Heló. Nekem volt és van 1-2 ilyen autóm. A '87 előtti évjáratok első futóműve szerintem nagyon béna az uj szériához képest,csak alá kell nézni a két autónak,ég és föld. A 2.2 diesel ha szivó-durván gyenge,ha turbó nagyon gyenge,2.8 td gyenge,2.8tdi elmegy 3.1tdi egészjó de ez már csak újabb kasznisból v. monterey-ből szedhető ki és épithető be. Ha kipróbálsz egy 3.2 v6 benzines troopert én '91est próbáltam, utána már m inden diesel gyenge. Diesel fogyasztás 8-15 között terepfüggő 3.2 benzines mint a feneketlen verem (terepen kb20-25,és finoman fogalmaztam) de ad is valamit. JA pl.sztem az autómata első kerékagy nagy sz@r, csak a mechanikus(kézi kapcsolásút) érdemes választani. Az egész autó leggyengébb pontja a korrúzió. elsősorban az alvázat érdemes nagyon megnézni természetesen a kasznit is. kb ennyi.
szia!ettől a kocsitol sokat már ne várj!persze mire akarod használni.a tank 80l-es enyimen ekkora volt.nagyon hajlamos a rohadásra a trooper!erre figyelj mindenkép.nehéz jo állapotut kfogni.alkatrészek drágák bontotan is!az utángyártott szart se ér!lomha,mintha traktorba űlnél.fogyasztása 7-8l-el beéri minden körűlmények közöt.nekem igazábol nagy gondjaim nem volt velűk.motor-váltó megfelelő karbantartással szinte örök.szerintem a 2.8td-tdi-k lényegessen jobbak,úgyanezzel a fogyaztással elmennek.a motor bivajerös 20éves korára a micukat aláztam vele.szerintem ha találsz elfogadható állapotut csak akkor vegyél én a 2.8-ast javaslom.romhalmaszt semikép NE!gatyád rámegy!űdv!
Most szeretnék vásárolni egy ISUZU TROOPER-t. Az autó 1986-os 2200 disel. Mire figyeljek oda és műszaki adatokat hol találok itt a neten pl. tank méret stb. Várható fogyasztása mennyi lehet?
vettem eg 83-as troopert 2000-es benzinest a paraszt aki eladta átvágott mert lehúzta az olajgomba érzékelő kábelt és én egy véletlen folytán vettem észre vissza dugtam.. azóta tudom hogy csapágyas az öreg vas mert melegen 2000 alatt nincs olajnyomás....adjatok valami tippet vagy egy olcsó jó motort..akár papir nélkül is mert az enyém af-es előre is köszi ...
1987-es Isuzu Trooper 2254 cm3-es benzines (motorkód: 4ZD1-85) terepjárómhoz keresek gyújtáselosztófedelet vagy gyújtáselosztót illetve gyújtótrafót. Ha valaki tudja a fedél katalógus számát kérem írja meg.
Hi Népek! Gondban vok. Eltört a 91es évjáratú, 2,8 TDI trooperem váltojában a segéd tengely. Erre keresek vmi megoldást :D bmilyen ötletre vevő vagyok. Előre is köszi a supportot.
Sziasztok Troo/esek és Rajongók!
Látom vannak itt "szakértők" is, úgyhogy feltennék egy kérdést, hátha tudtok tanácsot adni.
Szóval épp autóvásárlás előtt vagyunk. Hajlamosak vagyunk a rekettyésben való mászkálásra, de azért nem vagyunk tipikusan offroadosok (bár sose lehessen aztat tunni). Ráadásul sosem volt még terepjárónk. Most mégis affelé hajlunk, elsősorban pedig azért, mert gyakorlatilag kivégeztük a jó öreg Opel Vectránkat az építkezés, és a hegyekbe mászkálás eszközeivel. Jó kocsi a Vectra, és minden tiszteletem az övé, hogy eddig húzta, de igazából nem erre való. Szóval gondolkodunk egy használt terepjárón. Szinte egy SUV is jó lenne, de most elég nagy dilemmába estem. Annyiért kapnék 8-10 éves SUV-ot, amennyiért kb. kétszer olyan idős igazi terepjárót. Ez utóbbiban viszont valahogy jobban bíznék. Mi erről a véleményetek? Itt elsősorban fenntartási költségek, és bonyodalmak érdekelnének, no meg a strapabíróság. Ha vannak ilyen tapasztalataitok, osszátok meg, légyszi, bár nem tudom, hogy a plázaterepjárókban mennyire vagytok jártasak. ;)
A másik kérdés pedig úgy alakulna, hogy bár egyre szimpatikusabb nekem a Trooper, mégis melyik lenne jobb befektetés:
1. '90-es Trooper 500-750 e pénzért,
2. vagy ugyanilyen ifjú Land Cruiser, mondjuk 1,15 M-ért?
Nos, ez lenne a mai fejtörő. Remélem, azlrt még nem halt ki teljesen a topic, és erre tévedtek hamarosan. Én majd vissza-visszanézek. Addig is jó vadászatot mindenkinek!
SGS
sziasztok van 1 2.8td trooperem hatso hidja dobfekes,mi kicsereltuk tarcsafekesre,es elkezdet nagyon utni a gardan tengej,a kozepso felfogatasnal a csapagy nem arra a hejre kerult visza ahol,volt,2cm-rel eloreb es a valto,bordastengejenek koppanasig neki ult lehet ezis gond nemtudom.letezhet hogy a tarcsafekes hid gardanja roviddeb ,vagy a valtotol uthet?eloote is utott de enyire nem esetleg valaki tudna tanacsot adni azt megkoszonem Űdv..
szia nekem is volt egy 85-os trooper em anak is ez volt a gondja,aztan le szedetem a terep valtojat a szerelo kapcsolo vila kopasra tipelt valoban elvolt kopva de nem talalt bele ugyanugy kidobalta en azt csinaltam mivel ensem talaltam hozaertot a porvedo gumi ala a valtokara raktam egy eros rugot amit kirogzitettem a kasznihoz alulrol amikor beraktam 4x4 be ez a rugo bentartota ha a felezore szukseg volt aszt hatra fele kikototem az uleshez sajnos igytutam megoldani a legolcsoban mert a valtohoz erto""""emberek horibilis oszegeket beszeltek nekem ugyhogy gurult igy a trooper
Lenne egy olyan gondom, hogy a trooperem elsőhajtása kurva nehezen kapcsolható, konkrétan csak 5-10-re hajlandó hajtani, és persze a terepváltón keresztül nem érzem, hogy bevette e vagy sem. Néha csak kerepel, de ha bevette, akkor is kidobja ha nem fogom, tehát inkább lehúzom felezőbe. Abból nem nagyon szokta kidobni.
Mi van benne elkopva szerintetek? Amúgy 85-ös, 2,2 TD. Mindene hibátlan, ez az egy baja van.
Heves megye környékén mondjatok valami jó szerelőt, mert az itteniek vagy hülyék, vagy drágák, de legalább hülyék. És az Isuzuhoz egyik sem ért, csak vakargatják a fejüket, "majd ha szétszedtük akkor..." mondattól már rosszul vagyok.
sziasztok keresek a trooperemre szelesitest az ajtokra muanyag utkozes vedoket stb.alkatresz beszerzesi cimeket havalaki tud akkor segicsen es irjon www.nagy820323@freemail.hu,tel.0630335369,elore is koszonom
Olvasgattam a hozzászólásokat, viszont hiányoltam valamit. Általában csak a 80-as években készült autókról írtok. Mi a vélemény a 90-es években készült Isuzu-król? Dízel, benzin egyaránt.
Szia ,nekem van egy 2,3-as Td 5 ajtós isum, ,ir.ár 100 000-ért elviheted, rendezett magyar papírokkal, az autó "galyrament", erősen hiányos állapotban van.Ha érdekel dobj egy mailt.
Sziasztok, Szeretnek venni egy Troopert, ami biztos, h 5ajtost, de a motort nem tudom eldonteni. Benzines, v diesel? Javaslatok? Amit nezegettem az a '89-91es szeriaju darabok. Amire hasznalnam: peremkerulet es 30 km kozott, valamint hobby szintu terepezes. Koszi elore is a segitseget.
Szevasztok, nem olvastam a topikot korábban, tehát nem tudom, hogy mi a szokás, de péntek este ellopták a 1998-as, rövid 290GD zöld autómat. Segitsetek, ha tudtok bármit is, vissza is vásárolnám természetesen. A jellegzetessége az első lámpákon és villogón a gyári fekete rács, hátul térelválasztó rács, a turbó nyilásánál már kezdett korrodálni láthatóan.
Automata, két mechanikus difizár, tempomat klima, ülésfütés, 130000 km, hátul " Somogy Természetvédelmi Szervezet" matrica már kopottas, Vértes Természetvédelmi szervezet matrica még kopottasabb.
Benne minden iratom, kulcsok stb.
Telefonom 0620 kilenc 473 nulla nulla nulla.
Fogalmam sincs milyen keresési lehetőségeim vannak, minden segitségnek örülök és előre is köszönöm.
sziasztok erdeklodnek ,hogy egy isuzu forgalmiert menyit lehet perkalni.meg egy joalalpotu forgalmi nelkuli isu-ert,ha van vlaki aki jartas ebben a temaban irjon :nagy820323@freemail.hu
Eladóvá vált a Trooperem, becsületes nevén Ityu. Mielőtt bárki azon gondolkozik miért válok meg ettől a kiváló terepjárótól, elárulom. Sajnos már nem csak hobbi célra kell nekem terepjáró, hanem jó lenne csinált úton is használni, és Ityukát az osztrák papírosaival elég nehéz és költséges lenne lepapírozni. Szóval eladó és keresek helyette egy másikat ami műszakival rendelkezik. Ha valakit érdekel, akkor a hasznaltauto-n megtalálható 450-ért. Ott van ám róla szép kép és igen komoly leírás, így itt nem fárasztok senkit vele, mert akit érdekel, az úgy is megnézi. Alkudni kötelező, de csak nektek. Addig is jó csapatást. Szevasztok