Van egy 2003-as borám. (BCB,16V) Az első reggeli hidegindítással vannak gondjaim. Ha a hőmérséklet csökkenni kezd és reggel beindítom elkezd rángatni az autó, a fordulatszámláló elkezd le fel ugrálni, majd beáll alapfordulatra és mintha mi se történt volna tudom megfelelően használni. Ha 0 fok van vagy mínusz fokok, akkor elsőre nem indul, másodszorra elindul megint rángat, erőtlen, dobálja a fordulatot, majd beáll és megint semmi gond a továbbiakban. A nap folyamán ha ezt követően bármikor beülök soha nem csinál ilyet bármennyi időt is állt, pöccre indul. Hibakód nincs. Néha ha megyek vele beránt az autó, megtorpan. összefüggésben lehet a kettő? Ha valakinek van valami ötlete vagy előfordult már ilyen vele kérem segítsen. Előre is köszi.
2 hete Golf 4 1,6 16V AZD motorkódú autónk menet közben egyik pillanatról a másikra megállt, mintha levennénk a gyújtást. Ezt követően az autót már nem lehetett elindítani, többszöri próbára sem. (önindító megy, de nem akar indulni, hibakód semmi) .
Szerelő nézte a vezérlést, most holtponti jeladót cserélt, de semmi. Elmondása szerint ha levette a kipufogót a katalizátor előtt lángnyelv csapott ki. Hőgombáról csatlakozó lehúzva semmi. Biztosítékok nézve, szerintem a relék is jók, másik autó indult vele.
Még gondolkoztam immo hibán de az ikon elalszik, hiba nincs abba a tárolóba sem. Illetve az autóba gyári beltér figyelő riasztó van, de elvileg az is megfelelően működik.
Tárcsarázás megszűnt, lengőkar, kormány összekötő, kerékcsapágyak csere. Persze Brembo is ment a kukába... Most febi van fenn, 5000 után még nem ráz remélem nem is fog
Nagyon tetszenek a v5 v6 motoros Borák és Toledók, szerintem ez lesz a következő legalábbis ami a motort illeti biztos hogy több mint 4 henger és V elrendezés... Honnan indulnak a jó vételek? mi az az összeg kb ami már jó lehet?
a segitségeteket szeretném kérni,,,,néha villog a melegitőgyertya égő,de nem mindig ,néha pár ezer km után se villog,de ha megkezdi akkor egy darabig villog,,,,,vélemény??
Pontosan. Nekem tavaly volt egy teljes motorgenerál, új szelepek, dugók, hengerfej síkolás, minden, ami ezzel jár, 3000 km után olajcsere, aztán 10ezres periódus, és 3000-nél nem nagyon forgattam túl, valamint az egyenletes autópályás használat talán még jobb is lesz, mint a városban döcörgés.
Szelepek görbültek,dugattyú is problémás,és még a hengerfejet is emlegette. Hiszek Neki,mert már párszor az Ő meglátásai jöttek be,a másik szerelővel szembe.
Sajnos csak ma,de sikerült a családban találni egy Ulysses_t,remélem jól írtam le a típusnevet,és elhúztuk a szerelőhöz! 80.000-100.000FT-ra saccolta a munkadíjat.
Köszönöm szépen,hogy válaszoltál! Sajnos,én is csak egy "konyhai szakértő" vagyok. Szerelő lett volna mindenképp,megpróbáltam leszedni az alsó burkolatot,de nem sikerült. Az a legnagyobb bajom,hogy lejtős kocsibejárón áll az autó,így még elképzelni sem tudom,hogy tudom majd elvontattatni a szerelőhöz. Még egyszer köszönöm szépen a segítséget!
Segítséget szeretnék kérni! Kicseréltem a 96-os Ventomban a felső vezérműszíj feszítőgörgőt,de a vezérműtengely sajnos egy kicsit elmozdult,és az óta nem indul az a motor. Próbáltam kézzel mozgatni az elmozdulással ellentétes irányba,annak szemmel "megegyező" mértékben,de semmi. Valaki esetleg tud mondani ötletet?
Ja igen sikerült. tökéletesen tudtam sima obd2 bluetooth os eszközzel hibát kiolvasni androidos alkalmazással: Pl: OliviaDrive, Carista, OBD Auto Doctor
Illetve az említett kütyüvel amit vettem a neten Autool X50 essel is hibátlanul olvasta nekem az adatokat a kocsiból.
Még nem tudtam kipróbálni. Egyenlőre még gondolkozom, hogy vegyek-e még egy diagnosztikai kütyüt. A kikapcsolható az tetszik de jobban örülnék ha egy autóvillamosságis be tudná nekem kötni a kapcsolót arra a szálra ami a 12 es biztosítékon van. Élő adatot sikerült kiolvasni a kütyükkel. Fogyaszást liter per órában kijelezte. Liter/100 km ben még nem jelezte ki mert nem mentem vele és gondolom az kellett volna, hogy mérje a távolságot közben. :)
Climatronic-nál tapasztalt valaki olyat, hogy magasabb ventilátorfokozatokban gyorsan ingadozik a szellőztető ventilátor fordulatszáma, leginkább ahhoz hasonlít, mikor nem egyenletesen fúj a szél. Nem járó motornál némi morgó hang is hallatszik. Cserés lenne a ventilátor?