Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Szirtivápa Creative Commons License 2019.01.16 0 0 5681

Sziasztok. O3 1.4tsi 150le vásárlás előtt állok, akinek van hozzá tapasztalata ne tartsa magában. Minden infót szívesen fogadok, fogyasztás, karbantartás, erő, szervízktg. Valamint amit nem tudok h szíjas vagy láncosak ezek a motorok?! Köszönöm előre is a válaszokat! 

daily12 Creative Commons License 2019.01.11 0 0 5680

Szia,

 

Passatom van, ugyanez az évjárat és motorkód. 161ezerrel vettem, 180e-nél vezérlés csere volt, most 226e van benne és hibátlan. 

Gyömrői út VW-Perfekt Car szerviz, csak ajánlani tudom. És nem volt 3-400 ezer....

Előzmény: Mylow11 (5675)
kovpist Creative Commons License 2019.01.02 0 0 5679

Sziasztok

Golf 7 1.4tsi-hez valaki nem tud véletlenül kezelési útmutatót?

Horváth Ozzy Creative Commons License 2019.01.01 0 0 5678

szia. az évek folyamán ez sokszor ki lett tárgyalva és le lett írva. elnézel balra, ott egy "keresés" mező, oda bepötyögöd hogy vezérlés és fél óra alatt mindent meg fogsz tudni. cikkszámot is.

Előzmény: Mylow11 (5675)
Horváth Ozzy Creative Commons License 2019.01.01 0 0 5677

Ja, a szívóba nincs kockázat. Mármint a neppernek nincs, aki eladja :D

Előzmény: vonosj (5674)
ac07 Creative Commons License 2018.12.18 0 0 5676

Mikor volt a csere? Ha 6 hónapon belül, akkor irány vissza garanciába, merthogy 20e Ft feletti javításra/alkatrészre kellene lennie garanciának. Ha már nincs, akkor érdeklődd meg pl. itt: hildep.hu. Pont Skodához van "bűnbánó" készlet, olcsóbban. Az okoskerék mindenképpen cserélendő a lánccal együtt. 

Előzmény: Mylow11 (5675)
Mylow11 Creative Commons License 2018.12.17 0 0 5675

Sziasztok!

 

2010es Octavia 1.4tsi caxa az alany. 166e km, 148nal előző tulaj által vezérlés cserélve számlákkal, szakszervizben. Ma check engine. Hibakódok: p000a, p0016

Szerelő szerint vezérlés hiba, okos kérek nem volt cserélve előzőleg. Teljes vezérlés csere az ajánlás 300-400 között.

Nincs változás az autó tulajdonsagaban, nem csattog, jól húz. Kérdésem hogy van e más lehetőségem? Tudtok mondani vezérlés szettre, amiben van okoskerek is, cikkszámot gyári / utángyártott / meguszos szettekre? Nem értek az alkatrészekre így én nem tudom magamtol mi lenne a jó bele. 

Válaszokat és segítségét előre is köszönöm. 

vonosj Creative Commons License 2018.12.04 0 1 5674
Realtukko Creative Commons License 2018.11.29 0 0 5673

Szívesen. :)

Előzmény: endre70 (5671)
endre70 Creative Commons License 2018.11.29 0 0 5672

Vagy 30 féle motort gyártanak-gyártottak  mióta elkezdték tsi-t 1.0-tól 2.0 ig ezeken belül is különböző kW+a diesel+elektromos nem csoda,ha egyik sincs kiforrva

talán mostani 1,4esek mar egész jól sikeredtek,most bejött 1.5 tsi :-)

Isten óvjon mindenkit és legyen szerencséje én csak ezt kívánom.

Nehéz választani sajnos,az összes Prémium márkából belelehet nyúlni könnyedén egy idegölő példányba.Céges autókkal persze könnyebb kutyát nem érdekli,majd megjavítják,viszont magánszemélyként mikor halom pénzt kérnek és gondok vannak idejekorán ,nem túl megnyugtató.

 

Előzmény: theman3 (5670)
endre70 Creative Commons License 2018.11.29 0 0 5671

jó ötlet volt köszi,ott találtam olyan szakembert aki reális áron csinál dióhéjszórást

Előzmény: Realtukko (5667)
theman3 Creative Commons License 2018.11.29 0 2 5670

Nagyon sajnálom ezt az egészet.És szomorú vagyok. Részletesen:

 

-Sajnálom, hogy ennyit kell küzdeni az embernek az igazáért.

-Sajnálom hogy ilyen szemét konstrukciót van pofája a VW-nak ránk sózni,nem először. (Tudom,hogy elvileg a többi is érintett, de valahogy a PSA-BMW ócskaságán kívül másikról mégsem hallani, én a KIA-vonalon nem találtam meg a hibát.

-Sajnálom, hogy erre is a hivatalos vonalon kívül kellett rájönnie az embereknek.Úgy látszik a nagy márkaszervíz elhasalt.

-Igazán pofátlan dolog hogy olyan szépen hazudoznak hogy csak ámul az ember. Hány millió darab szenvedhet a motor megjelenése óta ebben és 2018-ban még csak csodálkoznak ezen.Tényleg, hú, még ilyet,stb......

Előzmény: endre70 (5669)
endre70 Creative Commons License 2018.11.28 0 0 5669

Történt egy pozitív elmozdulás,Porsche Hung.Kft-nél illetékessel sikerült beszélnem.

Ígéretet tett rá,hogy januárban mikor viszem az autót Skoda szervizbe őt keressék és egy ilyen gépet eljuttatnak hozzájuk,mert,hogy 1 éve van nekik.Mivel drága csak ott náluk és azok a szervizek 

melyek jogosultak rá úgymond bérbe kapják,a gáz,hogy nem is tudnak róla a szervizek,hogy van ilyen lehetőség.

Most általam kettő szerviz megtudta,ha valakinek ilyen gondja lesz nem kell ekkorát küzdeni.

 

Ha valkinek diohéjszórásos technologia szükséges:

 

 

http://www.barcsik-garage.hu/?fbclid=IwAR01LqB4A4J4IXLGdroVmRlfen6iIYmbG_Me23AhU1fDSWGedsxMqtdHZrQ

 

illetve ezt is ajánlották párat egy ismerősöm most viszi hétvégén 1.4 tsi-t hasonló problémái vannak,mint nekem meglátjuk mi lesz az eredmény:

 

 

https://www.facebook.com/GreenEngineBudapest/

 

endre70 Creative Commons License 2018.11.28 0 0 5668

1. mérgelődni

 

2.zsebbe nyúlni és más úton rendezni,nyilván hiba jellegétől függ,hogy ezt a nagy garanciát el ne veszítsük...

 

3.beletörődni

 

4.pereskedni

 

ilyesmiket :-)

Előzmény: jlamb (5666)
Realtukko Creative Commons License 2018.11.27 0 1 5667

Figyu, én abszolút megértem, hogy garancia, meg minden. Első körben én is azt próbálnám mindenáron végigvinni. De ha tényleg képtelenek megoldani, és pereskedni sem akarsz (azt is megértem), akkor volna egy életképes javaslatom:

Ha fent vagy a facebookon, akkor regisztrálj be a "TFSI Klub Hungary" nevű csoportba!

Eleve ezerszer nagyobb pörgés van ott, mint itt, másrészt döbbenetes méretű tudás van ott felhalmozva a tsi motorokról. Nem viccelek. Ott találnál néhány olyan embert, aki tutira megoldja a problémádat, arról nem beszélve, hogy olyan is van, aki a dióhéjas koksztalanítást is jóval olcsóbban csinálja. 

 

Gondold végig, mielőtt felgyújtod az autót.

Előzmény: endre70 (5665)
jlamb Creative Commons License 2018.11.27 0 1 5666

Elszomorít, hogy egy márkaszervíz nem tud megjavítani egy autót.

Én is hasonló cipőben járok, csak más természetű hibával negyedszer vittem vissza hétfőn a golfomat!

Azt mondták a szervízben, hogy garanciális javításnál, ha a hiba nem egyértelmű, videó illetve

hanganyagot küldenek a gyártóhoz és az ő ajánlásuk, engedélyük alapján javítanak, cserélnek alkatrészt. 

Ha ez így van, érthetetlen miért nem javítják meg az autódat!

Mit lehet ilyenkor tenni?

 

Előzmény: endre70 (5665)
endre70 Creative Commons License 2018.11.27 0 0 5665

Jó napot!
1.4 tsi 2015.03.havi Golfról van szó 59 000 km.
Hidegindítást követően pár perc és a motor fulladozni kezd,majdnem kieseik
aztán varázscsapásra eszhez tér ér mintha misem történt volna szépen beáll
alapjáratra.Probléma fokozottan jelentkezik,,ha fogyasztó kerül rá pl.
világítás vagy kuplungpedál benyomása.
A videót úgy készítettem,hogy látszik rajt kilométeróra állás és dátum idő
minden ami szükséges ahhoz ,hogy igazolja aktuális a probléma. Vannak
régebbi videók is,mert sajnos nem újkeletü a gondom. Ilyen videót naponta
többet is készíthetek jelen állás szerint.
Régóta ezzel küzdök ,Vörösnél ezerszer jeleztem bevittem az autót,100
levelet írtam ők/felsőbb szinten/ nagyon könnyen lezárták az
ügyet.Hibakiolvasó nem mutatott soha semmit ennyi volt a tudomány és
állítólag Önökhöz is eljutott a probléma (levelezés útján),de lezártnak
tekintették az ügyet. 30 000 km volt bent ,már akkor is volt ilyen gondom
főleg hűvösebb évszakokban akkor hatványozottabban. Érdekes módon
Zalaegerszegi szervizben elmondottak alapján mondta kapásból a főnök
úr,hogy 99% kokszos a szívósor ezt hibakiolvasó nem mutatja meg esetleg élő
vizsgálat adataiból kirakható a képlet. Állítólag,elmondása szerint vannak
olyan VW szervizek ahol az ehhez szükséges gépet megvásárolták,és talán meg
garanciában el is tudják végezni.Már nagyon örülnék,ha megoldásra lelnék
levelezéseim megvannak Vörös szervizzel másfél évre visszamenőleg erről a
problémáról.
Kívánok nekik is egy ilyen jó autót 7-8 millióért,talán akkor más lenne a
hozzá állásuk. Pl. ott még kokszosodásról nem is halottak inkább homokba
dugják a fejüket,hiába van média illetve szakirodalom tele ilyen cikkekkel
melyek közvetlen befecskendezésű benzines motorok hátrányait
taglalják,sajnos én is későn olvastam róla...
Csak oda szeretnék kilyukadni,hogy talán gyártó felé lenne célszerűbb
jelezni remélhetőleg ott tudásban előrébb tartanak,mint Budapesten,ha
valóban úgy történt,hogy Önök Vöröstől kapott információ tükrében
széttárták a kezüket cseréltettek 1 gyertyát és egy trafót,minden maradt
ugyanolyan rossz.
Aki valóban ert hozzá ezt a videót megnézi nem igazán hiszem,hogy azon a
véleményen lesz,hogy itt minden szuper....
Szívesen küldöm szervizkönyvét,videót videókat is csak kapjak hozzá
emailcímet.
NBN-315 a rendszám most volt 2 hete 60 000 szervizen Végh autóházban
Szombathelyen,ott lényegesen jobb a hozzáállás,mint Vörösnél.15 000
kilométerenként olajat minden szűrőt cseréltettem az autó mégsem jó és
mindenütt leráznak akkor nem is értem mit ér a garancia Önöknél? Van
független szerviz Budapesten ahol 150 000 Ft ert elvégzik
a koksztalanítást a szóban forgó speciális műszerrel,de első körben főleg
garancia időben nem hozzá fordulnék.
Várom tisztelettel a válaszukat!
Üdvözlettel.Németh Endre

 

Tisztelt Németh Endre Úr!
Köszönöm levelét.
Mindenekelőtt elnézését kérem, amiért gépkocsijával szándékunk ellenére
kellemetlenség történt.
Tájékoztatom, hogy a Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft, a Volkswagen
gépkocsik magyarországi importőre a hazai márkakereskedő- és szervizhálózat
kiszolgálásával foglalkozik, míg gépjármű értékesítést és
szerviztevékenységet partner hálózatunk tagjai végeznek.
Fentiek mellett bár nagyon szívesen segítenék közvetlenül is, mégis arra
kell kérjem, hogy az Ön számára megfelelő márkaszerviz partnerünkkel
maradjon kapcsolatban, hogy az importőr műszaki terméktámogatásával
együttműködve segíthessünk.
Megértését nagyra értékelve maradok tisztelettel,
Juhos Gábor
vevőkapcsolati csoportvezető
Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft.
Műszaki Vevőszolgálat l Technischer Kundendienst l Technical After Sales
H-1139 Budapest, Fáy u. 27.
Tel: +36/1 4515 486

 

Tisztelt Juhos Úr!

Amennyiben emlékezetem nem csal talán meg levél is megvan Önöktől ide mar eljutottam 1 évvel ezelőtt is,bizakodtam,hogy talán,de látom,hogy ebből már semmi jó nem lesz.
Egy kis videót küldök Önnek ami friss,látom,hogy kutyát sem érdekli,már írtam fogyasztóvédelmi felügyeletnek és különböző fórumokon,de pereskedni nincs kedvem sem időm ,hogy ebből a márkából soha nem választok és nem is ajánlom ezt a tanulságot levontam.
Annyit megtapasztaltam,hogy van egy szerviz Zalaegerszegen ahol azért felismerik,mi lehet a hiba még ha javítani nem is tudják mert nincs meg hozzá a célszerszám.Sajnos Ausztriába már nem vihetem  3.4.év garanciában,azért ott nem ilyen Balkáni állapotok uralkodnak,ha szabad megjegyeznem tapasztalataim alapján.

 
Tisztelettel:Németh Endre

endre70 Creative Commons License 2018.11.27 0 0 5664

nem egészen városi,munkába járok vele hétköznapokon reggel 10 esete 10 km helyközi forgalomban illetve hétvégén 50-50 km távokat

Munkába jövet-menet 50 fokot épen eléri legtöbbször az olaj és mar otthon is vagyok...mondhatni kezdene üzemmeleg lenni.

Előzmény: oil120 (5662)
Wellix Creative Commons License 2018.11.26 0 0 5663

Golf VII 1,4TSi 140LE CHP motorral mennyire megbízható? Mik a tapasztalatok, vélemények róla?

oil120 Creative Commons License 2018.11.26 0 0 5662

Városi forgalomban használod főleg?

Nekem most 56000 van benne, jobbára budapesti használattal.

Előzmény: endre70 (5661)
endre70 Creative Commons License 2018.11.26 0 0 5661

Az enyémen azt hiszem elérkezett az idő,még várok,mert állítólag pár márkaszervizben is van már ilyen gép.kérdés,hogy garancia időben vonatkozik ráma szolgáltatás díjmentesen vagy sem.

 

59 000 km van bent,de 40 000 nél is jelentkezett már 1 perces egyenetlen alapjárat hidegen,főleg,ha fogyasztó terheli közben motort világítás kapcsolás,kuplung stb..

 

 

https://totalcar.hu/magazin/technika/2015/05/18/szivocsatorna_es_szeleptisztitas_diohejszorassal/

theman3 Creative Commons License 2018.11.20 0 0 5660

Nekem Seat-om van. Szvsz a mostani Seat-ok nagyon jól néznek ki, de mint írtam ez egyéni dolog.

Előzmény: Kapika.8 (5657)
ac07 Creative Commons License 2018.11.20 0 0 5659

A Kia 7 éves garanciájának feltételeit is nézd át alaposan, ne legyen meglepetés: ha még ragaszkodnak a 10e km/év szervizintervallumhoz, akkor több pénzt hagysz náluk.

Golfból Comfortline felszereltség alatt nem érdemes nézelődni szerintem, abban például már komfort ülés van, nem az alap. Skoda esetén pl. nincs ilyen megkülönböztetés, mindegyikben ugyanaz az az ülés, kivéve, ha sportülést választasz (de annak meg nem állítható a fejtámlája).

Szánd rá az időt, próbáld ki az összes olyan típust, ami bejön neked - de szigorúan azzal a motorral, amivel vennéd is.

Ha a költségeket is kalkulálod, akkor érdemes megnézni, hogy kötelező/Casco hogyan alakul (mert biza típusfüggő), ill. mondjuk egy-egy kötelező szerviz ára mennyi (garanciaidőben úgyis oda fogod hordani).

Előzmény: Kapika.8 (5657)
ruskyy Creative Commons License 2018.11.19 0 1 5658

Nekem harmadik generacios 2.0tsi-m van, 15e km alatt fogyaszt kb 0,5-1 liter olajat a longlife olajbol amit markaszerviz beletolt.

Van egy halom 1-3 eves 1.4 tsi cegauto is a kornyezetemben. Senki nem panaszkodik olajfogyasra. Amit neha hallok, hogy uj korukban az elso 5-10e km alatt ker 1 flakon olajat de utana semmi extra.

Előzmény: Kapika.8 (5657)
Kapika.8 Creative Commons License 2018.11.19 0 0 5657

Köszi a válaszod. Mivel hosszú távra gondoltam a kocsival és kicsit tartok a használtautós "beégéstől", ezért eddig új autókat néztem.

 

 

Első kérdésedre: A keleti autókból az új kia ceed számomra egy szép autó és a próbavezetésen is ígéretesnek tűnt nekem, illetve a hét év gari természetesen nagyon jónak hangzik. A kiákról/hyundaiokról sok jót olvastam, csak az eddigi autóik nekem nem tetszettek. Az új kia meglepően európaias kocsi lett érdemes megnézni szerintem.

 

Másodikra: Viszonylag jól felszerelt autót tudnék megvenni, félbőr ülésekkel, számomra és a párom számára is nagyon kényelmesnek hatott a tesztúton, számunkra kényelmesebb volt mint az alap VW Golf ülése, viszont a Leon és az Octi üléspróbája is jó volt. (Ezek nem alap ülésesek voltak)

 

Igazából a seat külsője nagyon bejön, belsőre sztem egy szint a kiával. Ezért is érdeklődöm itt, hogy érdemes-e foglalkozni a seat-tal.

 

Most, hogy megnyugtattál a motorral kapcsolatban még nehezebb döntés lesz. Egy seatot még hétvégén ki fogok próbálni és utána majd döntök valamelyik felé. :)

 

Köszi a segítségedet!

Előzmény: f_zoli (5656)
f_zoli Creative Commons License 2018.11.19 0 0 5656

Ami a kérdésedben nem világos, ill. nem a motort illeti, hogy a T-GDI köré adnak egy teljesen másik autót, és hogy ez Neked mindegy-e :) Számomra döntő különbség: 1. keleti logikájú - nyugati logikájú autó, (nem rossz egyik sem, csak más) és 2.: ülés. (Ez szorosan nem a topik témája természetesen.) 

 

A teljes magyarázathoz a TSI mesét el lehetne kezdeni az elejétől (bár úgyis tudod): korai CAXA láncos TSI, 1.2 láncos TSI, kompresszoros 1.4 TSI és a szjías TSI-k, nagy vonalakban. Ezeket keverik felületesen a megmondóemberek. Ennyivel is kell beszorozni a dolgot.

 

A konkrét kérdésedre: az 1l/1000km az nem TSI, inkább régi általános (VW) állítás. Attól, hogy formálisan nem hiba, meg lehet csináltatni. 

Egy CBZD 1.2 TSI-t vittem 4 évig, az 1.4 CZDA még csak 1 éves, olajcserék csak könyv szerint (magánautós futással 2 év). Nekem egyik sem csippentett semmennyi olajat (vagyis úgy mondhatom pontosan, nem kért). Inkább a lábadtól függ a dolog, az alapján, amit eddig láthattam. Nehezebb lábúaknak 7-8000 km-enként fél littyó. Tata azért nem vagyok. A szíjasoknál típushibát még nem láttam. 

 

Én valami weltautó szintű kisfutású leadott négyévesben látnám a legkisebb kockázatot (az ára nyilván ennek megfelelő), ha egyszer ez lenne a dolgom. 

Előzmény: Kapika.8 (5655)
Kapika.8 Creative Commons License 2018.11.19 0 0 5655

Köszi a válaszokat srácok! Félre ne értsetek, nem vitát akartam indítani. Nyilván az összes közvetlen befecskendezéses benzines szenved ebben a kokszolódásban. Ahogy az előttem írták nyílván a darabszám és a vw szidás divatja miatt erről többet lehet olvasni. Igazából az olajfogyasztásos sztorik amik engem zavarnak, illetve a reakció a vw-től, hogy 1liter/1000km még normális. Ezeknél az újabb motoroknál is jellemző? Vagy ha új korától megkapja a rövidebb olajcserét plusz hidegen odafigyelve, ez elkerülhető?

Előzmény: ruskyy (5654)
ruskyy Creative Commons License 2018.11.19 0 0 5654

Valoszinuleg az ertekesitett es legyartott darabszam nem egy liga a vw tsi motorokkal.

Ettol fuggetlenul meg lehet jobb vagy rosszabb az egyik a masiknal, csak emiatt hallomasokra alapozni nem celravezeto.

Előzmény: theman3 (5653)
theman3 Creative Commons License 2018.11.19 0 0 5653

Valahogy hibákat mindig csak a TSI-ről hallani. A kia féle GDI -ről soha sehol semmi rosszat nem hallok.

 

Előzmény: ac07 (5652)
ac07 Creative Commons License 2018.11.19 0 0 5652

Az összes ilyen befecskendezős autó kokszolódik, konstrukcióból fakad. Egyéb hiba nemigen jön elő.

10 éves futásnál mindenképpen számítani kell már 1-1 nagyobb kiadásra, nem úszható meg.

Előzmény: Kapika.8 (5651)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!