Keresés

Részletes keresés

csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.01.26 -3 12 115289

Mhh...

Csak leírta, amit tapasztal, utasként.

 

Te viszont csak ülsz, egy semmitmondó nick mögött, a magas lovadon, és azt sugallod, hogy a "megkérdőjelezhetetlen mindentudás" birtokában a másik milyen ostoba is. Teszed ezt mindezt úgy, mintha a Vasúti Dolgozók Önkétes Védegyletének bennfentes szószólója lennél.

Csak egy valami hiányzik a hozzászólásaidból: az érvek.

És bocsánat, de ez a topic csak pár vasútvonalról szól. Az nem egy releváns érv, hogy "máshol is ilyen rossz a helyzet".

Tudjuk, sejtjük. Csak nem a szegedi, nyíregyházi, békéscsabai vonalakról szóló topic témája, hogy az ország többi részén mi van. Minket az érdekel, ahol utazunk, és bosszankodunk, mert a MÁV az ott tart, ahol tart.

 

Tehát? Miben is tévedünk, akik ezen a vonalon látjuk/tapasztaljuk azt, ami van?

- Abban, hogy nem azokat a szerelvényeket használják az adott vonatban, amik oda valók lennének? Most nem a havária helyzetekről beszélek!

- Abban, hogy már tervezésük pillanatában rossz V43-kat erőltetik olyan vonatok élén, ahová nem valók már?

- Abban, hogy ínségre hivatkozva kérnek, hogy fogadjuk el azt, ami van, mikor máshol meg pazarolják a kapacitásokat? (Lásd KISS/FLIRT húsz utasra Kecskemét - Szolnok között?)

- Abban, hogy évekig egy rossz gyártási programot erőltettek, a javítási/karbantartási kapacitás rovására, és ez meg is látszik annak dacára, hogy egy csomó vonaton a mozdonyos szerelvényeket motorvonatok váltották fel?

 

És mégegyszer írom, ne gyere azzal az érvel, hogy az ország többi vonalán is ez van, most maradjunk annál, ami minket érdekel, a 100-120-140 vonalaknál!

Előzmény: r1232 (115274)
zjakabfi Creative Commons License 2024.01.26 -1 0 115288

3 traxx van a 140-esen

1 a 30ason.

Előzmény: H_CS (115285)
zjakabfi Creative Commons License 2024.01.26 -1 0 115287

Egyelőre vigan járnak Bécsbe.

 

Előzmény: H_CS (115285)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.01.26 -1 1 115286

Azóta már V43 vontatja rángatja a kocsikat.

Előzmény: AKF996 (115272)
H_CS Creative Commons License 2024.01.26 -1 1 115285

Eközben egy átlag szegedi 'IC": 5 Bd + 2 Bpee + Apee + ARmz, az élen meg mindezt egy kicseszett kohószökevény rohadék gép által ráncigálva,

 

3 Bd. A +2 csak reggel és délután van, délelőttre leveszik őket. Egy olyan forda van, amiben egész nap benne van: 707<5/5> - 732<5/1> - 735<5/5> - 726<5/1> - 721<3/3>

Hétvégén járnak egész nap 5-6 fülkéssel ezek a vonatok.

 

Legutóbb meg az 1272-t hozták vissza a sírból,

 

 

Valamelyik nap találkoztam vele, még érezni lehetett rajta a festékszagot.

 

 

Jó kérdés, hová kerülnek majd azok a mozdonyok, amik most már nem járhatnak ki Bécsbe. Kör IC-kben szoktak lenni Traxxok, - mint ha többen lennének - máshol esetleg? Gondolom a Dunától nyugatra járatják őket, keletre csak a "szakadt szili" jut.

Előzmény: AKF996 (115272)
H_CS Creative Commons License 2024.01.26 -2 4 115284

Szeretnénk látni az érveidet is, nem csak a "nem tudod", "tévedsz" tartalmú madárköpeteket. Ez nem a Facebook, de ott az ilyeneket én rögtön tiltom...

Előzmény: r1232 (115282)
r1232 Creative Commons License 2024.01.26 -7 0 115283

Nem véletlenül kapta azt a választ, amit.

Előzmény: M41 2180 (115280)
r1232 Creative Commons License 2024.01.26 -7 1 115282

Mondom, hogy fogalmad sincs. De azért folytatod.

Előzmény: koller andor (115279)
benbe Creative Commons License 2024.01.26 0 5 115281

Budapest nagy. A reptérről a Kálvinra tényleg gyorsabb a metró, de a Thököly, az 1-es villamos, a 4-6 észak, Kelenföld, Dél-Buda, stb. felé a vonat a gyorsabb, vagy lesz a gyorsabb. Semmi értelme metrót építeni.

Előzmény: nonick7 (115266)
M41 2180 Creative Commons License 2024.01.25 -3 9 115280

Nem olvastam. 

Andor olyan dolgokat írt ami minden nap szopatja az utazókat, én hozzátettem még néhány egyebet.

Az ő hozzászólására jött a tipikus vasutas mindent is tudok hozzászólásod hogy ő -és tulajdonképpen minden utas- semmit nem ért hozzá. Erre gurult el a gyógyszer. 

Előzmény: r1232 (115278)
koller andor Creative Commons License 2024.01.25 0 1 115279

Persze-persze. Az megy , amit találnak.

Előzmény: r1232 (115274)
r1232 Creative Commons License 2024.01.25 0 6 115278

Nem olvastad el az előzményeket, ugye?

Arról volt szó, hogy máshol is rossz helyzet, nem csak az említett vonalakon. Máshol is az megy, ami épp van.

A fordától eltérés napi rutin. Ez egész addig nem feltűnő, amíg tudnak ugyanolyan járművet, ugyanakkora kapacitást előszedni.

Előzmény: M41 2180 (115277)
M41 2180 Creative Commons License 2024.01.25 -4 10 115277

Ó, hogyne ezt a legkönnyebb mondani... 

De jó nekünk szerencsétlen utasoknak hogy vannak komoly szakemberek a vasútnál!

Mi vagyunk a hülyék természetesen. Mi nem értünk hozzá.

Akkor amikor a Cíviseken az egy szem tetves Flirten nyomorgunk a lezárt telefosott wc-vel akkor az nem úgy van igaz? Bizonyára rosszul látjuk.

Amikor a Kecskemét- Szolnok bohócvonatra napközben ráteszi a Kiss-t azt benézte az olvtárs nyilván. Rosszul látta.

Amikor a gyalázatos keleti magyarországi IC-re ótvar retkes teleszart összehugyozott rágós, turhás debreceni takarítatlan fecskét raknak az rendben van. Holott VAN színvonalasabb ha nem is IC minőségű de IC-n jobban tűrhető tárcsafékes kocsi. 

Hát én kérek bocsánatot hogy panaszkodni merek, még a felszínt se kapargatom.  

Megtiszteltetés a MÁVval utazni, hála a szakembereknek, mi kérünk elnézést hogy merünk panaszkodni.

Hányinger az egész gittegylet! Undorító!

Előzmény: r1232 (115274)
AKF996 Creative Commons License 2024.01.25 -1 5 115276

"Nem selejtezték."

Akkor csak simán FKI volt? Mindenesetre a VF-en az elmúlt években az volt a narratíva, hogy az sem fog már többször talpra állni...

 

"Most a 431 194-ről csiripelnek."

 

Remek. A következő meg már lehetne mondjuk az 1009, ha ugyan még nem vágták szét Sl-on..Egyre jobb, ahogy újabb és újabb roncsok kerülnek elő. Utána várom, hogy a másfél évtizede leállított ős-miskolci ezres szilikből is feltámasszák amelyik még megvan, aztán lehetőleg pont a 9 kocsis szegedi IC-fordákba fogják be őket, és a sorminta folytatódhat tovább. Előre megyünk, vagy mi.. 

 

Ami pedig a jövőt illeti, ha a startnál netán terveznek majd még további ex-MRCE U2-ket is lízingelni az Akiem által, remélhetőleg azok is mind a 4-5 kocsis 80/100/120-as vonali szerelvényekre jutnak majd..

Előzmény: 1047 005-2 (115275)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.01.25 0 0 115275

"Épp most készülnek elővenni újra állítólag az 1230-at is"

 

 

Nem állítólag és nem készülnek,kasztnizták,lefestették,pakolják össze.

 

 

 

"ráadásul egyszer már selejteztek (emlékeim szerint)"

 

 

Nem selejtezték.

 

 

 

"Legutóbb meg az 1272-t hozták vissza a sírból,"

 

 

Most a 431 194-ről csiripelnek.

Előzmény: AKF996 (115272)
r1232 Creative Commons License 2024.01.25 -7 1 115274

Fogalmad sincs, még csak a felszínt sem kapargatod..

Előzmény: koller andor (115271)
koller andor Creative Commons License 2024.01.25 -1 2 115273

1010-ről ne feledkezzünk meg.

Előzmény: AKF996 (115272)
AKF996 Creative Commons License 2024.01.25 -4 4 115272

"7h15-kor induló IR (Taurus + 4 Bhv)"

 

De jó ezt olvasni! Eközben egy átlag szegedi 'IC": 5 Bd + 2 Bpee + Apee + ARmz, az élen meg mindezt egy kicseszett kohószökevény rohadék gép által ráncigálva, ami ha szerencse van éppen nem fog lerohadni aznap a sokadik állomásról való kicibálás után, és amit jó esetben valamelyik parajosból vakartak elő több évi állás után, mert még mindig "nincsen gép". Épp most készülnek elővenni újra állítólag az 1230-at is, amit ráadásul egyszer már selejteztek (emlékeim szerint). Legutóbb meg az 1272-t hozták vissza a sírból, komolyan mondom Szauron nem támasztotta föl ennyiszer a Nazgúlokat, amennyiszer a start ezeket az ezeréves kohóba való szökevényeket, amit így állandóan csak megúsznak még a legnagyobb hulladékok is..

Előzmény: csíkos-háTTú (115257)
koller andor Creative Commons License 2024.01.25 -2 7 115271

Hát persze. :-) Kérlek mesélj még! Azért az nem semmi , amikor a papagáj + 2Bhv+ vezérlő ( ami a Szolnok -Cegléd - Kecskemét vonatokra van tervezve) befut egy KISS 10 - 20 utassal. Az IR vonatok meg szóló Flirtek és nyomorognak az utasok. A tervszerűsegnek még a nyoma sincs meg a 100- on 

Előzmény: r1232 (115269)
H_CS Creative Commons License 2024.01.25 -1 2 115270

Ez a default. :) Akkor is ezt mondod, ha nem tévedek.

Előzmény: r1232 (115262)
r1232 Creative Commons License 2024.01.25 -1 0 115269

Az kiinduló állítás az volt, hogy ez a 80, 100 vonalakra jellemző. Ez az állítás téves.

Előzmény: koller andor (115268)
koller andor Creative Commons License 2024.01.25 -2 2 115268

Tehát elmondhatjuk , hogy éppen azt a kohószökevényt rakják a vonatra , ami éppen elérhető. ( nem egyszer tanúja voltam ennek Szegeden)

Előzmény: r1232 (115267)
r1232 Creative Commons License 2024.01.25 0 0 115267

Ez nem csak az említett két vonalra jellemző.

Előzmény: koller andor (115264)
nonick7 Creative Commons License 2024.01.25 0 0 115266

Nem a Nyugati pályaudvarig kell nézni a menetidőt, hanem a szűken értelmezett belváros központjáig, amihez a vonatról még szükséges lenne egy átszállás.

Előzmény: benbe (115265)
benbe Creative Commons License 2024.01.25 0 1 115265

Köki és a Belváros között egyértelműen nem ugyanazok a paraméterek.

Előzmény: 1047 005-2 (115263)
koller andor Creative Commons License 2024.01.25 -1 2 115264

Amikor fekve marad valamelyik romhalmaz , akkor 4-5 órába is telik , mire akad valami , amivel elvontatják.

Előzmény: r1232 (115262)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.01.25 -1 0 115263

"A metró bűn lassú,"

 

 

Ugyanazon paraméterek mellett?

Előzmény: benbe (115261)
r1232 Creative Commons License 2024.01.25 -3 0 115262

Tévedsz.

Előzmény: H_CS (115260)
benbe Creative Commons License 2024.01.25 0 5 115261

A metró bűn lassú, és kertvárosban nincs is szükség rá. A Monor-Köki vonal a helyes megoldás.

Előzmény: 1047 005-2 (115252)
H_CS Creative Commons License 2024.01.25 -1 1 115260

80-as, 100-as vonalon kb ott tartunk, hogy mozdonyból azt raknak rá, ami éppen elérhető. Aznap ez jutott rá.

Előzmény: 1047 005-2 (115258)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!