Pedig úgy tűnt, hogy az akkori legújabb beszerzésű "jóképű" E95-k után ez "visszafejlődés" lesz. És tényleg, jó néhány felújítás nélkül még mindig bírja a strapát, amikor az E95-k már régen megkapták a nagy sárga S betűt.
Utaztam az IFC-234-gyel Veszprém és Pest között. Hogy ezek az Intourók még bő két évtized után is mennyire egyben vannak, hihetetlen. Minden fan mondta annak idején, fele annyit se fognak bírni, mint az Ikarusok, aztán tessék, csak itt vannak még mindig. Paradox módon a Volánbusz történetének egyik legjobb beszerzése lett. El kéne rakni egyet az utókornak. :D
Nem tűnik fel és nem veszed észre, hogy senki nem válaszol neked. ? Hiába a sokadik próbálkozás, vannak formátumok amiről rögtön észre lehet venni, hogy te vagy. Saját magaddal meg mi értelme beszélni:?
Azt hogy anno volánbusznál az eredeti rendszáma helyett FIS 936 rendszámot kapott egy 260.32, mi indokolta? Azonos rendszámot kapott sárgításkor a kocsik javarésze, ez meg pár társa volt kivétel.
Jóllehet , pl. a.Nógrád volánnál 1 db volt ami azonos rendszámmal sárgult be.