Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Katana750 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 7716

Szia! Nekem 90000ért cserélte a szerelő komám. Igaz, van vagy 3 éve, de mint tudod jól teljesít az ország. Infláció nem nagyon van. Ha akarod megkérdezem mennyi az annyi ma,holnap,holnapután! Szintén 2003as 1,4 16v, 75le.

Előzmény: kissan4 (7714)
zoli07 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 7715

Én most néztem egy szerviznek a honlapját ott 117688 Ft.Itt a link:

http://medic-car.hu/vezerles-a-motor-lelke-2/?gclid=CLjEz9Pj6soCFVTNGwodlrYEGw

 

Előzmény: kissan4 (7714)
kissan4 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 7714

Sziasztok!

2003-as 1.4-es Ibizán szeretnék vezérlést cserélni, fölhívtam már egy fél tucat szervízt, de öt számjegyű ajánlatot még sehol nem kaptam. Megnéztem neten vezérlés szetteket, 40-50-ért már mindenféle márka van vízpumpával, anyámkínjával. Ehhez képest 110, 130, 150 ezres ajánlatokat kaptam. Ez mi? :) Én vagyok ennyire eltévedve, vagy totál rossz helyen keresgélek? Hová érdemes vinni?

StingeR Creative Commons License 2016.02.05 0 0 7713

Tyűha,

 

ezt nevezem, nagyon köszi a segítséget !

Jövő héten vittem volna szervízbe (már 1 hónapja áll a kocsi lassan), a Bosch szervízben dolgozó cimborám is ezt javasolta. Azt mondja, nem 100%, de sok esetben találkoztak már ezzel.

 

Egy próbát megér, ha már... jelzek, ha van valami !

Előzmény: szabork (7708)
alvin (ex JHE) Creative Commons License 2016.02.03 0 0 7712

Van valakinek tapasztalata a méretpontos (külön az Ibizához gyártott) gumiszőnyegekkel kapcsolatban? Láttam olyan 7000 Ft-tól kaphatóak, de több féle van, több gyártótól, nem tudom melyiket lenne érdemes megvenni. Ami jelenleg van, az univerzális, és mindig bemegy alá a kosz...

 

Üdv.!

alvin (ex JHE) Creative Commons License 2016.01.28 0 0 7711

Köszi a választ! Azóta találtam Youtubon videókat a cseréről. Elsőre én is a Berura gondoltam, de azért megkérdeztem, hogy mik a tapasztalatok. Sajnos hibakód olvasóm nincs, majd lehet beszerzek Aliexpressről 1000 Ft-ért egy ELM327-et, de ez nem égető, mert mint mondtad, lehet próbálgatni is. :)

 

Üdv.! 

Előzmény: Jahno (7710)
Jahno Creative Commons License 2016.01.28 0 0 7710

Ha nagyon kell, akkor mindegy a márka, nálam sokan a Berura esküsznek, "mert az jó és nem drágább". Cserélni nagyjából lapos csavarhúzó elég, legrosszabb esetben 4. kísérletre eltalálod, ha nincs hibakód.

Előzmény: alvin (ex JHE) (7709)
alvin (ex JHE) Creative Commons License 2016.01.28 0 0 7709

Olvastam többször, hogy szeretik megadni magukat a gyújtás trafók, és, hogy érdemes tartalékot tartani az autóban. Mivel idén lesz egy erdélyi és egy horvát kiruccanás is, egyre jobban foglalkoztat, hogy be kéne szereznem egy tartalékot a kocsiba. (Félek, hogy így a 120 ezredik km közeledtével megadja magát az egyik.) Az lenne a kérdésem, hogy mi a menete a cseréjének, kivitelezhető az út szélén, milyen szerszám kell hozzá? És melyik márkát érdemes beszerezni?

 

Üdv.!

szabork Creative Commons License 2016.01.24 0 0 7708

Stinger!

Ugyanezt a nem-indulás hibát produkálta nekem hónapokon keresztül az Ibizám. A megoldás bagatellnek hangzik, de csak egy vízhőgombát kell cserélni. Ne csináltass semmit, amíg ezt ki nem cseréled, minden szaki le fog hurrogni, de nálam ez oldotta meg a problémát. Én is a neten találtam ezt a tippet, nem egyedi a megoldás.
A gomba rosszul méri meg a vízhőmérsékletet, és a rossz adat alapján képzi a rendszer a benzin-levegő keveréket.

Katana750 Creative Commons License 2015.12.24 0 0 7707

Hogy más miként csinálja nem tudom, de én csak a rosszat cseréltettem le. 58000mérföld ugye 90000km. környékén van és nekem 128000nél ment el az első trafóm. Elég jól bírta. A tartalék megléte biztonságot ad tutira. Boldog karácsonyt!

Előzmény: Baliboy79 (7706)
Baliboy79 Creative Commons License 2015.12.24 0 0 7706

Ja trafo a ludas. Kicsereltem a hibasat egy gyarira (30£ volt) es mukodik tokeletessen. Mindig csak a hibasat szoktak cserelni? Azert veszek egyet tartalekba azt hiszem. Mert ha ez holnap reggel romlott volna el akkor szivas mert keddig nincs semmi nyitva.

Na ennyi autoszereles eleg is volt nekem karacsonyra :) . 

Kellemes Unnepeket Kivanok mindenkinek!

 

Katana750 Creative Commons License 2015.12.24 0 0 7705

Sanszos a trafó! Kb. 2 hónapja cseréltettem én is, de csak a hibásat. Beru, 10000Ft.

Előzmény: Baliboy79 (7703)
demetnor Creative Commons License 2015.12.24 0 0 7704

Sziasztok! 

 

Tudnatok abban segíteni hogy van egy seat ibizam 2003-as 1.2-es aminek az üzemanyag mutatoja gyujtasnal felmegy a nullaig es a sarga lampa elalszik de ez ha teljesen kifogyott az uzemanyag vagy ha tele a tank akkor sem valtozik. Nemetbol hoztam a kocsit meg nyaron es sajnos nem tudom mar megkerdezni a tulajt hogy mi volt vele mert meg a hirdetesbe 3/4-et mutat a mutato de amikor ellett hozva mar ezt mutatta es elfelejtettem megkerdezni. Az uzemanyagszivattyun levon csokin meg a ket kozepso vezetek szigeteloszallagozva van de azt hiaba szet szedtem raadom a gyujtast sem valtozik semmi. 

 

Valaszokat elore is koszonom. 

Baliboy79 Creative Commons License 2015.12.24 0 0 7703

Sziasztok! 

Az autom seat ibiza 1.4 86Le benzines 52000 merfold 2007es. Ma reggelre valami baja lett. Erotlenul es dadogva jar. Majd parszor a motorlampa is kigyulladt es elaludt. Alapjaratot tartja csak ha terhelem akkor jelentkezik igazan a problema. a kipufogo moge allva alapjaratnal furcsa halk pukkano hangok jonnek ki kisse egyenetlen ritmusban. Kiolvastam a hibakodot egy olcso kabellel. 

18011 - Internal Control Module Failed Self-Test
P1603 - 000 - -
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
P0303 - 000 - - - Intermittent
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
P0303 - 000 - -

Mivel meg sotet van igy nem tudtam korbenezni rendessen a motorterben.

Gyertyak januarban voltak cserelve gyarira es kb 8000kmt futottak azota.

Ha nem talalok semmi hibat ranezesre akkor szerintetek mivel kezdjem? 

En trafora gyanakszom. ha acserelem akkor mindet egyszerre kell?

StingeR Creative Commons License 2015.12.23 0 0 7702

Nem, mert időközben a kocsit levitte apám Kanizsára. Ott az autóvillamosságisok alapos kutakodás után megtalálták, mi okozza ezt a "nem indul a motor" hibát: indításkor valamiért a befecskendező szelep 1 adott hengernél túlzottan sok üzemanyagot nyom a motorba - viszont azt egyelőre nem tudni, miért. Vagy a vezérlés rossz, vagy az adott hengernél levő befecskendező, esetleg jeladója, mert a számítógép semmi hibát nem jelez és a regiszterben sem tárol el semmit.

 

Most kezdődik a próbálgatás...

Előzmény: zoli07 (7679)
alvin (ex JHE) Creative Commons License 2015.12.20 0 0 7701

Ez meg Euro 4. Kicsit utánajártam, és 2005 januártól volt kötelező az Euro 4. Utána 2009 szeptembertől jött az Euro 5.

 

Üdv.!

Előzmény: Katana750 (7700)
Katana750 Creative Commons License 2015.12.19 0 0 7700

Az komoly lenne! Az euró norma ugyanaz? Nekem E3

Előzmény: alvin (ex JHE) (7698)
Katana750 Creative Commons License 2015.12.19 0 0 7699

Értem. Akkor engem a riasztó hiánya miatt nem érint a probléma.

Előzmény: Jahno (7697)
alvin (ex JHE) Creative Commons License 2015.12.19 0 0 7698

Akkor lehet meg is van a BBY és a BKY motorral szerelt változatok közti egyik különbség! :)

 

Üdv.!

Előzmény: Katana750 (7692)
Jahno Creative Commons License 2015.12.19 0 0 7697

"Nyitott ajtóknál is hallom néha kattogni, de ilyenkor nem tudom mit csinál. Ha ilyenkor becsuknám már nem tudnám kinyitni csak megint a távkapcsolóval?"

 

Igen. Ilyenkor zár, ha becsukod az ajtót, akkor úgy is marad. Nekem van riasztóm így azt is élesíti, amúgy nem zavarna, csak ha nyitva marad az ajtó és mozdulok, 20 másodperc múlva már vonyít is.

Előzmény: Katana750 (7694)
ez nem az én nevem Creative Commons License 2015.12.19 0 0 7696

Talán mert hülye vagy hozzá? :D

Előzmény: Jahno (7693)
Tib69 Creative Commons License 2015.12.19 0 0 7695

Normál működés esetén, ha a zárt kocsit a gyári távirányítójával kinyitod de ne nyitod ki egyik ajtót vagy a csomagtér ajtót, akkor kb fél perc után visszazár mindent. Mindezt azért hogy ha véletlen a zsebedben megnyomódik a kulcs gombja és a kocsi hatótávon belül van akkor ne maradjon nyitva a kocsi. Ha az ajtókapcsoló nem működik akkor úgy érzékeli hogy nem történt ajtónyitás tehát jogosan visszazár. Az ac működtetése egy másik probléma. Gondolom azt azért indítja el hogy motor indításakor azonnal meglegyen a megfelelő üzemanyag nyomás. Úgy hogy igen is hiba ez sajnos.

Előzmény: Katana750 (7694)
Katana750 Creative Commons License 2015.12.19 0 0 7694

Esküszöm nem ittam semmit(ma) de nem értem. Mi a hiba? Zsebemben a kulcs, kipattintom, kinyitom az ajtót,(ajtókat) bepakolok, becsukom az ajtót,(ajtókat) ha nem teszem a kulcsot be a gyújtáskapcsolóba és nem indítok 5-6 mp. elteltével bezárja a centrálzár az ajtókat. Ha a csomagtartó ajtaját akarom kinyitni, 2x nyomom meg a nyitó gombot a kulcson. Nekem nincs riasztó. Nyitott ajtóknál is hallom néha kattogni, de ilyenkor nem tudom mit csinál. Ha ilyenkor becsuknám már nem tudnám kinyitni csak megint a távkapcsolóval? Mondjuk ezt még nem próbáltam, de az enyém újkorától ilyen. Most nézem amit Alvin linkelt, a bal ajtónál nekem se mindig ég a belsővilágítás és nem megy a benzinpumpa. Szerintem az sose ment ajtónyitásra.

Előzmény: Jahno (7693)
Jahno Creative Commons License 2015.12.19 0 0 7693

Nekem nem új korától csinálja. Mondjuk az szerintem nem éppen elvárható működés, hogy kinyitod a kocsit és egyből rád is zárja, alig bírsz berakni valamit a csomagtartóba.

Előzmény: Katana750 (7691)
Katana750 Creative Commons License 2015.12.19 0 0 7692

Nekem nem indul a benzinszivattyú ajtónyitásra. Csak ha gyújtásra teszem.

Katana750 Creative Commons License 2015.12.19 0 0 7691

Ez hiba? Az enyém újkorától így csinál. Az anyósom 1,2es Ibizája szintén ezt csinálta. Egyszer az Adriára kellett utánavinni a pótkulcsot a tiédhez hasonló ok miatt! :-)) Akkor nem voltam ilyen mosolygós kedvemben.

Előzmény: Tib69 (7688)
Jahno Creative Commons License 2015.12.19 0 0 7690

Nekem is az ez van, hibakódot is ad az ajtózárra, fórumokon körbenézve kb. típushiba, valamelyik VWs cuccnál még a csatlakozó is szétrohad. Gyári, jó drága. Lehet a gyártó is rájött, mert újabb cikkszámmal már más típusú elektronikát forgalmaznak. Kb. ennyi, amit tudok. Egyelőre pénzt kell gyűjtenek, 60-100ezer közti ajánlatom van ajtónként. Jobb hátsó fixen bezárt, bal elsőben meg a vezérlés olyan, amit írtatok, fogja ée becsukja magát, alig lehet már rendesen pakolászni, valakinek folyton nyomkodni kell a nyitógombot.

Előzmény: Katana750 (7689)
Katana750 Creative Commons License 2015.12.19 0 0 7689

2003as BBY 1,4-16V/75Le. Most kimegyek a garázsba és meghallgatom a történetet.

Előzmény: alvin (ex JHE) (7687)
Tib69 Creative Commons License 2015.12.19 0 0 7688

A mikrokapcsoló hibája még úgy is "megviccelheti" az embert hogy nyitás után nem sokkal szépen visszazár mivel úgy látja hogy nem volt ajtónyitás. Ha közben az ülésre már bedobtuk a kulcsot akkor jöhet a pótkulcs. Velem egyszer megesett szerencsére otthon. :-)

Előzmény: alvin (ex JHE) (7687)
alvin (ex JHE) Creative Commons License 2015.12.19 0 0 7687

Az enyém 0 km-es kora óta csinálja a vezetőoldali ajtó nyitásakor. Eddig én sem tudtam, hogy az AC pumpa búg, csak most olvastam, hogyha rossz a vezetőoldali ajtó mikrokapcsolója, akkor ez is a tünete, hogy ez elmarad (alábbi linken). Amúgy milyen motorral szerelt a tiéd, és milyen évjárat? (Enyém BKY motorkód, 2005-ös évjárat.)

 

http://www.hibakodolvaso.hu/autoelektromossagi-muszerek/82-vw-audi-seat-skoda-ajtozar-mikrokapcsolo-felujjito-javito-keszlet.html

 

Üdv.!

Előzmény: Katana750 (7686)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!