Nekem ezen az autón egy valami tetszik csak, mégpedig az, hogy ez még olyan békebeli konstrukció, ami házilag is teljesen jól szervizelhető és kézbentartható. Nincs tele elektronikával, méreg drága alkatrészekkel (kettős tömegű lendkerék és társai), meg egyéb úri huncutságokkal.
Egy régi kollégám szavajárását alkalmazva ez egy szegény embernek való autó.
Elnyűhetetlen, elvisz, ahova kell, kiszolgál, nem nekem kell őt szolgálnom.
Köszönöm a tanácsot és a tippet. A hűtés és a fűtés kör ki van légtelenítve. Marad a termosztát csere. Ma Pomázról hazafelé a cargós ismerősöm is bent űlt és ő is nézte, hogy a vízhőfokjelző nem kúszik feljebb az alsó jeltől max 1 cm-t. Ő is ezt a tippet mondta, hogy valószínű, hogy a termosztátom gyengélkedik, vagy az alacsonyabb hőértékű vann bent nekem. De inkább valószínű, hogy még a gyári és már elfáradt. Még ma megrendelem. Nagyon szépen köszönöm. Szép estét és széles utat minden cargósnak.
Üdv cargósok. Én is tulaja lettem egy 98-as cargónak. Nekem mindenképp ez az autó kellett. Tetszik ahogy megy, a pakolhatósága, meg minden. Lehet, hogy én fogtam ki egy jó példányt, azért vagyok elfogúlt. Egyedűl a fűtésével nem vagyok kibékűlve. Egy helyi cargós azt ajánlotta, hogy tegyek be egy tábla hungarocellt a hűtő elé, akkor jobb lessz. Nem lett. Valakinek lenne esetleg valamilyen ötlete, tanácsa ezzel kapcsolatban?
Helló!Izzítás működik?Ellenőrizni!Üzemanyagot kap?Dugulás lehet a rendszerben(jégdugó?),vagy valami kiválás az üa-ból.Én a helyedben valami fagymentes helyre állítanám le,úgy próbálnám indítani.+leereszteni az üa-szűrő alját.Adalékolni a gázolajat,de legalább rátankolni valami normálisabbat.
Nem zárható ki, hogy esetleg rossz, de nem valószínű, hogy egy 1 hónapos vízpumpa elromlott volna. Ha a vízpumpádon esetleg levált volna a lapátkerék a tengelyről, akkor az nem kavarná a vizet a rendszerben, így a vizet sem nyomná kifele a hűtőből mikor leveszed a sapkát.
Hűtésed van, vagy túlmelegszik a motor ?
Azt a mondatomat olvastad, hogy légtelenítési problémáid lehetnek ?
A Vanett-nél nem egyszerű játék a légtelenítés. Amit írtál gyanús jeleket, az lehet annak a következménye is.
Szerintem simán lehet összefüggés az ajtó nyitást érzékelő kontaktusok hiánya és a riasztó nem működése között. Végül is ezek a kontaktusok adnak indító impulzust a riasztó felé.
Nagy valószínűséggel innen veszi észre a riasztó, hogy ajtónyitás történt (esetleg ha van mozgás érzékelő szenzor, akkor abból is).
A riasztó rendszer és a központi zár is összehangoltan kell, hogy működjön, úgyhogy arra is hatással lehet, a kontaktusok hiánya, bár ez csak találgatás, a konkrétan alkalmazott riasztó ismerete nélkül nem lehet tutira megmondani.
Tulajdonosa lettem 1 Vanette Cargonak (1997) Sajnos a központi nem működik és a riasztó sem megy. A kérdésem az lette,lehet-e a tolóajtó kapcsolók hibájából (sajnos mint 2 oldal rugós érintkezője hiányzik)! Pontos típust nem tudok, mert még nem bontottam le a burkolatot a vezérlőig. A mosik kérkés, nincs eladó ilyen érzékelőja valakinek? A toló ablakokra is kellene a 2 zárófül. Tetőcsomagtartóra is vevő lennék, de legalább 2 pár rögzítős kellene,az sem baj ha 4 pár van hozzá! Előre is kösz.
"Szia! Most rendeltem küszöböt, Hanzlik Péter gyártja Újpesten. Az ajtók alatti alsó része 8000 Ft/db, de a többi részét is le tudja gyártani. www.hpfem.hu tel: 061-369-8387."
Típushiba egyben a rohadás ami főleg a 2 előlengőkarnál az emelőpontoknál szokott jelentkezni. Egyszer csak kiszakad a lengőkar. Ugyanakkor hidegben a melegítés hiánya miatt hengerfejes tud lenni hamar (szürkeöntvény és nehezen viseli a hőtágulást) A hátul ülőknek nem valami kényelemes. Fogyasztás volt már 7lityi de általába 10 környékén eszik.