Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

xoyox999 Creative Commons License 2017.05.24 -1 0 2283

ezeket a kis dolgokat magad is m,egtudod csinalni, nem kell baratsagtalan emberekkel foglalkoznod.

Fektarcsa csere is gyerekjatek, betetekkel együtt egy kenyelmes delelött. 

klimat rengeteg helyen feltöltik, az sem problema 

ha nem magad akarod :

az egeszet barmelyik serviceben megcsinaljak, ha viszed a z olajszüröt , vagy a megvasarolt tarcsakat beteteket .  

barmelyik szerelö elvallalja  

semmi panik

Előzmény: Shaun Conyers (2282)
Shaun Conyers Creative Commons License 2017.05.24 0 0 2282

Sziasztok!

 

Bocsánat hogy idekontárkodok, de szeretnék egy kis segítséget kérni.

Kb. 7 hónapja vagyok egy P. Macan S (dízel) boldog tulajdonosa. Imádom, szeretem.

De szeretném kicserélni a fékbetéteket és tárcsákat, olajat szűrőkkel, és nyárra felkészíteni (klíma stb.)

A P. Centrum (szerémi út) nagyon flegmán viselkedik velem, talán mert nem ott vettem a kocsit, hanem N-o. egy kereskedésből 1 évesen. De odamentem a megbeszélt időpontra, megkért a recepciós csaj h várjak, majd 50 perc várakozás után leléptem mert mennem kellett a dolgomra.

Semmi hívás/email stb.

Kértem új időpontot a "Szervíztanácsadó" kollégától emailen, erre itt sem semmi sorry vagy bocsi, hanem adott 06.20-ra egy időpontot.

 

Most akkor hordjam ki a kocsit Bécsbe???

Vagy tudtok nekem mondani megbízható P. szervízest?

 

Nagyon hálás vagyok minden hozzászólásért!!

 

Köszi!

Márk

Mr. Cool Creative Commons License 2017.05.19 0 0 2281

Hát ezt nem tudom, nekem a benz-em rongytetős, abban ilyen háló van a windschott-ben, a 996-om bádogtetős.

Előzmény: paprika13 (2280)
paprika13 Creative Commons License 2017.05.18 0 0 2280

Lehet en tudom rosszul, de a gyári műanyagból van, nem szövet... vagy tévedek?

Mr. Cool Creative Commons License 2017.05.18 0 0 2279

Értem, azt gondoltam, maga a szövet hiányzik. 

Előzmény: paprika13 (2278)
paprika13 Creative Commons License 2017.05.17 0 0 2278

Sajnos a 2 háló régóta hiányzik... úgyhogy javítókészlet nem segít 

Mr. Cool Creative Commons License 2017.05.17 0 0 2277
Előzmény: paprika13 (2276)
paprika13 Creative Commons License 2017.05.17 0 0 2276

Valaki nem tud véletlenül eladó windschott-rol... csak a 2db Netz kellene.

koszi

GYURMA 944 Creative Commons License 2017.05.12 0 0 2275

Nagyon köszi!  Haverok is utána néztek és van új sacks 33-ért. 25.-ére itt is van.

Előzmény: mmiata (2274)
mmiata Creative Commons License 2017.05.12 0 0 2274

Hi,

Nekem van egy elegge hasznalt 2,7-es kuplungtarcsam a garazsban elfekvoben, ha az megfelelne... Valahol biztos meg lehet nezni, hogy kompatibilisek-e.

Előzmény: GYURMA 944 (2273)
GYURMA 944 Creative Commons License 2017.05.11 0 0 2273

Hi!

 

 

Van valakinek olcsón eladó 986 2,5 kuplungtárcsája?

 

Köszi!

paprika13 Creative Commons License 2017.05.07 0 0 2272

Mit szólnátok valamikor egy össznépi autókázáshoz?

Akinek már nincs meg a boxstere ne szegje kedvét, csatlakozhat utasként!;)

Mr. Cool Creative Commons License 2017.05.04 0 0 2271

Volt meg egy kis barkácsolás a 996-on. Már úgy vettem, hogy repedt volt a baloldali fényszóró burája, de nem akartam 6-700EUR-t kiadni egy bontott Litronic fényszóróért. Pár hónapja végre találtam egy fehérindexes, hátul sérült, ép burás, halogén fényszórót az ebay-en, emberi áron, gyorsan le is csaptam rá, hogy majd arról átteszem az ablakot. Azért csak mostanra lett meg, mert a fényszóró olyan nagy, hogy nem fér be a sütőbe! Más megoldás kellett. Végül az vált be, hogy egy nagy kartondobozba tettem a lámpát, lezártam, vágtam rá egy akkora nyílást, amin a hőlégfúvó csöve befért, és fél órán keresztül melegítettem, 300 fokra állított hőmérséklettel. Ettől úgy meglágyult a ragasztó, hogy szét lehetett feszegetni. Innét már semmi bonyodalom nem volt, csere, kis takarítás, majd összeragasztás. Most szárad, holnap visszaköltözik a helyére. Ha valakinek bármi kell a donor fényszóróból, szóljon, és ha az még használható állapotban van, fillérekért az övé.

GYURMA 944 Creative Commons License 2017.05.02 0 0 2270

Mikor voltunk Horvátba, úgy tele volt elől-hátul, hogy mikor kipakoltunk, nem hitték el, hogy benne volt. Rengeteg előnye van a közép motornak. :-)

Előzmény: A6Q (2269)
A6Q Creative Commons License 2017.05.02 0 0 2269

Minek gúnyolódnék? Én is szoktam a Boxy-val dolgozni menni néha, igaz én csak laptopot viszek, és már erre is néztek páran furán.

Megértem az álláspontod, tulajdonképpen nekem sem kellene ennél nagyobb autó, max a csajomnak egy egyterű, abba beférnek a búvár cuccok is.

Előzmény: GYURMA 944 (2268)
GYURMA 944 Creative Commons License 2017.05.02 0 0 2268

A smile-it látom, csak az arcodat nem és sajnos ez az egyik hatalmas probléma a topic-ozásban, hogy nem lehet tudni, hogy gúnyolódsz-e, vagy viccesnek veszed. De azért, ha így, ha úgy, régi vágyam volt ez a kocsi. A gyerekek már kirepültek, úgyhogy elég a két személy, ha meg más a terv, ott van a feleségem kocsija. Három kocsi nem kell. A nejem folyamatosan használja a sajátját. Nekem megmaradt a minden napi Porsche érzés, ami minden napra ajándék és e mellett mindent ezzel intézek.  Nem harminc milliós autó. Néha beszólnak, de csak jó indulattal, hogy ez igen, aki olyennel érkezik, de maradéktalanul járok úgy, hogy mindenhol drágább autó van tulajdonban. A típus már a terepjáró és a diesel gyártásnál veszített a nagy image-ből! Én egy német gyártmányú kabrio autóval teszem a dolgomat. De egyébként aki bármit is felír bárhová, felkészül a reakciókra. :-) Én is.

Előzmény: A6Q (2263)
GYURMA 944 Creative Commons License 2017.05.02 0 0 2267

Itt a topic-on belül több van! Sajnos!

Előzmény: a8d2 (2261)
KawaBazsy Creative Commons License 2017.05.02 0 0 2266

Ha csak a kettő játszik, s napi használat, akkor az SLK-t venném. Kényelmesebb, csendesebb, könnyebb szervizelni. Az elektronika viszont nem kikapcsolható, úgyhogy csapatni azzal nem nagyon fogsz.

Előzmény: a8d2 (2265)
a8d2 Creative Commons License 2017.05.02 0 0 2265

MX5 nagyon kicsi nekem (a szememet takarja a felső szélvédő keret), a TT elég nőcis. Az ár változhat (céges autóvásárlási keret lenne elköltve rá, csak inkább ilyennel járnék, mint egy új dusterral). Mindben ültem már, azért írtam, hogy a kényelem (sérvem van) és a biztonság (gyerekem is) a fontos, nem az, hogy keresztbe csapva járkáljak :) Ezért SLK vagy boxster...

Előzmény: Stunt62510 (2262)
KawaBazsy Creative Commons License 2017.05.02 0 0 2264

Ezt az elférést ki kell próbálni, mert sztem alkattól is függ. Én pl a Z4-ben sokkal jobban elfértem, mint az MX-5-ben. Magas vagyok (193), de vékony, jó hosszú lábakkal. Ha ez utóbbit rendesen be tudom hajtogatni valahova, már nyert ügyem van. :-)

Előzmény: Stunt62510 (2262)
A6Q Creative Commons License 2017.05.02 0 0 2263

Ez nem semmi képzavar lehet! :)

Előzmény: GYURMA 944 (2260)
Stunt62510 Creative Commons License 2017.05.02 0 0 2262

Nincs rossz tapasztalatom a rongálással (szerencsére) de a Porsche eléggé megosztó és ellenérzéseket volt ki. Jobban, mint a kétszer drágább más (szintén nyitott) egyéb autókkal kapcsolatban.

 

Szerintem amúgy alkalmas napi autózásra, nagyjából úgy, mint a többi. Mindegyikből rosszul lehet kilátni (tetővel), rossz velük tolatni, beparkolni.

 

Az elférést próbáld ki, mert a Boxster az egyik legszűkösebb az összes közül (kivétel Z3). Tudom, mert mértem, a legnagyobb pedig a TT.

Én a Z3-asba egyáltalán nem férek be, pont úgy, ahoyg az MG-F-be sem. De a Z4 már nagyobb, mint a Boxster (986), és hasonló, mint az MX5, csak ott (MX5-nél) meg elég alacsony a tető, jobban becsap a szél a fejedre.

 

A legnagyobb a TT, és a legjobb a szélvédelme is, simán mehetsz autópálya tempó felett, nyitott tetővel.

 

A másik probléma, hogy 2 millió körül csak a legaljáról tudsz válogatnia  Boxsterek közül, ott meg nagy a rizikó, akár kuplung és egyéb kopó alkatrészek, de IMS is problémás lehet, ezek elég nagy pénzek.

Z4-ből sem nagyon van, én az SLK-t nem ismerem annyira, ha én te lennék :-)) akkor egy nagyon szép MX5 NB FL-t keresnék, roszdamentest, kevés kilométerrel, de csak 1.8-ast, ennyiért már nagyon szép van, ismert előélettel, de leginkább TT-t.

Egy mk1-es (8N) TT, a 225 lovas verzióból ennyiből már a nagyon szépek vannak, 4 légzsák, elég merev kasztni, nem rohad, a quattronak nagyon jó a futóműve...és én nem érzem, hogy gagyi lenne.  Egy chippel pedg 270 lóerő és 400Nm. 

 

Tudom, a Boxster teljesen más, nem is összehasonlítható, de árban is elég tetemes a különbség.

Ez az én véleményem 2 millió körül, volt MX5, Boxster S és jelenlegi TT quattro tulajként.

 

Előzmény: a8d2 (2259)
a8d2 Creative Commons License 2017.05.02 0 0 2261

Köszönöm a választ.

 

Mi a helyzet az "embertársak" reakciójával? Rongálás? Szemétkedés?

Előzmény: GYURMA 944 (2260)
GYURMA 944 Creative Commons License 2017.05.01 0 0 2260

Hi!

 

Harmadik éve megvan. Napi használatban. Olajon és a kötelezőkön kívül nem kellett költeni. Volt kuplung főhenger csere az elején.

Van, hogy fát, van hogy vasat IS viszek vele.Persze mielőtt lenne valami megjegyzés, a megfelelő körülmények közt, mert sem 4db. szögvasért, sem 3 zsák gyújtósért és faszénért nem fogok utánfutót huzigálni. Munkás autó nekem. A farában színig szerszám.

Olcsóbb, mint egy Suzuki! Bírja a gyűrődést.  Mindenhová ezzel megyek.

Ponyva eddig semmilyen időszakban és körülmények közt nem ázott be. A nyitószerkezetét már 4X javítottam és a faudikat fémre cseréltem.  Utána jó lett. Nagyjából ennyi.

Tud menni.  9,5 az átlaga. Persze nem állat módon, de nem nagypapásan.

986 2,5

 

 

 

Előzmény: a8d2 (2259)
a8d2 Creative Commons License 2017.05.01 0 0 2259

Sziasztok.

Nyitott járgány vásárlását tervezzük. A keret olyan 2-2,5. 2 autó maradt a szűkítés után (mx-5 kicsi, z3 igénytelen, audi tt roadster gagyinak tűnik) az első boxster és az első SLK.

Elsődlegesen fontos azért a biztonság (mx5 mínusz) és az, hogy elférjek...maradt ez a kettő.

 

A porsche nagyon tetszik, de 2 dolog visszatart; első: nem tudom mennyire alkalmas napi autózásra, és mennyire bírja ki ha jön a kip-kop (nem állatkodni akarok, csak elnézve a közlekedési morált). A másik, hogy mégis csak porsche, és lehet, hogy fokozottabb ellenérzést vált ki (tető kivágás, egyéb rongálás).

 

Van ezekről tapasztalat, amit megosztana? Köszönöm!

rf944 Creative Commons License 2017.04.23 0 0 2255

Fasza:) Viszont annyival drágább mint egy mezei  986 S hogy az botrány...mondjuk értéktartóbb is biztosan a kis példányszám miatt...

Előzmény: KawaBazsy (2254)
KawaBazsy Creative Commons License 2017.04.23 0 0 2254

Az ok, csak nem részletezik, h ez chiptuning, vagy változtattak vmit a motoron, vagy kipuff kisebb ellenállású, vagy mi..

Előzmény: 1754 (2251)
1754 Creative Commons License 2017.04.23 0 0 2251

de igen itt irjak:

 

Die Leistung des 3,2-Liter-Boxer-Motors aus dem Boxster S wurde um sechs PS auf 266 PS bei 6.200 U/min gesteigert.

Előzmény: KawaBazsy (2247)
KawaBazsy Creative Commons License 2017.04.23 0 0 2247

Itt nem írják, h miből adódik a 6 ló pacitöbblet.. Amúgy a Sharan drehmomentje is pont 310Nm. Kéne rá egy Porke felni.. :-)

Előzmény: 1754 (2246)
rf944 Creative Commons License 2017.04.23 0 0 2245

Vágja valaki hogy ez a limit széria mitől 266 ló a 986 S -ből?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!