Ha valaki eladna egy Pathfindert, kérem jelezze nekem. Lehetőleg 2008 utáni, automata, diesel, 7 személyes érdekel. Dobjatok egy mailt az sfrog@freemail.hu-ra ha van valami.
Ez nálam is előfordult, de nem magától... én tettem tönkre azzal, hogy elfelejtettem, hogy belülről lezártam az ajtókat, aztán kiszállás utaán kívülről erősen rárántottam a bal hátsó ajtó nyitó kallantyújára. Ettől letörött kallatnyúhoz rögzített bowden végéről az a kis fém bizbasz, amivel rögzíteni szokés a bowdenek végét. Nekem a szerviz megjavította. (Aztán amikor próbáláták, illetve a demonstrálták az ismét megfelelő működést, akkor letörték az egész kallantyút. :-) Ettől az egész cullangot kallantyústól, bowdenestől, szerkezetestől cserélni kellett, sőt, az új nyitó kallantyút úgyebár színre is kellett fényezni. Ezt a cserét a szervíz természetesen saját költségén végezte, és a tortúra miatt nem is kértek pénzt az egészért.)
A lkényeg az, hogy ha szerencséd van, akkor csak a bowden végéről szakadt le a fém bizgenytű. Ez simán javítható. Ha viszont peched van, akkor a nyitó kallantyúról törött le a bowden végbizgentyűjének befogó része. Az sajna új kallanytút, illetve fényezést jelent...
Szeretnék vásárolni egy ilyen használt járművet ! Ha valaki eladná illetve tud ilyen típusú eladó autót a környezetében kérem jelezze. A használt autó hirdetéseket böngészem !
Az enyém is nagykijelzős navis, csak a cd tár szarakodik benne.. Bár őszintén szólva nem is értem egy terepjáróba miért raknak ilyen technikát, a cd váltó nem igen szereti ezt a fajta dinamikus terhelést..
Sziasztok, azt szeretném kérdezni, hogy 6-os cd táras rádiója van valakinek eladó, vagy lehet valahol olcsóbban venni, mint a szervizekben? 700 000 Ft+Áfa árat mondtak rá, azt hittem rossz vicc...
A jelenség az, hogy egyszer csak kiírja: Please eject disc és onnantól se kép se hang. 3x volt már Blaupunkt szervizben, de mindegyik javítás után csak változó ideig (1-3 hét) bírta...
A munkalapra az került fel hibajelenségként (hogy a garanciát érvényesíteni lehessen), hogy "A motorból hidegindítás után fémes kerregő hangot lehet hallani. A motor bemelegedésével a hang erőssége csökken. Hidegen az alapjárat bizonytalan, a motor többször leáll."
Ezek szerint a fehér füstre rosszul emlékeztem, a hidegen bizonytalan alapjáratra és a lefulladásra meg nem emlékeztem. (Mondjuk nem is csoda, hiszen hál' istennek, nálam ezek - még - egyáltalán nem jelentkeztek.)
Szóval ezekre kell odafigyelni, és időben lecseréltetni a láncot ha ezek a tünetek jelentkeznek. Nem lesz olcsó... ha jól emlékszem valami kétszázötven kiloforintot emlegetett a márkaszerviz pár éve. Épp ezért szerintem ez tényleg típushiba lehet, mert "csak úgy" ok nélkül nem fog egy márkaszerviz lecserélni egy ilyen drága alkatrészhalmazt a saját (illetve az importőr) kontójára.
Ezalatt azt kell érteni, hogy nálam garanciában, megelőző jelleggel lecserélték a vezérműlácot az összes cullanggal együtt. Ha jól emlékeszem, valami hetven párezer kilométer volt akkor az autóban. Azt mondták, hogy valóban hajlamos elszakdadni a lánc, és hogy egy Navarában pont akkor szállt szét a motor, egy másikban meg már jelentkezett a nyúlás, és ott is megelőző jelleggel cserélik.
Azt nem tudom, hogy amit beraktak az eredeti alkatrész helyébe, az más beszállítótól származó másféle vezérműlánc volt-e, vagy csak egy új darab a régi/problémás konstrukciójúból. Minden esetre azóta minden olajcserénél (ez nálam 15 ezrenként van) megnézetem a vezérműláncot. Semmi gond nincs vele eddig (146 eKm van most az autómban).
Amúgy a szakadás (állítólag) nem hirtelen következik be, van előjele: hidegen fura durva motorhang és fehéres füst a kipufogóból. Ezt állítólag a lánc megnyúlása okozza, és kezdetben még gyorsan elmúlik a zaj is meg a füst is, ahogy a motor kezd bemelegedni. Szóval ÁLLÍTÓLAG észre lehet venni, hogy gond lesz...
A főfékhengeren alul van egy vagy két kis gomba azokkal lehet gond bontóban 10000 / darab nissannál komplett főfékhengert akartak cserélni 160000 plusz munkadíj...
Szia! Hogy sikerült az ABS szenzort javítani ,mert nekem is elég sokszor előjön a hiba,és hibakód ABS nyomásszelepet jelzi.Talán van valami egyszerű javítás mód,mielőtt még újat vetetnek a velem a szervizben.
A segítségedre lenne szükségem, még mindig váltóolaj szűrő kérdésben:
Nem tudnál nekem cikkszámot szerezni legalább ehhez az automataváltó olajszűrőhöz? Mert voltunk a Bárdi autóalkatrésznél és azt mondták, hogy gyári tömítésszettben lehet csak hozzájutni, száztizenegy-néhány ezer forintért. Ezt mondták mondjuk a T.bányai NISSAN -ban is (bár róluk nincs nagy véleményem): ezért szokták csak kimosni. Most itt állok a kérdésben, az olajat megvettem, de nem tudok itt a környezetemben hozzájutni a szűrőhöz.