogan használja a verdát.

Előzmény: f2f2 (1047)
f2f2 Creative Commons License 2018.03.05 0 1 1047

Megane 1...

A memóriát feltérképeztem amennyire bírtam és találtam 8 checksumot 2 matematikával.

Van benne 4 db 5 byte os kulcs. az egyiknek fixnek kell lenni

(a crc t elírva ezt ő ki is tölti jól)

Van a PIN kód illetve chip PG4 5 byteja matekkal főleg a PINnek van érdekes függvénye

a bitek 40 20 10 4 2 1 ezek plusszban minuszban egy fix értékből indulnak ki.

És van 2 db 5byte ami nagyon összefügg talán az ECU pinjéhez.

Ha pont ezeknek töröljük a crc jét gyújtáskor kitölti a sort.

(Talán egy megfelelő művelettel ezekből az ECU PIN t is vissza lehetne nyerni ha nincs semmink hozzá

és ismeretlen)

 

Nos ezek után sikerült szereznem egy megane immót kölcsön, aminek voltak kulcssai is feltérképeztem amennyire bírtam. Ezt feldugva a kocsira e chipet beolvasva már elaludt a villogás,

de szikrát nem adott. Ennek a tartalmát átírtam a kocsijéra és a donor chippekel továbbra is villogott.

Ekkor éreztük, hogy a saját dobozzal hardware gebasz van.

A donor dobozon átírtam a PIN sort aztán a crcjét és 2db crct FF re töröltem.

Igen de a donor chipek **LL ben voltak így másik PIN t nem lehetett ráírni

így kellett írni egy másik 4D t a donor PG1,2,3 és eredeti doboz PIN jével.

Erre gyújtáson láttuk hogy hosszú folyamatos majd teljesen kialudt. Öröm lehetett ezek láttán rajtunk.

Az első leheletre egyből beindult a kocsi. Mire észbekaptam a tulaj már meg is vette a a donort 2 távval bagóért. 10 perc múlva már ő maga rátanította a távokat madarat lehetett vele fogatni annyira örült.

Kiolvastam a végleges tartalmat a 2db 5 byte ot beírta rendesen crc t is.

 

Jóideig még egy ilyen ultracumit nem szeretnék meghagynám nektek. Gondolom van köztetek, aki direkt az ilyeneket szereti és örömét leli. :-)

 

 

Előzmény: f2f2 (1041)
vezeték Creative Commons License 2018.03.05 0 0 1046

Üdv!

Opel és Renault pin kiolvasására mi lenne célszerű?2006-2008 évj-ig.

Carprog esetleg jó lenne?(Op-com nem tudja mindegyik Opelből  kiolvasni.)

thelegend Creative Commons License 2018.03.03 0 0 1045

PCF7936: Sima ID46 karbon transzponder.

PCF7941: Távirányítós kulcs, a bontott(használt) kulcsból szüzet lehet csinálni programozóval (VVDI Prog, PCFprog).

PCF7961: Nagyjából ugyanaz, mint a PCF7941, csak a neve változik.

PCF4946: Ilyen nem létezik, szerintem PCF7946 akart lenni, ebből csak akkor lehet szüzet csinálni, ha kicseréled egy új PCF7946-ra, a csere után előkell kódolni (pl. a Zed-Full-al), mert ha nem kódolod elé, akkor tanítás után az autót begyujtsa, de nem fog a távirányító müködni.

Előzmény: szepie (1044)
szepie Creative Commons License 2018.03.03 0 0 1044

Ki tudgya a jelentest,citroen van pcf7936.  7941.  7961,  4946,  mik a kulomsegek ?

Pisti Ke Creative Commons License 2018.03.01 0 0 1043

Sziasztok!

 

F2f2 173 modulos az Effi-m. Sajnos most sok a munkám így nem tudok hobbimmal annyit foglalkozni :/

 

Lenne egy házhoz menős azaz Pomázon van egy  Alfa 159 2009-es elhagyták a kulcsát. tudná valaki vállalni? A kiszállást is természetesen fizetik :) Az email címem publikus.

thelegend Creative Commons License 2018.03.01 0 0 1042

Mitől sérült meg az eeprom tartalma? Ha a hideg miatt, (amivel már sokszor találkoztam), akkor a CAN Clip-el 1 perc alatt helyreállítható, az adaptációkban (fejből nem tudom, hogy melyik almenüben) átkell állítani Type 1-re, kontaktot levenni, 10 mp-et várni, utána már lehet gyujtani az autót.

 

Sirius 32-es ECU van benne?

Előzmény: f2f2 (1041)
f2f2 Creative Commons License 2018.02.28 0 0 1041

Megane 1 MC68HC705B32 témában tudna valaki segíteni ?

 

Egy kollega segített a némelyest törlődött eepromot helyre állítani, amiben az lett jó, hogy a kulcsblokk megmarad nem száll el. Viszont a dobozt feldugva a kocsira áram alá helyezve jó pár helyen átírta az eepromot. Még a PIN helyén is.Gondolom az ECU miatt meg kell hagyni a PIN t az immoban, mert összedolgozik ? vagy nem ?

Helyre tudná valaki állítani megköszönném.

 

f2f2 Creative Commons License 2018.02.25 0 0 1040

Peu és hány olyan újdonsült másoló lehet , aki megkérdezi milyen kocsiról van szó majd beteszi a kulcsot

hogy nézze mit ír ki a gépe, hogy milyen chipet hozzon, amire át tudja másolni.

Egy igazi szakember már az autó behatároláskor be se tenné a gépbe a kulcsot, mert rutinból rávágja, hogy ez nem klónozható más módja van.

 

Viszont találtam egy hazai TP chip és egyéb beszerzési webáruházat.

Ami megfogott az oldalon még beregisztrálva is, hogy kifejezetten nincs ára semminek

viszont kiszűrhetem mik kerülnek minimum ennyibe max annyiba.

Na jó gondoltam nézzük akkor beteszek a kosárba ezt azt. (Vannak eszméletlen elnevezésű chipek is.)

Nem láttam semmi lehetőséget, hogy rendeljek se kosár se db se semmi. Webáruház a javából.

Majd időnként még visszanézek hátha változik.

Előzmény: .peu (1039)
.peu Creative Commons License 2018.02.25 0 0 1039

Most ez lett az a szakma amihez "mindenki" ért! (sajnos) Mert az igazi szakemberekből aki érti is és tudja is mit csinál abból kevés van! És a sufnituningosok elvárják hogy segítsenek nekik a szakemberek. Itt az utolsó példa ami mutatja a hozzáértésüket. Egy Opel kulcsal megakadnak.

 

Előzmény: f2f2 (1038)
f2f2 Creative Commons License 2018.02.24 0 0 1038

Ennek az immobilizer világnak, akkor lenne nagyobb biztonsága, ha az átlag felhasználó nem akarna érteni ehhez is. Minél kevesebb ember értsen hozzá annál jobb. Olyan másolót kell felkeresni, aki a felmerült

munkát el tudja végezni és a felhasználónak csak fizetnie kell, nem betanulnia.

Jól mondta a másoló, hogy azt nem tudja klónozni, de nem csak ő nem tudja, hanem a földön szinte senki.

Hogy mit lehet hozzátanítani dolog az attól függ mihez mit. Ki hogy tudja kinyerni szükséges PIN stb.

Lehetnek eltérő technikai megoldások másolóknál.

Itt másolók szoktak beszélgetni néha betévednek érdeklődő alanyok is de nem arra bíztatjuk/tanítjuk, hogy ő otthon, hogy csináljon magának chipet.

Szakember felkeresése ajánlott.

Előzmény: Stegolas (1037)
Stegolas Creative Commons License 2018.02.24 0 0 1037

Bocsánat, elfelejtettem irni, a kulcsmásoló azt mondta, hogy ezt a csipet nem tudja klónozni, erre összeszedtem pár bontottat, lekértem a gyártól a kódokat, mert nincs meg a carpass, de nem tudták összetanitani. azért kérdeztem, hogy érdemes e a bontottal vesződni, vagy rendeljek újat. A gyári újat is rá kell tanitani. Tanácsot kértem. Köszönöm.

Előzmény: .peu (1036)
.peu Creative Commons License 2018.02.24 0 1 1036

Ezt már tényleg nem hiszem el! Már tényleg minden hozzá nem értő ember kulcsot akar csinálni?! Hagyd ott a sufnituningos szögelőnél amit csinált, és keress egy kulcsmásolót!

Előzmény: Stegolas (1035)
Stegolas Creative Commons License 2018.02.24 0 0 1035

Hello

Érdeklődnék, hogy bármilyen másik kulcsból kivett használt transzpondert hozzá lehet e tanitani az immo vezérlőhöz, vagy csak az adott tipusúhoz gyártottakat, vagy csak új csipet /előprogramozottat/lehet melléilleszteni. 2002 évj. opelről van szó, másoltattam kulcsot, kaptam két gyári csipet, /opelt, használtat nem tudom milyen tipus/ és nem sikerül hozzátanitani. Előre is köszönöm a választ.

f2f2 Creative Commons License 2018.02.22 0 0 1034

TMS370 opel arra pláne igaz

Ennél kapásból 8 lábon bitenként megy a kommunikáció és ezek nyákhasználatkor kizárt dolog, hogy ne lennének felhasználva. A kulcsmásolók is ennél nem mondják, hogy jöjjön vissza fél óra múlva.

1 úgy kell kiemelni, hogy alatta se sérüljön az erezet. 2 úgy visszatenni, hogy ne legyen cinezési malőr.

Ennél nincs ICSP 6 vezetékkel. Ha van akkor azt követi egy chip ami párhuzamossá teszi és ott kell csatlakozni rá nem a 6 érrel.

Előzmény: vezeték (1033)
vezeték Creative Commons License 2018.02.22 0 0 1033

Szia!

Azt írod,tms370-et ki kell forrasztani .Ez igaz  opel immodobozában lévőre is?( 6532672007)                TL866a -val ki  tudnám olvasni?Icsp kábellel is csak kiforrasztva lehet olvasni?

Pin kód kellene belőle.

Előzmény: f2f2 (1030)
f2f2 Creative Commons License 2018.02.21 0 0 1032

Melyik EFFI programra gondolsz? (A hány modulosra) A 107 modulos ha TRY al lépsz be regkulcs nélkül, akkor a beolvasott bin fájlt eltolja 1 byte al ezáltal a binről hasznavehetetlen chipet lehet írni.

Van a 100 modulos és a 173 as még nálam effiből. Szoktam ellenőrizni melyik, hogy írja ugyanarról a binről a chipet.

Előzmény: Pisti Ke (1031)
Pisti Ke Creative Commons License 2018.02.21 0 0 1031

valóban benéztem um1 és az um2-öt. ahogy te is írtad magic1 és magic2 bajom. anyám puntoja magic1. a tervem az lett volna volna,hogy mini zeddel tudom olvasni a kulcsot és az upával meg a memóriát a kocsiból ,hogy meg legyen a pin.  ha ez megvan akkor talán eefi programmal tudok csinálni chipet (id48 magic1) a nyerskulcshoz. kár ,hogy ennyire elmaradott vagyok hozzád képest mert még a bajomat se tudom megfogalmazni.

 

ha meg van a domb vagy a hegy megyek segítek lapátolni :D

Előzmény: f2f2 (1030)
f2f2 Creative Commons License 2018.02.21 0 0 1030

ID48 um1 2 nem értesz valamit félre ? Ennek a rendszernek van 16 x 16bites sora és lehet soronként írni

de nem mindent, Word nek hívják a sorokat WORD 0 tól F ig. Rögtön az UM1 az első 1 sor. ID;Crypto kulcs 6 sorban; PIN 2 sorban;UM2 4 sorban. Ha nyitott illetve új akkor csak az ID t nem lehet írni. Olvasni meg a Cryptót és PIN t blokkolja. És van a MAGIC I és II, amit még én se tudok mi a különbség, lehet készen az üzemmód. Ezt még egy ZEDBullal is lehet írogatni. Talán írtam is programot, amivel tetszőlegesre TXT fájlból megfelelő küllemmel lehet is írni az ID48 at, ha jól emlékszem.

Kiforrasztás.... Persze. Időközben én is vettem hőlégcuccot SMD hez de már előtte kialakítottam

egy technikát amivel ott hagyom a memóriákat ahol vannak és ott a helyben olvasom esetleg írom őket,

mivel azért vannak a panelon, hogy lehessen velük beszélgetni. És az ilyenkről írok kis dokumentációt,

hogy milyen beállítással tudtam beszélgetni velük úgy, hogy amivel ők kapcsolatban vannak épp ne zavarja. Ezt nem is az immózásnál hanem másnál volt nekem hasznos, hogy azonnal lehet lepróbálni

minden minimális memória változtatást tesztelve. Ki be forrasztva lehetetlen annyiszor meg idő is.

Mcu knál is tudni kell milyen feltételt kell biztosítani a hozzáféréshez. Lehetnek lábak amik a munka

alatt nem mehetnek tovább a panelon, mert a jelszintjét úgy lehetetlen értékre hozni.

Nem soros technikával hozzáférhető memóriákat muszáj kivenni pld TMS370 stb.

Nekem van a 2 kínai ZedBull (mini és nagy) memóriákhoz kínai UPA-k, X-prog (ez sose kell) nekem vagyont érő hivatalos Orange5, amit magamnak tovább bővítettem és 3 db különböző PIC programozó.

Pár chiphez én írtam progit saját hardverre. De ebbe nem szándékozok belebetegedni.

Nincs értelme, hogy ez az immózás szakma felhíguljon, boldog boldogtalan csinálja.

A végén a másoló fizethet, hogy ő csinálhassa meg és ne jöjjön ki a gyakorlatból.

 

Amikor meghallom az érdeklődőtől, hogy mondjak árat, mert már kapott ajánlatot az immózásra,

van hogy megkérdezem mi az eddigi legjobb ajánlata és ha érzem, hogy még azt is soknak tartja

tanácsolom, hogy :

Az pedig jó ár arra a feladatra. Ha megtudnám olcsóbban is csinálni/csináltatni, de most más fontosabb dolgom van. Akkor keressen újból, ha rám bízná a feladatot.

 

Mekkora dombot vagy hegyet lehetne építeni az elveszett kulcsokból ?

 

Előzmény: Pisti Ke (1029)
Pisti Ke Creative Commons License 2018.02.20 0 0 1029

köszi a biztató szavakat. sajnos az árakat tekintve már eléggé bele bonyolódtam szerintem nem tulzok ha kb 1milla és néha úgy érzem ,hogy semmim sincs és ezzel vacakolok. tele vagyok kínai kábelekkel meg gépekkel. akár vennék én jobb ketyerét is csak azt nem tudom,hogy melyik éri meg a pénzét. gondolok zed-full abritus mk3... ami megy klónba az a 11,12,13,33,46,48 um2. mással még nem próbálkoztam. vagyis más autó még nem esett be.

géppel raktam fel id40-et opelra.

panel lakás id13 fityegőket is másolom.

pénzt még nem kerestem nagyon mert igazából hobbinak szántam csak túlságosan belemélyedtem. van valami masina ami képes megírni az id48 um1-t? kis zed bull?

a kocsinak a kódját meg upával szeretném kinyerni valami dump fájlból. ezt most tanulgatom. múlt héten vettem forrasztó állomást. a forró levegős részétől el vagyok ájulva nagyon jó vele dolgozni :) ma csináltam egy opel kulcsot ki volt szakadva az elem tartója azt szépen vissza forrasztottam és átalakítottam bicskakulcsá de chip nagyon be volt ragasztva  azt forró levegővel 140 fokon sikerült úgy kiszednem ,hogy nem sérült.

Előzmény: f2f2 (1027)
atuc Creative Commons License 2018.02.20 0 0 1028

Tudnátok segíteni?.

Az alany: E46 gyári távos kulcs.Van bevált megoldás a kulcs akku töltésére ha kiveszem a 10030a-t és leváltom PCF7935-re?

Vagy esetleg valakinél van eladó EML10030a?

Köszi

f2f2 Creative Commons License 2018.02.18 0 0 1027

Chipszakértők !

Most megint találkoztam azzal a problémával, hogy TEMIC-11 (ID11) és

a memória szerint az összes éppen nálam levő TP05 re beírtam a kódot olvasva

megegyezett 100% ban és nem fogadta el. Vagy 6-7 chipre is ráírtam de semmi.

erre másik kódot amit imert még azt se fogadta el.

A Hibakód : Olvastam chipet,de nem fogadom el.

Az ügyfél chipjei nem TP05 hanem TEMIC-11, amit az immó nem ismert ha ezt írtam be memóriába

elfogadta.

Mi ez a TP05 kellemetlenség. Máskor is találkoztam már ezzel.

A handy babyről nem sokat tudtam meg.

Kössz

 

Pisti Ke:

Jó ha valakiben kiforr bizonyos kézügyesség zárakhoz való szakértelem.

Immo.. Hogy erről mit mondanék neked. A rendzsereket meg kell ismerni több autótípusnál lehet azonos immórendszer , illetve több gyártó is szerelhette azonos immórendszerrel.

Az ID48 um1 engem is érdekelt épp nemrég írtam, de csak kevés bitről lett infó.

Viszont ne tartson egy Punto sokáig új chipet írd bele bithelyesen a chipre meg írd be a megfelelő cryptót. Nem kell ezzel évekig gatyázni, hogy midenáron másolval legyen.

És az hogy mennyi pénzt érdemes ebbe belelocsolni, hogy te tudd megcsinálni.

Képzeld el azt a szitut is, hogy bevásárolsz ott az ügyfél a nyakodon és azt épp most csinálnád először

és lámpalázzal jön az elakadás. Épp senki nem segít. Nagyon kellemetlen. Nem elég a gépeket beszerezni

valahogy gyakorlatot, rutint is fel kell szedni. Ilyen immós munkákból azért egy évre tekintve csak bizonyos

mennyiségű  munkával találkozunk ugyebár és ha túl sok pénzt öntünk bele ebbe akkor kétséges a megtérülés. Akik már ezt csinálják évek óta jobb velük kooperálni a gépigényes munkákat.

Alfa táv. Hát én ismerősömet peu ékhoz küldtem le ők szerintem nagyon jól fel vannak készülve néha szokott is írni itt. Mennyire akarsz a chip másolásba betegedni ? :-)

A modenr kocsiknak a szalon megoldja azok miatt nem kell bevásárolni.

A régebbiek vállalva lehet sikerrel járni.

 

 

 

Pisti Ke Creative Commons License 2018.02.13 0 0 1026

mindenkinek köszönöm az ötleteket!

 

kicsit rólam hátha érdekel valakit.

régóta olvasom a fórumot szóval én már úgy érzem ismerlek titeket :D de csak most regisztráltam.

István vagyok 38 éves .

1 éve vettem az első kulcsmásoló gépem

most 6 darabnál járok. imádom a zárakat lakatokat nyitogatni kulcsokat reszelgetni

ez lett a hobbim,hogy miért is a sok retkes kulcsmásoló miatt. munkámból kifolyólag nagyon nagyon sok kulcsot másoltattam és néha amit kaptam az kriminális és katasztrófális volt. ma már javítom a kulcsokat is és nagyon elégedett vagyok a munkámmal. ehhez meg egyre többször már autókulcs is képbe kerül. kb röviden.

 

egy pest közeli kulcsmásolóval jártam volna legjobban mert közben tudtam volna kicsit informálódni. meg ha haza vágok egy kocsit van kihez fordulni :)  annyi mindent vettem már chipek másolásához csak épp a sikerek maradnak el. van anyám punto-ja id48 um1 az az egyik mumusom. egyszerűen nem tudom felfogni a működését. igy a másolás is elmarad. a másik még nagyobb problémám van egy alfa 147-es és a távirányítókat kellene felprogramoznom. az is még nagy falat nekem de nem adom fel :)

thelegend Creative Commons License 2018.02.12 0 0 1025

Van ZedFull-om, megis tudnám oldani, viszont én Romániában lakom.

Azért nem ajánlottam fel neki, hogy megoldom, mert szerintem neki nem érné meg eljönni Budapestről Kovászna megyébe.

Ha szeretne, felőlem jöhet, adok kedvezményt is, viszont raktáron egyáltalán nem tartok Hitag AES kulcsokat, mert azok errefel nagyon ritkák, minimum 2-3 hétbe beletelne, hogy tudjak szerezni, ha neki ez megfelel felőlem jöhet.

Megvagyok győződve, hogy Aranykulcséknak van ilyen kulcsuk raktáron, ha nincs, akkor is hamarabb tudnak szerezni mint én.

Előzmény: f2f2 (1023)
szepie Creative Commons License 2018.02.12 0 0 1024

Ez mvp nek egy ugyes app,le tudgya mindenki tolteni,  dacia mejk typus,?

f2f2 Creative Commons License 2018.02.11 0 0 1023

Dehát akkor elméletileg ezt a dáciát te is megtudnád csinálni ? ZEDfull od van

Nem kooperáltok ?

Előzmény: thelegend (1021)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!