Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

rfc Creative Commons License 2024.03.24 -2 0 27973

Akkor próbáld meg elolvasni a többi mondatot is, pl. ezeket:

Jedoch sind immer mehr Fahrzeuge mit hochsensibler Technik ausgestattet, die die Prozesse im Fahrbetrieb elektronisch steuern (zum Beispiel ABS, ESP). Eine Vielzahl von Sensoren liefern Informationen über die momentane Fahrsituation an die Bordelektronik. Bei übermäßigen oder falschen Einsatz von Kupferpaste können die enthaltenen Metallpartikel zu Störungen der Sensoren und somit zu Fehlfunktionen der Systeme führen. Immer mehr Fahrzeuge werden mit Fahrwerksteilen und Bremssätteln aus Aluminium ausgestattet. Kupfer und Aluminium reagieren elektrolytisch miteinander. Das kann zu einer Art Korrosion und somit zum gegenteiligen Effekt eines Schmiermittels führen.

 

Szenzorok, alu nyergek. Ez eléggé konkrét.

Előzmény: mica-r (27966)
cam aro Creative Commons License 2024.03.23 0 2 27972

nem jogvedett.. 

 

minden tarcsaval szemben ott van egy eleg massziv feknyereg tarto. 

abban vannak lukak, abba a lukakba lehet tenni - nem odavalo - csavarokat. 

..a tobbit kitalalod. :) 

 

 

https://eccppautoparts.com/media/catalog/product/cache/766bb31354379a34680eaab2f9a27436/1/7/171052-a_bxfm_bai.jpg

 

Előzmény: lacipécs (27971)
lacipécs Creative Commons License 2024.03.23 0 0 27971

Kalapács nélküli technológiád?

Lehet privátba is,ha jogvédett!  :)

(nem tőcsavarosnál még el tudom képzelni....régen vettem le én is zsiguli hátsó dobot)

Előzmény: lacipécs (27970)
lacipécs Creative Commons License 2024.03.23 0 0 27970

Kalapács,meg van egy nagy lehúzóm.

Előzmény: cam aro (27962)
lacipécs Creative Commons License 2024.03.23 0 0 27969

Akkor ezek szerint ezért találkozom számomra soknak tűnő összerohadással,mert sok fordot javítok...

 

Előzmény: 409 (27961)
cam aro Creative Commons License 2024.03.23 0 0 27968

biblias.. 

felesleges vele foglalkozni. 

 

Előzmény: mica-r (27966)
cam aro Creative Commons License 2024.03.23 0 0 27967

miert kell/ene a fek/egyeb pasztanak fem mentesnek lennie, HA a fek nem az ? 

 

egy femre futott tarcsa osszes fem porat osszeszedi az abs jeladoja.

nem igazan szokott zavart jelenteni... 

irom ujra.. az osszeset. 

 

 

hiteles akkor lennel ha nem linkeket citalnal, hanem elmondanad a sajat verziod. .

igy viszont az van hogy lapos a fold, mert epp egy lapos fold marketing sales company igazolja az igazad.. 

------------------

na jol van. 

egyszeru a megoldas.. 

XXX

 

 

 

 

Előzmény: rfc (27965)
mica-r Creative Commons License 2024.03.23 0 0 27966

Ne viccelj ilyenekkel :-)
Az első mondat már egy általános semmi :-)
Kenjük be a Hella pasztával a fékalkatrészeket :-)

Előzmény: rfc (27965)
rfc Creative Commons License 2024.03.22 0 0 27965

A Hella elég hiteles?

https://www.hella.com/techworld/de/ti/Metallfreier-Dauerschmierstoff-9424/

De kb. az összes beszállító hangsúlyozza, hogy a fékpasztája fémmentes:

https://www.ate-info.de/de/details/produkte/ate-plastilube-75-ml

 

Előzmény: mica-r (27960)
cam aro Creative Commons License 2024.03.22 0 0 27964

https://images-cdn.ubuy.co.in/634e61b57c8d6b7a0441c6b5-front-wheel-bearing-and-hub-assembly-for.jpg

 

 

ez kinek ismeros ? 

 

kalapacs nelkul lejon.

 tarcsa is, meg csapagyhaz is.. 

 

megfejto 2 nylon zsetont kap... ;) 

Előzmény: cam aro (27963)
cam aro Creative Commons License 2024.03.22 0 0 27963

hogy a rezezett agy/tárcsa is összerohadt,  ""

 

nyilvan. 

de gondold el nelkule. ..

 

a ford tarcsak belulrol dagadnak fel / rozsdatul / azt eleg xarul jonnek keresztul a kerekagy kulso peremen. 

a tobbseg tarcsa/dob/agy ellenben a belso peremre rohad fel. 

..mar itt nalam, sajat halmazban.. szvsz leht mas nezopont is. 

 

btw mindegy. 

a rezpaszta nem megoldas, hanem segitseg. 

 

a tarcsa felrohadas oldasara is van megoldas. 

(csak gondolkodni kell, mert egyszerubb mint kalapacsolni. ;) 

 

 

Előzmény: 409 (27961)
cam aro Creative Commons License 2024.03.22 0 0 27962

találkozom olyan féktárcsa/agy párossal,amit nem keveset kell gyötörni mire lejön  ""

 

konkretan hol/hogyan/mivel gyotrod ? 

mert ott a hiba, a gyotresben ..

(a 90% tarcsat kalapacs nelkul veszem le. ) 

-----

jo az a rez/egyeb /spray.  

pont erre van.

Előzmény: lacipécs (27959)
409 Creative Commons License 2024.03.22 0 0 27961

 

 A "nem vagyok róla meggyőződve" az azért, mert többször megesett, hogy a rezezett agy/tárcsa is összerohadt, máskor meg minden kenegetés nélkül is lejön tizenévesen is. Sőt ez utóbbi a többség. Szerintem ez inkább típus jelenség, leginkább a Fordok tárcsái szeretnek ragaszkodni az "agyukhoz". 

Előzmény: lacipécs (27959)
mica-r Creative Commons License 2024.03.22 0 0 27960

Nincs kéznél ilyen ismeretterjesztő bulletin? 
Megolvasnám

Előzmény: rfc (27946)
lacipécs Creative Commons License 2024.03.22 0 0 27959

Ne haragudjatok,de biztos én vagyok az értetlen.

Leírtam,hogy nálam a fék javítás kevés/csak kapcsolódó esetekben van.

DE néhány havonta,félévente találkozom olyan féktárcsa/agy párossal,amit nem keveset kell gyötörni mire lejön(esetleg közben osztódik is...)

Ezt hogyan előzitek meg könnyen-gyorsan cserekor?

És,ha erre a célra nem jó a réz-spray,az miért nem???

409 Creative Commons License 2024.03.22 0 0 27958

Félreértés van. Az agy/féktárcsa kettősre értettem. A csavarok az más tészta, ott szerintem is hasznos.

Előzmény: cam aro (27955)
lacipécs Creative Commons License 2024.03.22 0 0 27957

Fékhez példának a sok éves,nem összerohadt tárcsa-agy párost hoztam.

Nem mondtam,hogy nem lehet jó oda bármi más,kerámia,teflon,stb....

Imádom az olyan fotelhuszárokat,akik a billentyűkün vagy a telefonon kívül nemigen kenik össze a kezüket,de osszák az észt olyanoknak,akik évtizedek óta ebből élnek.

Előzmény: cam aro (27954)
lacipécs Creative Commons License 2024.03.22 0 0 27956

Örülök,hogy nem csak én gondolom jó dolognak.

ABS jeladóknál én is szoktam használni,illetve ahol összerohadást/begyógyulást szeretnék megelőzni.

Ezért kérdeztem,hogy mi az a gyakorlati ok amiért mellőznöm kellene.

Erre csak Cam adott egy számomra elfogadható magyarázatot. ;)

Mágnesezhetősége miatt annyira nem aggódok....(tekintve,hogy- az ABS jeladók jellemzően egy acél-ba vannak illesztve) 

Előzmény: 409 (27953)
cam aro Creative Commons License 2024.03.22 0 0 27955

ennyi idő után sem vagyok meggyőződve hogy bármit is használ)""

 

rozsdamentes csavaron, kemeny lehuzasnal tompitja az ossze ragas hajlamot. 

(lasd kipuff, es kornyeke. ) 

mas kotesnel meg egyszeruen egy vizzaro kenocs mint az osszes tobbi.. 

Előzmény: 409 (27953)
cam aro Creative Commons License 2024.03.22 0 0 27954

mert nem azt irja az oem. 

preciz meg csak az lehet aki a gyari bulletint koveti.. a tobbi kokler. 

(illetve inkabb jo ref arra, hogy mindent az szerint csinalt. .. ) 

 

aki nem tudja mit csinal, 

aki nem tudja  mit miert csinal... 

annak tok jo egy ilyen biblia jellegu sorvezeto mint a gyari ajanlas. * 

(amit csak toluk tudsz megvenni.. es akkor mar erted is. )  

 

 

*senkit serteni nem akarok. 

 

a gyari ajanlas biztos hogy jo. 

...ugyanakkor vannak alternativak.. amik ugyanugy jok.

az egyik ilyen a rezpaszta.. es Tsa. .

(mondjuk azt, hogy fekhez minek.. az nem ertem ) 

 

 

 

Előzmény: lacipécs (27951)
409 Creative Commons License 2024.03.21 0 0 27953

"nyugodtan okosabbnak gondolhatod a technical bulletineket író OEM-eknél és beszállítóknál, te fogsz szopni, nem én."

 

Meglehetősen alacsonyra tetted a lécet.  :)))

(megjegyzem a mondat értelmetlen, mert kihagytál egy szót, ebből adódóan nem "tudni" kiről is írsz)

 

Elmondom a történetet, csak a kedvedért.

Vagy 20éve fújkálom a kerékagyakat rézsprével. (ennyi idő után sem vagyok meggyőződve hogy bármit is használ) eddig egyetlen ABS probléma sem merült fel ezeknél az autóknál. Igaz, a jeladókat* nem szoktam összefújkálni, mert minek. ?? De! Ha jeladót kell cserélni azok helyét is befújom vele. Ezeket a dögöket az sem érdekli, működnek ahogy kell, bármilyen elmélet ellenére is. :D

 

* ugye most még azt sem tudjuk melyik fajta jeladóról is van szó.  ??

Előzmény: rfc (27946)
lacipécs Creative Commons License 2024.03.21 0 0 27951

Arra irányult az eredeti kérdesem,miért kergetik sokan tűzzel-vassal???

Leírtam,hogy nekem jó dolognak/praktikusnak tűnik.....

lacipécs Creative Commons License 2024.03.21 0 0 27950

Like!

Eddig ez volt az egyetlen érv ellene. ;)))

 

 

Előzmény: cam aro (27944)
cam aro Creative Commons License 2024.03.21 0 1 27949

te fogsz szopni, nem én.  ""

 

 

:DDD  

 

 

 

 

Előzmény: rfc (27946)
cam aro Creative Commons License 2024.03.20 0 0 27948

 a technical bulletineket író OEM-eknél és beszállítóknál ""

 

te se sok autot javitottal meg..

pont ugy mint a fenti idezetben szereplo egyenek.. 

==============

Előzmény: rfc (27946)
mica-r Creative Commons License 2024.03.20 0 0 27947

Na de mi a magyarázat? 
Mert én nem látom a problémát. 
Az OEM problémákat látom minden nap. De az merőben más jellegű :-)

Előzmény: rfc (27946)
rfc Creative Commons License 2024.03.20 0 0 27946

Tőlem nyugodtan okosabbnak gondolhatod a technical bulletineket író OEM-eknél és beszállítóknál, te fogsz szopni, nem én. Kellemes rézpaszta-kenegetést.

Előzmény: 409 (27943)
cam aro Creative Commons License 2024.03.20 0 0 27945

meg a tarcsa pora is..

ammeg vasbul van.. oszt megse zavarja. 

Előzmény: rfc (27930)
cam aro Creative Commons License 2024.03.20 0 0 27944

ragad, meg ossze keni a kesztyut. .:) 

Előzmény: lacipécs (27929)
409 Creative Commons License 2024.03.20 0 0 27943

 

 Aha, tisztasor. Akkor esőben/vizes környezetben sem használható egy ABS-es autó, hiszen a víz is diamágneses anyag......

 

 

Melyik ABS szenzorban lesz akkora mágnesestér ami hatással lenne atomi szinten (ha már kvantummechanika) a tőle fényévekre lévő réz rétegre??

Előzmény: rfc (27940)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!