Ma éjjel rájöttem, hogy lehetne nekem is ilyen Fűnyíróm. Csak a 4ws nélkül nem akarom olyan nagyon, azt meg utólag betenni - hát ezt elgondolni se merem.
Talán pont ezért halogatom. Tulajdonképpen azt sem értem, mire lehet használni?! 1750 kilóval fog kanyarogni a Mátrában? Vagy mindig autópályázni kell vele?
Nem is rossz ötlet, szabályzáson durrogtatni a Fűnyírót ;) kurva jól szól, ha dadog ;)
Amúgy nem ment annyira szarul az e91, csak nem volt kedvemre való automatával. Mondta a srác, hogy 160-ról 200-ra egész szépet lép. Kössz.... Kicsit lentebbről kéne jól menni, alsó fordulaton meg öblögetős volt. Eskü, a w124 3,2 automatának jobban bejött a menetbeli karaktere... Az mint a mozdony... Igaz + 700 ccm, azért nem mindegy.
Van ezzel a az Audi S6-tal egy olyan problémám, hogy ennek elvileg egy élményautónak kellene lennie, de milyen élményautó az, amiről kizárólag 0-100 és 0-200-as gyorsulási videókat látni a youtube-on? Csak egyenesen tud menni?
Van a Fiat-Lancia-féle öthengeres, benzines, kétliteres motor a 150 LE-vel. Az 1250 kg-os Fiat Bravo repül vele, mint a tollpihe. Az 1350 kg-os Lancia Lybra már sokkal konszolidáltabb , az 1450 kg-os Lancia Kappa meg egyenesen cammogós ugyanezzel a motorral. Csak búg-búg szegényke, az autó meg alig megy.
Kipróbáltam egy e91 25i automatát. Hát, hiába 218 Le, de az automataság nagy nem tetszett. Lehet csak ez a példány volt szar, de nem fog ilyenből automata kelleni.
Igen, felmerült bennem, hogy csak egy autó kéne, az pedig lehet, hogy egy e91 25-30i lenne.
A próba után eldöntöttem, a nagy fűnyíró nyerssége kell nekem,vaz e91 helyett inkább az e39 touringnak kéne maradni.