Én ezt tettem bele és nagyon szereti.Könnyű lett minden fokozat.Azonnal is érezni lehet,de fokozatosan fog felépülni.Nem emlékszem mennyi olajat tettem bele,de Castrol volt azt tudom.Tedd ezt mellé bátran és meglátod minden ok lesz.
Hibakód kiolvasás. Utána jobban lehet tippelni. Ha kereskedőtől vetted nem rég (hat honap aszem a szavatosság), vidd vissza nézesd meg. Esetleg a szervó folyadékot nézd meg.
Nemrég tulajdonosa lettem egy 2006-os vectrának amelyben gyárilag nincs első ködlámpa. Szeretnék utólag bele tenni. A kérdésem az lenne hogy milyen ködlámpa keret jó hozzá, mert rendeltem vectrához valót de az nem stimmel. Előre is köszi a segítséget. Szép napot mindenkinek.
Sziasztok. Előre is bocsi, ha hosszú lesz, nemrég vettem az autót, nem igazán ismerem még a típust. 2003as 1.8 benzin vectra olyat produkál, hogy
1-a távirányítós központi random nem nyit/zár. Van, hogy zárni zár, egyből rápróbálok, és nyit, aztán megint rendben zár, de ha pihen kb 10 percet, már csak kulccsal tudom nyitni, a távirányító "nem működik "Ekkor egy motor beinditás leállítás után ismét működik a központi a kulcsról, egyébként beinditás nélkül az ajtón lévő központi zár gomb, illetve a csomagtér nyitó sem működik. Ezek a gombok az ajtón egy indítás után ismét működnek általában :)
2-Továbbá random feldobja az ESP visszajelző, hogy vmi nem tetszetik neki, de ha melegebb az idő, akkor nem jön elő, ami érdekes.
3-a hibajelző ablakban néha felvillan egy autó villáskulccsal, vagy a kormánykerék felkiáltójellel, ami szintén random idő után eltűnik.
4-az "ajtó nyitva" figyelmeztetés is csak random jelenik meg, nem minden alkalommal.
A gyári rádió cserélve lett egy valamilyen kínai érintős "rádióra" (7010B csoda), ezt még az előző tulaj rakta bele. Nem tudom, hogy ennek esetleg lehet e köze a távirányítós központi random működési hibájához, vagy inkább az ajtó kábel csatlakozó kontakthibája lehet a felelős ezért.
A computer fel volt újítva, de erről sincs mélyebb infóm, hogy mi lett rajta javítva.
Bocs, ha bármi hülyeséget írtam, remélem azért érthető.
Köszi a választ. Én is azt érzem hogy 1-2-3 ba egy kicsit nehéz a váltás felfelé főleg 3-ba. Valószínűleg most a castrol lesz belerakva mert ez most van. Ha úgy érzem nem javul megy bele az eredeti opel.
Üdv. A gyárban először 3,2 liter volt a feltöltési mennyiség, később ezt módosították 2,2 literre azzal az indokkal, hogy ez megoldja a néhány f40-es váltónál tapasztalt 1-2-3 fokozat nehézkes kapcsolását. A külföldi fórumokon 2,5 litert ajánlanak a tapasztalatok alapján. De a váltó olajból vedd meg a gyári opelt, az összes többivel rosszabb lesz a kapcsolási komfort. ( gm1940182)
Tulajdonosa lettem egy 2005-ös Vectra c 1.9cdti-nek :). A kérdésem az lenne Hogy az F40-es váltóba mennyi olaj kell? Olvastam 2,2L, (castrol), 2,5L (forum) az opel oldala meg 3,2L ír. És a Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 et próbálta már valaki. Ez van elfekvőben itthon.
Már itthon áll az udvaron :),van egy két hibája,jelzem nem sok,egy vezérmű tengely jeladót cseréltem,és ugye a fő típus hiba a 2. hengersor kipuf csonk,ez meg folyamatban van,mivel 2. illetve 3. autóként lesz -van használva ezért van idő vele foglalkozni,3. tulaja vagyok 2019 09 hó-ig vezetett szervizpapíros (tudom ez egy dolog,de Németországban volt szervizelve),majd kiderül,egyenlőre széles a mosoly a képemen a teljesítményétől.
egyre kell odafigyelni, mégpedig, hogy messzire kerüld el, mert ha ilyet akarsz venni, az általában használtan tudod megvenni, és valószínüleg szét van hajtva, és egy pénz temető lesz
Igen azt tudom, hogy bontóban már lehetne venni relatíve egész olcsón.
Egyszer már volt javítva a potmétere a mostani klímavezérlőmnek, utána egy darabig bírta, de tavaly nyár óta megint rosszalkodik...
A javítás alatt azért értem, hogy maga a potméter lett szétszedve, kitakarítva és újraforrasztva.
Sehol semmilyen konkrét infót nem találtam arról, hogy milyen rotary encoder van rárakva a nyákra... ezért is érdeklődtem itt, hátha vki megtudja mondani.
De ezek szerint akkor ez egy örök rejtély marad :D
Sziasztok... Hol keressem a hibát? Ötlet.. Bármi..
Megy az autó s egyszer csak üzemanyag mutató leesik nullára a töltés jelző aksi kigyullad s hiba üzenet gyanánt a kormány gyullad ki... Le állítom s egy két percig nem is indul... Utána mintha mi sem történt volna minden oké... Hiba kód olvasó nem mutat hibát...