Sziaszok, Valakinek van 3L kormánymű cserés tapasztalatai? Polo szervós kormánymű beépíthető lehet (ha igen sokat kellene kókányolni)? Esetleg nincs valakinek jó állapotú garis vagy jó minőségú utángyártott kormányműje eladó? Előre is köszi
Új vagyok itt, tavaly ősz óta van Luponk, eddig csak olvastam a forumot, most már hozzászólnék én is.
A miénk is ezt csinálja, 5,8l a komp. szerint, rátankolva viszont 4,4l.
Elèg zavarò, de ez van. Ami rosszabb, hogy amint kivillan a piros épp eltudok menni tankolni, volt hogy megtankolás után alig indult be az autó. Mondjuk ezt pár nappal ezelőtt menet közben is eljàtszotta, leállt a motor és megint csak alig indult be, indítózni kellett elég sokat... Talán levegős lehet? Egyébként éjjel-nappal pöccre indúl.
Még egy-két kérdés így hirtelen:
-Amit megfigyeltem, hogy pl. álló helyzetből ha hirtelen szeretnék kikanyarodni, akkor elég lassú, mintha később engedné rá a kuplungot (2000rpm körül), de utánna megforgatja a kereket. Talán geometria.... Nektek is hasonló?
-Végsebesség... Nem célom 180-190-el hajtani a kisautót, de alap dolog nálam, hogy kipróbáljam egy "új" autó vásárlása után mi az, amit tud. Nos nálam hozza az elvárt gyári értéket, de onnan már maximum zuhanás közben mutatna többet a mutató. A fórumon olvasva elég sokmindenkinek viszi a 190-et... Gondolom ezek chipes autók, nem az enyémmel van baj... Mégegyszer mondom nem versenyezni szeretnék, 140 felett ritkán jár a mutatója, pusztán érdekesnek találom a 60LE miatt a fizika és a gyári értékek túlteljesítését.
-Felhúzott ablakoknál nagyon nehezen csúkódnak az ajtók, másik Lupot megnézve főleg. Van esetleg valami levegő kivezető ami eltömődhet?
Szerintem a műszer rossz, mert tankolás szerint inkább 4 liter az.... Alig tud bemelegedni mire beér az asszony a melóhelyére még hideg, mire hazaér szintén...
Az autó újra elkezdett füstölni , félreállva a motort leállítva, az olajbeöntő kupakot letekerve megint nyomás alatt volt. Elég sok olajat kifújt az olajbeöntő kupak mellett, letekerve még mindig elég nagy nyomás volt benne. Ugyan ott tartok, mint ~400K-val ezelőtt! Ha tudtam volna előre ...
Ugye pár hónapja cserélve lett a turbó, egy PD elem. Később a motor szét lett szedve, az elhajlott hajtókar, két dugattyú cserélve, hengerfej teljesen felújítva, szelepek cserélve, váltóbeállítás ugyancsak megcsinálva.
Tesómékat hoztam haza a reptérről, mérgemben kitekertem az olajbeöntőt egy rongyot rá és hajrá! 200Km egy füstpamacs se volt olaj nem fogyott.
lassan ott tartok, hogy a szervizköltségből tudnék venni egy másik autót. :/
A szelepdekniben van szűrő, ahol a kartergáz elvezető cső csatlakozik? Ha igen milyen? Lehetséges hogy időszakosan eltömődik? Egyáltalán mitől nőhet meg a nyomás ennyire (néha) a karterben?
A motor teljesen szét volt szedve átnézve, rámérve ....
és mennyire esélyes hoyg gát repedéses is? nem forralja csak megeszi....meg még olyan gond van vele hoyg csoda ha 5 liter alatt eszik 100km -en de megy mint a golyó
100km-en 1 liter hütőfolyadék tud belőle eltünni....ki nem folyik az tuti.
lehet ez hengerfejes vagy nem?? valaki azt mondja szét sem lehet szedni valaki szerint ugyanaz a rendszer mint a többi tdi csak egy hengerrel kevesebb.
Van arra valakinek ötlete, hogy új kuplung alsó munkahenger csere után továbbra sem indul az autó stop-ban csak N-ben? A váltó alapbeállítást megcsináltuk + azóta világít az abs visszajelző.
Valaki tudna esetleg tippet adni, hogy a motorhangot mivel lehet csökkenteni? Hallottam olyat, hogy a motortartó bakok kopása is hangosabbá teheti a motort, vagy mi az, amit még érdemes megnézni?