szia én most tudtam a honda márkakereskedésböl rendelni hozzá keretet honda jazzé 18 ezer + áfa áron 23000 ft de sok telefonálgatás árán de remélem jo lesz és ugyan olyan tipust szinkodot is elkérték ausztriábol rendelte a kereskedés szerintem ha jo lesz akkor megéri ugyanis az uj cd radio ára ujonan 300-ezer ft a bontoba is van honda bontokba de az ki tudja meddig lesz az jó ott 40 ezer ft -ért akartak adni én megprobálom a keretet azt mondták biztos jo lesz de ha megveszem a keretet 23 ezerért és veszek bele egy akármilyen rádiot kb 15 ezerért már nagyon jo cd radiokat lehet venni ujat ( szerintem) akkor is 38 ezer ft és bármikor cserélgethetek nem 40 ezerér bontottat és ki tudja meddig lesz jó
A Honda Jazz topikban egy szerelő ajánlotta szelephézag-beállítási szolgáltatását.
Én le is jegyeztem az e-mail címét, és bár nincs ilyen problémám, de gondoltam, 6 év használat utin érdemes egy rutinvizsgálatot végeztetni. Tervezem, hogy a közeljövőben elmegyek hozzá.
sziasztok van egy honda citym 2006 évjáratu tudnátok segiteni nekem a cdrádiomat szeretném kicserélni tudtok valahol véletlenül beépitökeretet ehez a tipushoz vagy valakinek volt problémája a cdrádiojával mert nekem a rádiom elromlott ha valaki tud légyszives segitsen keret ügyben vagy gyári cds rádiot ha valaki tud olcso áron elöre is nagyon köszönöm üdv imi
Ma került hozzám egy City egyenletlen motorjárással, lefulladással, fogyasztás és teljesítmény problémákkal. Már sok szervízben volt az autó (Honda márkaszervízek országszerte) , sehol nem jött a várt siker. Belenéztem a hozzászólásokba és sokan küzdenek hasonló gondokkal. Azt tanácsolom aki hasonló cipőben jár nézese meg a szelephézagot! Nem vicc!!! Segítséget kértem ezen hibákra egy márkaszervíztől és elmondtam én mire gondolok kinevettek "egy Hondán nem kell hézagot utánállítani".
Ez így is lehetett a 80'- as években, mert azok a motorok még az örökkévalóságnak készültek. Mind a négy kipuf. szelep szinte 0,05 hézaggal próbált üzemelni. Azonnal észrevehető a változás a javítás után.
Van egy olyan problémám, hogy a 2006-os Honda City L13A8 motorkóddal megáldott szgk-m néhány napja azt csinálja, hogy menetközben elkezd "rángatni", ami odáig fajul, hogy meg is áll. Újraindításkor egy darabig jól működik, majd kezdi elölről. ilyenkor hibaüzenetet is küld, amelyet kiolvasva, a főtengelyhelyzet jeladó "A" áramkör véletlenszerű hibályára utal /P0339/. Kicseréltem a főtengely jeladót, de a hiba továbbra is fennáll. Valaki tudna tanácsot adni?
Tud valaki valamit arrol, hogy mitol lehet az, hogy az alapjaraton, allohelyzetben meg mukodo kormanyszervo elindulas utan megszunik, sot kifejezetten nehezze valik a kormanyzas. (5 eves City)
Sziasztok Hondások! 2006. évjáratú Honda City vásárlásán gondolkozom. Pontosabban ez, vagy ugyanolyan idős Nissan Almerán. Az lenne a konkrét kérdésem, hogy a váltó áttétele egyezik a Jazz.-ével? Esetleg valaki meg tudja mondani ,hogy 120 Km/h.-nál mennyit forog a motor? Amúgy még érdekelne a véleményetek jó döntés-e ez a típus megvétele?
Sziasztok, van egy elso szerias City-nk es a napokban elkezdett vacakolni. Hol eg a narancs check engine lampa, hol elalszik es rangat, de neha ugy, hogy majd lefejelem a kormanyt, utana meg napokig minden okes. Par nap mulva megy a szervizbe, de latott mar ilyet esetleg valaki? koszonom szepen
Még csak annyit szeretnék kérdezni,hogy senkinek nem torpan meg a CITY-e alacsony fordulaton gyorsításkor?
"Egér"szelep,nem. Úgy megtorpan,hogy a főtengely elmozdulás érzékelő hibát ír ki.
Az "Egér"szelep csatiját már lehúztam hátha az lesz a hibás,de nem javult meg.Ellenben azóta könnyebben gyorsúl,emelkedőn könnyebben tart-
ja a sebességet és ez álltal kevesebbet is fogyaszt. Nem fog többé csörögni mert nem vezeti vissza többé a kipufogógáz "egy"részét és nem rakódik le a korom a légbeömlőnél. Elvileg nem helyes ez az eljárás de...
Láttam korábbi hozzászólásokat a hátsó hangszóró kivételéről. Érdekelne, hogy megfejtette e már valaki, hogyan is lehet kiszedni. Nekem sajnos nem megy. :( Eltörni meg nem akarom. Válaszokat előre is köszi!
"Körülbelül 12 éve - még nem is éltetek - használok GM 10w40-et kb. 200 ügyfél autójába, és emiatt az olaj miatt még egy motor sem áll be. Castrol miatt bizonyítottan volt már motorfelújítás egy Skoda Fábiában. Na erre varrjatok gombot."
Ja a vizsgáztatást én is most intéztem január végén, de egyszerűen elvittem a hivatalos hatósági vizsgáztatóhoz (Közlekedés Felügyelet) és gond nélkül átment. Így volt (szerintem) a legolcsóbb: 16 ezer.
Az enyém most volt 4 éves, nem márkaszervizben vizsgáztattam és olajat sem ott cseréltettem, így megúsztam a szűrőcserékkel együtt 35e-ből... Márkszervizben 2-3-szor ennyi lett volna... Mivel már nincs rá semmilyen garancia, majd akkor viszem márkaszervizbe, ha máshol nem tudják megjavítani. ja, még nincs benne 40 ezer km sem.
Hali, amíg garis volt, addig oda vittem, azóta kétszer cseréltem benne olajat/olajszűrőt. Majd ha kell vinni mondjuk egy vezérműszíjcserére (120 ezernél) akkor viszem szervizbe, de lehet hogy akkor sem márkaszervizbe. Addig még sok van, most csak 62 ezernél tart.