Sajnos szerelem volt első látásra ......Mint utólag kiderült szépen rohad az alja ,és a hossztartója elől hátul !
Ez még nem is olyan nagy baj ,mert van egy kedves karosszériás ismerősöm, aki megoldja a problémát!
Pár dologra lennék kíváncsi ...
Hol jut be a víz ,amitől elrohadnak a dolgok?Ez gondolom típus betegség !?
Valamint :
Hidegen, izzítást követően beröffen majd le is áll , utána hosszas indítózások jönnek, izzítással vegyitve !Persze ez nem elég... Melegen se akar rögtön beindulni , ott is beindul majd leáll !
Ezek lennének , és persze, ha tudnátok service manuált linkelni 2.5d motorhoz, nagyon megköszönném !!
Roló nekem is került fel, DOMETIC a két oldalsó ablakra. Az elsőre még vár a felszerelés, hidegben nincs az a nagy kedv szerelni.
Nekem 9 és 10 között, de fixen 10 alatt a fogyasztásom, általában 3.300kg a tömege. Vonóhorog sincs sajnos, azt majd azért szeretnék, elvileg Kecskeméten a CARMAX vállalná, csak nem jutottam el odáig. Elvileg majd 2.000kg-ot vontathat.
Nekem erről a széthullásról az a véleményem és ez ezekre az autókra (furgonokra) különösen igaz, h szétbaxák őket.
Ütik-vágják hidegen, ha valami lemállik addig használják amíg nagyobb baj lesz belőle, betartva a jól hangzó 42e-Km-es olajcsere periódust meg biztos irány a halálba.
Tehát a paraszt módon való gyilkolást semmi sem bírja, sokkal érzékenyebb szerkezetek ezek.
Ezt a PUMA témát meg már megvitattuk, én nyugodtan ücsörgök benne :))
Ja,a tolatóradart,meg a vezetett szervízkönyvet kifelejtettem. :-) Az enyém is Combinato.
Göbi a Speedzonban is bevállalta a Pumát,a lakóautójába,azóta már egész rutinosan szedi ki,meg rakja be a motort.:-))))) Amikor a múltkor összefutottunk,akkor kérdeztem,hogy miért szaladt be tátott szájjal a f@szerdőbe,azt mondta,hogy kérdezgette a haverjait és van köztük,aki Boxerrel futárkodik és semmi baja vele.Kérdeztem,hogy kipróbálja a 2,3-ast? Azt mondta,hogy NEM. :-)))))))))))) Biztos vagyok benne,hogy vannak nagyon jó Puma motoros autók,amikkel semmi gond nincs ,de én túl sokat vagyok Európa legtávolabbi pontjain,(Szicilia,Portugália,Normandia,stb) ahhoz,hogy be merjem vállalni... Ez a 150 lovas Sofim egy jó kompromisszum,130 lovas talán kevés lett volna a vontatáshoz,3.0-ra meg nem volt pénzem.Talán nem is baj,a 2,3-as kevésbé eszi a váltót .Ja és az enyém is piros:-)))))))))))
Diaggal ki lehet.Legalábbis nekem ezt mondták az okosok. Én személy szerint nem tudom eldönteni,hogy szeretem-e,időnként rohadtul idegesít az állandó villogás.
Az enyém 2013-as euro 5-ös,2,3 Mjet,150 lovas ,robotváltós, 8 személyes,középhosszú -magas.Valószínűleg a robotváltó miatt nincs benne sem hillholder,sem ASR,viszont legalább vontató program van. Kell is mert (ki)használom a 3 Tonnás horgot. Motoros-fűthető-motorosan becsukható tükrök nekem is vannak,motoros ablakok,központi zár,elöl-hátul klíma és fűtés,gyári tempomat,gyári rádió,gyári navi( Tomtom),így nincs irattartó,mert annak a helyén van a navi dokkolója.Az enyém belga volt,törötten vettem Brüsszelben,így telibe van fújva,elég randán. Most van benne 210000.