A km-t ha minden igaz, akkor két helyen tárolja. A központi kijelzőben is.
Kijelző cserénél a kocsihoz szinkronizál. Itt történhetett a baj.
Azt kell mondanom, hogy valószínűleg meg kellene próbálni egy másik kijelzőt, lehetőleg típus azonosból. Én már cseréltem többet és ilyen probléma még nem jött elő.
A legnagyobb eltérés eddig az volt, amikor a csere után a szervizintervallumot 20 ezer km-ről 15 ezerre cserélte. Mondjuk ez utóbbi nem baj, egyébként sem ajánlatos 20 ezret menni olajcsere nélkül.
Sziasztok. Kereshettek a fórumban,de nem találtam pedig már biztos okozott másnak is gondot ez a dolog. Kb másfél éve kicseréltem az óracsoportot mert meghalt a kijelző. Azóta a km számláló leoffolta magát ès gyújtás raadasakor villog párat 399999-en majd utána beáll 199999-re. A napi számláló sem mozdul egyáltalán. A szerviz intervallumot számlálja visszafelé. Állítólag elvileg jegyzi a rendes kilométert csak nem jelzi ki. Kaptam kölcsön Lexiat abban találtam egy adatot ami szerint 1000000km van benne. Kérdésem,hogy van erre megoldás, vagy törődnek vele,hogy ez már ilyen. Vizsgáztatni viszem jövő hónapban nem szeretném hogy gond legyen belőle.
Amiről FEZ ír az a hátsó híd terpesztése. Ha terheletlenül dőlnek a kerekek, akkor az elég látványos. érdemes megnézni. Én fél éve csináltattam 100 ezerért és 3 év garanciát adtak rá.
300 ezer km-nél biztos, hogy gatyába kell szedni, még nem láttam olyat, ami kibírt volna ennyit. Nekem 250 ezernél már nagyon szétdobta a lábát.
Elvben felújítják, vagy egy felújítottat tesznek a helyére. Egy nap alatt megcsinálják.
A hátsóhidat meg kell nézni rendesen, mert ilyen korra már cserések szoktak lenni, vagy nagyon közel vannak hozzá - kivéve, ha megcsinálták már. Bemondásra azért ne hidd el, ráadásul az sem mindegy, hogy hol csinálták meg, ha megcsinálták. Ha rossz a híd hátul, alkudjál belőle rendesen, a javítás kb. 60e-től indul (cserével együtt) és szerencsétlen esetben akár 120e is lehet, bár ez azért ritkább. Viszont ha megcsináltatod, megint jó lesz sokáig.
Amúgy más extra nem nagyon szokott lenni vele, a motor az egyik legmegbízhatóbb - de természetesen mindent szét lehet cseszni.
Futómű, fék alkatrészek nem drágák hozzá. A küszöböket és a kasztnit alul azért nézd meg, mert azt is szét tudják cseszni, sokan a küszöböknél emelik meg krokodilemelővel, jól megnyomva azt, ami azután szépen kirohad. Szar küszöbökkel már kérdéses, hogy érdemes-e megvenni, mert azok cseréje (nem csak ezen az autón) manapság már nem olcsó. Anyaggal, fényezéssel oldalanként simán elkérhetnek érte 100-120e ft-ot. (nyilván helytől függően lehet valamivel olcsóbb és drágább is, no meg kérdéses, hogy mit találnak majd alatta)
Nem tudom mennyire él még a fórum, de teszek egy próbát :) Ismerős ajánlott egy 2003as 2.0hdi picassot. Amit tudok róla, 308.000km alja rendben van, majd 2 küszöb cserés, laikusként motorja szépen ketyeg, próbakörön nem hallottam semmi zörgést, rendellenes zajt futómű felől, szépen húz. Tudom nem fiatal autó, és "francia" de nem vagyok előitéletes, nekem teljesen jónak tűnt. Évi 10.000km mennénk vele, teljes mértékben normális használat mellett. Van valami extrém típus hiba amire figyelnem kellene? Alapvetően ha mindent megkap időben akkor mennyire megbízható? Próbáltam visszaolvasni, és nem tűnik rossz autónak. Minden jótanácsot előre is köszönök szépen!
Volt ilyen gondom nekem is. Itt kaptam rá gyógyírt, de nem emlékszem pontosan csak arra, hogy ki kellett kapcsolni valamit. Talán az adó követést vagy mifenét. Már nem tudom, de valamit ki kellett.
e-bayen vásároltam egy gyári rádiót a 2010-es évjáratú picassomhoz. összedugtam a csatlakozókat hogy kipróbáljam. rádióállomásokat megtalálja, működik a kormányról való vezérlés is. egy probléma van vele, ami miatt használhatatlan. ez pedig az, hogy kb. 2 másodpercenként egy éles sípolás hallható működés közben. ez mi a franc lehet? beleépítettek valamilyen védelmet a gyárban, hogy ne lehessen másik alvázszámú autóban használni? vagy be van kapcsolva rajta valamilyen funkció ami ezt okozza? létezik valamilyen megoldás erre a problémára? köszönöm a segítséget.
Igazából minden elvégezhető otthon, ha van hozzá ismeret és felszerelés. A csövek cseréje is. Jelen esetben ne felejtsd el légteleníteni a kört utána, mielőtt beindítanád !
Sziasztok! Aki esetleg már csinált ilyet, 1.6 hdi picasso üzemanyag vezeték köteg (motornál ami van) cseréhez kell valami spéci szakismeret, vagy otthon is elvégezhető?
Helló! 2004 1.6 8v benzin Akinek olyan olajszűrő van a gépbe, amit úgy hívunk hogy csöcsös vagy pöcsös,nyeles, ki hogy hívja,szóval annak mi a szerepe?
Sziasztok valaki megtudná mondani hogy a xara Picasso nál mejik a központi zár nyitó és záró szál távirányítót szeretnék bekötni mert nem távirányítós csak kulcsal zárható
Erősen esélyes a kuplungcsere. Előfordulhat az is, hogy most a bovden miatt szar a váltás, mert elkezdett behalni, de ha az új bovdennel is nehéz benyomni a pedált, akkor biztosan cserés az egész szett. A rossz kuplung sorra szokta kinyírni a bovdeneket.