Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Jani575 Creative Commons License 2023.03.19 0 0 15262

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! Vásárolni szeretnék egy 2007 Grand C4 Picasso 2.0 motorral robotizált váltós. A tulaj azt mondta H az a probléma a váltóval H hidegen az 1. fokozatnal rangatas, szaggatas tapasztalható de ha bemelegszik az autó akkor szépen vált. Mi lehet ott a probléma? Ha jutányos áron megvenném akkor valtocsere szükséges? 

Előre is köszönöm!

gyben Creative Commons License 2023.03.18 0 0 15261

Szervusz!

Teendő? Egyelőre semmi. Ne nyugtalankodj emiatt.

Előzmény: mesike91 (15260)
mesike91 Creative Commons License 2023.03.18 0 0 15260

Sziasztok. 

C4 Grand Picasso 2009-es, 1.6 HDi, automata váltós autó. Egyik reggel ezt írta ki indítás után: Gearbox faulty. Majd eltűnt. Mi a teendő ilyenkor? Köszi

Zolysys Creative Commons License 2023.03.14 0 0 15259

Adatlapon elérhetőség. Nem olyan egyszerű az RNEG

Előzmény: okqn14 (15255)
teamnew Creative Commons License 2023.03.12 0 0 15258

Sziasztok!

Mitől füstöl hideg indításkor az autó? 1.6HDI. beindítom reggel, és elég durván büdösen füstöl kb fél percig. Utána megszűnik. Ha áll a kocsi 4 órát, akkor ismét. Ha csak keállítom, mert bemeg,ek egy boltba, akkor nincs semmi füst.

Amikor füstöl, akkor kicsit ráz, mintha nem lenne rendes alapjárat. 

Ha i dítás után egyből indulok, akkor csak kicsi füst van.

Porlasztó okozhat ilyet?

okqn14 Creative Commons License 2023.03.09 0 0 15257

Szia,

Köszi, megkeresem privátban.

Előzmény: gyben (15256)
gyben Creative Commons License 2023.03.09 0 0 15256

Szervusz,

ki lehet "házilag" szerelni, de alvázszám és OPR szerint is azonosítható a műszeregység kódja.

Zolisys a tárgykör mágusa.

Előzmény: okqn14 (15255)
okqn14 Creative Commons License 2023.03.09 0 0 15255

Sziasztok, 

C4 Grand Picasso 1,6 Hdi-s 2010-s évjáratú gépem van. A középső kijelző a színes navigációs verzió, ami tönkrement a cseréjében szeretnénk segítséget kérni.

A komplett cseréhez szükség lenne az alkatrész számára, ezt csak akkor tudjuk meg ha kibontjuk teljesen ?

Házilag ki tudom én szerelni hogy megnézzük a hátulján a kódot ? Vagy valami más módon meg lehet tudni a megfelelő típushoz az alkatrész számot ?

László034 Creative Commons License 2023.03.05 0 0 15254

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! A csomagtér rolóm nem húz vissza. Tudnátok tanácsot adni, hogy hogyan csináljam meg? 

Üdv! László

gyben Creative Commons License 2023.02.20 0 0 15253

Szervusz,

alvázszám, OPR szám könnyíthetné a keresést.

Előzmény: maryschka1 (15251)
teamnew Creative Commons License 2023.02.19 0 0 15252

2010-es C4gp-ben cserélt már valaki gyári rádió helyére androidos eszközt?

Nagyon szeretnék egy ilyet navi, netrádió és kihangosítás miatt.

 

maryschka1 Creative Commons License 2023.02.19 0 0 15251

Sziasztok!

 

Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, tudja-e valaki pontosan hol találom az üzemanyag-adalék vezérlő (FACM) modult? Az alany egy 2010-es c3 picasso, 1.6hdi 9hz. Fényképet-rajzot is szívesen veszek, akár cikkszámot is. :) 

borolacic4gp Creative Commons License 2023.02.07 0 0 15250

Sziasztok!

Kiégett a xenon fényszóróm. OSRAM D1S 66145.

66140-et sok helyen látni, de 66145-öt nem látok sehol.

Tudja valaki, hogy mi a különbség?

biglui57 Creative Commons License 2023.02.07 0 0 15249

Szervusz,

Nekem ugyanez volt/van. Vagy elkopott, vagy megszorult benne a szénkefe. Én levettem a burkolatot  alóla, és egy -két jól irányzott ütést mértem a motorburkolatra gumikalapáccsal.Azóta (kb2 hónapja) működik. Akartam bontóból rendelni, de nem nagyon akartak küldeni megrendelés után sem. KB 20 000 ft lenne ellenállás nélkül. Nem nagy meló kicserélni.

 

Előzmény: Sancho (15206)
FeZ_ Creative Commons License 2023.02.05 0 0 15248

A megfelelő "ötlet" egy műszeres diagnosztika lenne, hogy kiderüljön miért írja ki. A lényeg, hogy a FAP szűrő  eltömődésének a veszélyére figyelmeztet, ami kismillió ok miatt lehetséges. 

A diag (nem csak hibakód olvasás, hanem rendes diagnosztika !)  meg szokta mutatni, hogy mi miatt reklamál. 

Anélkül csak vakrepülés.

 

Előzmény: Dawide83 (15247)
Dawide83 Creative Commons License 2023.02.05 0 0 15247

SZiasztok!

Már pár napja kiírja ezt az autó : risk of particle filter clogging.A tünet , hogy 2000-es fordulaton kivillan ez a felirat a service kíséretével majd elalszik.200km-et mentm pályán de semmi.Ugyanazt csinálja.De csak bizonyos fordulat melett.Városban nem villan ki!Esetleg valakinek valami ötlet?

Torokn31 Creative Commons License 2023.02.01 0 0 15246

Szerintem veszek egy új kapcsolót, esetleg van javaslatod hogy melyiket érdemes?  (Link)

Előzmény: LyPapa (15235)
miklos.a Creative Commons License 2023.01.31 0 0 15245

Én is 2 éve vettem Marelli EGR szelepet és nekem se lett jó, hiába tanítottam fel, azt a hibaüzenetet hozta, hogy nem megfelelő a nyitás mértéke... levettem és vettem egy gyári bontottat és a sajátomból és bontottból összeraktam egyet, lassan kétéve nem volt hiba, nincs hibakódom.

Előzmény: Mihaly980 (15243)
FeZ_ Creative Commons License 2023.01.31 0 0 15244

1,6 HDi-nél konkrét tapasztalatom nincsen, mert eddig csak gyárit tettem fel, de egyéb hasonló alkatrésznél teljesen felejtősek az utángyártott dolgok 90%-a. Pl. légmennyiségmérő, motoros pillangószelep,  stb. Volt olyan (pont Marelli, ami már kínai régóta) új légmennyiségmérő, amivel be sem indult az adott autó. Ilyenekből én kizárólag VDO, Siemens, Pierburg vagy Bosch-t szoktam venni. Ezekkel még sosem volt problémám utángyártottban.  

Előzmény: Mihaly980 (15243)
Mihaly980 Creative Commons License 2023.01.30 0 0 15243

Szia

2010-es 1.6 HDI-nél az elképzelhető, hogy csak a gyári EGR szelepet lehet feltanítani csere után? Más gyártó szelepét nem? Magneti Marelli EGR szelep lett felrakva de feltanítás után kb 200 km-t megyünk vele és bedobja a P0401, P0490, P1459 hibákat. 

Törlés után ugyan ezt játsza el. Találtam külföldi fórumon olyan hozzászólást, hogy az ECU-ban fixen tárolja a gyári EGR beállításokat és az újat nem lehet feltanítani, mert nem tárolja le a tanult beállításokat.

Nálunk is van MCP6 rángatás induláskor, és 4. 5.-ben 80-90 km/h-nál mintha kuplungot nyomkodná. Oda-vissza váltva meg abba hagyja. Olvastam olyat is hogy le kell húzni az EGR csatlakozóját és úgy is megy probléma nélkül, max hibákat ír be, de megszűnik a rángatás.

Üdv Mihály

Előzmény: LyPapa (15237)
tsalis Creative Commons License 2023.01.26 0 0 15242

Én itt: https://peugeotalkatresz-tzs.hu/ szoktam venni ami kell, eddig minden volt.

Előzmény: thenevtelennulla (15241)
thenevtelennulla Creative Commons License 2023.01.26 0 0 15241

Sziasztok!

 

Bal első ködlámpa körüli burkolat ot keresek.Vagy elhagytam,vagy valakinek kellett.

Valaki tudja honnan lehet rendelni?

tsalis Creative Commons License 2023.01.20 0 0 15240

Itt: https://www.autoleder.hu/ megoldják, nem olcsó, de a munka minősége is néha jobb mint a gyári. 

Előzmény: Konyári Gábor (15239)
Konyári Gábor Creative Commons License 2023.01.20 0 0 15239

Üdv Urak!

 

A Picassomban alkantara bézs kárpit van. A problémám az, hogy a vezető oldali ülés bal oldali ülőlapján van egy kis szakadás. Beszéltem pár autókárpitossal, de elhajtottak, mondván nem lehet megcsinálni, mivel a kárpit ragasztva van a szivacshoz.

Kérdésem az, hogy tudtok e valakit, aki meg tudná javítani. Vagy tényleg menthetetlen?

 

Előre is köszönöm!

liszi702 Creative Commons License 2023.01.19 0 0 15238

Szia!

Lehet, hogy már túl vagy a problémán és/vagy triviális neked amit írok, de nálam akkor nem ment a fűtés (pontosabban hol ment, hol nem), amikor kevés hűtővíz volt a rendszerben. Elvittem szerelőhöz, elmondtam a problémát, ránézett, töltött bele hűtőfolyadékot, kész. :)))

Előzmény: Zsolt-75 (15219)
LyPapa Creative Commons License 2023.01.19 0 0 15237

Igen, írnak az MCP6-ról mindenféle zöldséget :) Ami az indulási-lassítási rángatást okozza, nálam az EGR kalibrációjának elfelejtése. Ennek újra beállítása  közelítőleg 5 másodperc, a nekikészüléssel együtt kb. tíz perc, diagnosztikai eszközzel. Másik nyűg lehet a kuplung fogáspont újraállításának elmaradása - ezt meg kell tenni az EGR-rel együtt kb. félévenként, és nem fog rángatni - ha igen, akkor pár kilométeren belől bekövetkezik a regenerálás.  Valamelyik dokumentáció (talán a  használati utasítás ??) írja, hogy a rángatás jellemzően megszűnik, ha egy-kétszer megteszed a következőt: indulj el, és közepesnél valamivel magasabb gázzal húzasd ki, majd a hármasba kapcsoláskor vedd vissza a gázt, és az előbbieket ismételd meg. A diesel motor egyébként is szereti, igényli a kikormolást, de az hosszabb utat jelent, magas fordulattal, amit itt manuális állásba tett váltóval érhetsz el.

 

Üdv:LyPapa

 

Előzmény: Shalloun (15234)
LyPapa Creative Commons License 2023.01.19 0 0 15236

A Citrom is végez utóbefecskendezést regeneráláskor.

 

Üdv:LyPapa

Előzmény: FeZ_ (15232)
LyPapa Creative Commons License 2023.01.19 0 0 15235

Valószínű a kapcsoló kar nyomtatott áramköri lapján kell újra forrasztani a HALL IC-k lábait.

 

Üdv:LyPapa

Előzmény: Torokn31 (15218)
Shalloun Creative Commons License 2023.01.13 0 0 15234

Sziasztok!

 

Sziasztok! 

 

Adott egy C4 GP 2.0 HDi - MCP6 váltóval - 2010-es, kb 230e km-rel.

Még vásárlás előtt állok - sajnos közel s távol nincs aki át tudná nézni az autót. Mi az amit érdemes megnézni / tesztelni rajta?

 

MCP6-ról olvasni lehet hideget meleget, nyilván egy szekvenciális váltó az sorban kapcsol és fel. Szóval kicsit kényelmesebb mint egy manuális váltó, cserébe összetettebb a szerkezet.
Ehhez a fajtához pl. szervízkönyvet merre találhatok? Próbáltam guglizni de nem sok sikerrel.

 

Pl. egy ilyen típusú váltónál, hogyan érzem ha pl. a kettőtömegű lendkerék kezdi megadni magát, vagy mivel dízel (nincs sok tapasztalatom dízel motorokkal) az izzítás problémás?

 

Előre is köszönöm!

 

Üdv,

Shalloun

tsalis Creative Commons License 2023.01.09 0 0 15233

Ok. ez igaz és én csak a folyadékra gondoltam amit nem jeleztem külön és az a feladata amit írsz csak annyit igyekeztem mondani, hogy ha a folyadék hiányzik attól még nem tilt az autó és a regenerálás is megtörténik, de nem olyan hatásosan így ha valaki nem akarja a tartályt cserélni attól még működni fog az autó csak a dpf-el hamarab kell foglalkozni.

Előzmény: FeZ_ (15232)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!