oké akkor ezt hagyom viszont akkor kellene nekem egy jó állapotú viszonylag keveset futott 1.1 hdz 60le motorhoz komplett injektor házzal nyomásszabályzóval injektorral.
Ha van valakinek elfogadható áron szóljon.
Megpróbálom hétvégén kiemelni és pontos gyári számokat mondani róluk.
Az injektor->karbi átalakítással annyira nem kísérleteznék, ezzel megváltozik az autó környezetvédelmi besorolása, ami hivatalosan érvényteleníti a műszaki engedélyt.
Eleinte még a komolyabb tünetek előtt az autó sokat állt de utána át lett pucolva és csak annyit lehetett észrevenni a normális működés közben, hogy inkább csak meleg motornál
intenzívebb gyorsításnál bedadogott és vagy rántott egy kicsit.
Aztán pedig jöttek a komolyabb tünetek is.
Most rángat a kocsi hidegen is melegen is, dől bele a benzin ja és már nem megy 1 henger a négyből és lefullad ha nem nyomok gázt neki.
Amit cseréltem a fojtószelep poti(új) benzinszűrő légszűrő aksi.
Amit megnéztem és ránézésre rendben levőnek találtam: gyertya +kábel elosztófedél illetve a csatlakozások a motortérben(testkábel a motorblokkon kimérve és jó).
1.1 i hdz 60le.
Amire gyanakodnék a lambda szonda az injektor esetleg a gyújtásmodul.
Volt már valakinek ilyen gondja?
Jó lenne ha valaki tudna valami okosat.
Alakított már valaki át benzines injektoros kocsit karburátorossá?
Mivel ritkaság, én a helyedben megpróbálnám meghirdetni a mobile.de-n vagy az autoscout-on is. (itthon sokkal kisebb a kereslet rá szerintem)
Ilyesmikért esetleg eljönnek onnan. Egy barátomnak egy Peugeot 405 T16 -osa volt (szintén nem sűrű darab), itthon nem tudta eladni, de egy német meg megvette és örült neki, mint majom a f.... :-)
Van egy problémám amiben szeretnék segítséget kérni. Ezt a problémát Citroen AX Sport-nak hívják. Egy ismerősöm beszélt rá, hogy mivel kétezerakárhányat gyártottak csak belőle, ezeknek is a jó részét rallyversenyeken "fogyasztották" el, emiatt valamikor majd értékes lesz. Elég viharverten vettem eleve szegénykét, két idióta rodeózott vele a szántóföldeken, majd elkezdték bontani, tőlük mentettem meg. Már pár éve az enyém, de sokat nem tudtam vele foglalkozni. Nem voltak meg a 14' alufelnijei (a 13' felni a növelt féknyereg miatt nem megy rá), de szereztem hozzá azt is meg plusz még néhány dolgot. Viszont nincs időm foglalkozni vele, arra meg pénzem nincs, hogy megcsináltassam valakivel. Pedig munka lenne vele bőven. Van rajta rohadás, ezért lakatolni is kellene, meg az előző tulajdonosa eltörte a műszerfalat mikor bontani kezdte, de vettem újat helyette. A két weber karbi megvan benne, elvileg felújították őket. A kérdésem a következő lenne: érdemes próbálkoznom az eladásával, vagy inkább vigyem a bontóba/vastelepre? Ha ér valamit vajon mennyit érhet???
Álló motornál húzd le a gombáról a vezetéket és érintsd a motorhoz. Ha világit, rossz a olajgomba. Ha nem világit, kiégett az izzó vagy egyébb probléma van.