Az enyémben 30 ezer van és még semmi ilyesmi nem lett cserélve benne, most lesz majd. Amúgy igen Micra- betegség, mert a gyári cuccok nem vmi szuperek. És ezeket nem kötelező márkaszervizben cseréltetned, mert kopóalkatrész, szóval akár otthon is, vagy ismerősnél. Pl. egy fékbetét 6ezer Ft boltban a szerviz meg horror áron cserélné ki. Próbáld ki, hogy egyszerűen felhívod őket és érdeklődsz, hogyha te cseréled ki x alkatrészeket esetleg nem gyárira megmarad-e a garanciád. Sok sikert!
A kocsim 3 éves.A 35-36 hónap között el kellett vinnem a szervízbe (10 000-ért) hogy megkapja a +2 év garanciát.Akkor azt mondták minden rendben.
1 hónappal késöbb ugye 3 éves lett, akkor a kötelezőre vittem ugyan abba a szervízbe(M3 kivezetőjénél van) 55 ezret fizettem zöldkártyával együtt.Azt hittem hanyatt esek. Majd ember azt mondta, hogy ki kell a féktárcsát cseréltetnem, mert nagyon rossz állapotban van, már meg is rendelte az alkatrészt kb.50 lesz.
Na ekkor már le is sápadtam!
Én úgy tudom, hogy kb.3 fékbetét cserét bír ki egy tárcsa-egyébként 33 000 km. van a kocsiban.Azt mondta erre, hogy nagyon lágy anyagból van a Micrák féktárcsája, ezért kell, és hogy ez tipikus Micra betegség.
Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Át akarnak verni?
Menjek másik szervízbe(fizessem ott is ki az átvizsgálást, hogy tényleg kell-e?
Igazából még az is problémám, hogy febr.28-án mindent rendben találtak, majd 1 hónap múlva már riogatott, hogy ne menjek vele közútra.
Felhívtam a Best Point-ot is, de ott is brutális összeget mondtak. Ha 35 lenne, nem vinném olyan messzire. Ablaktörlővel együtt?? Egy pár gyári ablaktörlő előre 9ezer hátra 3ezer Ft... Ez hihetetlen. Mikor voltál 2 éves szervízen? Mert én nemrég hívtam fel sok-sok szervízt, és csak Baja volt ennyire olcsó...
Én éppen most hétvégén voltam Baján 20000/1 éves szervizen. A kocsiban 19000 km volt. Amit cseréltek: olaj+szűrő, levegőszűrő, beállították az alapjáratot, meg a jobb fényszoró volt kicsit elállítódva, meghúzták a kézifék kábelt Lemosták a kocsit, meg a motort is. Nagyon kellemes a légkör, kedvesek az eladók. Cakli pakli került az egész 27000 be. Ami kicsit érdekes volt, hogy a számlán fel volt tüntetve, hogy beöntöttek 40 ml!!! szélvédő mosó folyadékot (kb 350 FT). Na, ezt megkérdeztem, hogy mégis hova öntötték, mert én előző nap töltöttem olyan tele, hogy túlcsurgott... Válasz, hát, izé, ez valami koncentrátum, meg mindíg szokták, stb... De ez az egyetlen negatívum. A pécsiek alapból 32000 mondtak erre a szervizre.
Felhívtam kb. 10 szakszervízt, hol mennyi a 2 éves ill. 30 ezres szervíz...
Bp 50-54 ezer. Baja 30-32 ezer. Nem semmi. Azt hiszem leviszem a kicsikém Bajára. Kirándulunk és a fennmaradó pénzből meg fékbetét csere otthon a kertben. Mert azt ugye lehet, mert kopóalkatrész és nem veszik el a garit. Amúgy figyeljetek erre, mert egy szervízben cserélt ékszíj kb. 8 ezer plusz munkadíj (micra 6 ezer/óra) és otthon is cserélhető vagy máshol így csak pár ezer (2-3-4 ezer). Ezek csúnya dolgok, nem reklámozzák, nehogy már ne húzzanak le jó sok pénzzel olyanért, amit te is megcsinálhatnál.
Nem tudom, ugyanis kedves márkaszervizünk nem vállalta be a + 2 év garit, mivel 1 hónappal később jelentünk meg, mint kellet volna, viszont "bosszúból" mindent kicseréltek amit nem szégyeltek féktárcsától, betétestől és nem voltak szégyelősek. :) Ezért visszük most ismerős szerelőhöz (igaz Toyotás) és vásroljuk meg hozzá az alaktrészeket. Összefoglallva nem tudom, mit kell, és mit nem megcsináltatni, de úgy gondolom, hogy semmiképp sem árt 8-10.000 km / 1 év után olajat cserélni.
Nekem csak novemberben lesz, de mivel már a +2 év garit taposom, úgy tudom, nem kötelező mindent megcsináltatni, csak egy állapotfelmérés kell ismét... ?
Olajat nem akarok cseréltetni benne, mert 25e-t most lépte csak át és szerintem 30e-nél akkor sem lesz több benne... :)
Nem tudja valaki, hogy van ez a "kötelező" szervíz a 4. évtől? Mondjuk a műszaki is most jár majd le, azt mindenképp meg kell csináltatnom... :(
Kicsit későn reagálok, de én a BestPointba vittem, ott nem húztak le eddg. A Summitnál volt, hogy "akciósan" 50e-ért akarták megcsinálni a 2 éves szervízt. A BP-nál 2x voltam már, mind2x 35e körül jött ki.
A garis cserét (légzsák lámpa) és a gyári 2 visszahívásos cserét a Summitnál csináltattam, mert ingyen volt. :D
Most keresek dísztárcsát, mert tavaly az egyik leesett... :(
(már régóta keresek).
A témához: Én sem vennék 1.2-es AT-t mert az AT eleve lasabb, főleg ha még van klíma és több utas. 1.4 AT-t inkább. Nem is tudtam, hogy van 1.2 AT. Régen csak 1.4 AT volt, asszem Acenta.
Szia! Nos 4 éves szervízre olaj-, olajszűrő-, légszűrő-, gyertyacsere, hűtőrendszer, üzemanyagvezetékek, EVAP páravezetékek (szénszűrővel) ellenőrzés. Hűtővíz csere 90 ezer km vagy 60 hónap. Sok sikert!
Nem tud valaki karbantartási ütemtervet Micrához? Konkrétan a 4. éves szerviz érdekelne (Hogy, mit kell cserélni az oljajon, illetve a filtereken kívül. Gyertya esetleg?) Egyébként még csak 44.000 km van a kocsiban és semmi baja. Márkaszervizbe a korában részletezett 'nézeteltérések' miatt nem szeretnénk vinni.
Mi is ezt néztük anno a páromnak. Aztán kipróbáltam. A leírt adatokat hozza :-( Pont olyan lassú. Nem gyorsul, viszont hangos. Hajdanán volt 1,4-es automata. Az jobb volt.
Azért próbáld ki, ha tudod, nekünk nem jött be. Pedig imádnivaló a formája és csodaszép volt belül a vaj belső.
Mi végül egy Note-ot vettünk. 1,6 automatát. Vaj belsővel. :-) Nem sokkal volt több, mint egy hasonlóan felszerelt AT Micra.
A hasznaltauto.hu lapon van egy pár hónapos 1,2-es AT Micra 4 ezer km-rel 3,2M. Jól felszerelt. Gyanítom, hogy nekik sem jött be...
A feleségem beleszerelmesedett ebbe az autóba, úgyhogy úgy néz ki, hogy nekünk is lesz egy ilyenünk. Abban szeretnék információt, tapasztalatot gyűjteni, hogy az 1.2-es autómatavátos variáció milyen. VAn valakinek ilyen autója? Mivel a vásárolt négykerekű csak autómata lehet. Most jöttünk a szalonból, és a prospektus szerint nem egy rakétakéta, ami nem is lenne baj, de kicsit lassúnak tűnik a 100-ra gyorsulás 17,9s . Ez élőben milyen? Mennyire rugalmas? Vagy éppen nem? Hoigy működik a váltó? Illetve mennyire drámai vagy nem a fogyasztás? A szalon új, úgyhogy ők sajnos nem tudtak semmi kézzelfoghatót mondani, teszt autó pedig autómatával nincs. Várom a tapasztalatokat. Előre is köszönöm!
Voltam tavaly 1 éves szervízen 20 ezer volt. Nissan Summit Budaörs. Ott a 2 éves 54 ezer lenne, de keresek másikat, mert ez szerintem nagyon drága. Azt hiszem Best Point lesz,de még felhívok pár helyet, hol mennyit kérnek.
Nem tudom, pontosan mit cseréltek ki benne, de még az ablakmosó folyadékot is feltöltötték, hogy ami biztos az biztos, még pár százat lehúzannak rólam. Töltsd fel mielőtt viszed! Nem a pénzen akadtam ki, kit érdekel 2-300 Ft, csak az elv.
A Best Point szerintem az egyik legkorrektebb banda...
CD: szerintem eléggé gagyi, több évvel ezelőtti tipus. Nem tud még telefonnémítást se. :( Nem is pontmátrixos, nincs mp3. Asszem 4x22W. Hát sajna ez van.
Viszont nem romlott el eddig. Csak néha megy el a rádió, ami nem tudom, hogy a cucc hibája, vagy a lecserélt mini (700Ft-os) 10cm-es antenna miatt van...
Az ecru jobban koszolódik, viszont szebb, főleg világos színhez. Nekem nem volt választás, az én autóm szürke volt belül is.
oki, hogy csinálja, de ez normális? lehet, hogy az autó futóműve ilyen ( mittomén, nem túl nagy keréktáv ) mert előtte más gépnél ez így nem tűnt fel. Lehet, hogy a szervó játszik picit rá.
Én is azt vallom, elviekben a gyári beállitás a nyerő, bár ez már nem japán gyártmány, ha jól tudom angliai szerelés, aminek mégjobban örülök, francia alkatrészek.... magam, sem bízom igazán a hazai szervizekben.
Körbe megnézegettem a keréknyomást, autópályán is lestem mi a szitu ( útlejtés/dőlés...) de néha valóban furán viselkedik.
Nekem is csinálja, de nem igazán zavar. Úgy vagyok vele, hogy inkább ne piszkálják szegényt, van elég baja enélkül is, mert ugye amihez már hozzá kell nyúlni, az sosem lesz a régi...
Most hívtam fel a központi ügyfélszolgálatot, megkérdeztem, hogy van-e valami visszahívás a Micrákra, de nem tudtak semmi ilyenről... Utánnanéznek, és vissza fognak hívni.
a kormány igazán nem tart egyenesbe, ha elengedem, hol kissé balra ( gyakrabban ) hol kissé jobbra tart.... amúgy enyhén arra tart, amerre kormányzom, soha nem tökéletesen egyenes.. :( ( keréknyomás körben 2.0 bar )
Elvileg hétfőn veszem meg az új autót,egy 1.2-es 80 LE-s micrát:-)! Kérdés: -milyen a gyári cd benne? -ecru belsőt szeretnék-megéri ezt a csini színt választani,vagy inkább a megszokott sötét belsőnél maradjak?? -A Best Point mennyire jó kereskedés??? Náluk volt a legjobb ajánlat a mostani kedvezménnyel!
Én is csak megerősíteni tudom, hogy jó! Bár nekem kiesik, de az ár bőven behozza! 35 körül volt a 3 éves (30e-res) szervíz, bár csak 22e km körül volt benne...
És a karosszéria munkát is ott csinálták, az első lökhárítót kellett cserélni és fényezni (parkoláskor egy autó legyalulta), biztosítóval. Korrekt volt.
A 4. éves-t és az idén esedékes műszakit is ott tervezem.
Ha valaki tud gyári micra dísztárcsát olcsón, szóljon! 3-4e-ret is adnék érte (csak egy kell).
Van olyan sorstársam aki mostanában volt 30 ezres vagy éves garanciális szervizen a kocsival? Esetleg Budapesten volt valamelyik márkaszervizben ez ügyben. Csak érdekelne h ő mennyit fizetett, mert előzetes telefonos érdeklődésem elég széles skálán adták meg az összegeket. Az itt olvasottak alapján a Black Pointhoz vinném csak az Budapest ellentétes oldalán található.