Ha szikra van, üzemanyag van, akkor annak legalább köhintenie kéne.
Nem tartom lehetetlennek, hogy elöregedett az a (legalább) három hónapos benzin.
"...majd útnak indultam volna. Hogy a franc essen bele, már megint az a rohadék E5-ös benzin... Amióta Telós Bandi tanácsára minden járművemet úgy teszem el télire, hogy 1:100 arányban minőségi, szintetikus 2T-olajat keverek a tankba és kicsit átjáratom azt a rendszeren (a német BMW 02-es és 911-es oldtimer-klubok kifizették a tribológiai vizsgálatokat, és ez jött ki, mint a legolcsóbb és leghatékonyabb módszer a modern benzin szétesése, tankrohasztó hatása ellen), teljesen elszoktam ettől a jelenségtől. Tönkrement a benzin. Hány henger is megy? Szerintem talán kettő a négyből. Biztosan nincs az három, mert vonaglik az egész, dadog, köhög, alapjárat csak nyomokban..."
2004-es ,még a vékony lámpás Albiba keresnék,a műszerfalon lévő szellőző rostélyokat.Sajnos az állító lamellák letöredeztek.Próbáltam márkakereskedésben,de óvatosan lepattintottak.Láttam pár embert aki jártas Fiat alkatrész rendelésben pl:Ferke21.Nagyon megköszönném ha valaki segítene a beszerzésben.Előre is köszönöm,és további kellemes hétvégét nektek.
Három hónappal ezelőtt lett leállítva Fiat Albea 1,2 16v 188A5000, csillag garázs. Azóta a motor nem lett beindítva. Akkumulátor 2 éves, 100% feltöltve, meleg helyen tárolva. Beszerelést követően, indítás, motor forog, de nem indul, de még el sem kapja. Legalább valami hajlandóságot érzékelnék a motortól, hogy mindjárt, mindjárt, de nem. Üzemanyag kb 10-12l, gyertyák alig mentek 2000km, szikra van mind a 4 gyertyán. Üzemanyag kerül a hengerbe, kitekert gyertyáknál, üzemanyag köd felszáll, minden hengerből indítózásnál. Levegőcsőnél a fojtószelephez indítózásnál érezhető a szívó hatás. Féktisztító a levegőcsőbe befúj, semmi változás, még csak nem is köhent. Hibakód kiolvasva "NINCS hiba". Mit tegyek, hogy beinduljon???? 187.000km van a Beába.
Rendben,előre is köszönöm. Van Facebook profilom is,amikor aktuális lesz a vásárlás(nagyjábol a nyár vége fele) pontositani fogunk. Én Pilisen lakom,és azt szeretném még kédezni,hogy postán tudod majd elküldeni,vagy át tudom venni személyesen töled?
Esetleg ismersz valami jó Albea bontot ahol betudok szereszni karosszéria elemeket is?
Jelenleg 130000 km van a kicsikében,és hamarosan kuplung cserére szorul. Esetleg tudsze kuplung szetet is intézni,és mennyiért?
Ezek utángyártottak ... írhatsz nekem is, de ha van Facebook profilod, akkor ott lelevelezhetjük. Erre a levélcímemre is írhatsz, ott konkrétumokra válaszolok. Természetesen eBay-en is rendelhetsz, de kicsivek olcsóbban tudom adni.
Nagyon szépen köszönöm a segitséget. Ha összig nem találok sehol utángyártottat vagy bontottat akkor egy ilyen lesz beletéve előre,hátra meg szerintem elég lesz csak a külsőt kicserélni.
Szia, nekem 1,4 8v motoros van. Két olajcsere között ( 15-16000 km) 2 liter olajat kellett utántölteni. A kilóméterek többsége autópályán ment bele kb.: 80%-a. Most 223000 km van benne. Amennyiben ilyet veszel tudnod kell, hogy nagyon érzékeny ha fúj a szél, ilyenkor picit fárasztóbb vezetni. A fenntartása nem sok, engem nem hagyott cserben.
Én egy év alatt 6-10000 kilométert megyek, 95%-ban városi forgalomban; olyankor napi 2X9 kilométert, délután rendre azt is több részletben.
Így fogyaszt el egy év alatt plusz 1 liter Seleniát.
Tavalyelőtt oda-vissza óra szerinti 140-150-el megjártam Miskolc Tatabánya útvonalat, s az olajszint ugyanott állt (épp előtte volt felső szintig pótolva).
Gyakorlatilag csak a városi forgalomban tapasztalom az előbb említett kis olajfogyasztást, országúton, autópályán soha nem tapasztaltam.
Az enyém 2006-os és kb. 111000 kilométer van benne.
-Rozsda alján (nem durva), és hátsó sárvédőíveken kezdődik szerintem.
-Beltér anyagai törékenyek, és gyakran nehezen vagy drágán pótolhatók. Egy lepusztított belsejű no-go.
-Eszik az olajat. Ha arra utaló jel van a motoron, hogy nem volt gazdája (összevissza locsolás miatt olajos, olajsapkánál benézve kokszos) akkor nem venném meg mert ki tudja milyen károkat tettek már a motorban.
-Érzékeny a hűtőrendszere. Ha a hűtőfolyadék elhasznált, a tartály nagyon koszos, bármi csepegése-fogyása van nem venném meg.
-Terhelés és km hatására elfáradnak a hátsó rugók. Sok terhelés, és sok km hatására, de szerintem mindnek - az enyémen is csináltatni kell lassan. Ha a hátulja ül, az élből felejtős (enyémben sok teljes terhelés, utánfutózás, és szűk 300 ezer km alatt lett ilyen).
Nem tudok problémás évjáratokról, motorokból meg mindegyik jó, a nálunk fehér holló dízel is.
Ugyanakkor már a legújabb itthon vásároltak is 11-12 évesek, gazdától függően bármi előfordulhat, szerintem rozsda is. Szerencsére ha nem is gombokért, de mégsem Volkswagen AG áron javíthatók. Szóval tegyél félre bőven, mert amit a régi gazdája már megszokott/letojt, az neked pénzbe fog kerülni.