Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Cerruti Creative Commons License 2006.03.04 0 0 187
Mekkora moci volt benne?Google-ben lehet képet keresni, oda beírod renault 25 akkor rengeteget kidob!Igazából volt egy renault 25 meg espace klub, csak mivel nem volt érdeklődés eléggé az ember nem csinálta tovább, de az oldal még mindig megvan.Azt kéne felújítani meg ilyenek szerintem.Én már gondoltam rá, hogy ha látok a városban r25öt akkor szólok az embereknek, hogy mi a cím.
Előzmény: Imre74 (186)
Imre74 Creative Commons License 2006.03.04 0 0 186

Íme a legkedvesebb diesel, amivel 3+1/2 évet éltünk együtt.

Én sem éreztem veszekedésnek, inkább tapasztalatcserének!

Azért jó lenne, ha több 25-ös tulaj lenne itt, főleg, hogy jelenleg kb. 2-en 3-an vagytok.

Lehet, hogy nincs náluk internet?

Vagy nem ismerik az index-et?

Passz.

Engem mindenesetre megfogott a 25-ös.

Kerestem róla képet, és tuti, hogy van, csak nem találom.

 

Előzmény: Cerruti (185)
Cerruti Creative Commons License 2006.03.04 0 0 185
Én nemtom, biztos alszanak!:)
Az ember aki nyitotta tuti nem járt itt már egy jó ideje.Sok topic meghal, pedig igazából minden nap látok r25öt a városban, igaz csak egyet-egyet, de ha a fele járna ide már jó lenne.Visszatérve a kocsikra, ha lenne annyi lém akkor hozatnék amerikából egy Dodge chargert teljes hazárd megyés kinézettel és azzal nyomnám mindig!Imádom az amerikai kocsikat!Egyik haveromék cége most vett egyet, remélem nyárra jó lesz az autómatája is és lehet vele menni bandázni a körútra!:)

Én se veszekedek egy percig se csak nekem télleg szarok a tapasztalataim a kis benzinesekkel.Szal nem száguldozom állandóan, de szeretem, hogy ha odalépek akkor történik is valami.Most egy 1.8as mondeoval járok, mert szerelik az r25-öt és így akármennyire normálisan megyek 10 alá nem nagyon tudok lemenni.Nyáron amikor szar volt az idő és nem klímáztam és sose forgattam 2500 fölé a kocsit akkor el tudtam járni nagy nehézségek árán olyan 9,2vel.Az R25 jobban megy érzésre és ahoz, hogy 9et egyen nyáron már a szemét is ki kell taposnom.És ez egy korszerűtlen régi td nem egy új.Persze ha valaki kifog egy szétrúgott dízelt amivel csak szopik télen az megint más kérdés, mert annál viszont egy akármilyen beznines is jobb ha elvisz ahova akarod.Caprit meg fuegot szoktam látni,de mantát meg vw-t nem vagy csak nagyon ritkán.Van itt egy ember a renault forumon aki épít egy fuegot.Majd kíváncsi leszek milyen lesz ha egyszer összeáll tényleg.Lakás persze sokkal fontosabb mint egy autó szal megértem ha inkább arra költessz mint kocsira!
Előzmény: Imre74 (184)
Imre74 Creative Commons License 2006.03.04 0 0 184

Látom, hogy sose foglak meggyőzni, de nem is volt célom, csak imádok vitatkozni (nem veszekedni!) .

Bár meg kell mondjam, le a kalappal elötted!

Ilyen felmenőkkel ( mondeo, 407 peugeot, II. ker lakás ), és te pont a 25-öst szereted, nem semmi!

Ilyen emberekből kéne Mo.-n sok-sok, és el lehetne érni, hogy mint az USA-ban 20-30 éves legendás autók a régi pompájukban közlekedjenek az utakon!

Hová tüntek a 80-as évek sportkocsijai? ( opel manta, renault fuego, ford capri, vw shirocco )

Nem is olyan régen még nagy szám volt, ma meg vadászni kell egy-egy szép példányra.

Ilyen a 25-ös is, amit újonnan megvenni lehetetlen lett volna számunkra, de 10-en évesen sikerül talán meszerezni, és kicsit belekostólni, hogy milyen is egy ilyet vezetni.

Én remélem, hogy sikerül elérnünk, hogy Mo.-n is legyen olyan átlag életszínvonal, hogy aki úgy érzi, az tudjon tartani egy autót csak a hobby kedvéért.

Megmondom őszintén, gondolkoztam rajta, hogy megtartom, felújítom és ráteszek egy turbót ( megvolt a helye a blokkon ) , de az élet úgy hozta, hogy nemhogy pénzem nem volt a felújításra, de egy másodikként tartásra sem.

Még néhány év, és ha kifizettem a lakást, ... talán.

Remélem még lesz 25-ös.

Amúgy nem értem, hogy miért nyit valaki topikot, ha nem érdekli, hogy mit írnak bele.

Nem baj, a kezdeményezőt nem érdekli, de azért túlélte őt a topik.

Apropó! Hol vannak a többiek?

Előzmény: Cerruti (182)
Cerruti Creative Commons License 2006.03.03 0 0 183
Hát így mondta az ember, hogy lelassított és kb ilyen 20al gurult a sor felé, mer látta, hogy áll.A tükörben látott egy autót, de gondolta majd megáll.Hát nem állt meg, eltalálta és belökte a spanom a szembejövő kocsi alá majd lelépett.Még jó, hogy aki jött szembe meg tudott állni.
Előzmény: Imre74 (181)
Cerruti Creative Commons License 2006.03.03 0 0 182
Nem is szívó dízelről beszélek, mert azt már új autóban szerencsére nem is találni.Szerintem egy dízel fele annyira nem kényes mint egy benzines.Viszont ha rászarik valaki akkor ha szétmegy mélyebben kell a zsebbe nyúlni mint egy szívó benzinnél.A turbósnál ott is szopás van.Porlasztócsúcs nem nagy halál, 40 rugó a 4db kb, én úgy jártam vele sokáig, hogy elég szarok voltak.Észre sem vettem csak amikor elmentem beállíttatni mondták, hogy oda vannak.Utána jobban is ment a kocsi, hogy kicseréltem.Az tuti, hogy a kutas tankolás nem annyira éri meg, de szerintem egy azonos hengerűrtartalmű korszerű dízel sokkal jobban megy érzésre mint egy benzines és még csak nem is kell forgatni hozzá, hogy menjen.Anyám 2 literes mondeoja pályán se nagyon megy 10alá, persze nem 110es tempónál, apám 407 2.0 hdi-je viszont ilyen 150-160as átlaggal se megy 6,4 fölé.A bezninesre is ráköltöd a pénzt a gyertyacserékkel stb.Pont amikor az adagolós ismerősömnél voltam volt bent egy peugeot partner 160e km-el, céges kocsi szal gondolhatod, hogy megkapta a magáét és a gyári csúcsok voltak még benne és mégis ment ráadásul 2 ízzítógyertya ment csak a 4ből.Szal szerintem nem kényesebb egy dízel se mint egy benzines ha időben cserélsz mindent és ahogy mondod nem taposod ki a szemét hidegen.Az enyémben 290 ezer km van és pöccre indul akármilyen hidegben és még soha nem volt adagoló javításon pedig akik előttem használták nem voltak túl jófejek szegénnyel.Néhány kocsinál tuti sokkal drágább a dízel mint a benzines, de pl azon csodálkoztam, hogy az 530i bmw ugyanannyi volt újonnan mint az 530d, nem is lenne kérdés melyikre esne a választásom.
Előzmény: Imre74 (180)
Imre74 Creative Commons License 2006.03.03 0 0 181

Hülyék sajnos mindíg lesznek!

Ennyi erővel átmennek rajtad akkor is, ha zebrán mész át.

De persze motorral sokkal jobban kell figyelni!

Bár ha hátulról elütnek, sajna nincs mit tenni.

Előzmény: Cerruti (178)
Imre74 Creative Commons License 2006.03.03 0 0 180

Sajna ma már szerintem csak annak éri meg diesel-el járni, aki vmilyen "olcsó" forrást talál, mert ha új autót vesz, és kúton tankol, akkor az autó annyival drágább, hogy a fogyasztásbeli különbség csak több év alatt térül meg.

A kúti üzemanyag meg szinte ugyanott van.

Valamint a dieselnél figyelni kell a porlasztócsúcsokra, az izzítógyertyákra, az üzemanyagszűrőre, az akkumulátor is többet kap a nagyobb kompresszió miatt, és ha kicsit kopottabb a motor..., lehetnek gondok a hidegindítással, főleg télen.

Ráadásul nem mindegy milyen üzemanyagot tankolsz, mert ledermedhet, vagy ha nem igazán tuti, akkor tönkreteszi az adagolót, ami nem 2 Ft.

Ebből a szempontból a benzines igénytelenebb.

Persze a dieselnek nagyobb a nyomatéka, és a benzinesnél is figyelni kell a gyújtásra és a kopásokra, mégis könnyebben indulnak télen.

De ha már diesel, akkor szerintem inkább TD.

Ami sajna megint csak kényes dolog. Sok a hozzá nem értő, hidegen pörgeti, fordulaton leállítja. Egy turbót hamar tönkre lehet tenni.

Dehát kinek a pap, kinek a papné.  

Persze, ha kicsit odafigyel a tulaj, sok kiadást meg lehet sporólni.

Előzmény: Cerruti (177)
Cerruti Creative Commons License 2006.03.03 0 0 179
Tuti sokkal járt volna a v6al.De szerintem egy erős autóval lehet lassan menni, mert tudod, hogy ha odalépsz elindul.Egy gyenge kocsival viszont enm tudsz normálisan menni ha kell csak ha kitaposod a szemét amitől meg ugye nagy lesz a fogyasztása.Ezért nem bírom ezeket a kis köbcentis kocsikat.Ha valaki tud mindig normálisan menni akkor annak jó, de egy dízel még jobb!:)
Előzmény: Imre74 (174)
Cerruti Creative Commons License 2006.03.03 0 0 178
Motort rühellem, egy haveromnak van egy 1000 köbncetis gyorsasági motorja és már egyszer elbaszta egy kocsis hátulról, mert nem vette észre, hogy megállt a sor.Szal szeretem a gyorsulást, de nem szeretem a motort.
Előzmény: Cerruti (177)
Cerruti Creative Commons License 2006.03.03 0 0 177
Én dízel párti vagyok egyébként, ha már fogyasztásról beszélünk.Szal én kis motoros kocsiból csak dízelt vennék,de igazából nagy köbcentisből is ha mindennapi közlekedésre kéne.
Előzmény: Imre74 (176)
Imre74 Creative Commons License 2006.03.03 0 0 176

Valamit valamiért!

Én úgy döntöttem, hogy az igényeimet a lehetőségeimhez próbálom igazítani, és ha ez azzal jár, hogy lassabban közlekedek, hát legyen. Egyébként sem lehet dugóban száguldozni, állni meg jó az astra is.

Ha szereted a gyorsulást, próbáld ki motoron!

Más kapaszkodva gyorsulni, és más ha megtámaszt az ülés.

Nekem volt egy 600-as túra mocim, ami 4.5 alatt volt százon (61 LE. ez ugyebár nem sok), ilyen gyorsulású autót szerintem soha nem tudok majd megvenni.

Ez még jól fogyasztott 4.5-5 litert, de ha sportgépet vezetsz, az már annyit iszik mint egy autó!

Előzmény: Cerruti (175)
Cerruti Creative Commons License 2006.03.03 0 0 175
Hát a 9 annyira nem jó.Ez a 12 is full városira értendő csak mindig nyomta.Nekem a 2002es 1.8 16v mondeo és simán megeszi a 13at is nyáron klímával hajtós tempóban és ráadásul semmit nem megy.Ezt utálom a gyenge autókban, hogy semmit nem mennek, de ha haladni akarsz nagyon kell nyomni és akkor meg sokat fogyaszt.
Előzmény: Imre74 (173)
Imre74 Creative Commons License 2006.03.03 0 0 174

Szerintem a barátod a V6-ost nem vitte volna 16 alá.

Az astra nem táltos, nem fogja azt az élményt nyújtani, amit a V6-os, akkor meg minek tapossam szét?

Előzmény: Cerruti (172)
Imre74 Creative Commons License 2006.03.03 0 0 173

Lehet, hogy a barátod az astra kupában indult.

Nekem nyáron vegyes használatban 6.5-7 liter, télen szinte csak városban és rövid távon használom (alíg melegszik be, megy a szivató) így 9 liter körül.

Előzmény: Cerruti (172)
Cerruti Creative Commons License 2006.03.03 0 0 172
Mit jelent az, hogy keveset fogyaszt?Csak mer egyik haveromnak is volt egy 1.4 astra és simán kitaposott belőle 12őt!
Előzmény: Imre74 (171)
Imre74 Creative Commons License 2006.03.03 0 0 171

Opel Astra Classic F 1.4

Jelentős visszaesés komfortban, felszereltségben, teljesítényben, nyomatékban ... stb. De megbízható, 4 év alatt költöttem rá kb 30 eFt.-ot. Keveset fogyaszt, 5 ajtós, így viszonylag kényelmesen elfér benne a kicsi család a csomagokkal.

Ami legjobban hiányzik, az a tükörfűtés!

Előzmény: Cerruti (170)
Cerruti Creative Commons License 2006.03.03 0 0 170
Te mivel jársz most?
Előzmény: Imre74 (169)
Imre74 Creative Commons License 2006.03.03 0 0 169

Örülök, hogy egyezik a véleményünk, és estleg ha daez enyivel többet néz meg mielött megvenné, abból baja nem lehet!

Ha annyiba kerülne a benzin, mint Amerikában, és annyit keresnénk, mindenki akkora kocsikkal járna, mint ott. Talán még fűnyírót sem kapni 2 liter alatt.

Aki vezetett nagy cm3-s autót, nem hiszem el, hogy nem szeretné a garázsában látni.

Előzmény: Cerruti (168)
Cerruti Creative Commons License 2006.03.03 0 0 168
Nem gázoltál!:)
Csak sok embertől hallani sok márkával kapcsolatban, hogy ki mennyit szopott, de ennek a nagy része azért van minden kocsinál, mert az előző tulajok szartak az autóra.A safrane se jobb szerintem, szal az amit 4-5-6 kilókért meg tudsz venni valószínüleg szintén nem hibátlan.A nagy benzineseknek ezekből a régi autókból semmi ára nincs mostanában mivel ugye a horror árak miatt sokan inkább dízelt akarnak.Szal szerintem akinek pár száz rugója van kocsira az nem egy régi mondjuk 2.9es kocsit fog venni, mert valszeg nincs tele lével, hogy tankolni is tudja.Aki meg rá van kattanva az r25-re az úgyis kivár egy olyat ami jó, mert úgyis nagy a kínálat belőle és nem versenyeznek értük.
Előzmény: Imre74 (167)
Imre74 Creative Commons License 2006.03.03 0 0 167

Haj!

 

Lehet, hogy igazad van az állapottal kapcsolatban.

A fordszám jeladó egyébként, mivel az enyém nem diesel volt jelentősen befolyásolja a gyújtást, ami a forgalomban igen kellemetlen volt.

Csak azt akartam mondani, hogyha ez az autó kb. 2 éve áll, akkor valószínüleg van neki baja, különben a tulaj megcsináltatná, vagy eladná.

Nem akartam senkit megbántani, szerintem egy csodálatos autó, de ha szépen rendberakod annyiba kerül, amiért már lassan egy Safran-t kapsz.

Egyébként ha látok egyet (egyre ritkább) mindíg megfordulok utánna!

Nekem sajna ez volt a tapasztalatom, igaz, hogy se időm, se pénzem nem volt, hogy komolyabban foglalkozzak vele.

Nekem az autó elsősorban közlekedési eszköz, ami legyen megbízható (egyébként engem sem hagyott ott sehol, kivéve a nyelestengely sztorinál) és csak másodsorban hobbi.

Bár amikor vettem, még szerettem a nagy motorokat, mostanában inkább az alacsony fennttartási költséget szeretem.

Elnézést, ha bárkinek a lelkébe gázoltam, nem volt szándékos!  

Előzmény: Cerruti (166)
Cerruti Creative Commons License 2006.03.03 0 0 166
Hali!

Szerintem te max egy nagyon szétgányoltat fogtál ki.Engem még sose hagyott ott az autó sehol és azon kívül, hogy a bal első központi motor retkes lett és a nagy hodegben nem záródott nem szoptam az ajtóval vagy ablakkal.Ezt is kb 10 perces művelet volt kitisztítani.Az ablakok és az ülések mindig működnek.A fordulatszámmérővel én is szoptam, mert a generátoron leszakadt egy kábel a jeladóról és ezért nem mutatott.Bonott cuccot meg szerintem elég olcsón lehet szerezni ha nem a bontóból veszed.Az meg, hogy nem tudtad eladni a nagy motor miatt van, mert senkinek nem kell egy v6 amivel kevés kivételtől eltekintve mindig szopás van, szal max olyan veszi meg aki konkrétan R25 v6ot akar venni.V6-ban hűtőt kb 10 rugóért lehet szerezni olyat ami hibátlan.Váltó 30ért szerintem nem rossz ha megnézed, hogy bontós ár, de van olcsóbban is.Örülj neki, hogy nem autómata volt,mert akkor sokkal többet szoptál volna.Nekem nem is rohad az autó sehol kivéve a jobb első sárvédő alját amit nem is értek, de nem volt egy nagy ügy levágni és feltenni másikat.Szal igazából ilyen kocsit csak úgy szabad venni ha tudod mit kell megnézni rajta vagy valóban van időd foglalkozni vele,de szerintem erről messze nincs szó, hogy mindegyikkel szopás van és használhatatlan az autó.A hibák 3/4 része tuti amiatt van, hogy az előző tulajok nem foglalkoztak vele.
Előzmény: Imre74 (165)
Imre74 Creative Commons License 2006.03.03 0 0 165

 

Sziasztok!

 

Bocsi, hogy beleszólok, de nem tudom megállni. Volt egy 25-ösöm, 2.9 V6, bőr és automata nélkül full extra.

Az elektromos rendszere? Hát? Az ablakot néha kézzel kellett segíteni, közben rettegés, hogy lent marad, és hogyan zárod be a kocsit? Az olajnyomás mérő 0-án, pedig van nyomás! Magyarázd meg egy esetleges vevőnek! (ugyanez volt a fuego-nál is) Eladás elött kilyukadt a hűtő, utángyártott nincs, felújító azt mondja, hogy meg tudja csinálni, de garit nem vállal rá, olyan sz.r. Irány az új, 60 eFt.

Közben megvettem az új kocsit, maradt másodiknak, mivel a kutyának sem kellett.

Jött a tél, mondom előveszem, mégse az újjat marja a só. Második nap eltört a nyelestengely! Boldog voltam!

Bontónak nem kell, müködésképtelent senki nem vesz.

Három hónap szaladgálás után találtam 1 bontott váltót, 30 eFt.

Gondom volt még a fordulatszám jeladóval, az elektromosan állítható üléssel, a központi zárral.

A kaszni nálam főleg a hátsó kerék mögött volt ramaty.

89-es volt a lelkem.

A klíma sem müködött.

400-ért vettem (akkor volt 11 éves), ráment kb. 150, örültem, hogy elvitték 200-ért.

 

Egyébként megvolt 2 évig, és nagyon szerettem (amikor ment) , ennél kényelmesebb autóm nem volt sosem! A nyomaték csodálatos, és nagyon jól megy.

Kevesen hitték el, hogy eljárok vele 11-12-es fogyasztással. (persze, ha nem toltam)

 

Ha szeretsz autót szerelni, és nem akarod többé soha eladni, ideális autó.

Ha az összes hibáját meg akarod csinálni, akkor gyorsan nyerd meg az ötöst!

Ha mégis megcsinálsz rajta mindent, benne lesz vagy 800-ba, amiért kaphatsz egy sokkal jobb állapotut, és fiatalabbat. (nem véletlenül áll)

 

Nekem ez a véleményem.

Bocsi a hosszúságért.  

daez Creative Commons License 2006.03.01 0 0 164
Az lesz. Ha sikerül a tulajt elérni, akkor készítek pár közelebbi képet, aztán majd faterral kiértékeljük. Ha nagyon gatya, akkor tárgytalan. Egyébként most mondta az egyik csoporttársam, hogy látott még egyet, csak azon nuku rendszám, + alufelnis + ilyenek, de semmi közelebbi. Átváltottam sleep módra. majd holnap jövök
Cerruti Creative Commons License 2006.03.01 0 0 163
Hát figy, az enyémben óra szerint 290 van és pöccre indul télen pedig dízel.Amivel szoptam az az elektromosság néha meg a futóműben a kopó alaktrészek.Szal ugyanannyi erővel lehet szar egy működő használt is mint egy olyan ami x ideje áll.Régi volvót nem is értem hogy jut eszébe valakinek megvenni.Meg kell nézni ezt a kocsit aztán lehet gondolkozni, hogy mi legyen.
Előzmény: daez (162)
daez Creative Commons License 2006.03.01 0 0 162

Igazad lehet. De azért az működőképes vizsgával is rendelkező hasonló korú 25-ös fiatalabb tulajnál lehet olyan, hogy már csak a bontóig gurul úgy-ahogy. Én most csak hawer 1987-es 340-es Volvójából indulok ki... valami 120-ért vette cakk-pakk + most meg költhet rá ezerrel mert hogy van benne 210 ezer km. Váltó kuplung lengéscsillapító konyec. Mondjuk lépten nyomon fillérekből foltozgatja... Sztem ha egyszer egy autót istenigazából gatyába ráznak mindent kijavítanak rajta, akkor egyszerűen nem szabad tönkremennie. Jó tudom Murphy... Én legalábbis ezt tapasztaltam motoroknál. Amit egyszer darbonként felújítottam, abba csak a benzint kellett venni. Meg hát az az igazság, hogy a tömegautók nem igazán vonzanak.

Előzmény: Cerruti (161)
Cerruti Creative Commons License 2006.03.01 0 0 161
MÉH-be nem viheti, mert nem veszik át.Csak bontóba viheti ahol kb 12 rugóért meg kell vennie egy papírt amivel miután leadta a kocsit elmehet az okmányirodába és kivonattathatja az autót a forgalomból véglegesen.Ha nincs ilyen papírja akkor élete végéig nevén lesz a kocsi.Az a 40-50 amiről beszélsz nagyon max annyi legyen.Többet nem ér meg így.Szerintem csak akkor érdemes egyáltalán foglalkozni vele, ha semmi tartotás nincs rajta és nem rohad, szép a belseje és indul a motorja.Ha autómata az nem a legjobb, mert a legtöbbön már szar vagy azután fog beszarni, hogy megvetted.Bontottat necces venni, felújítani meg drága szal én azt kerülném ha lehet.Igazából télleg azt kell átgondolni, hogy ha akármi gáz is van a kocsival akkor kb ugyanennyiért már kapsz 88 előttit, de olyat ami működik is, persze vizsga nélkül, de azt erre is kell csináltatni.Évi pár ezer km futás az nem téma, annyit a legszarabb autó is kibír!:)
Előzmény: daez (160)
daez Creative Commons License 2006.03.01 0 0 160
Ha minden jól megy akkor talán még a héten, ha nem a jövő héten minden képpen. Az a gond, hogy ahol laknak panelház, ott se csengő, se semmi, tehát elég nehéz őket elérni. Ma egyébként tettem egy cetlit a kocsira a telefonszámommal, úgyhogy bízok a jó szerencsében, azonfelül benézek a rendőrségre is hátha tudnak segíteni. Vagy ezt inkább hagyjam? Az árral kapcsolatban nem vagyok topon. De jó lenne 100 alatt kihozni, bár ami azt illeti, az ilyen utcán hagyott, laikusok által roncsnak titulált gyöngyszemekért inkább a tulaj fizet, hogy megszabaduljon tőle. Mert ugye tudtommal már most is bejegyzett bontóba kellene vinni a roncsautókat. Na most a MÉH telepen biztosan nem fognak vagyonokat fizetni egy ilyen autóért, egyrész, másrészt elég messzire van onnan, tehát gondolom a szállítás sem olcsó --> szerintem még a tulaj is jól járna, ha mondjuk egy 40-50 papírért elvinném az egészet, mert eredetvizsga meg a többi hülyeséggel együtt így is bőven benne van 100-ban. Nekem pedig hosszú távra kellene, óvatos üzem mellett évi 3-4 ezer km-re, garázsban tartásra. Lehet, hogy most sokan hülyének néznek, de az autónak lelke van, tehát azt adja vissza, ahogyan bánnak vele. --> ha jól bánok vele elvileg semmi gixxer nem lehet. Bocs a hosszúért
Előzmény: Cerruti (159)
Cerruti Creative Commons License 2006.03.01 0 0 159
Hát minden attól függ mennyire foglalkoztak vele!Sajnos a legtöbb autó ami magyarországon van nincs a legjobb állapotban, nem müködnek benne az extrák ha vannak meg agyon vannak gittelve.Előszöris meg kéne tudni milyen motor van benne, meg mennyire extrás.Az se mellékes, hogy mégis mennyit akarnak érte!Mikor tudsz beszélni a tulajjal?
Előzmény: daez (158)
daez Creative Commons License 2006.03.01 0 0 158
Tapasztalataid alapján kb. mire számíthatok? Gondolok itt a nagy átlagra.
Előzmény: Cerruti (157)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!