Az Ifákat éltetni kell, és mivel már sokan szükségszerűnek érezték ezt a topikot, gondoltam egyet és nyitottam. A topik szól mindenfajta Ifáról, a személyautó F8 és F9-esről, az első IFA tgk-ról, az S4000-től az L60-ig. Nekem a W50 tetszik a legjobban. Előre is kösz a sok-sok hozzászólást!
Köszönöm az információt utánna olvasok akkor itt a fórumn meg holnap meg is nézem ezeket a táblákat hogy megvannak-e a hidakon. A zöldnek szürke volt az eredeti színe.Már van hozzá eredeiti hibátlan bakeltit kormány gyári hibátlan űlések , vadonat ujj ddr-es foncsorok. Gyűjtögetem hozzá az alkatrészeket ,hogy egy szép gyári állapotút tudjak csinálni belőle. Természetesen a képek és beszámoló nem marad majd el. Annyit már most tudok róla hogy még az összel amikor hozzám került kb 2 órányi munka után eltudtam indítani és szépen járt a motorja.
Hú ezt is sikerült megszerezni, remek. Akkor nem fogsz unatkozni. Ez eredetileg világos zöld volt?
A Z kivitelű ballonos kerekűnek volt a legnagyobb áttétele, a K kivitelnek a közepes, a hosszú platósnak pedig a legkisebb, így a végsebesség is ennek a függvényében növekszik. Elméletileg a hídon van kis alu tábla, amin kiderülhet, persze ha rajta van. A 1783-as hozzászólásban megtalálod az értékeket.
Akkor jó munkát hozzá! Majd kérünk jelentést róla.
Köszönöm szépen a dícsérő szavakat! Ő is pont 88 as autó, próbáltam mindent belül is szép gyáriasra összehozni.
Nagyon jó kis autó szeretek vele dolgozni. Annyi van még vele hogy gyárilag ballonkerekes volt de én már így vettem 9.00-asokkal de már 2 felnim van hozzá ballonos is ,próbálok összeszedni egy garnitúrát hozzá és akkor azt még megkapja. Azt esetleg nem tudod , hogy hol van áttétel különbség a ballonos meg sima kerekű között , mert a ballonosok lasabbak de nem tudta eddig még senki se megmondani hogy miért.
Amúgy megvan az idei nyárra is a terv egy 85 ös évjáratú felújításában.103 ezer kilóméter van benne , 25 évet ált az a kocsi. Azt is hasonló szinvonalon szeretném megcsinálni.
Az IFA-kat rengeteg különböző felépítménnyel helyezték forgalomba. Voltak közöttük egészen speciálisak is, mint például az alábbi hirdetésben szereplő naposcsibe szállító, amelyet magyar gyártó készített. Azt, hogy melyik évben jelent meg a hirdetés sajnos nem tudom.
Ismerősömnek szüksége lenne egy terepváltó IFA L60 szerelési kézikönyvre. Van valakinek digitális formátumban ilyen? Esetleg fel tudná tölteni valahová? Előre is köszöntük szépen!!
IFA W50 (fekete rendszámos) vásárlásában gondolkozom. A kérdésem az lenne, hogy ezt hogy vizsgáztathatnám át piros rendszámosra, ha kell alakítok is át rajta? 25km/h-nál nem menne többel.
Üdv rabolt! Mi is méhészetben használunk Ifákat ,lett egy ilyen átalakítás hosszú platós darus alá első híd lett téve. A hivatalosítás 53.000 Ft + egy hatósági vizsga. Ha több évre tervezel vele ,érdemes hivatalosítani, az évenkénti vizsga nagyon gyakori és a sok kicsi sokra megy...
Szerintetek ha az W50 es hosszúplatós KCR-es ifám alá raknák egy terepes első hidat,akkor az jelenthet gondot műszakin? E rendszámos méhészetre használom.
Mi lehet a baj,ha a víz kiegyelítőtartálya felhabosodik,szerintetek kezdődő hengerfejes,vagy csak hengerfejtömítés?Egyébként a kiegyelítő cső hogy csatlakozik a hűtősapka alá(direktbe,hogyha hül a víz akkor vissza bírja a vizet szívni,vagy csak tágulás)?