Beszereltem egy utólagos xenon szettet az autómba (tudom, illegális, de tökéletes a vetítési képe a projektoros lámpatestben, nem vakít).
Az a problémám vele, hogy ha nem indítom be a motort, csak anélkül felkapcsolom a világítást, hibátlanul működik, azonban ha beindítom, elkezd periodikusan villogni mindkét oldalon a xenon égő, majd néha el is alszik. Úgyhogy van egy álló helyzetben tökéletesen működő világításom. :-)
Kipróbáltam egy másik trafóval is, és ugyanaz a hiba, tehát feltehetően nem a szettel van a baj. Mi lehet a gond?
Segítséget kérnék van egy Nissan Almera II ferdehátú autóm!
A problémám nem működik a féklámpám / biztosíték fék kapcsoló jó/ egy időben a hátsó világításom gyújtáskapcsoló levételével is világít!
A jobb oldali ablakemelőm nem, de az utasoldali működik! Többi világítás, index működik! Nem tudom összefügg-e a kettő? Előzmény a kétpólusú izzó helyett a hátsó lámpánál véletlenül egy pólusút tettem be ! Nem tudom ez okozta-e a gondot, előtte nem ellenőriztem!
Tud valaki segíteni? Nagyon megköszönök minden tanácsot!
Van egy 2006-os Yarisom. Az a problémám, hogy záraskor (mindegy, hogy távirányítóval, vagy kulccsal zárom) lezár, de azonnal vissza is nyit minden ajtót. Jobban megfigyelve a jobb oldali ajtókat zárja csak le, a bal első és hátsó ajtót egy pillanatra sem reteszeli.
Van egy 2003-as Mercedes Clk 270 cdi. Rádiócsere volt benne.Azóta a központizár össze vissza működik. Hol nem zár, hol nem nyit.Aztán zár is, nyit is. Cseréltem elemet, nem változott.Indítani indít, semmi hiba jelzés. Kérdésem a következő! Okozhat ilyen problémát egy rádiócsere vagy véletlen egybeesés a meghibásodás?
Köszönöm a segítő válaszokat. (hétfőn megy szervízbe emiatt, csak nem hagy nyugodni a dolog)
Köszi, igazán rendes vagy. Nagyon kielégitö, és meggyöző amit leírtál. Azt hiszem nincs is mit megfontolni ezen, valóban márkaszerviz lesz a megoldás, mert igy csak pénzkidobás eredmény nélkül. Informálodok a közelben lévő szervízekről. Még egyszer köszi, ha lesz eredmény, meg fogom írni neked.
Ez az amit én semmiképp se ajánlanék.., bontott kábelköteg+csere.., totál felejtsd el több okból is.., tiszta pénzkidobás és mindenféle rizikó.., én csak azt a kábelköteget szerelném be, kizárolag., amit én szedtem ki egy üzemképes autóból----szerintem érted..,El tudod képzelni hogy a bontós hogy milyen brutálisan tépi-zuzza észnélkül a Te megvenni kivánt kábelkötegedet??? nyilván lecsipi-elvágja , ha valami utban van kifelé stb., és nem kinlodik vele!
Ennyi pénzből egy autómentő márkaszervizbe vagy (villanyszerőlőhőz) +Diagnosztika+árajánlatkérés megállhat! visszatérve a vezetékre.., volt esetünk hogy ugy volt szakadt a vezeték , hogy kivülről semmit sem láttál rajta!!! Ja., véletlenül renault volt...,ujjaddal lehet érezni hogy puposszerű a brutál vékony hibás vezeték stb-stb., egyébbként pont az Espace-be bemenni a motortérből a kabinba a rémálmok rémálma!!!!
Nagyon köszi az értékes infót.Kábelhiba már motoszkált bennem is,meg is lett mozgatva a vezetékek,persze ha eldurrant akkor hiába.De ha még is az lenne,vagy csak próba képen érdemes esetleg bontott köteggel próbálkozni?
Most a kulcsos tudott kommunikálni az autóval..ez pozitiv mindenképp., , .a Df007 gyári hibakód.., esetleg csapásirány mutatásara mindenképp jó..
Ha márkaszervizbe viszed kb ez fog történni : Ráteszik a GYÁRI Clipp diagnosztikát., (nem a lebutitott kinai clone - t..., ilyen nekem is van..)---- hibakódkiovasás---- lépésröl - lépésre ., vezetett hibakeresés inditás az adoot hibkódhoz rendelt gyári szervizbulletin alapján--- ha szükséges alvázszámhoz rendelt doksik azonnali lehivása., pl kapcsolási rajzok stb.
Én kábel hibára gyanakodnék.., Espacén elszoktak " pizzleni" és a nagyon vékony vezetékek " felpuposódni" ..., ilyenkor a folyamatosság megszakad a vezetékben : Ehhez kell a korrekt gyári dokumentáció..., rosszindulatubb szerviz esetén kábelkötegcsere a megoldás...,
Köszi szépen az eggyüttérzést és a jó tanácsot,még csak annyit az előzményből és amit kiolvasott (maradt) a kulcsos.
" Renault Espace 2,2 Dci 150 LE 2006" kocsin kártya bedugás-start gomb után nincs gyújtás immo villog kormányzár nem old ajtókat nem lehet zárni.Tegnap volt kint kulcsos szaki aki ezt a hibakódot olvasta ki,meg megállapította,hogy kártyák jók uch jó és ennyi.Persze minden marad,semmi megoldás.
DF007 -üzemanyag továbbító áramköre
- tápfeszültség túl nagy
- állandó
Nem tudom van ennek valami köze az adott hibához?
Szerintem is márkaszerviz lesz a vége,habár nagyon nem bízom bennük meg irreálisan magas költségeket számláznak.
Öszintén együttérzek.., szerintem egy javitóhóz elvontatás megkerülhetetlen, mert ez kifejezetten belső mühelymunka., ilyen kiszállasos figurák bejöhetnek , de nem jellemzőek.., persze jó kérdés hogy hová vigyed mert nagyon márkaspecifikus , ha találnál egy korrekt és profi márkaszervizt ----- nem egyszerű----, én nem vetném el a teljesebb , azonnal rendelkezésre álló müszaki háttérbázis miatt., lehet egy " külső" szerelö nagyon magas szakmai képzettségű,, akar bőven magassabb mint egy szervizes.., de a Te esetedben sokkal szerencsésebb egy időtlen idők óta csak Renaulton dolgozó " szalagmunkás" , aki ilyenkor általában rutinból tudja mi szokott lenni., mégha nem is látja át teljesen hogy mi- hogyan stb.
Ma délután volt a kulcsos szaki.Rádugta a műszereit és megállapította,hogy kártya jó UCH jó.És ennyi,kocsi indíthatatlan nincs gyújtás,csak viszi a pénzt.
Ok,köszi szépen.Hétfön jön egy kulcsos és megpróbálja feltanitani,mivel azt írja ki hogy nem látja kártyát immo meg villog.Lehet elfelejtette a nyitokodot.
Csak ötletelés ..., érdekes hogy egyik távadód se müködik..., igaz hogy egy házban van az immochippel, de a távvezérlés rádiófrekivel megy..,probléma hogy diaggal nincs kommunikáció...,ha kormánýzárat nem oldja akkor biztos hogy nem ismeri fel a kártyát.., ugyrémlik utas lábnál is van egy nagy biztitábla, meg persze motortér, meg hangszoŕo körúl is jól eltakarva persze
Leírom az előzményeket,hátha tudsz segíteni,vagy valaki.....Nagyon megköszönném.
Leállítottuk az autót (hiba nélkül mentünk vele Paksról Pestre, majd Pesten a városban, itt már előtte 2x is leállítottuk), majd hazafelé megálltunk a Soroksári Auchanban, és itt már nem tudtam bezárni az autót. Távirányítóban elemet ki ettük, be tettük, akkor 1x bezárt, majd nyitotott. De ezután mindig elemet ki, elemet be kellett tenni, hogy 2x nyisson, zárjon. Ekkor próbáltuk indítani is, már nem indult, azt írta ki, hogy Card not recognised. Cseréltünk a távirányítóban elemet is, ugyan ez volt. Kártyát érzékeli az olvasó, rádió szól, ablakokat le lehet húzni, de gyújtásra nem teszi az autót. Próbáltuk az aksit levenni, az aksinal lévő nagy porcelán biztosítékot is cseréltük, a helyszínen 2 másik kártya olvasót is próbáltunk hozzá, semmi változás, mindnek ezt írja ki. Kormányzár se old ki. Hazaérve a kártyaolvasót is szétszedtük, érintkezik mindkét pöcökkel a kártya, nincsenek letörve a nyomó műanyagok. Pótkártyával is ugyan ezt csinálja. Megnézettük mindkét kártyát, nincs bajuk. Diaggal mivel nincs gyújtás, nem sikerült kiolvasni. Biztosítékok végig nézve.
Ennyi röviden, az autó azóta is áll, de már bezárni, nyitni se lehet.