Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

barbon1 Creative Commons License 2020.12.05 0 0 985

Zavarszűrési probléma.Valaminek a frekvenciája ráül a trafóra és az megbolondítja.Gondolom valami no-name szett.

Zavarszűrőt kell tenni mindkét trafó tápja elé és akkor van rá remény ,hogy jó legyen.

Előzmény: Kulimász2 (984)
Kulimász2 Creative Commons License 2020.12.04 0 0 984

Sziasztok!

 

Beszereltem egy utólagos xenon szettet az autómba (tudom, illegális, de tökéletes a vetítési képe a projektoros lámpatestben, nem vakít).

Az a problémám vele, hogy ha nem indítom be a motort, csak anélkül felkapcsolom a világítást, hibátlanul működik, azonban ha beindítom, elkezd periodikusan villogni mindkét oldalon a xenon égő, majd néha el is alszik. Úgyhogy van egy álló helyzetben tökéletesen működő világításom. :-)

Kipróbáltam egy másik trafóval is, és ugyanaz a hiba, tehát feltehetően nem a szettel van a baj. Mi lehet a gond?

 

Köszi,

 

K.

Kinca69 Creative Commons License 2020.11.21 0 0 983

elírtam bocsi... 0.04A 0.14A 0,03A 0,08A=0,29

Előzmény: -csövi- (982)
-csövi- Creative Commons License 2020.11.20 0 0 982

Nekem nem stimmelnek a számok...

Előzmény: Kinca69 (981)
Kinca69 Creative Commons License 2020.11.20 0 0 981

Köszönöm az infót,én is kb erre az értékre gondoltam.

Kihúzogattam a biztiket ennek eredménye a következő: A központi vezérlő 0,14A a Rádió 0,80A műszerfal 0,30A a légkondivezérlő 0,40A =0,29A

Előzmény: -csövi- (980)
-csövi- Creative Commons License 2020.11.19 0 0 980

Szerintem sok. Kb 50-100 mA ami elfogadható. Rádió szokott lenni még ha nem gyári... 

Előzmény: Kinca69 (979)
Kinca69 Creative Commons License 2020.11.19 0 0 979

Üdv! vw polo 2004 pdtdi nyugalmi áramfelvétele 0,29Amper riasztó,belsővillany nélkül

Nem sok ez? 6nap alatt megmerül az akksi...

 

barbon1 Creative Commons License 2020.11.10 0 0 978

A foglalat lábai nem nyomorodtak el,össze ?

Előzmény: kispénzű (977)
kispénzű Creative Commons License 2020.11.07 0 0 977

Sziasztok!

 

Segítséget kérnék van egy Nissan Almera II ferdehátú autóm!

 

A problémám nem működik a féklámpám / biztosíték fék kapcsoló jó/ egy időben a hátsó világításom gyújtáskapcsoló levételével is világít!

A jobb oldali ablakemelőm nem, de az utasoldali működik! Többi világítás, index működik! Nem tudom összefügg-e a kettő? Előzmény a kétpólusú izzó helyett a hátsó lámpánál véletlenül egy pólusút tettem be ! Nem tudom ez okozta-e a gondot, előtte nem ellenőriztem!

 

Tud valaki segíteni? Nagyon megköszönök minden tanácsot!

 

 

Ata61 Creative Commons License 2020.11.02 0 1 976

Kész lett az Espace.Kártyaólvasó nem kapott testet,valóban kábelkőtegben volt a híba.Köszönöm szépen a segitséget.

Előzmény: cobra46 (971)
barbon1 Creative Commons License 2020.10.24 0 0 975

A bal első-hátsónál.Nyilván azokat nem tudja a motor lezárni azért nyit vissza

Előzmény: s-works (974)
s-works Creative Commons License 2020.10.24 0 0 974

Sziasztok!

Van egy 2006-os Yarisom. Az a problémám, hogy záraskor (mindegy, hogy távirányítóval, vagy kulccsal zárom) lezár, de azonnal vissza is nyit minden ajtót. Jobban megfigyelve a jobb oldali ajtókat zárja csak le, a bal első és hátsó ajtót egy pillanatra sem reteszeli.

Mi lehet a baj, hol keressem a hibát?

Köszönöm a segítségeteket!

Juan2323 Creative Commons License 2020.10.23 0 0 973

Sziasztok!

 

Van egy 2003-as Mercedes Clk 270 cdi. Rádiócsere volt benne.Azóta a központizár össze vissza működik. Hol nem zár, hol nem nyit.Aztán zár is, nyit is. Cseréltem elemet, nem változott.Indítani indít, semmi hiba jelzés. Kérdésem a következő! Okozhat ilyen problémát egy rádiócsere vagy véletlen egybeesés a meghibásodás?

 

Köszönöm a segítő válaszokat. (hétfőn megy szervízbe emiatt, csak nem hagy nyugodni a dolog) 

Ata61 Creative Commons License 2020.10.21 0 0 972

Köszönöm. 

Előzmény: cobra46 (971)
cobra46 Creative Commons License 2020.10.21 0 0 971

SZORITUNK   valami kedvezö  kifejletért!!!

 

Üdv

Előzmény: Ata61 (970)
Ata61 Creative Commons License 2020.10.21 0 0 970

Köszi, igazán rendes vagy. Nagyon kielégitö, és meggyöző amit leírtál. Azt hiszem nincs is mit megfontolni ezen, valóban márkaszerviz lesz a megoldás, mert igy csak pénzkidobás eredmény nélkül. Informálodok a közelben lévő szervízekről. Még egyszer köszi, ha lesz eredmény, meg fogom írni neked. 

Előzmény: cobra46 (969)
cobra46 Creative Commons License 2020.10.21 0 0 969

Ez az amit én semmiképp se ajánlanék.., bontott kábelköteg+csere.., totál felejtsd el több okból is.., tiszta pénzkidobás és mindenféle rizikó.., én csak azt a kábelköteget szerelném be, kizárolag., amit én szedtem ki egy üzemképes autóból----szerintem érted..,El tudod képzelni hogy a bontós hogy milyen brutálisan tépi-zuzza észnélkül a Te megvenni kivánt kábelkötegedet??? nyilván lecsipi-elvágja ,  ha valami utban van kifelé stb., és nem kinlodik vele!

Ennyi pénzből egy autómentő márkaszervizbe vagy (villanyszerőlőhőz) +Diagnosztika+árajánlatkérés megállhat!  visszatérve a vezetékre.., volt esetünk hogy ugy volt szakadt a vezeték , hogy kivülről semmit sem láttál rajta!!! Ja., véletlenül renault volt...,ujjaddal lehet érezni hogy puposszerű a brutál vékony hibás vezeték stb-stb., egyébbként pont az Espace-be bemenni a motortérből a kabinba a rémálmok rémálma!!!!

Előzmény: Ata61 (968)
Ata61 Creative Commons License 2020.10.21 0 0 968

Nagyon köszi az értékes infót.Kábelhiba már motoszkált bennem is,meg is lett mozgatva a vezetékek,persze ha eldurrant akkor hiába.De ha még is az lenne,vagy csak próba képen érdemes esetleg bontott köteggel próbálkozni?

Előzmény: cobra46 (967)
cobra46 Creative Commons License 2020.10.21 0 0 967

Együttérzés továbbra is maximális...

Most a kulcsos tudott kommunikálni  az autóval..ez pozitiv mindenképp., , .a Df007 gyári hibakód.., esetleg csapásirány mutatásara mindenképp jó..

 

Ha márkaszervizbe viszed kb ez fog történni : Ráteszik a GYÁRI  Clipp diagnosztikát., (nem a lebutitott kinai clone - t...,  ilyen nekem is van..)---- hibakódkiovasás---- lépésröl - lépésre ., vezetett hibakeresés  inditás az adoot hibkódhoz rendelt gyári szervizbulletin alapján--- ha szükséges alvázszámhoz rendelt doksik azonnali lehivása., pl kapcsolási rajzok stb.

Én kábel hibára gyanakodnék.., Espacén elszoktak  " pizzleni" és a nagyon vékony vezetékek " felpuposódni"  ..., ilyenkor a  folyamatosság megszakad  a vezetékben : Ehhez kell a korrekt gyári dokumentáció..., rosszindulatubb szerviz esetén kábelkötegcsere a megoldás..., 

Előzmény: Ata61 (966)
Ata61 Creative Commons License 2020.10.20 0 0 966

Köszi szépen az eggyüttérzést és a jó tanácsot,még csak annyit az előzményből és amit kiolvasott (maradt) a kulcsos.

 

 

" Renault Espace 2,2 Dci 150 LE 2006" kocsin kártya bedugás-start gomb után nincs gyújtás immo villog kormányzár nem old ajtókat nem lehet zárni.Tegnap volt kint kulcsos szaki aki ezt a hibakódot olvasta ki,meg megállapította,hogy kártyák jók uch jó és ennyi.Persze minden marad,semmi megoldás.

 

DF007      -üzemanyag továbbító áramköre

               - tápfeszültség túl nagy

               - állandó

 

Nem tudom van ennek valami köze az adott hibához?

 

Szerintem is márkaszerviz lesz a vége,habár nagyon nem bízom bennük meg irreálisan magas költségeket számláznak.

 

 

Előzmény: cobra46 (964)
barbon1 Creative Commons License 2020.10.20 0 0 965

Mindenképp kell

Előzmény: cobra46 (962)
cobra46 Creative Commons License 2020.10.19 0 0 964

Öszintén együttérzek.., szerintem egy javitóhóz elvontatás megkerülhetetlen, mert ez kifejezetten belső mühelymunka., ilyen kiszállasos figurák bejöhetnek , de nem jellemzőek.., persze jó kérdés hogy hová vigyed mert nagyon márkaspecifikus  , ha találnál egy korrekt és profi márkaszervizt ----- nem egyszerű----, én nem vetném el a  teljesebb , azonnal rendelkezésre álló müszaki háttérbázis miatt., lehet  egy   " külső" szerelö nagyon magas szakmai képzettségű,, akar bőven magassabb mint  egy szervizes.., de a Te esetedben sokkal  szerencsésebb  egy időtlen idők óta  csak Renaulton dolgozó  " szalagmunkás" , aki ilyenkor általában rutinból  tudja mi szokott  lenni., mégha nem is látja át teljesen hogy mi- hogyan stb.

 

Üdv

Előzmény: Ata61 (963)
Ata61 Creative Commons License 2020.10.19 0 0 963

Ma délután volt a kulcsos szaki.Rádugta a műszereit és megállapította,hogy kártya jó UCH jó.És ennyi,kocsi indíthatatlan nincs gyújtás,csak viszi a pénzt.

Előzmény: cobra46 (959)
cobra46 Creative Commons License 2020.10.19 0 0 962

SziasztoK!

 

Citroen 3 .2020-as kiadás ! Vonohorog visszajelzéshez CAN-es illesztő  kell  mindenképp? Vagy hagyományosan is rálehet kötni?  Normál  égők vannak benne.

 

köszi és üdv

Előzmény: Tomiali (961)
Tomiali Creative Commons License 2020.10.16 0 0 961

Sziasztok. Tudnátok segíteni a képen látható izzító relél láb kiosztásában? Melyik mit jelöl? Köszönöm.

Ata61 Creative Commons License 2020.10.16 0 0 960

Ok,köszi szépen.Hétfön jön egy kulcsos és megpróbálja feltanitani,mivel azt írja ki hogy nem látja kártyát immo meg villog.Lehet elfelejtette a nyitokodot.

Előzmény: cobra46 (959)
cobra46 Creative Commons License 2020.10.15 0 0 959

Innét messziről elég nyügös.., gondolom két kártyával üzemelsz.., az hogy y kulcsos jónak mondta , kicsit korlátozott: 

 

A távvezérlésnél csak annyit lát , hogy van jelkibocsátás a kártyáról,, ha precizebb akkor a pontos frekvenciát is látja.

 

Immo résznél  a chip tipusát és hogy aktiv- müködő- e? Csak azért jutott eszembe mert megtörtént gyakorlatban hogy mégis kártyahiba volt.

Előzmény: Ata61 (958)
Ata61 Creative Commons License 2020.10.15 0 0 958

Köszi szépen az infót.Biztik  át lettek nézve,habár a hangszoronál lévő nem volt képbe ezt még megnézzük.

Előzmény: cobra46 (957)
cobra46 Creative Commons License 2020.10.14 0 0 957

https://youtu.be/BWKQnE3u3as

 

Csak ötletelés ..., érdekes hogy egyik távadód se müködik..., igaz hogy egy házban van az immochippel, de a távvezérlés rádiófrekivel megy..,probléma hogy diaggal nincs kommunikáció...,ha kormánýzárat nem oldja akkor biztos hogy nem ismeri fel a kártyát.., ugyrémlik utas lábnál is van egy nagy biztitábla, meg persze  motortér, meg hangszoŕo körúl is  jól eltakarva persze

Előzmény: Ata61 (956)
Ata61 Creative Commons License 2020.10.14 0 0 956

Leírom az előzményeket,hátha tudsz segíteni,vagy valaki.....Nagyon megköszönném.

 

Leállítottuk az autót (hiba nélkül mentünk vele Paksról Pestre, majd Pesten a városban, itt már előtte 2x is leállítottuk), majd hazafelé megálltunk a Soroksári Auchanban, és itt már nem tudtam bezárni az autót. Távirányítóban elemet ki ettük, be tettük, akkor 1x bezárt, majd nyitotott. De ezután mindig elemet ki, elemet be kellett tenni, hogy 2x nyisson, zárjon. Ekkor próbáltuk indítani is, már nem indult, azt írta ki, hogy Card not recognised.
Cseréltünk a távirányítóban elemet is, ugyan ez volt.
Kártyát érzékeli az olvasó, rádió szól, ablakokat le lehet húzni, de gyújtásra nem teszi az autót.
Próbáltuk az aksit levenni, az aksinal lévő nagy porcelán biztosítékot is cseréltük, a helyszínen 2 másik kártya olvasót is próbáltunk hozzá, semmi változás, mindnek ezt írja ki.
Kormányzár se old ki.
Hazaérve a kártyaolvasót is szétszedtük, érintkezik mindkét pöcökkel a kártya, nincsenek letörve a nyomó műanyagok. Pótkártyával is ugyan ezt csinálja.
Megnézettük mindkét kártyát, nincs bajuk.
Diaggal mivel nincs gyújtás, nem sikerült kiolvasni.
Biztosítékok végig nézve.

Ennyi röviden, az autó azóta is áll, de már bezárni, nyitni se lehet.

 

Renault Espace 2006 2.2 dci 150 Le.

 

Előzmény: cobra46 (954)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!