Egy 2004-es évjáratú 1.6 16v Megane 2 kombi "boldog" tulaja vagyok és fellépett egy elég érdekes hiba. Elment az összes lámpa a műszerfalon, a mutatók megálltak valamilyen állásban, nem működnek az ablakok, a rádió, ventillátor, csomagtér ajtó nem nyílik. Az autó indul, megáll, bár be lehet indítani kuplung benyomása nélkül is. Az OBD-csati sem működik, szóval hiába lenne lehetőségem hibakód-olvasásra, nem tudok. És ez mind egyszerre jelentkezett... Az utastér biztosíték-tábláját már néztem, ott nincs gond. Akksi sarut levettem többször, ez sem segített. Van esetleg valakinek ötlete, hogy mi lehet ez?
Csereld meg a ket ajtoban a kezeloszervet, igy kizarhatod a kapcsolo hibat.
Azonban tesztelheted ugy is (rermeszetese, csak ha van minden ajton ) ha egyszerre nyomod azonos oldalon a kilicsbombokat. Marcsak hab a tortan, ha van csomagter logoban nyomogombod, 2x nyomva az is felhuzza.
Amennyiben utobbiakrol mukodik, akkor beazas gyanus.
Tobbi amlakot most is felhuzza?
Komfort elektronika is elromolhatott ezen az ajton.
Sziasztok! Olyan problémám van, hogy a jobb hátsó ablakemelőm csak le fele megy. Eddig ha bezártam a kártyával(2szer gomb megnyom) akkor felhúzta de ma már nem működik. Valaki járt már így? Megane 2 kombi 2004
Sziasztok! 2hete vasaroltam egy -nekem uj- Renault Megane 2 [1.6 16v 2005os, K4MT760] jarmuvet.
A mult heten azt vettem eszre, hogy csak gyujtast kapcsolva - ez a kartyas inditasu- az olajvisszajelzo a redszerteszt utan elalszik, allo motornal. [a toltes visszajelzo nem] Jo az igy szerintettek? Az olajnyomaskapcsolot kilampaztam, az jo.
Igen nyákon van. Feszesre forrasztják a tekercs huzal kivezetését, ami el szokott szakadni, ezt házilag necces javítani, csere. (Hajszálnál vékonyabb drót.)
Vagy csak a nyákról levált a forrasztás, az könnyebben javítható.
A szétszedése nehézkes, én sniccerrel vágom körbe, pár milliméterre kiengedett pengével, de a középső bordánál is össze van ragasztva, azt fogóval csavarva feszegetve szedem szét. Eddig sikerült a paneleket egyben hagyni. Volt, hogy az elem érintkező lemeze tört le a nyáklemezről, de az elem alap kivitelnél csak a távirányítóhoz, illetve "szabad kezes" megoldásnál kell. A szabad kezes megoldás esetén is indítható az autó elem nélkül, csak akkor be kell tenni a helyére a kulcsot. A tekercsen kap áramot induktív módon.
Került hozzánk egy ilyen Megane. 2 kártya van hozzá. Új 2025-ös elemeket tettem bele. A egyik kártya nyit-zár, de az autót nem indítja. A másik kártya csinál mindent, indul is egyből, de az első üzenet amit kiír: batterie karte leer. Nem tudom ez mennyire fontos... A nem működő kártya helyett tök újat kell csinálni?
Lapoztam a fórumon sokat de nem találtam ilyen kérdést egyelőre itt :D
Tudna valaki segíteni?
2004 es. 1.6 benzines a gépem.
Hátsó lambada szondát kell cserélni. Az autós boltban kétfélét írt ki a számítógép. 45cm. és 75cm. es vezeték hosszt. Nem tudja valaki melyik méret kell a hátsóba. Ja és denso lenne a márkája. Az jó?
Hát ezt rosszul tudod, mert bizony kérdezett az úr!
Pontosan a facee-n kérdezte ugyan ezt és ott is kapott hideget, meleget!
A gond az, hogy ott, rengeteg ostoba, agyalog és egymást eteti! Az itteni és ottani kommentelő úr, csak nem jutott el odáig, hogy a rásegítőnél kontaktot nézzen, vagy az akkumulátort egy fél órára le vegye!?!
Mostanra már az autómentővel vitette el és reménykedik, hogy a "drágát, hamarosan meggyógyítja a doktorbácsi!"
Figyelj WebNeo!
Jobb is ez így, az ilyen embereknek!
Ha gond van a kocsival, ne bütyköljön, forduljon orvoshoz!
Pl: azt sem tudta, hogy a motortérben is van bizti! Képekkel illusztrálták neki!
Nincs gond, nem vagyunk és nem is lehetünk egyformák!
Ő is csak spórolni akart,.........nem jött be!?! :)