Szép, szép, de ha végülis az valósult meg mindössze, amiről szó volt másfél éve (!) a felújításának elkezdésekor ("A műszaki tartalom csak olyan mértékben változik, mint az a már nagyjavított ICS villamosoknál történt korábban."*), akkor ez nagyon sovány, így 2018 végén.
2017 év végére 5 villamos elkészültét prognosztizálták*.
*: az információk a BKV Zrt-vel történt levélváltásomból származnak.
tegnap láttam egy félpantós iparit a Sörgyárnál, próbajárat volt. nem a mérővillamos volt, hagyományos színe volt. a számát nem láttam. esetleg elkészült az első felújított?
A jelelegi kocsi kiadáshoz böven elég mostani kocsi park.A kiadás 26 ami van kb.30 plusz a metróba lévö három kocsi.Igaz halotam már sokkal több kiadást is igaz metró pótlás miatt,majd egyszer...
Értem csak már keverem meg már megint nem tudom akkor a Budafoki ksz-ben nem a felújítandó 38 db (ami már lehet nem is annyi) amit látunk, hanem kuka érett példányok...
Főleg azért, mert az ICS-kben már kevés km van, a Tátrák meg bírják még egy darabig, és kényelmesebbek mindenkinek. ICS csak akkor megy, ha más nem mehet valamilyen okból.
Nem arra találták ki a külső vágányokat alapvetően. A vágányzár miatt lényegesen kevesebb közforgalomban résztvevő villamos van Budafokon, a fölös kapacitást pedig ki kell használni, így ami eddig Kelenföldön volt átkerült a vágányzár előtt Bfokra. Ebben semmi meglepő nincs, volt már ilyen nem is egyszer, hogy átmenetileg a szabad helyeket kihasználják, cserébe addig az eredeti helyen kényelmesebben elférnek. Teljesen logikus, nem kell egyből rosszra gondolni.
(az első négy Budafokra kerülő ipari eredetileg a Fradiban volt, de ott a Szávás vágányzár miatti megnövekedett kiadás miatt nem fértek már el.)