Te viszont csak ülsz, egy semmitmondó nick mögött, a magas lovadon, és azt sugallod, hogy a "megkérdőjelezhetetlen mindentudás" birtokában a másik milyen ostoba is. Teszed ezt mindezt úgy, mintha a Vasúti Dolgozók Önkétes Védegyletének bennfentes szószólója lennél.
Csak egy valami hiányzik a hozzászólásaidból: az érvek.
És bocsánat, de ez a topic csak pár vasútvonalról szól. Az nem egy releváns érv, hogy "máshol is ilyen rossz a helyzet".
Tudjuk, sejtjük. Csak nem a szegedi, nyíregyházi, békéscsabai vonalakról szóló topic témája, hogy az ország többi részén mi van. Minket az érdekel, ahol utazunk, és bosszankodunk, mert a MÁV az ott tart, ahol tart.
Tehát? Miben is tévedünk, akik ezen a vonalon látjuk/tapasztaljuk azt, ami van?
- Abban, hogy nem azokat a szerelvényeket használják az adott vonatban, amik oda valók lennének? Most nem a havária helyzetekről beszélek!
- Abban, hogy már tervezésük pillanatában rossz V43-kat erőltetik olyan vonatok élén, ahová nem valók már?
- Abban, hogy ínségre hivatkozva kérnek, hogy fogadjuk el azt, ami van, mikor máshol meg pazarolják a kapacitásokat? (Lásd KISS/FLIRT húsz utasra Kecskemét - Szolnok között?)
- Abban, hogy évekig egy rossz gyártási programot erőltettek, a javítási/karbantartási kapacitás rovására, és ez meg is látszik annak dacára, hogy egy csomó vonaton a mozdonyos szerelvényeket motorvonatok váltották fel?
És mégegyszer írom, ne gyere azzal az érvel, hogy az ország többi vonalán is ez van, most maradjunk annál, ami minket érdekel, a 100-120-140 vonalaknál!
Eközben egy átlag szegedi 'IC": 5 Bd + 2 Bpee + Apee + ARmz, az élen meg mindezt egy kicseszett kohószökevény rohadék gép által ráncigálva,
3 Bd. A +2 csak reggel és délután van, délelőttre leveszik őket. Egy olyan forda van, amiben egész nap benne van: 707<5/5> - 732<5/1> - 735<5/5> - 726<5/1> - 721<3/3>
Hétvégén járnak egész nap 5-6 fülkéssel ezek a vonatok.
Legutóbb meg az 1272-t hozták vissza a sírból,
Valamelyik nap találkoztam vele, még érezni lehetett rajta a festékszagot.
Jó kérdés, hová kerülnek majd azok a mozdonyok, amik most már nem járhatnak ki Bécsbe. Kör IC-kben szoktak lenni Traxxok, - mint ha többen lennének - máshol esetleg? Gondolom a Dunától nyugatra járatják őket, keletre csak a "szakadt szili" jut.
Budapest nagy. A reptérről a Kálvinra tényleg gyorsabb a metró, de a Thököly, az 1-es villamos, a 4-6 észak, Kelenföld, Dél-Buda, stb. felé a vonat a gyorsabb, vagy lesz a gyorsabb. Semmi értelme metrót építeni.
Andor olyan dolgokat írt ami minden nap szopatja az utazókat, én hozzátettem még néhány egyebet.
Az ő hozzászólására jött a tipikus vasutas mindent is tudok hozzászólásod hogy ő -és tulajdonképpen minden utas- semmit nem ért hozzá. Erre gurult el a gyógyszer.
De jó nekünk szerencsétlen utasoknak hogy vannak komoly szakemberek a vasútnál!
Mi vagyunk a hülyék természetesen. Mi nem értünk hozzá.
Akkor amikor a Cíviseken az egy szem tetves Flirten nyomorgunk a lezárt telefosott wc-vel akkor az nem úgy van igaz? Bizonyára rosszul látjuk.
Amikor a Kecskemét- Szolnok bohócvonatra napközben ráteszi a Kiss-t azt benézte az olvtárs nyilván. Rosszul látta.
Amikor a gyalázatos keleti magyarországi IC-re ótvar retkes teleszart összehugyozott rágós, turhás debreceni takarítatlan fecskét raknak az rendben van. Holott VAN színvonalasabb ha nem is IC minőségű de IC-n jobban tűrhető tárcsafékes kocsi.
Hát én kérek bocsánatot hogy panaszkodni merek, még a felszínt se kapargatom.
Megtiszteltetés a MÁVval utazni, hála a szakembereknek, mi kérünk elnézést hogy merünk panaszkodni.
Akkor csak simán FKI volt? Mindenesetre a VF-en az elmúlt években az volt a narratíva, hogy az sem fog már többször talpra állni...
"Most a 431 194-ről csiripelnek."
Remek. A következő meg már lehetne mondjuk az 1009, ha ugyan még nem vágták szét Sl-on..Egyre jobb, ahogy újabb és újabb roncsok kerülnek elő. Utána várom, hogy a másfél évtizede leállított ős-miskolci ezres szilikből is feltámasszák amelyik még megvan, aztán lehetőleg pont a 9 kocsis szegedi IC-fordákba fogják be őket, és a sorminta folytatódhat tovább. Előre megyünk, vagy mi..
Ami pedig a jövőt illeti, ha a startnál netán terveznek majd még további ex-MRCE U2-ket is lízingelni az Akiem által, remélhetőleg azok is mind a 4-5 kocsis 80/100/120-as vonali szerelvényekre jutnak majd..
De jó ezt olvasni! Eközben egy átlag szegedi 'IC": 5 Bd + 2 Bpee + Apee + ARmz, az élen meg mindezt egy kicseszett kohószökevény rohadék gép által ráncigálva, ami ha szerencse van éppen nem fog lerohadni aznap a sokadik állomásról való kicibálás után, és amit jó esetben valamelyik parajosból vakartak elő több évi állás után, mert még mindig "nincsen gép". Épp most készülnek elővenni újra állítólag az 1230-at is, amit ráadásul egyszer már selejteztek (emlékeim szerint). Legutóbb meg az 1272-t hozták vissza a sírból, komolyan mondom Szauron nem támasztotta föl ennyiszer a Nazgúlokat, amennyiszer a start ezeket az ezeréves kohóba való szökevényeket, amit így állandóan csak megúsznak még a legnagyobb hulladékok is..
Hát persze. :-) Kérlek mesélj még! Azért az nem semmi , amikor a papagáj + 2Bhv+ vezérlő ( ami a Szolnok -Cegléd - Kecskemét vonatokra van tervezve) befut egy KISS 10 - 20 utassal. Az IR vonatok meg szóló Flirtek és nyomorognak az utasok. A tervszerűsegnek még a nyoma sincs meg a 100- on
Nem a Nyugati pályaudvarig kell nézni a menetidőt, hanem a szűken értelmezett belváros központjáig, amihez a vonatról még szükséges lenne egy átszállás.