Nincs gond, csak jeleztem, hogy van olyan Meriva ahol más megoldást alkalmaznak. Ez informatívabb mert lehet tudni mennyi a pontos guminyomás a kerekekben, nem kell a benzinkútnál ellenőrizgetni. Hátránya, hogy drága. Ráadásul egy ilyen nyomásmérős szelep állítólag 4-6 évig működik, mivel lemerül benne az elem, cserélni viszont nem lehet benne. Komplett kell cserélni ami nem olcsó. Ráadásul a téli kerékgarnitúrába is kell egy készlet. Cserekor meg egy összerendelő készülékkel kell párosítani a kerekeket a fedkomphoz.
Ne általánosíts! Az én Meriva B-mben guminyomás szenzorok vannak, amik mérik a guminyomást, ezek alapján jelzi az esetleges defektet. A fedkomp ezeket a nyomásértékeket ki is írja, így konkrétan látni melyik gumiban mekkora a nyomás.
Sziasztok!Meriva b vásárlásán gondolkodok.2010/11-es évjárat,szivo benzines.Milyen tipushibákrol lebet tudni és mire figyeljek vásárláskor?Köszönöm elöre is a válaszokat!
vettem egy meriva b-t kigyulladt a guminyomás sárga lámpa a könyvben leirtak szerint nem sikerül törölnöm tudtok erröl valamit? ak az olajcserét tudom nullázni és a kmóra állás mértékeggységét hiába léptetem több választást nem ad elöre is köszi ha valaki tud segiteni
Meriva B-hez való ködlámpa takaró műanyag elemek (jobbos és balos is) eladók. Ezek a teli műanyag verziók, amiben nincs ködlámpa. Írjon, akit esetleg érdekel.
Sziasztok! 2004-es Meriva A-hoz (Z 14 XEP) keresnék ablaktörlő mechanikát, ha valaki tud esetleg bontott jó állapotban lévőt, az jelezze legyen szives az elérhetőségeim valamelyikén!
Bővülő családommal Meriva B kocsi vásárlása mellett döntöttünk. Nagyon tetszik a formája, praktikuma. Úgy látom az 1,8-2 milliós plafonba egy 8-10 éves kocsi fér be, kis szerencsével kifogva egy jó állapotú, 100.000 körül futott példány. Benzines, mert hosszabb utakra ritkán megyünk.
Egy kérdés van, mert erről elég vegyes szempontokat hallottam: sima 1,4 100LE, vagy 1,4T 120 LE? Előbbi mellett szól a kevesebb hiba lehetőség (hosszútávra tervezünk), ellene, hogy többen panaszkodnak, a lomha, már-már "érzéketlen" 100 lovas motorra. (dombon visszalassul, stb.).
Mivel a legtöbb árult autó rendszám nélküli külföldről behozott, így eleve problémás a kipróbálás, hogy magam érezzem a különbséget. Ezért kérem a segítségeteket/tanácsotok, ha és akinek van tapasztalat-alapú meglátása a fenti pro/kontra szempontokról! Mekkora kockázat a turbó/kettőstömegű lendkerék? Illetve mennyire valós a sima 1,4-est ért kritika?
Előre is köszönöm!(persze aki megválna autójától a fenti paraméterek mellett, az kereshet privát is, nem hatom el )
Épp ez az, hogy működik! egyedül a kijelezőt szeretném valahogy rábírni, hogy működjön. Mivel ezt a CD30-at már megvettem, nem szeretnék még beruházni 1 másikra, másfajtára.
Akár kijelző csere is szóba jöhet. A kormányvezérő meg le van tojva. :-)
A CD30 a táphoz is és a kijelzőhöz (meg ha van kormánytávvezérlő ahhoz is) CAN buszos vezérlést használ, míg a CCR-ek és a hozzájuk tartozó kijelzők még nem.
A CD30-nak hiába adsz tápot jelölt lábakra, CAN jel nélkül nem fog elindulni.
Adott egy 2003as meriva. Volt benne egy ccr2006-os autórádió, ami tönkre ment. Vásároltam egy CD30 MP3at, a megfelelő átalakítóval. Található rajta 1 piros, és egy narancs vezeték. Ezeket hova kellene kötni?
Ha összekötöm a hifit a kábelkötebbel, akkor semmi sem történik. Ezért gondolom, hogy a piros vezetékre is szükség lehet.
Egy 2 dines 8"-os androidos multimédiás rendszerre. Navi-bluetooth-dvd-tolató kamera. Szóval mindent tud, amire szükség volt. Beszereléssel együtt 160.000
HUF körül volt az ára akkor. Ha beírod a keresőbe, hogy Meriva A multimédia szerelés, lesz találat, melyek között válogathatsz.
Az jobban érdekelne, hogy mire lett lecserélve. :-)
Azt szeretném elérni a cserével, hogy bluetooth-on keresztül lehessen zenét hallgatni.
Találtam orosz oldalakat, ahol szépen beleeszkábáltak bluetooth eszközöket, de én nem értek az ilyen műveletekhez. Sajnos még csak szerelőt sem, aki megoldaná nekem.
Úgy másfél éve lett lecserélve édesapám 2006-os évjáratú Merivájában a fejegység. Ez egy CDC40 Opera készülék, egy 6 lemezes cd váltós egység. Azóta pihen egy dobozban. Ha érdekel, írj az e-mail címemre, megbeszéljük.