Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

majkel Creative Commons License 2021.01.09 0 1 21528

Szia,

 

Beázás, milyen kivitel, doboz?

Mert ez így infonak elég kevés.

Most hideg van, de egyébként az a legegyszerűbb ha beülsz, valaki meg meglocsolja kívülről.

A zártnál az ajtótömítéseken kívül nem nagyon juthat be máshol víz belülre.

 

Nem indul, ez egy faék szívó diesel.

Nézd át az üzemanyag rendszert.

Cserélj egy szűrőt és csövezd be átlátszóval a szűrő és az adagoló közötti és a tankba visszatérő ágat.

Ebből ki kell derülni ha valahol levegősödik.

Nekem valaha egy 2.5TD-m volt.

Abban van egy gázolaj előmelegítő a hengerfej oldalán.

Ez egy kicsi alu öntvény alkatrész, egyszerű megtalálni, mert a szűrőről arra megy a cső először.

Ebben van egy műanyag alkatrész amit alulról egy körmös seeger tart a helyén.

A műanyag cuccon lévő nútokba gumi O gyűrű van, ott levegősödött mint az állat és pont így szivatott meg anno.

Nézd meg tükörrel alulról. hogy néz ki.

Kiscsavarhúzóval kiszedhető a rögzítő és fogóval ki lehet húzni a műanyagot belőle.

DE először azt is megpróbálhatod, h lezsírtalanítod és szilóval letömíted.

Ha megjavul, ott a bibi.

Előzmény: asvald (21527)
asvald Creative Commons License 2021.01.09 0 0 21527

Sziasztok !

Nemrégen vásároltam egy 98-es, 2,5D jumpert !

Sajnos szerelem volt első látásra ......Mint utólag kiderült szépen rohad az alja ,és a hossztartója elől hátul !

Ez még nem is olyan nagy baj  ,mert van egy kedves karosszériás ismerősöm, aki megoldja a problémát!

Pár dologra  lennék kíváncsi ...

 

Hol jut be a víz ,amitől elrohadnak a dolgok?Ez gondolom típus betegség !?

 

Valamint :

 

Hidegen, izzítást követően beröffen majd le is áll , utána hosszas indítózások jönnek, izzítással vegyitve !Persze ez nem elég... Melegen se akar rögtön beindulni , ott is beindul majd leáll !

 

Ezek lennének , és persze, ha tudnátok service manuált linkelni 2.5d motorhoz, nagyon megköszönném !!

 

Köszöntem !

 

 

csiburento Creative Commons License 2021.01.09 0 0 21526

Igen.

Előzmény: majkel (21525)
majkel Creative Commons License 2021.01.09 0 0 21525

Jól vélelmezem a postjaid alapján, hogy most váltottál lakókocsiról lakóautóra?

Előzmény: csiburento (21524)
csiburento Creative Commons License 2021.01.09 0 0 21524

Na, már megint én megyek gyufáért... 

Előzmény: mados (21523)
mados Creative Commons License 2021.01.09 0 0 21523

:-)

Előzmény: majkel (21522)
majkel Creative Commons License 2021.01.08 0 0 21522

Ne legyél puha "Jenő"  :)

Én tuti több vagyok nálad, persze egy ideje más pályán mozgok.

Előzmény: mados (21521)
mados Creative Commons License 2021.01.08 0 0 21521

30 év autószerelés és az utóbbi 10 év alatt levezetett 1200000 km után sokszor annak örülök,hogy fel tudok állni. :-)))))

Előzmény: majkel (21520)
majkel Creative Commons License 2021.01.07 0 0 21520

Szép, én bedobnám a szörfömet ha ilyen helyekre járnék :))))

Gondolom elférne a buszban :D

Nem csinálsz ilyesmit? (windsurf, kite)

Előzmény: mados (21519)
mados Creative Commons License 2021.01.07 0 0 21519

Privátmunka... :-))))))) Veteránautók beszerzésével és szállításával foglalkozom Europában, boldogabb időkben......

Előzmény: majkel (21511)
csiburento Creative Commons License 2021.01.07 0 0 21518

Szép terv! A beépített jó buli, főleg, ha sleeper jellegű. 

Ha volna rá módom, biztos olyat építenék, amin csak tető ablak van szabályozható résszellőzőkkel az alján.

Előzmény: majkel (21517)
majkel Creative Commons License 2021.01.07 0 0 21517

Hehe, lebuktál :)

Irigyellek, én már jóideje a múltból élek :((((

 

 

Ez fog hamarosan készülni :)

 

Előzmény: csiburento (21516)
csiburento Creative Commons License 2021.01.06 0 0 21516

Töredelmesen bevallom, ez egy laki, CHAUSSON WELCOME 75 felépítményes. 

Előzmény: majkel (21515)
majkel Creative Commons License 2021.01.06 0 0 21515

Be van építve lakónak?

Előzmény: csiburento (21513)
csiburento Creative Commons License 2021.01.06 0 0 21514

Ez a téma érdekel, ha lesz valami fejlemény! 

Előzmény: majkel (21512)
csiburento Creative Commons License 2021.01.06 0 0 21513

Roló nekem is került fel, DOMETIC a két oldalsó ablakra. Az elsőre még vár a felszerelés, hidegben nincs az a nagy kedv szerelni.

Nekem 9 és 10 között, de fixen 10 alatt a fogyasztásom, általában 3.300kg a tömege. Vonóhorog sincs sajnos, azt majd azért szeretnék, elvileg Kecskeméten a CARMAX vállalná, csak nem jutottam el odáig. Elvileg majd 2.000kg-ot vontathat. 

Előzmény: majkel (21500)
majkel Creative Commons License 2021.01.06 0 0 21512

Majd ha nem lesz ilyen xar idő, előveszem a Lexia-t és ránézek.

Előzmény: mados (21510)
majkel Creative Commons License 2021.01.06 0 0 21511

 én túl sokat vagyok Európa legtávolabbi pontjain

 

Munka vagy privát?

Előzmény: mados (21502)
mados Creative Commons License 2021.01.06 0 0 21510

Nincsen. Csak kizárólag Iveco diagunk van,semmi mást nem tudunk olvasni.

 

Előzmény: majkel (21509)
majkel Creative Commons License 2021.01.06 0 0 21509

FIAT diag nincs nálatok, hogy ránéznél a komfort beállításokra?

Előzmény: mados (21507)
majkel Creative Commons License 2021.01.06 0 0 21508

Szerintem a 10e olajcsere azért erős túlzás.

Én Total Ineo ECS 5-30 -at raktam bele.

A gyári előírás 42e, én 20 ezrenként cserélek.

A felületek makulátlanul tiszták és egy ilyen minőségű fullszintetikus olaj ennyit nyugodtan elbír, főleg ahogy én használom :)

 

MOL-os lötty :))

EU normás, ugyan ezt az alap üzemanyagot használja jóformán mindenki.

 

Tessék megállni valamelyik MOL bázistelep bejáratának környékén és megtekinteni milyen társaságok tartálykocsijai járnak be üzemanyagért.

Ismered a magyarországi gépjármű üzemanyag ellátó rendszert, amit a MOL üzemeltet?

Mert volumen csak ott van.

Az úgy kezdődik, hogy a finomítók és a bázistelepek össze vannak kötve csővezetékkel az országban.

Tehát battáról a pécsi bázistelepre is egy ház méretű szivattyú tolja a cuccot, 60 bar nyomáson kb.

Ferihegyre is a kero, stb....

Ezeket a vezetékeket fúrogatták az idióták egy időben.

A bázistelepekre  járnak be a tartálykocsik a közúti termékszállításnál.

Egy bizonyos távolság felett egyszerűen nem éri meg tartálykocsizni, mert az még egy kutat sem tud ellátni mindenféle üzemanyaggal.

Előzmény: té.bé (21506)
mados Creative Commons License 2021.01.05 0 1 21507

Dailyben nincs 2,2-es motor,csak 2,3-as,meg 3,0-es. Iveco márkaszervizben dolgozom.

Előzmény: té.bé (21504)
té.bé Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21506

Bírják azok is csak a tízezres olajcsere ,jó üzemanyag.

Nálunk most AVIA kút nyilt. 

Nagyon jó ,előtte az EGR szelep szopatott a molos löttyel.

ÁLítólag szlovéniából hozzák, vagy mol ha nagyon kifogy, de az is adalékolva.

Kereskedésbe Bárdis ducatók 600000kilóméterrel eladók,jól szrvizeltek és mégegyszer ennyit kellnekik bírni.

De azok 2,3as motorral.

Előzmény: majkel (21505)
majkel Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21505

Ő legalább ért hozzá :))

 

Amúgy ezek a motorok szerintem nincsenek többre limitálval.

Nyilván nagyban függ a használati módtól, amit alább kifejtettem.

Előzmény: té.bé (21504)
té.bé Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21504

Göbi szereti magát elfoglalni.

 

Roadtrain forumtárs Dailyvel is befürdött a 2,2es motorral.

De ő 400000kilóméternél járt.

 

Előzmény: mados (21502)
majkel Creative Commons License 2021.01.05 0 1 21503

Nekem erről a széthullásról az a véleményem és ez ezekre az autókra (furgonokra) különösen igaz, h szétbaxák őket.

Ütik-vágják hidegen, ha valami lemállik addig használják amíg nagyobb baj lesz belőle, betartva a jól hangzó 42e-Km-es olajcsere periódust meg biztos irány a halálba.

Tehát a paraszt módon való gyilkolást semmi sem bírja, sokkal érzékenyebb szerkezetek ezek.

Ezt a PUMA témát meg már megvitattuk, én nyugodtan ücsörgök benne :))

Előzmény: mados (21502)
mados Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21502

Ja,a tolatóradart,meg a vezetett szervízkönyvet kifelejtettem. :-) Az enyém is Combinato.

Göbi a Speedzonban is bevállalta a Pumát,a lakóautójába,azóta már egész rutinosan szedi ki,meg rakja be a motort.:-)))))  Amikor a múltkor összefutottunk,akkor kérdeztem,hogy miért szaladt be tátott szájjal a f@szerdőbe,azt mondta,hogy kérdezgette a haverjait és van köztük,aki Boxerrel futárkodik és semmi baja vele.Kérdeztem,hogy kipróbálja a 2,3-ast? Azt mondta,hogy NEM. :-))))))))))))  Biztos vagyok benne,hogy vannak nagyon jó Puma motoros autók,amikkel semmi gond nincs ,de én túl sokat vagyok Európa legtávolabbi pontjain,(Szicilia,Portugália,Normandia,stb) ahhoz,hogy be merjem vállalni... Ez a 150 lovas Sofim egy jó kompromisszum,130 lovas talán kevés lett volna a vontatáshoz,3.0-ra meg nem volt pénzem.Talán nem is baj,a 2,3-as kevésbé eszi a váltót .Ja és az enyém is piros:-)))))))))))

Előzmény: majkel (21500)
majkel Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21501

Ez még lemaradt:

 

130Lóerős változat, 2.5T horog, központi zár.

Leszervizelve 70e km-nél, Összes szűrő és minden folyadék.

majkel Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21500

Majd megnézem ha nagyon unatkozom, néha engem is zavar, ha beleakad a kezem :))

Tegnap gugliztam utána, mindenki csak megoldást keres a kikapcsolására.

 

Az enyém 2013/06 Boxer 2.2 Hdi, a rettegett PUMA motoros :))

59e-rel vettem 1,5 éve, most van benne 75e, szerintem kibírja még valameddig az év 10e kilométeremmel :D

Német származású, valami papáé volt.

Még a gyári (DOT szám) nyári gumijai 60%-osak!! (van hozzá téli szettem is felnin)

Szervízkönyv meg az összes számla a gumiszőnyegig bezárólag, amit az ebay-ról rendelt.

8 személyes rövid busz, combinato, tehát az ülés sorok kiemelhetők a padlóból, ellentétben a panoramaval.

Direkt ilyet kerestem és hatalmas mázlim volt, h ebbe az autóba beleakadtam.

Volt még pár kritérium a 8 személyes (nem kell sezlony előre) kivitelen kívül.

Gyári tempomat, ülésfűtés, elektromos ablak, klíma. Ez pipa.

Van még fűtött elektromos tükör, nem hajtja be magát.

Dupla klíma/fűtőbox, tehát hátul is van és a mennyezeten fúj be.

ABS/ASR/Hill holder/tolató radar.

A műszerfalon a térkép tartó nem nyitható. Ez azért ilyen, mert a dupla légzsákosoknál direkt így csinálják.

Került bele egy lakóautó Remis fényzáró rolószett.

Személyautóként van használva a saját sport cuccaim hurcolására :)

Nincs ütve soha, 6.5-7.5 között fogyaszt.

Előzmény: mados (21499)
mados Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21499

Diaggal ki lehet.Legalábbis nekem ezt mondták az okosok. Én személy szerint nem tudom eldönteni,hogy szeretem-e,időnként rohadtul idegesít az állandó villogás.

Az enyém 2013-as euro 5-ös,2,3 Mjet,150 lovas ,robotváltós, 8 személyes,középhosszú -magas.Valószínűleg a robotváltó miatt nincs benne sem hillholder,sem ASR,viszont legalább vontató program van. Kell is mert (ki)használom a 3 Tonnás horgot. Motoros-fűthető-motorosan becsukható tükrök nekem is vannak,motoros ablakok,központi zár,elöl-hátul klíma és fűtés,gyári tempomat,gyári rádió,gyári navi( Tomtom),így nincs irattartó,mert annak a helyén van a navi dokkolója.Az enyém belga volt,törötten vettem Brüsszelben,így telibe van fújva,elég randán. Most van benne 210000.

 

Előzmény: majkel (21491)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!