Ez a topik a Zukok és Nysák éltetésére jött létre, valamint a fontos kérdés miatt: létezett körablakos Zuk? A Nysák a 90-es években szinte teljesen eltűntek, a Zukok meg most akarnak semmivé lenni. Éltessük hát őket, bármennyire is nehéz dolog ez!
Na,pörgessük meg a topicot.(Mint a viccben,mikor az öregek csigát szedtek:Papa,miért nem hozott csigát?Mer'mire lehajoltam:huss elszaladtak) Én kérek elnézést.
Volt Zuk a családunknál. Sokat nem vezettem. Télen meg pláne nem. Nálam hobby veterán szerep jut majd neki. Kis horgászás,krúzolás. Fát,vasat nem szeretnék vele hordani! Fűtését Nysa-ból nyeri majd. Az annyira nem rossz.
Te mentél vele?Csak azért kérdezem,mert én dolgoztam vele kb 4 évet.Azóta szar a vesém,mert kaptam egy öreg vegyeshasználatút.Fűtés 0 volt benne.
Ez akár vicces is lehetne,de nem az számomra:Mentél úgy autóval télen,hogy ne fázzál,és a lábadra pokrócot kellett teríteni?
Belül több jég volt az ablakon,mint kivül?Vagy télen lefagyott a benzintank(a francnak loptál Józsi bácsi,vagy legalább ne vízzel pótóltad volna),és ejtőtartállyal hozod haza a kocsid?
Nagyon szuper kis gép lenne a ZuK,ha a kehes motorja helyett valami ütőképesebbet terveztek volna bele. Meg a kőkorszaki futómű,egy picivel modernebb lenne....
A Lublin-ról érdekelne tapasztalat. Mennyire jó gépek ezek vajon? Valahogy nem tudom eldönteni,hogy álljak hozzájuk. Első blikkre nem gondolnám rossz konstrukciónak.