Sziasztok Renault Scenic 2. 1.6-16V Benzin 2005 kiadás tudja valaki hol a francba van az üzemanyag szűrő jobb elöl kerék mögött se a bal első kerék mögött sincs burkolat bontás persze megvolt úgy értve mögötte az alján a vákumelnyelö vagy karbon filter vagy mi az a fekete téglalap mellet sincs valakinek valami tippje köszönöm a válaszokat
Köszönöm a válaszokat. A Torque ingyenes változata nem mutatott hiba kódot, pedig világít az airbag. Ha hazajön megint az autó megnézzük a Car Szkennerrel.
Az autó szervizben volt, kiolvasátk (sajnos a konkrét hiba kódra nem kérdeztem rá), de szerelő azt mondta, hogy "légzsák áramkör 1 és 2 hiba", ami szerinte az átvezető szalag hibát takarja.
- nekem ez furcsa, mert a lányom azt mondta, hogy korábban ha mocorgott az ülésen akkor elaludt (mondjuk akárhogy mozog az ülésen az 50 kilójával az nem érinti a csatlakozókat szerintem, ja és a szerelő szerint komplett kapcsolót kell cserélni a tempomat miatt is (szerintem nem, mert be tudom kapcsolni csak sebességet nem tudok rögzíteni rajta, gondolom a légzsák hiba miatt)
- az ülési alatti csatlakozót nem birom szétszedni (nem jövök rá hogy a zöld fület merre kell rajta mozdítani, hogy szétjöjjön
Szóval a konkrét kérdések:
- van olyan szoftver amit obd2 bt csatival ki lehet olvasni a hibakódot?
- átlagnál kicsit gyakorlottam ismeretekkel érdemes belefogni az átvezető kábel cserébe
- hogy a "búbánatba" tudom széthúzni az ülés alatti csatit és a feszítőpatron csatiját (egyik zöld a másikon sárga fül van...)
2 hónap múlva műszaki, szerintem igy nem megy át...
szóval légzsák visszajelző ég. Ülés alatti csatlakozó ép, viszont az ülés baloldalán található övfeszítőben lévő csatlakozó sárga része (ami az övfeszítőben van) az el van repedve. Ezt külön ki lehet venni?
ha nem lenne tartós a festés ajánlom Kadafalvát tökéletes minőségben húzzák újra a kormányt és a váltót olyanra amilyenre szeretnéd, lyukacsos, két színű, vegyesen
Stabilizátor pálca: kb 30 cm hosszú fémpálca,a két végén 1-1 gömbfej. Egyik a telóra van rögzítve, másik meg a stabilizátorra. Természetesen mindkét keréknél..
A vezető lecet csak én neveztem így, .. az a kis lemez alkatrész, amire a két tetőcsúszkát ráhúzzuk. Azért kell nekem, mert ahol a tetőhöz van rögzítve egy csavarral, ott kicsit már megkopott.. Próbáltam kicsit megnyújtani egy kalapács segítségével, aztán körkörösre reszeltem.. Jobb lett mint volt, de így mégsem gyári..
Na ezeket én is átnézem.Bár az enyémben nem zörög semmi...azt hiszem:)A stabi pálca ,az mi???És hol van?
Amikor töltöm a kocsit(mivel keveset használom,kéthetente töltést kap)Tudod mint a cégnél ahol a szombat(nálunk legalább is)az indítgatás és az ellenörzés napja.Nnna szóval..
Tehát a töltésnél nem veszem le a sarut,és hátul valami kattan időnként,olyan 13,7 körül...Ha leveszem a sarut akkor felnyomja 14 fölé a töltő,de így a kattanáskor visszaszabályoz 13v ra és onnan kezdi megint.
Zörgés.
Nekem az első ajtó kerettel voltak bajaim.Olyan 50-60 körül elkezdett susogni.Ha az emelővel ráemeltem akkor megszünt,de utána rögtön vissz is jött a zaj.Na én a keret(gyárilag szarul megtervezett,szét és leesős)részét kicsit megnyomorgattam hogy erősebben feküdjön fel az ajtókeretre.
Jó lett:)
A tető nekem OK de egy nagyon pici zaja azért van,olyan 110-120 körül.Ám ez nem zavaró.Én Törökországbol rendeltem görgőket hozzá.A vezető léc melyik alkatrész???