Még új vagyok itt. Átolvastam jó pár oldalt, de nem találtam az enyémhez hasonló problémát.
2008-as 1.2 8V 5a. Aveom van. Eddig kop-kop semmi bajjal. Most jött elő egy kisebb probléma. A központi zár nem zárja le az ajtókat. Nem távos, csak kulcsos. Egyedül csak azt az ajtót zárja, amiben a kulcs van (vezetői). Ha lenyomom mindet, kinyit, mintha misem történt volna. Csak a zárással van baj. Biztiket megnéztem, mind jó. reléjét nem találtam a könyvben sem, a biztifedeleken sem. Orvosolható ez a baj otthon, vagy szerviz lesz a vége? Válaszokat köszi!
Nem lehet hogy amivel állítod a hideg meleg kapcsolónál van a gond?Legjobb tudomásom szerint egy csapot nyit meg ami a belső kis fűtőbordákhoz (olyan mint a hűtő az autó elejében csak kisebb) vezeti be a vizet!Ez azt u a utastérben van a műszerfalban. A termosztát az csak akkor nyit ki ha az autó hűtő irányában ha elérte a megfelelő hőfokot!De a belső fűtéshez nincs köze!Két dolog miatt lehet itt gond vagy a a kapcsoló nem nyitja ki a csapot vagy nem keringet a szivattyú ,de azt észre véned mert a víz hőfok emelkedne a szokotthoz képest!
Nem értek az autókhoz, de ajándékba kormányvédőt szeretnék adni valakinek, akinek Chevrolet Aveo-ja van. Biztos rossz helyen keresem, mert nem találom a neten, hogy mekkora a kormánykereke, vagyis, hogy mekkora kormányvédőt vegyek rá. Tudtok segíteni? Köszi
Na meg volt a kipufogó szelep csere 2015 .12.21. !68 ezerből megúsztam munkadíjjal együtt!Mivel nekem új az Egr szelepem és most ki lett tisztítva a rendszer erősen gondolkozok azon hogy lezárom minek engedjem vissza azt a fránya kipufogó gázt! :) Bár én használtam szelep tisztító folyadékot a szerelőm mondta a szivó szelepek szép tiszták voltak hozzá se kellet nyúlnia!Meg azt is megtudtam hogy itt csak 1 hengerből van visszavezetve a kipufogó gáz (4 henger)!A szerelőm szerint ez csak parasztvakitás! :) A gép most franko nincs vele most gond !
Hát sajna minden csoda nem sokáig tart végleg beált a szelep probléma !!!Nem az Opelba hanem maszek autó szerelőhöz mentem aki együtt dolgozik autó villamosági szakemberel először okosan ki zártak minden elektromos hibát müszeresen számitogépes diagnosztikát csináltak járo motornál is stb meg nézték melyik henger szarakodik hát kiderült a 2 hengeremnél vannak gondok!!Amit az Opelba persze nem tetek hogy alapos diagnosztikát végezenek pedig volt hogy ott hagytam az autót náluk direkt ez ügyben!!Sajan nekem annyira szar hogy kénytelen kell hidegen kb 5-6 percig melegítenem a motort hogy el tudjak velle indulni mert különben leállna (Dadog akadozik az alapjárat kihagy) mert néha csak 3 henger teljesíti rendesen a dolgát melegen már jobb igy tudok velle közlekedni valamelyest !De Hétfőn el jön a nap kipufogó szelepcsere lesz! Most itt tartok!
szia! Hát attól függ melyiket cserélteted !Nekem az első alsó volt cserélve plusz 2 oldalt meg a stab pálcák munkadíjjal együtt 15 ezret fizetem hozzá teszem a szerelőm amennyiért ő kapta tehát kedvezményes áron számította be az alkatrészeket!És akkor a jobb minőségű cucc lett belerakva!
Nekem 2008-as az Aveom, de a ködlámpát (elsőt és hátsót) a kormány mögötti karokkal lehet kapcsolni. Az egyiken egy gyűrű van, a másiknak meg a végét kell csavargatni a ködlámpához. De ezek oda is vannak rajzolva a helyükre, eléggé jellegzetes a ködlámpa rajz, nem lehet eltéveszteni.
Sziasztok! Vettem egy Aveo szedánt (2006) 1.4 16 szelepest lassan 3 hónapja!Én is küzdők a hiba lámpa gondal! először vezérmű tengely jeladó konktat hibát írt hiba olvasáskor!(tohonya volt az autó néha berángatott nem ment!Már lett cserélve EGr szelep ,főtengely jeladó, vezérműtengely jeladó ,trafósor!Utána már nem vezérmű tengely jeladó hibát írt ki kiolvasáskor hanem égéstér kimaradást .Elmentem az Opelba mert mindig visszajöt a hiba lámpa ott azt mondták égéstér kimaradás 100 benzint neki meg szeleptisztító folyadékot mert valamelyik szelep szórakozik!Jól is jött a dolog mert pont hosszútávra indultam az autóval 1 nap 400km autópályáztam!Meg volt az út jobban is ment az autó jobban reagált a gázadásra fogysztás is jó volt!Hibakód ki lett ütve az Opelba(ingyen)!Mondták az Opelba ha sokat városozok akkor max 3 ig kapcsolgassak azt meg is fogadtam !3 hétig nem volt Mill lámpám!Hiba egy szál se volt tegnapig!Mikor újból el indultam hosszú útra 110km autópályán semmi gond se volt közúton kb 50km akkor se de mikor beértem Veszprémbe az első lámpánál pirosat kaptam megálltam nézem a műszerfalat nincs hiba fél perc múlva világit megint a Mill lámpa !!Ez alapjáratra mikor visszaállt akkor jött elő de az meg nem ingadozik!Ugyan úgy hazajövet vele végig világlátott de az autó normálisan működött fogyasztás jó volt jól gyorsult szépen húzott jól reagált a gázadásra nem értem mi a baja!!
Sziasztok! Nekem egy chevy Lacettim van 1.4 16v benzin! Az alabbi probléma merül fel vele kapcsolatosan: lassú haladás esetén, ha finoman fékezek, akkor "reszelő" hang hallatszik a futóműből és a fékpedál is beremeg, mintha az abs dolgozna. Nem minden fékezéskor, hanem csak néha.
Valaki járt már így? Megoldás született már a problémára? :)KÖszi
Egy kis segítséget / ötletet szeretnék kérni: adott egy 2007-es (Kalos kasztnis) Aveo. A következőt véltem felfedezni: az első ködlámpa gyárilag a helyén van, benne izzó, viszont az autóban csak a hátsó ködlámpa kapcsoló van, ami a középkonzol tetején az elakadásjelző mellett van. Van esetleg ötlete valakinek, hogy hol találom meg a kapcsolót? Vagy elképzelhető hogy gyárilag a helyén van, be van vezetékelve, de a műszerfalig nincs kihúzva?
Három hete lettem Aveo tulajdonos, hét éves 1.2 Plus AC.Azelőtt Kalosom volt,de azt totálkárra vágták, hátulról belém csapódtak.
Üzenném Aveoooo-nak,ha még meg van az autója, és azoknak akik hasonló gonddal küzködtek, hogy a rángatásnak és ugráló alapjáratnak ez is lehet az oka:
Megvettem az autót,két hétig tökéletes volt,csak városban szaladgáltam vele. Az első hosszabb úton /300 km/ elkezdett ugrálni az alapjárat 1000-2000 fordulat között kb 20 másodpercig, utána megemelkedett a fordulatszámom, olyan 2000-ig. Kipucoltam a szívótorkot, semmi javulás.
Gondoltam,beviszem az Opel szervízbe. Műszerrel próbáltak alapjáratot állítani, nem lehetett.
Viszont megtalálták a problémát: az EGR szelep tömítése égett ki.Nem az, amelyik közvetlenül a szelep alatt van, hanem ami az EGR tartóházát a blokkhoz rögzíti. Kicserélték a tömítést,egyuttal az EGR tömítését is, valamint a fém cső alattit, ami a szívótorokhoz van visszavezetve, és láss csodát, tökéletes lett az alapjárat. Nekem is szaggatott előtte 2000 fordulat szám környékén, még az alapjárat ingadozása és megemelkedése előtt, de ez is megszűnt.
2008-as 1.4 v16, 74 Kw-os Opel motoros Aveóm van. Világít a Check Engine sárgája, és azt írja a komputer, hogy lambda szonda hiba. Mindenképp cserés, vagy van valami tuti tipp, hogy mit érdemes megnézni még a csere előtt, hátha nem is a szonda hibája okozza, hogy rossz adatokat mér?
Az ABS-em is világít, de a azt nem tudta megmondani a kiolvasós kolléga, hogy melyik érzékelő a rossz, azt mondja, hogy nincs rákötve a komputerre ez a funkció, így csak kiméricskéléssel lehet megtalálni, hogy melyik a hibás érzékelő. Ezt tudja valaki céfolni vagy megerősíteni?
Egyik napról a másikra a csomagtérnyitó gomb és a távirányító gomb sem nyitja a csomagteret, csak kulccsal tudom kinyitni. Mi okozza ezt? Biztosíték (ha igen melyik, mert a leírásban nem látok ilyet), vagy a gomb halt meg?
Üdv mindenkinek! 2007. évi Aveo 1,4 16v, 5 ajtós gk. Menet közben, gondolom esetleg a rázkódástól, a km. számláló karakterének, csak egy része látható, mintha beleradíroztak volna! Egyszerűen csak kontakt hiba lehet, vagy esetleg fesz. ingadozás? Ha valakinek lenne ezzel kapcsolatos tapasztalata és segítene, szívesen venném! Üdv.